قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

هنگامی که مشتریان قصد خرید پنجره دوجداره را دارند، مایلند تا حد ممکن هزینه کمتری برای محصولات با کیفیت بپردازند. هرچه کیفیت پنجره دوجداره بالاتر باشد نشانگرهای بهتر و هزینه بالاتری نیز دارد. اگر ویژگی‌های پنجره مورد نیاز خود را بدانید و بدانید که چگونه بر قیمت‌ها تأثیر می‌گذارند، می‌توانید بدون پرداخت هزینه انتخاب خوبی داشته باشید. مجموعه پنجره ها و سازندگان آن ها بسیار زیاد است. از بین انواع مختلف، می‌توانید آن‌هایی را انتخاب کنید که از نظر هدف، کیفیت و قیمت مناسب‌تر هستند. قیمت پنجره  دوجداره یو پی وی سی نسبت به سایر متریال ها کمترین قیمت است.

در عین حال آن ها راحت، بادوام و داری ظاهری قابل احترام هستند. هزینه تحت تأثیر بسیاری از اجزای پنجرع از جمله سازنده و مدل سیستم پروفیل، پنجره های دو جداره، گزینه های اضافی، لوازم جانبی و غیره است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت پنجره  پی وی سی آشنا کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی به چه چیزی بستگی دارد؟

یکی از عوامل مهمی که بر قیمت تمام شده تاثیر می گذارد اندازه پنجره ها و موادی است که از آن ساخته شده اند. پارامترهای دیگر نیز بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی تأثیر می گذارد:

شکل پنجره دوجداره یو پی وی سی

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی شکل و ظاهر پنجره است که به سلیقه مشتری بستگی دارد. شکل مستطیلی ارزان ترین نسخه پنجره های دوجداره پی وی سی است. اشکال دیگر مانند قوسی یا گرد گران تر هستند.با این محصول می توانید انواع بازشو پنجره دوجداره را برای ساختمان خود پیاده سازی کنید.

رنگ پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنجره های سفید یو پی وی سی نسبت به سایر رنگ ها ارزان تر هستند. اگر می خواهید رنگ را تغییر دهید می توانید از پنجره لمینت استفاده کنید. اگرچه در چنین مواردی قیمت پنجره پی وی سی بالاتر خواهد بود.

نوع بازشو پنجره یو پی وی سی

هر کدام از آن ها قیمت خاص خود را دارند. نوع استاندارد پنجره، پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته است. انواع کشویی و آکاردئونی گران تر هستند. شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی را تعیین کنید.

یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی

یراق آلات پنجره از نظر قیمت متفاوت است و می تواند یکی از عوامل اثرگذار در قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی باشد. مجموعه یراق آلات ایرانی نسبت به یراق آلات ترک و آلمانی ارزان تر هستند و از کیفیت خوبی نیز برخوردارند. یراق آلات با عملکرد یا طراحی های خاص گران تر است.  یراق آلات پنجره دوجداره تاثیر مسقیم بروی قیمت نهایی می گذارد.

پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی

یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت پنجره پی وی سی تاثیر گذار است برند پروفیل و کیفیت آن است. زیرا هر چه کیفیت پروفیل مورد استفاده در پنجره دوجداره بیشتر باشد قیمت پنجره پی وی سی نیز بالاتر می رود. به عنوان مثال پروفیل ویستابست با توجه به این که یکی از بهترین و مرغوب ترین پروفیل یو پی وی سی در ایران است از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

نکته مهم

تعداد پنجره های دوجداره، کیفیت عایق حرارتی و صدا بستگی به اندازه پروفیل دارد. برای پنجره هایی با مشخصات بهتر از پروفیل ضخیم تر با اندازه بزرگتر استفاده می شود. در چنین مواردی هزینه های تولید افزایش می یابد و این در قیمت گذاری پنجره دوجداره یو پی وی سی منعکس می شود.

قیمت نهایی پنجره های دوجداره یو پی وی سی پس از در نظر گرفتن قیمت تمام شده تمام اجزا تشکیل می شود. حتی مهر و موم، بسته به کیفیت، قیمت متفاوتی دارد. پارامترهای اضافی قیمت گذاری برند و گارانتی نیز از عواملی هستند که بر روی قیمت پنجره دوجداره پی وی سی موثر هستند. یک سازنده پنجره دوجداره یو پی وی سی هنگامی که از قطعات با کیفیت بالا استفاده می کند با خیالی آسوده برای محصولات خود گارانتی در نظر می گیرد و شما مشتریان عزیز نیز می توانید با آسودگی خاطر پنجره خود را سفارش دهید و تا سالیان سال از آن بهره ببرید.

قیمت پنجره دوجداره پی وی سی

قیمت پنجره پی وی سی

همان طور که گفتیم پنجره یو پی وی سی از عناصر زیادی تشکیل شده است که هر کدام با توجه به کیفیت و کارایی ارزش خاص خود را دارند. بنابراین قیمت نهایی پنجره ها به عوامل زیادی بستگی دارد. مهم است که ساختاری را انتخاب کنید که الزامات و در عین حال بودجه شما را برآورده کند.

یکی از دلایل خرید پنجره های دوجداره یو پی وی سی دستیابی به حفظ حرارت بهتر است. محصولات تک جداره نسبت به دوجداره ارزان تر هستند و دارای خواص عایق حرارتی پایینی نیز هستند. در چنین مواردی هزینه گرمایش افزایش می یابد. شما با انتخاب پنجره دوجداره یو پی وی سی می توانید تا حد زیادی در هزینه های انرژی خود صرفه جویی کنید و در عین حال خانه ای عایق داشته باشید که زمستانی گرم و تابستانی خنک را تجربه می کند.

پنجره یو پی وی سی

رنگ چه تاثیری بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی دارد؟

ارزان ترین پروفیل پنجره سفید است. رنگ سفید برای گرانول های پلی وینیل کلراید طبیعی است که پروفیل ها از آن ساخته شده اند. مشتریانی که از ظاهر استاندارد پنجره راضی نیستند پروفیل لمینت گران قیمت تری سفارش می دهند. شما می توانید یک تصویر، به عنوان مثال تقلیدی از بافت درخت را انتخاب کنید. تولید کنندگان رنگ ها و سایه های مختلفی از پوشش های پنجره را می توانند به شما ارائه می دهند.

نکته مهم: لمینیت می تواند در یک یا دو طرف پنجره باشد. نمای رنگی پنجره از کنار اتاق به گونه ای انتخاب می شود که با فضای داخلی اتاق ترکیب شود. لمینیت در بیرون به شما این امکان را می دهد که ظاهری شیک به پنجره ها ببخشید. قیمت پنجره دوجداره با لمینیت یک طرفه و دوطرفه متفاوت است.

قیمت پنجره دوجداره رنگی همیشه بالاتر است. برای مقایسه: مشتری برای روکش دو طرفه 30 درصد بیشتر و برای روکش یک طرفه 20 درصد بیشتر پرداخت می کند.

قیمت یو پی وی سی

نصب و راه اندازی چه تاثیری در قیمت یو پی وی سی دارد ؟

همراه با تولید، نصب پنجره دوجداره نیز باید عالی باشد تا اطمینان حاصل شود که محصول دوجداره شما دوام می آورد! اگر پنجره یا درب شما با دقت و کیفیت نصب شود، مدت زمان زیادی دوام می آورد. پنجره ها و درهایی که ضعیف نصب شده اند می توانند مشکلات مضری برای ملک شما ایجاد کنند. به عنوان مثال، ایجاد شکاف در مهر و موم پنجره باعث می شود که آب از آن عبور کند و مشکلاتی مانند رطوبت و پوسیدگی ایجاد کند. پس بنابراین از شرکت هایی را انتخاب کنید که دارای نصاب هایی آموزش دیده و با تجربه باشند ممکن است انتخاب یک شرکت معتبر با نصاب های حرفه ای بر قیمت پنجره دوجداره شما موثر باشد اما قطعا برای شما می تواند تجربه بسیار خوبی را به ارمغان آورد.

قیمت پنجره یو پی وی سی

چگونه قیمت  را محاسبه کنیم و انتخاب درستی داشته باشیم؟

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی به قدری متغیر است که تصمیم گیری دشوار است. ابتدا باید به این فکر کنید که چه پنجره هایی نیاز دارید. سپس ابعاد باید مشخص شود. در مرحله بعد، سایر ویژگی های پنجره در نظر گرفته می شود:

  • آیا باز خواهند شد و به چه طریقی
  • تعداد مورد نیاز پنجره دو جداره
  •  رنگ
  •  ویژگی های یراق آلات

یک پنجره Upvc که با نیازهای بالاتر از استاندارد ساخته شود هزینه بیشتری خواهد داشت. قبل از سفارش بهتر است با متخصص شرکت مورد نظر مشورت کنید. شاید برخی از عملکردها یا ویژگی های پنجره به آن اندازه که به نظر می رسد مهم و ضروری نباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی می توانید با گروه صنعتی پنجره سازان تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

در وب سایت سازنده به مشتری این فرصت را می دهد تا قیمت های ویندوز را برای مقایسه مشاهده کند. علاوه بر این، یک ماشین حساب پنجره نیز موجود است که می توان از آن برای محاسبه تمام ابعاد استفاده کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع