کدام پنجره دوجداره بهتر است

کدام پنجره دوجداره بهتر است

همه ما بهترین ها را برای خانه هایمان می خواهیم. ما زمان کافی را در آن جا می گذرانیم، حتی اگر آن قدر که می خواهیم آن زمان زیاد نباشد. با افزایش کار در خانه، و زمان با کیفیتی که در داخل خانه با عزیزانمان سپری می‌شود، ارزشمندتر از همیشه، سرمایه‌گذاری بر روی بهترین پنجره‌های دوجداره همیشه امری مهم است.سوالی که معمولا کسانی که قصد خرید پنجره دارند با آن مواجه هستید این است که کدام پنجره دوجداره بهتر است؟ یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید پنجره قیمت پنجره دوجداره می باشد.

اما کدام پنجره دوجداره بهتر است ؟ این به شیوه‌ای واقع بینانه برای شما و پروژه بهبود خانه‌تان چه کمکی می کند؟ بهترین چیز به احتمال زیاد به شدت به نیازها، خواسته ها و انتظارات شخصی شما بستگی دارد. هیچ بهترین نوع پنجره دوجداره ای وجود ندارد، به همان اندازه که اگر وجود داشت، کار را برای صاحبان خانه را آسان تر می کرد!

یکی از محبوب ترین دلایل سرمایه گذاری در پنجره های جدید که آن ها را به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل می کند، بهبود بهره وری انرژی است. اگر می خواهید پنجره های جدید با صرفه جویی در مصرف انرژی و نصب مطابق با مقررات ساختمانی داشته باشید، همین امروز بهتر است اقدام به نصب پنجره های دوجداره کنید.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با پنجره های دوجداره آشنا کنیم اما این که کدام پنجره دوجداره بهتر است جواب قطعی ندارد زیرا در انتخاب پنجره دوجداره همه چیز به شما و سبک خانه شما بستگی دارد پس بهتر است قبل از سفارش اطلاعات خود را درباره پنجره های دوجداره بالا ببرید تا بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کدام پنجره دوجداره بهتر است

بررسی و عوامل موثر بر اینکه کدام پنجره دوجداره بهتر است؟

قبل از هر چیزی بهتر است با انواع متریال پنجره دو جداره آشنا شویم تا بتوانیم یکی از متریال ها را برای پنجره خانه خود انتخاب کنیم از بین پنجره های موجود در بازار با انواع قاب های مختلف دو پنجره از دیگر پنجره ها کارایی و عملکرد بهتری را ارائه می دهند یکی پنجره آلومینیوم و دیگری پنجره های UPVC است که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند.

پنجره آلومینیومی

بهترین متریال از بین پنجره های فلزی، آلومینیوم است که می تواند سبک مناسبی برای خانه هایی با طراحی معاصر باشد. بزرگترین نقطه فروش و مزایای این متریال استحکام و پایداری آن است که خطوط دید بسیار نازک را قادر می سازد تا دید و نور طبیعی را به حداکثر برسانند. فریم ها را می توان در هر رنگی با روکش پودری سفارش داد، بنابراین شما به یک رنگ محدود نمی شوید.

اما باید گفت فلز یک رسانا است و گرما و سرمای خانه شما را می تواند به راحتی عبور دهد در صورتی که شما بخواهید برای پنجره خود از این متریال استفاده کنید بهتر است پنجره آلومینیوم ترمال بریک را سفارش دهید. زیرا پنجره های ترمال بریک دارای یک شکست حرارتی عایق هستند و می توانند عملکرد حرارتی بهتری را نسبت به آلومینیوم نرمال ارائه دهند. علاوه بر این، قاب های آلومینیومی عملاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، بسیار بادوام، مقاوم در برابر خوردگی و در پایان عمر خود کاملاً قابل بازیافت هستند. کدام پنجره دوجداره بهتر است ؟ شاید با توجه به سلیقه شما پنجره آلومینیومی ترمال بریک می باشد.

در آخر باید بگوییم قیمت پنجره های آلومینیومی ترمال بریک از دیگر متریال های موجود در بازار بالاتر است پس اگر مشکل بودجه دارید پیشنهاد ما به شما انتخاب پنجره های UPVC است. زیرا هم عملکرد و کارایی خوبی دارند هم با قیمت مناسب تر و به صرفه تر در بازار عرضه می شوند. به عنوان مثال می توان این سوال را پرسید  که پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک که در مقاله ای به این موضوع پرداخته ایم.

پنجره یو پی وی سی

UPVCنوعی پلاستیک است و مخفف کلمه Unplasticised Poly Vinyl Chloride است. قاب های پنجره یو پی وی سی دارای یک هسته فولادی گالوانیزه هستند که استحکام و دوام فوق العاده ای را به این ماده می بخشد. این امر از تاب برداشتن، پوسیدگی و زنگ زدگی که معمولاً بر سایر مواد پنجره تأثیر می گذارد جلوگیری می کند. این متریال عایق حرارتی بسیار خوبی را ارائه می دهد که می تواند در فصل سرد زمستان خانه شما را گرم و در فصل گرم تابستان خانه شما را خنک نگهدارد و مانع از خروج انرژی از منزل شما شود. در کنار تمامی مزایای بی نظیری که پنجره های یو پی وی سی ارائه می دهند همان طور که گفتیم یکی از مقرون به صرفه ترین متریال های موجود در بازار نیز می باشند.

یک پنجره دوجداره خوب چه ویژگی های باید داشته باشد؟

بعد از انتخاب متریال مناسب برای خانه خود باید بررسی کنید که کدام پنجره دوجداره بهتر است و یک پنجره دوجداره چه ویژگی هایی دارد ؟ وجود این ویژگی ها در پنجره دوجداره آن را به یک پنجره خوب و کارآمد تبدیل می کند.

کدام پنجره دوجداره بهتره

ویژگی های پنجره دوجداره خوب

گرمتر در زمستان

شیشه دوجداره برای عایق کاری عالی هستند، همچنین می تواند به جذب گرمای طبیعی و ذخیره آن در زمستان کمک کند. این یک راه عالی برای عایق نگه داشتن خانه شما در ماه های زمستان است.

صرفه جویی در هزینه انرژی

در هنگام نصب پنجره های دوجداره، انرژی کمتری برای گرم کردن یا خنک کردن اتاق مصرف می شود، این امر منجر به کاهش قبض انرژی و صرفه جویی در هزینه می شود. افزودن لایه های بیشتر لعاب باعث افزایش سطح عایق و صرفه جویی در هزینه بیشتر می شود.

خنک‌تر در تابستان

پنجره‌های دوجداره می‌توانند برخی از اشعه‌هایی را که در روزهای گرم تابستان از پنجره‌ها می‌آیند به دام بیندازند و باعث خنک‌تر شدن اتاق شما شوند. این بدان معناست که به تهویه مطبوع کمتری نیاز است.

ایمنی

با قرار گرفتن واحدهای بیشتر بر روی پنجره های دو جداره، ایمنی خانه شما افزایش می یابد. شکستن آن ها سخت تر است و محکم تر از سایر پنجره ها آب بندی می شوند. کدام پنجره دوجداره بهتر است باید ایمنی بالایی داشته باشد.

تراکم کمتر

پنجره‌های دوجداره میزان رطوبت روی شیشه‌های پنجره شما را کاهش می‌دهند، زیرا درزگیر هوا از ایجاد میعان جلوگیری می‌کند. سایر پنجره ها اغلب اجازه می دهند تراکم ایجاد شود که باعث می شود شیشه های پنجره کپک بزنند.

سر و صدای کمتر

با تعداد واحدهای بیشتر، صدای کمتر و خانه ساکت‌تر به وجود می‌آید. اگر در جاده های شلوغ یا در یک منطقه پر سر و صدا زندگی می کنید، پنجره های دو جداره برای شما بسیار کار آمد است. البته اگر عایق صوتی بسیار قوی تری می خواهید می توانید از پنجره سه جداره استفاده کنید.

کدام پنجره دوجداره بهتر است؟

بعد از این که با ویژگی های یک پنجره دوجداره خوب آشنا شدیم. بهتر است با چند نوع از پنجره های دوجداره که کاربرد زیادی دارند و پر فروش نیز هستند آشنا شویم. اما باز هم نمی توان گفت کدام پنجره بهتر است زیرا همه چیز به شما بستگی دارد این شما هستید که بهترین ها را تعیین می کنید. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پنجره ویستابست بهتر است یا وین تک است یا خیر؟

کدام پنجره بهتر است

پنجره دوجداره دو حالته

اگر اتفاقاً در یکی از طبقات بالای یک بلوک آپارتمان یا حتی چند طبقه بالاتر زندگی می کنید، پنجره دوحالته یک گزینه فوق العاده است. کدام پنجره دوجداره بهتر است ، سوالی است که می توان با توجه به شرایط می تواند پنجره دوجداره باشد.

سبک مطلوبی دارد همچنین در بسیاری از انواع خانه‌های سنتی و معاصر قابل انتقال است و عملکرد تمیز کردن آسان، تهویه عالی و افزایش امنیت را به دلیل گزینه شیب مناسبی که در هنگام باز شدن دارد ارائه می‌کند، که این امکان را می‌دهد هوا در خانه شما گردش کند و در عین حال به طور موثر ملک شما را ایمن نگه می‌دارد.

پنجره دوحالته تا انتها باز می شود و امکان دسترسی به بیرون را فراهم می کند و زمانی که پنجره نیاز به تمیز کردن دارد بسیار مفید است، زیرا مالک حتی نیازی به بیرون رفتن ندارد.

کدام پنجره یو پی وی سی بهتر است

پنجره دوحالته کشویی

یکی از پنجره های پرطرفدار دیگر پنجره کشویی است. همان طور که از نام آن پیداست، این پنجره ها برای باز شدن به داخل یکدیگر می لغزند، به این معنی که کار با آن ها بسیار آسان است. پنجره های کشویی برای فضاهایی که فضای عمودی بیشتری نسبت به افقی وجود دارد، به خصوص در اتاق خواب ها یا اتاق های نشیمن عالی هستند. شما با نصب پنجره های کشویی به راحتی می توانید پرده نصب کنید و بدون مانع پنجره اتاق خود را باز کنید و از هوای تازه لذت ببرید اگه نمی خواهید پنجره شما فضایی را اشغال کند بهترین و مناسب ترین پنجره و حتی کدام پنجره دوجداره بهتر است را می توان به انتخاب پنجره دوجداره کشویی می تواند باشد.

کدام پنجره دو جداره بهتر است

پنجره های دوجداره خلیجی

هم کاربردی و هم یک ویژگی طراحی جالب، اصطلاح پنجره خلیجی ، پنجره‌هایی را توصیف می‌کند که در کنار هم قرار گرفته‌اند تا از خانه خارج شوند. در داخل، می تواند یک خلیج یا قفسه ایجاد کند. پنجره های مجزا در یک گروه پنجره خلیجی در زاویه به هم می رسند. پنجره های کمانی و خلیجی شبیه به هم هستند، اما پنجره های کمانی طراحی بدون زوایای بین پنجره ها منحنی است.
اگر در حال بازسازی هستید و می‌خواهید در جایی که دیوار بیرونی وجود دارد، پنجره‌های ورودی اضافه کنید، این پنجره می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.در چیدمان پنجره های حاشیه ای معمولی، پنجره وسط یک پنجره تصویر ثابت است در حالی که دو پنجره کناری ممکن است پنجره ای، تک حالته یا دو حالته باشند.

کدام پنجره دوجداره بهتر است

فرقی نمی کند شما برای خانه خود چه پنجره ای را انتخاب می کنید مهم است که این پنجره عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند نیازهای شما را برطرف کند اگر شما هم قصد دارید بهترین پنجره را برای خانه خود سفارش دهید فقط کافی است با کارشناسان فروش ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها بتوانند شما را برای انتخاب یک پنجره خوب راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع