پنجره دوجداره سوله

پنجره دوجداره سوله

در مورد پایدارتر کردن سازه های ساختمانی باید به چیزهای زیادی فکر کرد. چیزی که اغلب نادیده گرفته می شود، پنجره ها و درها هستند. این وسایل می توانند در لیست اولویت ها رتبه پایینی داشته باشند، اما در واقع آن ها یک عنصر حیاتی در طراحی سازه ها هستند. آن ها نور طبیعی و جریان هوا را وارد می کنند و بر ظاهر و احساس کلی سازه شما تأثیر می گذارند. بسیاری از صاحبان سوله ها و سازه ها برای جذب این عناصر طبیعی، پنجره ها و درهای تک جداره استاندارد و مقرون به صرفه تری را انتخاب می کنند. در بازار پنجره دوجداره یکی از پر فروش ترین انواع آن پنجره دوجداره سوله می باشد.

اما ممکن است بخواهید مزایای ارتقاء پنجره ها یا درهای ساختمان خود را به دوجداره یا سرمایه گذاری در پوشش پنجره ها یا سایر روش های درمانی برای کارآمدتر کردن آن ها در نظر بگیرید. انتخاب درست در این جا ممکن است ارزش ساختمان شما را افزایش دهد، هزینه قبوض آب و برق را کاهش دهد و سازه ساختمانب شما را دوستدار محیط زیست کند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره دوجداره سوله آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای سوله و ساختمان خود بگیرید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پنجره دوجداره سوله

پنجره دوجداره سوله چگونه کار می کند؟

بهترین راه برای توصیف نحوه عملکرد شیشه دوجداره این است که در مورد خلاء هوا یا گاز بی اثر بین پانل ها به عنوان یک سرعت گیر فکر کنید که نفوذ هوای گرم یا سرد را کاهش می دهد. این سرعت گیر که در اثر لایه بندی پانل های شیشه ای و شکاف هوای آب بندی شده با خلاء ایجاد می شود، تاثیر هوای سرد یا گرم بر صفحه دوم شیشه را کاهش می دهد و هوای داخل سوله را به داخل و هوای بیرون را خارج می کند.

همچنین نقاط سرد و گرم مزاحم را که اغلب در تابستان یا زمستان در نزدیکی پنجره های تک جداره احساس می کنید، متوقف می کند. این نقاط نه تنها ناامید کننده هستند، بلکه تأثیر زیادی بر صورت حساب های انرژی شما می گذارند، و باعث می شود سیستم تهویه مطبوع شما دو برابر بیشتر کار کند تا سوله همانند پنجره دوجداره بیمارستان باید در دمای ثابت نگه دارد.

پنجره دوجداره Upvc سوله

انواع پنجره دوجداره سوله

همان طور که پیشرفت در فناوری و تولید با سرعتی سریع در حال پیشرفت است، گزینه های موجود برای سوله دارانی که به دنبال تعویض پنجره های دوجداره خود و بهبود سوله هستند نیز وجود دارد. محبوبیت فزاینده پی وی سی در دهه 1970 منجر به رنسانس شیشه های دوجداره، با قاب های جدید با صرفه جویی در مصرف انرژی و ضخیم تر، در خط مقدم خانه ها و ذهن مردم هنگامی که به دنبال ارتقاء جذابیت محدود خانه خود و صرفه جویی در مصرف انرژی هستند، شد این امر می تواند برای هر ساختمانی در نظر گرفته شود. امروزه شیشه‌های دوجداره به‌عنوان یک گزینه ضروری به نظر می‌رسد و مردم می‌توانند از میان طیف بی‌شماری از سبک‌ها، رنگ‌ها، پرداخت‌ها و پیکربندی‌ها بهترین انتخاب را داشته باشند.

با نگاه کردن به انتخاب‌های بی‌شمار موجود در بازار امروز، به راحتی می‌توان غرق شد، بنابراین ما یک راهنما گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید در انتخاب سبک مناسب شیشه‌های دوجداره که مناسب شما و سوله تان است، مطمئن باشید.

پنجره دوجداره سوله ثابت

پنجره‌های دوجداره ثابت دقیقاً همین هستند یعنی ثابت بسته می‌ مانند. شما نمی توانید آن ها را باز کنید، آن ها صرفاً برای اجازه دادن نور و البته، مناظر به سوله هستند. از آن جایی که آن ها ثابت هستند، از تمام مزایای راندمان حرارتی پنجره های دوجداره بهره مند می شوید. آن ها همچنین دارای کیفیت عایق صوتی خوبی هستند، به این معنی که اگر در نزدیکی یک جاده شلوغ یا منبع دیگری یا سر و صدای معمولی هستید، این پنجره ها می توانند عالی عمل کنند.

پنجره دوجداره سوله دو حالته

پنجره های دوحالته به دلیل مزایای ایمنی یک انتخاب محبوب هستند. یک سیستم لولای دوتایی به پنجره اجازه می دهد تا به سمت داخل کج شود و یک دهانه کوچک را ارائه دهد که اجازه می دهد هوا وارد سوله شود در حالی که نه تنها خطر سقوط تصادفی را از بین می برد، بلکه از متجاوزان احتمالی نیز جلوگیری می کند. پنجره های دو حالته یو پی وی سی حداکثر عرض بازشو با گزینه تهویه کامل یا محدود را امکان پذیر می کند.

پنجره دوجداره سوله تک حالته

یکی از رایج ترین نوع پنجره دوجداره سوله پنجره تک حالته می باشد این پنجره به دلیل نحوه باز شدن یکی از بهترین نوع پنجره های دوجداره برای سوله می باشد. این پنجره ها بر روی یک محور افقی قرار گرفته و پنجره از یک طرف باز و بسته می شود. آن ها هنگام بسته شدن شامل یک درزگیر قفل هوا هستند که به شما این امکان را می دهد حداکثر بهره وری انرژی را از پنجره دوجداره داشته باشید.

پنجره دوجداره سوله سایبانی

پنجره دوجداره سایبانی یکی از سبک های سنتی پنجره دوجداره است. آن ها با داشتن یک لولا در امتداد لبه بالایی باز می شوند و به سمت بیرون باز می شوند. آن ها حداکثر تهویه را فراهم می کنند و شما می توانید از منظره های بدون مانع از منطقه اطراف لذت ببرید.حتما توجه داشته باشید که شرکت پنجره Upvc مناسب را پیدا کنید.

انواع پنجره دوجداره سوله بر اساس شکل

پنجرهای دوجداره به منظور احترام به سلیقه‌های مختلف و زیباتر شدن سازه‌ها در اشکال مختلف مستطیلی، کمانی، دایره‌ای، مثلثی، لچکی و … تولید می‌شوند. معمولا از مدل مثلثی و لچکی بیشتر در سوله‌ها استفاده می‌شود.

پنجره سوله

مزایای استفاده از پنجره دوجداره سوله

قبض انرژی کمتر

خنک نگه داشتن در تابستان و گرم نگه داشتن در زمستان با افزایش قبض انرژی دشوارتر می شود. خبر خوب این است که نصب در و پنجره دوجداره سوله روشی موثر برای کاهش مصرف انرژی سوله است. این می تواند به معنای کاهش قبض انرژی باشد زیرا از انرژی داخل سوله بهتر استفاده می کنید.

عایق کاری بهتر برای سوله شما در زمستان و تابستان

بهره وری انرژی سوله شما ممکن است بستگی زیادی به نوع پنجره های شیشه ای شما داشته باشد. گرمایی که در زمستان از دست می دهید و گرمای زیادی که در تابستان بدست می آورید از طریق پنجره ها و درها اتفاق می افتد. پنجره های دو جداره سوله می توانند به کاهش مشکل عایق کاری کمک کنند و سوله شما را در مصرف انرژی بیشتر کنند.

سر و صدای کمتری از بیرون سوله شما وارد می شود

خوشبختانه، پنجره دوجداره سوله می‌تواند صدای ناشی از دستگاه ها، ماشین‌ها، هواپیماها، قطارها و سایر منابع را کاهش دهد. محصولات دوجداره انرژی صوتی بیشتری نسبت به محصولات تک جداره استاندارد به دلیل فاصله بین شیشه ها جذب می کنند. افزودن شیشه آکوستیک کارایی شیشه دوجداره را نیز افزایش می دهد. پنجره دوجداره سوله همانند پنجره دو جداره ادارات مهم می باشد و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید.

افزایش امنیت سوله شما در صورت سرقت یا نفوذ

جدا از این که سوله شما را گرم نگه می دارد، پنجره دوجداره سوله همچنین می تواند به حفظ امنیت شما و اموالتان کمک کند. نقاط آسیب پذیر ورود به هر ساختمانی پنجره ها و درهای تک جداره و سیستم های قفل ضعیف است. پنجره های تک شیشه ای به همراه درها و پنجره های چوبی یا آهنی به راحتی شکسته می شوند. پنجره دوجداره سوله ممکن است مانع بزرگ‌تری برای دزد یا مزاحم احتمالی باشد، زیرا که شکستن آن‌ها سخت‌تر است.

پنجره یو پی وی سی سوله

بهترین برند پنجره دوجداره سوله

به طور معمول اولین سوالی که ذهن خریداران را مشغول می‌کند، که چه برندی بهتر است؟ در حال حاضر برندهای گوناگون پنجره دوجداره در بازار وجود دارد. قبل از خرید و برای یافتن پاسخ این سوال بهتر است ویژگی‌های محصولات برند مورد نظر بررسی شود.

مثلا برند مورد نظر از چه نوع متریالی در محصولات خود استفاده کرده است. برای یافتن این اطلاعات می‌توانید به سایت شرکت تولیدی پنجره مراجعه نمایید، زیرا شرکت‌ها و برندهای معتبر؛ ویژگی‌های محصولات و نوع پروفیل در و پنجره تولیدی را در سایت شرکت بارگذاری می‌نمایند. همچنین با مراجعه به فروشگاه‌های سطح شهر نیز، از طریق فروشندگان می‌توانید این اطلاعات را کسب نمایید. یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت پاسخ سوال چه برندی بهتر است؟ پرس و جو از کسانی است که پنجره‌های دوجداره سوله را خریداری کرده‌اند و از آن‌ها استفاده می‌نمایند. طبق بررسی‌های انجام شده، پنجره های ویستابست، هافمن و وین تک جزو برندهای مطرح کشور محسوب می‌شوند و کسانی که از این برندها استفاده می‌نمایند، به آن ها نمره قابل قبولی داده‌اند.

قیمت پنجره دوجداره سوله

قیمت پنجره دوجداره سوله

قیمت پنجره دوجداره سوله همانند پنجره دوجداره ویلایی ، به مواردی همچون پروفیل در و پنجره، ابعاد پنجره، نحوه باز شدن، نوع و تعداد یراق آلات آن بستگی دارد. معمولا قیمت بر اساس مقدار پروفیل و شیشه مصرف شده محاسبه می‌شود. مثلا قیمت پنجره‌ دوجداره‌ که دو متر شیشه و پروفیل در آن کار شده، دو برابر پنجره‌ای است که یک متر متریال در آن به کار رفته است.

از دیگر مواردی که در قیمت پنجره دوجداره سوله تاثیر می‌گذارد، نوع ساختمان است. مثلا قیمت پنجره‌ای که برای ساختمان نوساز به کار برده می‌شود با پنجره‌ای که در ساختمان‌های قدیمی استفاده می‌شود متفاوت است. چون نوع فریم و مدل نصب آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع