قیمت پنجره تک حالته

قیمت پنجره تک حالته

هیچ خانه ای بدون پنجره کامل نمی شود. پنجره ها باعث ورود نور طبیعی به داخل خانه می شوند. آن ها ساکنان یک خانه را قادر می سازند تا از مناظر محله خود لذت ببرند. علاوه بر این، آن ها به تهویه متقابل خانه کمک نیز می کنند. به این ترتیب، خانه هایی با پنجره های وسیع به ندرت تاریک به نظر می رسند به طور فزاینده ای، صاحبان خانه به ارزش بسیار زیاد پنجره های خود پی می برند. به طور خاص، آن ها متوجه می شوند که چگونه پنجره هایشان تأثیر قابل توجهی در ظاهر کلی خانه هایشان دارد.انواع مختلفی نوع پنجره در ظاهر ساختمان شما موثر است که یکی از پرفروش ترین و رایج ترین آنها پنجره تک حالته می باشد. قیمت پنجره تک حالته بعد از پنجره ثابت مناسب ترین قیمت می باشد.

علاوه بر این وجود یک پنجره با کیفیت و دوجداره می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش قبوض انرژی شما و صرفه جویی در انرژی داشته باشد و شما با انتخاب درست یک پنجره برای خانه خود می تواند در کل سال از هوای مطبوع منزل خود لذت ببرید.

یکی از پنجره هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد پنجره Upvc می باشد که بسیار  مناسب ساختمان می باشد . پنجره تک حالته یکی از بهترین انواع بازشو  می یاشد که شما می توانید این نوع پنجره را در بسیاری از مکان ها مشاهده کنید ما در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره دوحالته که یکی از پنجره ها پر طرفدار است آشنا کنیم تا شما بتوانید در هنگام انتخاب پنجره برای محل زندگی یا کار خود به درستی تصمیم بگیرید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پنجره تک حالته

پنجره تک حالته چیست؟

پنجره تک حالته نوعی از پنجره است که به دلیل ویژگی هایی که دارد می توان از آن در بسیاری از مکان ها استفاده کرد. علت نام گذاری این پنجره به این دلیل است که این پنجره ها تنها در یک حالت باز و بسته می شوند به این نوع از بازشو در عامیانه پنجره لولایی نیز می گویند. در واقع این محصول نقطه مقابل پنجره دو حالته است و یکی از دلایلی که این پنجره مورد استقبال قرار می گیرد قیمت مناسب تر آن نسبت به پنجره دوحالته است. توجه داشته باشید که قیمت پنجره تک حالته مناسب می باشد ولی باید توسط تولید کننده مناسب انجام گیرد تا بعد ها به مشکل بخار پنجره دوجداره دچار نشوید.

نحوه عملکرد پنجره تک حالته بسیار ساده بوده و شما می توانید به راحتی به وسیله دستگیره ای که رو این پنجره قرار دارد با حرکت دادن آن بخ سمت بالا و پایین آن را باز و بسته کنید. در کشور ایران نوع از پنجره به دلیل قیمت پایین تر و هزینه نگهداری کمتر نسبت به سایر پنجره های دوجداره بیشتر از دیگر انواع آن مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در ساختمان ها و آپارتمان های امروزی دقت کنید متوجه خواهید شد که بیشتر پنجره تک حالته به کار برده می شود و این به دلیل استقبال مردم از این نوع بازشو است و هم از نظر اقتصادی این نوع از بازشو  مقرون به صرفه تر می باشد.

پنجره upvc تک حالته

نحوه بازشو

همان طور که گفته شد پنجره تک حالته به عنوان رایج ترین نوع پنجره دوجداره شناخته می شود به همین دلیل عموم مردم با روش استفاده از این پنجره آشناه هستند اما با این وجود در این قسمت ما شما را با نحوه بازشو آن آشنا می کنیم تا بتوانید از این پنجره به خوبی استفاده کنید. روش باز و بسته کردن این پنجره به این شکل می باشد که این پنجره را تنها می توانید در حالت افقی باز و بسته کنید این نوع از پنجره یک دستگیره دارد که در جهت باز و بسته کردن می توان از آن استفاده کرد و به راحتی با حرکت دستگیره به سمت پایین پنجره را باز کرد و از هوای تازه بیرون لذت برد.قیمت پنجره تک حالته نسبت به سایر قیمت پنجره دوجداره کمی مناسب تر می باشد.

قیمت پنجره دوجداره تک حالته

ویژگی های پنجره تک حالته

تهویه مناسب

این پنجره ها بهترین تهویه را نسبت به هر نوع پنجره دیگری ارائه می دهند. از آن جایی که به طور کامل باز می‌شوند، می‌توانند هوای تازه، نسیم بهاری و نور را راحت‌تر از سایر انواع پنجره به منزل شما بیاورند. شما به طور کامل می توانید در فصل های بهار و تابستان پنجره اتاق خود را باز بگذارید و از هوا بیرون بهترین استفاده را ببرید و در کنار خانواده روز خوبی را سپری کنید.

بهره وری انرژی

هنگامی که این پنجره ها بسته می شوند، در بین انواع پنجره ها از نظر انرژی کارآمدتر هستند. از آن جایی که ارسی پنجره‌ای متحرک است، می‌تواند در حالت قفل بسیار محکم به قاب پنجره بچسبد. بنابراین، هوای بیرونی به راحتی نمی تواند به خانه شما نفوذ کند. این نوع پنجره به خصوص در آب و هوای سرد و بادی بسیار خوب است. به خصوص اگر این محصول شما از نوع دوجداره و با قاب UPVC باشد دیگر در این صورت لازم نیست نگران هوای گرم در تابستان و هوای سرد در زمستان باشید زیرا پنجره شما یک پنجره عایق با بهره وری انرژی مناسب است.البته پنجره های ترمال بریک نیز از عایق خوبی برخوردار هستند ، البته قیمت پنجره تک حالته از این نوع کمی بالاتر از یو پی وی سی می باشد.

سهولت در شستشو

پنجره تک حالته به دلیل طراحی آن، معمولاً برای مکان های صعب العبور انتخاب بسیار خوبی است. به همین دلیل است که اغلب می تواند از آن در بالا سینک ظرفشویی در آشپزخانه استفاده کرد. از آن جایی که این پنجره ها به صورت کامل باز می شوند به راحتی قابل شستشو هستند و شما قادر خواهید بود هر دو سمت داخلی و بیرونی پنجره  را تمیز کنید.

ترکیب شدن با سایر انواع پنجره

یکی دیگر از مزایای پنجره تک حالته که می توان به آن اشاره کرد ترکیب شدن این طرح با سایر انواع پنجره ها مانند پنجره ثابت و پنجره های سفارشی و دو حالته است. شما با توجه به مکانی که می خواهید پنجره خود را نصب کنید می توانید این پنجره را سفارش دهید و آن را با سایر سبک ها متناسب با منزل و یا سلیقه خود ترکیب کنید.

مقرون به صرفه بودن

همان طور که در ابتدا گفتیم این پنجره نسبت به سایر پنجره های قیمت مناسب تری دارد و حتی شما می توانید پنجره تک حالته را به راحتی با تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب این که در بافت ساختمان تغییری ایجاد کنید پس در نتیجه این پنجره می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد.

محدودیت این نوع پنجره

از محدودیت های پنجره تک حالته نیز در شرایطی که فضای کافی برای باز شدن لنگه وجود نداشته باشد، محدودیت نصب دارند. نصب پرده بر روی آن ها نیز باز شدن کامل بازشو را محدود می کند و همچنین به محدودیت استاندارد های ابعاد و وزنی آن نیز می توان اشاره کرد.

پنجره تک حالته upvc

نصب پنجره تک حالته

پنجره تک حالته جزو پنجره های دوجداره ای است که نصب بسیار آسانی دارد و برای نصب و راه اندازی آن نیاز نیست که زمان بسیار زیادی صرف نخواهد شد. جهت بالا بردن طول عمر این نوع از پنجره ، مواردی را مثل اصول درست نگهداری از درب و پنجره دوجداره، روغن کاری را رعایت کنید تا بتوانید یک پنجره با عملکرد خوب را داشته باشید. قیمت پنجره تک حالته به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله گالوانیزه در پنجره دوجداره بسیار مهم می باشد.

جهت تعویض پنجره های قدیمی و کهنه خود با پنجره تک حالته یو پی وی سی، بهتر است از افراد نصاب پنجره دوجداره و افراد حرفه ای در این کار نیز استفاده نمایید زیرا این کار نیز می تواند در عملکرد و طول عمر این محصول شما تاثیر گذار باشد. برای نصب و سفارش پنجره تک حالته تنها کافی است با گروه صنعتی پنجره سازان تماس بگیرید متخصصان ما شما را در این حوزه راهنمایی خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع