لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران

لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران

در این مقاله قصد داریم به مهمترین و پرفروش ترین لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران نگاهی بیندازیم. ممکن است نام PVC یا پلی وینیل کلراید را شنیده باشید، یک نوع پلاستیک بسیار متداول و انعطاف پذیر که در همه چیز از عایق کابل گرفته تا لباس یافت می شود. اما آیا شما نام همتای سفت و بادوام PVC یعنی UPVC را نیز شنیده اید؟

پلی وینیل کلرید غیرپلاستیک شده یا همان UPVC بسیار سخت تر از PVC است و آن را به ماده ای عالی برای صنعت ساختمان تبدیل می کند. در واقع، یو پی وی سی یک ماده محبوب برای قاب پنجره ها و درها است. استفاده از درب و پنجره Upvc به شدت در کشور افزایش پیدا کرده و سهم بزرگی از قاب های پنجره را برای خود کرده است.

لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران

پلاستیک یو پی وی سی چیست؟

UPVC یک پلاستیک محکم، سفت و بادوام است. همچنین پایه ای محکم برای واحدهای در و پنجره دوجداره فراهم می کند. این واقعیت که بدون BPA است همچنین به این معنی است که می توان از UPVC در تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی بدون ترس از آلودگی استفاده کرد. UPVC اغلب در نگهدارنده های دندانی به دلیل ویژگی های محکم و غیر سمی آن استفاده می شود. این ماده برای نخستین بار در سال 1912 در آزمایشگاه تولید شد. مواد اصلی سازنده این ماده سنگ نمک و نفت هستند که در پایان فرایند تولید یو پی وی سی به صورت یک پودر سفید در دسترس قرار می گیرند که می توان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد.

در دنیای امروز محصولات زیادی هستند که از یو پی وی سی به عنوان ماده اولیه در ساخت خود استفاده می کنند. به عنوان مثال سازندگان سیستم های لوله کشی، پرده، شلنگ، سیم های برق روکش دار و کارت های نوار مغناطیسی، همواره پروفیل یو پی وی سی را در فهرست مواد اولیه خود دارند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با تاریخچه یو پی وی سی در ایران و لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران آشنا کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران

تاریخچه UPVC در ایران

تاریخچه UPVCدر ایران نیز به قبل از سال 1357 بر می گردد که به صورت بسیار محدود توسط شرکت صنایع PVC ایران شروع شد ودر سال 1357 این کارخانه تعطیل شد و سپس در سال های 70-75 مجددا تولید را آغاز کرد. لیکن به دلیل عدم شناخت محصول، از سوی مصرف کننده مورد استقبال قرار نگرفت. ازسال 1380 با حمایت و پشتیبانی سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و دستور العمل های دولت درارتباط با مبحث 19 که موضوع آن دستور العمل صرفه جویی انرژی در ساختمان می باشد، استفاده از این محصول روز به روز بیشتر گردید. آگاهی مهندسین مشاور و پیمانکاران و عموم از خواص ارزنده پنجره های ساخته شده از پروفیل UPVC و مزایای اقتصادی آن در سال های اخیر موجب رشد فزاینده استفاده از این نوع محصولات گردیده است.

سیاست های تشویقی و اجباری دولت در به کار گرفتن پنجره های عایق بندی شده حرارتی و صوتی در رشد استفاده از آن مؤثر می باشد تا جایی که امروزه در کشور عزیزمان ایران بسیاری از برندها در حال رقابت و گسترش بازار خود در کشور هستند.

لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران

همان طور که گفته شد امروزه شرکت های زیادی در حال تولید UPVC در ایران هستند. ما در این مقاله سعی داریم طبق گزارشات کارشناسی شده و به دست آماده از سایت های معتبر و نظرسنجی های صورت گرفته توسط شرکت ها و کارشناسان این حوزه تولید کنندگان برتر پروفیل UPVC در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم زیرا تولید کنندگان بسیار زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. هدف ما از این مقاله معرفی برترین و بهترین تولید کنندگان این حوزه از لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران است.

این دسته بندی که ما در این لیست به شما معرفی می کنم بر اساس مشکلات تغییر فرم یا تغییر رنگ پروفیل، تناسب قیمت و کیفیت، راحتی در نظافت، مقاومت در برابر عوامل محیطی، دارا بودن استانداردهای ملی و جهانی و رضایتمندی کلی است. توجه داشته باشید انتخاب بهترین پنجره دوجداره ارتباط مستقیم با انتخاب بهترین پروفیل دارا می باشد.

1. ویستابست

اولین و بهترین برندی که توانسته نام خود در میان لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران جای دهد برند ویستابست می باشد. پروفیل های UPVC تولید شده در این شرکت توانسته اند با عبور از فیلتر های مورد نظر کارشناسان امتیاز خوبی را کسب کند. ویستابست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید در و پنجره یو‌‌‌‌‌‌ پی ‌وی‌ سی براساس استانداردهای بین‌المللی دارای انواع گواهینامه های آزمایشگاهی و کیفیتی می باشد همچنین این شرکت اولین دارنده گواهینامه کیفیت رال آلمان در سطح کشور می‌باشد. این برند با تولیدات مختلفی در بازار ایران حضور پیدا کرده است که از مهم ترین آن ها می توان به در و پنجره های UPVC است.

از جمله تولیدات دیگر برند ویستا بست می توان به پروفیل میانی ثابت پنجره دوجداره UPVC، پروفیل فریم بزرگ پنجره دوجداره UPVC، پروفیل لنگه پنجره UPVC، پروفیل قاب پنجره UPVC، پروفیل فریم کشویی تک ریل پنجره دوجداره UPVC و پروفیل بازشوی کشویی پنجره دوجداره UPVC اشاره کرد. قیمت پنجره ویستابست نسبت به باقی پروفیل ها کمی بالاتر می باشد و دلیل آن کیفیت و وزن این پروفیل می باشد.

لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران ویستابست

2. وین تک

رتبه دوم در بین رتبه بندی ها و لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران از دید مشتریان و کارشناسان به برند وین تک تعلق گرفته است. وین تک برند برتر کشور ترکیه بوده و در اوایل دهه 90 در شرکت آدوپن در آذربایجان غربی شروع به تولید نموده است. وین تک دارای پروفیل های با کیفیت در کشورهای مختلف است پروفیل های تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیل ها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است.

از جمله تولیدات برند وین تک می توان به پروفیل فریم پنجره UPVC ، پروفیل لنگه پنجره UPVC ، پروفیل میانی ثابت و متحرک UPVC و پروفیل قاب بازسازی UPVC و پروفیل فریم کشویی تک ریل اشاره کرد.توجه داشته باشید که قیمت پنجره وین تک نسبت به ویستابست کمی پایین تر می باشد و از نظر وزن کمی سبک تر است.

لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران وین تک

3. هافمن

برند هافمن توانسته در بین لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC رتبه سوم را کسب کند. تیم هافمن به عنوان اولین تولیدکننده پروفیل لاستیک‌دار و سری 70 در ایران، با به کار گیری مدرن‌ترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی، مصمم است در خدمت آرامش و امنیت خانه‌های ایران مدرن باشد. پروفیل UPVC هافمن مقاومت فوق العاده‌ای در مقابل تغییرات دمایی، آلودگی، تابش مستقیم خورشید و رطوبت دارد و همین خاصیت باعث ایجاد امکان استفاده از این محصول در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف می‌شود.قیمت پنجره هافمن نسبت به وین تک و ویستابست پایین تر می باشد.

لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران هافمن

4. واناوین

چهارمین جایگاه در میان لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران به برند واناوین تعلق گرفته است. تولید پروفیل یو پی وی سی واناوین با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه انجام می ‌گیرد و تاکید بر این است که پروفیل واناوین همواره بر روی نمودار صعودی کیفیت حرکت کند.پروفیل واناوین با کیفیت مرغوب تولید شده و براساس رعایت حقوق مصرف‌ کننده است، چون برای ساخت و تولید درب و پنجره خوب باید مواد اولیه خوب به کار برد. این شرکت هم مانند سایر تولیدکنندگان پروفیل UPVC در ایران تمرکز خود را بر روی تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره UPVC گذاشته است. جهت مشاهده لیست قیمت پنجره واناوین کلیک کنید.

لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران وانا وین

5. واکاکرویتز

رتبه پنجم از این لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران تعلق می گیرد به شرکت واکاکرویتز که از سال 1384 فعالیت خود را زیر نظر گروه صنعتی آریا آغاز کرده است، هم اکنون کار تولید پنجره های دوجداره خود را در فاز یک و سه شهرک صنعتی سنندج ادامه می دهد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد تولیدات گروه صنعتی آریا ویندو این است که این تولیدات در آزمایشگاه کنترل کیفی اختصاصی این برند تحت نظر قرار گرفته و رعایت استانداردهای بین المللی در آن ها به صورت مرحله به مرحله رصد می شود.

محصولات برند واکاکرویتز شامل مواردی مانند پروفیل لنگه پنجره دوجداره UPVC، پروفیل بازشوی پنجره UPVC، پروفیل میانی ثابت پنجره دوجداره UPVC و پروفیل لنگه درب داخل بازشو پنجره دوجداره UPVC است.قیمت پنجره واکاکرویتز نسبت ویستابست پایین ترمی باشد.

6. سیندژ

شرکت زرین بنا پارسیان در سال ۱۳۸۳ تاسیس گردید، دفتر مرکزی این شرکت در تهران و واحد تولیدی آن در کردستان شهرستان سنندج واقع شده‌است. پروفیل‌های در ‌‌و ‌‌پنجره تولیدی این شرکت با نام تجاری سیندژ در ایران شناخته شده‌اند. تمام ماشین‌آلات مجموعه زرین بنا پارسیان از شرکت‌های تراز اول صاحب نام بین‌المللی مانند تکنوپلاست و سینسیناتی اتریش و کاتر‌پیلار، خریداری و نصب شده‌اند. سپندژ یکی از شرکت‌های مطرح و پیشرو در زمینه تولید پروفیل‌های UPVC با ظرفیت اسمی ۹۰۰۰ تن در سال است. از جمله تولیدات این برند می توان به پروفیل فریم بزرگ پنجره دوجداره UPVC، پروفیل میانی ثابت پنجره دوجداره UPVC، پروفیل درب داخل بازشو پنجره دوجداره UPVC، پروفیل لوله پنجره دوجداره UPVC و زهوار دکوراتیو کوچک پنجره دوجداره UPVC اشاره کرد.

لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران سیندژ

7. پروفیل ماوی

هفتمین برند در میان برترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC در ایران ماوی است. برند ماوی را شرکت ماوی صنعت تولید و عرضه می کند. این شرکت زیر نظر بخش خصوصی در سال 1381 افتتاح شد و اصلی ترین محصولات آن شیشه های دوجداره و سه جداره و پروفیل درب و پنجره دوجداره UPVC است. همچنین این شرکت به مونتاژ درب و پنجره با یو پی وی سی در طرح های بسیار متنوعی اشتغال دارد.پروفیل ماوی دارای دو زیر مجموعه ماوی و کندو می باشد. پروفیل ماوی بسیار سنگین وزن است و از نظر وزن با ویستابست قابل مقایسه است اما قیمت پنجره ماوی نسبت ویستابست پایین تر می باشد.

8. ایده آل

گروه صنعتی اکسیر آسا، با برند تجاری ایده‏ آل در سال ۱۳۸۶ با هدف توسعه در صنعت تولید پروفیل درب و پنجره‏ های دو جداره UPVC تاسیس شده است و در طی این سال‏ ها همواره با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، متخصصین مجرب و مشاوران خارجی با بهره‏ گیری از بهترین مواد اولیه تهیه شده از شرکت‏ های معتبر اروپایی و آزمایشات تست کیفی مستمر، همواره تعهد به ارائه‏ ی محصولی با کیفیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است. محصولات برند ایده آل شامل مواردی مانند پروفیل فریم درب و پنجره دوجداره UPVC، پروفیل میان ثابت پنجره دوجداره UPVC، پروفیل لنگه پنجره داخل بازشو UPVC و پروفایل میانی متحرک پنجره UPVC است. قیمت پنجره ایده آل نسبت به کیفیت بالای پروفیل آن بسیار مناسب می باشد.

پروفیل ایده آل

جمع بندی لیست تولید کنندگان پروفیل UPVC در ایران

برندهایی که در این مقاله نام برده شد، تنها تولیدکنندگان UPVC در ایران نیستند. برندهای ایرانی دیگری نیز مانند ماژول، دکتر وین و یونی وین در این فهرست قرار می گیرند.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع