پنجره دوجداره رنگی

پنجره دوجداره رنگی

رنگ ها می توانند زیبایی خانه را تا حد زیادی افزایش دهند. آن ها نه تنها نشاط و گرما را تراوش می کنند، بلکه ارزش عملکردی را نیز افزایش می دهند و حس ظرافت را اضافه می کنند. صاحب خانه ها ، معماران، طراحان داخلی و تامین کنندگان به طور فزاینده ای گزینه ای را برای سفارشی سازی و طراحی همه چیز از دیوارها گرفته تا پنجره ها انتخاب می کنند تا سبک خود را در آن ها منعکس کنند.درب‌ها و پنجره‌ دوجداره رنگی در بین کاربران بسیار محبوب شده‌اند، زیرا به جذابیت زیبایی‌شناختی هر فضا می‌افزایند، بدون این که کاربرد با کارایی بالا را از بین ببرند.

پنجره‌های دوجداره می‌توانند در رنگ‌های مختلفی وجود داشته باشند که همگی می‌توانند سبک خاصی را بهبود بخشند. پنجره های دوجداره خاکستری می توانند حس مینیمالیستی را به خانه ببخشند، در حالی که پنجره های قهوه ای می توانند گرما را به خانه بیافزایند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره رنگی آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای خانه خود بگیرید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پنجره دوجداره رنگی

انتخاب قاب پنجره دوجداره رنگی

برای خرید پنجره دوجداره رنگی می توانید فریم های مختلفی از جمله پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی را انتخاب کنید. یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین قاب برای پنجره دوجداره رنگی انتخاب پنجره یو پی وی سی است زیرا هم تنوع و مزایای بسیاری دارد و هم به قیمت مناسب تری نسبت به آلومینیوم به بازار عرضه می شود.
یکی از پرکاربردترین مواد تولید شده توسط تولیدکنندگان پنجره، یو پی وی سی است قاب های رنگی یو پی وی سی نشان دهنده روند رو به رشد در بازار است.
یو پی وی سی به چه معناست؟ uPVC مخفف پلی وینیل کلراید بدون پلاستیک است، یک ماده با تعمیر و نگهداری کم که معمولا در صنعت ساختمان استفاده می شود. عدم وجود نرم کننده ها آن را سفت تر، بادوام تر، مقاوم تر و قابل بازیافت می کند.

با جایگزین کردن پنجره های قدیمی خود با پنجره های دوجداره رنگی یو پی وی سی، نه تنها با شخصی سازی سبک های مختلف پنجره یو پی وی سی، ظاهری منحصر به فرد به خانه خود می دهید، بلکه در زمینه های زیر نیز پیشرفت قابل توجهی را تجربه می کنید: عایق بودن پنجره، بدون تراکم بودن، کاهش صدا، زیبایی بهتر و قیمت مناسب تر.

پنجره آلومینیومی رنگی

پنجره رنگی یو پی وی سی

پنجره های دوجداره رنگی یو پی وی سی در دو حالت رنگ شده و لمینیت وجود دارند که هرکدام از آن ها دارای مزایای مخصوص به خود است. در رابطه با تفاوت پنجره دوجداره رنگی لمینیت و رنگ شده باید گفت که پنجره لمینیت دارای بافت و طرح رنگی بوده و از حالت رنگ شده نیز ظریف تر است.

رنگ در پنجره دوجداره به صورت استاتیک سلوکو انجام می شود که از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار است. در ضمن از نکات مهم برای استفاده از پروفیل رنگی پنجره دوجداره یو پی وی سی این است که می توان از هر طرف نمای ساختمان چه در بیرون و چه در داخل خانه از دو رنگ متفاوت استفاده کرد.

بعد از تولید و ساخت پنجره دوجداره رنگ آمیزی برای آن ها انجام می‌شود. و شایان ذکر است است که رنگ استفاده برای آن ها با سایر انواع رنگ ها مانند رنگ ساختمانی متفاوت است و فقط مخصوص پنجره دوجداره رنگی می باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی

مزایای پنجره یو پی وی سی رنگی

ثبات فوق العاده پنجره یو پی وی سی رنگی

درها و پنجره های دوجداره رنگی یو پی وی سی که به طور ویژه برای پاسخگویی به اشعه ماوراء بنفش با شدت بالا ساخته شده اند برای همه شرایط آب و هوایی در سراسر کشور ایده آل هستند و برای سال ها به خوبی ظاهر می شوند. قیمت پنجره دوجداره طرح چوب حدود 20 درصد گران تر از پنجره سفید می باشد.

کیفیت پروفیل پنجره رنگی یو پی وی سی

با استفاده از مواد با کیفیت برتر و فناوری پیشرفته، قاب‌های یو پی وی سی ما حتی پس از سال‌ها استفاده محو نمی‌شوند، تراشه نمی‌شوند، تاب نمی‌خورند یا خم نمی‌شوند. آن ها همچنین ضد خوردگی و ضد موریانه هستند بنابراین پنجره دوجداره رنگی یو پی وی سی می تواند بهترین انتخاب برای خانه شما باشد.

پنجره دوجداره یو پی سی آسان تمیز می شود

به دلیل کشش سطحی بسیار کم، درب‌ها و پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی رنگی پنجره سازان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر آسیب‌های ناشی از لکه‌ها، خط و خش، کثیفی و گرد و غبار مقاوم باشند و تمیز کردن و نگهداری آن‌ها را بسیار آسان می‌کنند.

راه حل های سفارشی

پنجره سازان یکی از تولیدکنندگان پیشرو یو پی وی سی در ایران است که تجربه مشتری را بدون دردسر فراهم می کند. درست از نظرسنجی و طراحی تا خدمات پس از فروش، تیم متخصص ما آماده است تا شما را در فرآیند انتخاب، خرید و نصب درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی پر جنب و جوش و سفارشی برای خانه شما راهنمایی کند.

دوام بالا، دقت ابعاد و سال ها عملکرد بی نظیر، پنجره ها و درب های دوجداره یو پی وی سی رنگی ما را به راه حلی عالی برای هر فضا تبدیل می کند. با دقت آلمانی و مهندسی پیشرفته، محصولات ما خدمات بی عیب و نقصی را برای چندین دهه ارائه می دهند.

پنجره Upvc رنگی

محبوب ترین رنگ ها برای پنجره یو پی وی سی رنگی  کدامند؟

بازار بی نهایت ترکیب را ارائه می دهد، اما برخی از رنگ ها نشان دهنده یک روند واقعی در میان صاحبان خانه هستند، که اغلب سایه های زیر را انتخاب می کنند:

  • خاکستری
  • مشکی
  • قهوه ای
  • کرم

پنجره‌ دوجداره رنگی یو پی وی سی خاکستری برای دادن تاکیدی پیچیده به خانه شما هستند، پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی مشکی ویژگی مدرنی را نشان می‌دهند، پنجره‌ های UPVC قهوه‌ای ظرافت و گرما را اضافه می‌کنند، در حالی که پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی کرم به راحتی با هر نوع نیازی سازگار می‌شوند. علاوه بر این، روکش های چوبی اصیل به راحتی با خانه های سنتی و مدرن مطابقت دارند.

پنجره ترمال بریک دوجداره رنگی

قیمت این نوع از پنجره

قیمت پنجره‌ رنگی یو پی وی سی به دلیل فرآیند تولید پیچیده‌تر و هزینه‌های کمتر مواد اولیه، به طور موثر ارزان‌تر از آن هایی است که از مواد دیگر ساخته می‌شوند. علاوه بر این، نگهداری درب‌ها و پنجره‌های دوجداره رنگی یو پی وی سی در درازمدت در مقایسه با سایر مواد جایگزین به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

بهترین قیمت پنجره‌های رنگی یو پی وی سی با توجه به اندازه، شکل و پروفیل پنجره‌های شما متفاوت خواهد بود. عناصر مهمی که باید در نظر گرفته شوند، ضخامت شیشه، رنگ های انتخاب شده و علاوه بر این، تکنیک های خاصی است که برای پوشش یا لمینیت پنجره های یو پی وی سی شما استفاده می شود.

پنجره رنگی
عوامل مهم دیگری که باید در قیمت پنجره یو پی وی سی رنگی در نظر گرفته شوند عبارتند از:
  • اندازه و ابعاد پنجره رنگی یو پی وی سی
  • اشکال استاندارد ارزان تر از اشکال غیر استاندارد هستند (به عنوان مثال: بیضی، قوسی، و غیره)
  • دستگیره و انواع یراق آلات به کار رفته در رنگ بندی پنجره upvc
  • دریچه های هوا، طاقچه های پنجره و شبکه ها
  • رنگ ها نیز روی قیمت تاثیر می گذارند. تولید کنندگان پنجره های یو پی وی سی با معرفی قاب های رنگی تکنیک های مختلفی را اعمال می کنند و به همین دلیل قیمت ها می تواند متفاوت باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع