پنجره دوجداره قوس دار

پنجره دوجداره قوس دار

همه پنجره ها یکسان ایجاد نمی شوند. هنگامی که نوبت به انتخاب طرح پنجره برای خانه یا محل کار شما می رسد، پنجره دوجداره قوس دار مطمئنا می تواند گزینه ای متفاوت و عالی برای شما باشد. با اشاره به گذشته، آن ها می توانند یک ویژگی طراحی چشمگیر ایجاد کنند که سرشار از شخصیت، جذابیت و زیبایی است. پنجره قوس دار برای اولین بار در معماری رومی ظاهر شد و اکنون نمای بسیار از خانه مدرن را زیبا می کند. با توجه به این که پنجره های دوجداره قوس دار پنجره های تخصصی هستند، قیمت آن ها از پنجره های استاندارد تک حالته و دوحالته بیشتر است. پنجره upvc قوس دار در طیف گسترده ای از سبک ها و طرح ها می توانند برای ساختمان ها سنتی و مدرن مناسب باشند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره دوجداره قوس دار و ویژگی های آن آشنا کنیم تا شما عزیزان هنگام تصمیم گیری بتوانید بهترین ها را برای خانه خود انتخاب کنید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پنجره دوجداره قوس دار

پنجره قوس دار چیست؟

همان طور که احتمالا متوجه شده اید، پنجره ها در ساختمان های مسکونی معمولا به شکل مستطیل هستند. اما پنجره دوجداره upvc قوس دار که به آن ها پنجره های کمانی نیز گفته می شود کمی متفاوت تر هستند. پنجره های دوجداره قوس دار داری یک انحنای نرم در بالای پنجره است که ظاهری شبیه به یک قوس به خود می گیرد. قسمت پایین پنجره ناحیه مربع یا مستطیل است که می تواند در اندازه های مختلف تولید شود. این پنجره ها هم به صورت پنجره های ثابت یا متحرک می توانند ایجاد شوند همچنین می توانند با یک پنجره دوجداره کشویی ترکیب شوند و ظاهری مدرن به خود بگیرد. مانند اکثر پنجره های دیگر پنجره دوجداره قوس دار را می توان با رنگ ، اندازه و سایر عناصر بصری شخصی سازی کرد.

پنجره upvc قوس دار

انواع قوس در پنجره Upvc قوس دار

همه پنجره‌های قوسی یک وجه مشترک دارند: در بالا قوس دارند و در پایین مربع یا مستطیل هستند. اما، طرح های مختلف ویژگی های متفاوتی را در خود جای می دهند. در این جا رایج ترین انواع قوس دار را به شما معرفی می کنیم:

  • پنجره دوجداره با قوس سینوسی
  • پنجره دوجداره با قوس مسجدی
  • پنجره دوجداره با قوس منظم (قوس با شعاع)
  • پنجره دوجداره با قوس نامنظم (قوس با شابلون)
  • و …
پنجره دوجداره Upvc قوس دار

مزایای پنجره دوجداره قوس دار

مانند هر پنجره دیگری پنجره قوس دار نیز دارای مزایایی است که ما در ادامه به برخی از این مزایا خواهیم پرداخت.

پنجره دوجداره قوس دار با بسیاری از سبک ها مطابقت دارد

پنجره upvc قوس دار شاید برای هر خانه ای مناسب نباشد زیرا سبک های معماری زیادی وجود دارد که ممکن است پنجره قوس دار برای آن ها ایده آل نباشد. پنجره های قوس دار معولا برای خانه های به سبک پنجره فرانسوی ، رومی یا سنتی می تواند زیبا و جذاب باشد. پنجره upvc قوس دار همچنین می تواند در ساختمان های جدید و خانه های مدرن تر نیز محبوب باشد زیرا تاثیر نرم کردن معماری را دارند. اما همه اینا بستگی به سبک و سلیقه شما دارد این شما هستید که تعیین می کنید چه پنجره ای را دوست دارید برای منزل خود سفارش دهید.

پنجره های دوجداره قوس دار همه کاره هستند

وقتی نوبت به انتخاب پنجره دوجداره می رسد شما مجموعه ای باور نکردنی از گزینه ها را دارید. بسیاری از آن ها دارای شیشه هایی هستند که باز و بسته می شوند، در حالی که برخی دیگر به شکل ثابت ارائه می شوند و فقط نور را به داخل هدایت می کنند. در مدل ها و اشکال هندسی متنوع، پنجره دوجداره قوس دار تولید و طراحی می شوند. بر همین اساس شما می توانید بین مدل ها و طراحی های متنوعی که پنجره های دوجداره قوس دار دارند یکی از آن ها را انتخاب کنید.

تلفیق پنجره دوجداره قوس دار با دیگر پنجره ها

ادغام پنجره یو پی وی سی قوس دار در خانه می تواند بسیار زیبا و چشمگیر باشد. پنجره upvc قوس دار شخصیت فوق العاده ای به فضا می بخشد و می تواند به خانه شما احساس کلاسیک و ظریف و همچنین آرام بخشی بدهد. به عنوان مثال شما می توانید پنجره یو پی وی سی قوس دار را با پنجره دوجداره لولایی ترکیب کنید. در این صورت تهویه مناسب و مطبوعی را برای ساختمان به وجود خواهید آورد.

نورگیر عالی با پنجره دوجداره قوس دار

یکی دیگر از مزایای پنجره قوس دار که برای هر ساختمانی حائز اهمیت است نور گیر مناسب این پنجره ها است. شیشه های شبکه بندی شده روی این نمونه از پنجره ها نصب می شود. قابلیت نصب کردن شیشه های شبکه بندی شده در این پنجره ها نیز به عنوان یکی دیگر از مزیت های آن ها شناخته می شود.

نصب پنجره دوجداره قوس دار

برای نصب پنجره دوجداره قوس دار یا چند ضلعی و به طور کلی با اشکال خاص ، آن را از محل اتصال به قسمت های مورد نظر جوش داده ، و عملیات نصب را همانند سایر اشکال پنجره انجام می دهند.همان طور که می دانید ، نصب پنجره دوجداره باید توسط افراد ماهر و تکنسین های نصب پنجره یو پی وی سی انجام شود ، تا پنجره به صورت کامل کارا بوده و اشکالی در نصب آن به وجود نیاید.

قیمت پنجره قوس دار

کاربرد استفاده از پنجره دوجداره قوس دار

به طور کلی باید گفت استفاده از این نوع خاص از پروفیل پنجره محدودیتی در نصب ندارد ، و استفاده از آن بستگی به معماری ساختمان دارد.خم پذیری خوب این پنجره ها سبب می شود تا برای ساختمان های کتبیه ای ، آرک دار ، و دیگر انواع ساختمان با معماری های متعدد استفاده شوند.بیشترین استفاده ، در ساختمان های مسکونی یا ساختمان های اداری ، و هدف استفاده از آن ها بیشتر تاثیر در نمای بیرونی ساختمان است. شما با هر سبک و سلیقه ای می توانید پنجره Upvc قوس دار را از گروه صنعتی پنجره سازان خریداری کنید.

قیمت پنجره دوجداره قوس دار

قیمت پنجره دوجداره قوس دار

برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره قوس دار باید عرض و ارتفاع پنجره، تعداد بازشوها، تعداد یراق‌آلات مصرفی و دارای کتیبه بودن یا نبودن را در نظر گرفت.قیمت پنجره قوس دار تا حدود زیادی بستگی به مقدار پروفیل مصرفی آن‌ دارد و اولین قدم نحوه اندازه گیری و ابعاد دقیق پنجره است.

برای اندازه گیری دقیق ابعاد و محاسبه قیمت پنجره دوجداره قوس دار بهتر است اندازه گیری قاب پنجره در عرض گچ تا گچ و در ارتفاع نیز گچ تا گچ انجام دهید. اندازه ‌گیری باید براساس میلی ‌متر باشد.نوع پروفیل مصرفی فریم برای دو نوع اجرا، نوسازی و ساختمان در حال ساخت متفاوت است و برای محاسبه انلاین قیمت پنجره دوجداره قوس دار معمولا فریم و پروفیل پنجره یو پی وی سی برای پنجره‌های نوسازی ارزان تر است.برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره قوس دار طراحی نیز فاکتور مهمی است و انتخاب طرح قاب‌ها و بازشوها تاثیرگذار است. پنجره‌های یو پی وی سی با قاب‌ها و بازشوهای ثابت و متحرک قیمت‌های متفاوتی دارند.

حریم بازشوی هر قاب در طراحی اهمیت دارد و باید به گونه ای باشد که عرض و ارتفاع مناسب داشته و حریم پنجره با برخی عناصر مانند پرده، شیرآلات سینک آشپزخانه سایر موانع احتمالی، تداخلی نداشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا شما را در این حوزه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع