قیمت چسب جی مکس

شرکت کیمیا صنعت آویسا از سال 1387 کار خود را با واردات انواع چسب آغاز نمود و پس از مدتی تلاش و تحقیقات مستمر، در سال 1393 به خود کفایی رسیده و اقدام به تولید چسب با برند اختصاصی جی مکس در ایران نمود. این شرکت تولید کننده و وارد کننده انواع چسب های صنعتی، عمومی و ساختمانی می باشدکه از لحاظ کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد.چسب جی مکس از جمله چسب های بسیار مطرح می باشد و قیمت چسب جی مکس نیاز بسیار مناسب است.

شرکت کیمیا صنعت آویسا با تولید چسب جی مکس مفتخر است که همواره در طی دوران فعالیت با تأکید بر توسعه و بهبود سطح کیفیت محصولات و با تکیه بر واحدهای کنترل کیفی و آزمایشگاه مجهز ضمن بهره گیری از نیرو انسانی کار آمد محصولاتی منطبق با نیازهای مشتریان جهت مصارف گوناگون تولید و عرضه نماید. لازم به ذکر است که علت تمایز این شرکت با دیگر شرکت ها علاوه بر کیفیت و گستردگی سبد کالا قیمت چسب جی مکس می باشد این شرکت توانسته محصولات شرکت خود را با قیمت مناسب به بازار عرضه کند. چسب در نصب و کیفیت پنجره دوجداره Upvc بسیار تاثیر گذار می باشد.

قیمت چسب جی مکس

محصولات جی مکس

1. ماستیک ها
2. چسب سیلیکون
3. چسب 123
4. چسب کاشی
5. پلی تورتان ساختمانی و اتومبیلی
6. فوم پلی یورتان و اسپری تمیز کننده
7. چسب پلی سولفاید
8. چسب پی وی سی
9. اسپری WD40
10. اسپری چسب همه کاره

ما در این مقاله قصد داریم شما را با محصولات پر کاربرد جی مکس و همچنین قیمت چسب جی مکس آشنا کنیم تا شما بتوانید در هنگام خرید بهترین و درست ترین محصول را مطابق با کار خود انتخاب کنید پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

چسب جی مکس

1. چسب ماستیک جی مکس

چسب ماستیک جی مکس به چهار دسته چسب ماستیک 400 ، 500 ، 600 ، 700 تقسیم بندی می شود. ویژگی های این چسب که می توان از آن نام برد چسبندگی بالا به انواع سطوح، کاملا ضد آب، انعطاف پذیری بالا، آنتی باکتریال، فاقد حلال های خورنده.
از کاربردهای چسب ماستیک جی مکس می توان به درزبندی اطراف چارچوب ها و مقاطع ساختمانی، پارکت ، انواع کفپوش و انواع ترک های سطحی، بندکشی کاشی و سرامیک اشاره کرد. شما می توانید این چسب را در رنگ های سفید، مشکی ، قهوه ای تیره و روشن، شامپانی و طوسی تیره و روشن خریداری کنید و از آن در سطوح مختلف مانند فلز، آینه ، سنگ ، آجر ، بتن، چوب و … استفاده کنید. قیمت چسب جی مکس با توجه به ویژگی هایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

2. چسب سیلیکون جی مکس

چسب آکواریوم یا چسب سیلیکون گونه‌ای از چسب‌های مایع است که بیشتر به منظور درزگیری و آب‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این چسب گونه‌ای از چسب‌های شیمیایی است که به روش پلیمری و از ترکیب مواد آلی ساخته می‌شود. دو عنصر غالب در این چسب‌ها سیلیکون و اکسیژن است. که به آن مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمایی و نفوذ رطوبت می‌بخشد. ضمن این که باعث می‌شود از نظر ساختار مولکولی نیز بافتی محکم داشته باشد. این ویژگی‌ها باعث تقویت استحکام و ثبات این چسب‌ می‌شود و در نتیجه از آن می‌توان برای چسباندن تمامی سطوح استفاده کرد و برای استفادۀ راحت‌تر از آن ها داخل تیوب‌های فشاری به فروش می‌رسند.شما می توانید این چسب سیلیکونی را در رنگ های سفید ، مشکی و شفاف از مراکز معتبر خریداری کنید.

در صورت تمایل جهت مشاهده لیست قیمت پنجره هافمن کلیک کنید.

این چسب‌ها در برابر نفوذ آب، رطوبت، دما، صدا و … مقاوم است و به همین دلیل در گذشته بیشتر برای ساخت آکواریوم‌ از آن‌ها استفاده می‌شد. به همین جهت است که اسم این دسته از چسب‌ها را آکواریوم نیز می‌نامند. با توجه به ویژگی‌هایی که برای این چسب گفته شد، می‌توان از آن ها در موارد دیگری هم از جمله برای درزگیری شیشه‌های ساختمان، کار گذاشتن سینک و روشویی، کنارۀ کاشی‌های ساختمانی و … کمک گرفت. قیمت چسب جی مکس سیلیکون که به چسب آکواریوم نیز معرف است با توجه به کاربردهای منحصر به فردی که دارد بسیار اقتصادی و پرکاربرد است.

قیمت چسب Gmax

3. چسب 123 جی مکس

یکی دیگر از چسب های پرکاربرد جی مکس که حتما تا به حال استفاده از آن را تجربه کرده اید چسب 123 جی مکس می باشد. این چسب ها همان طور که از نام آن ها مشخص است چسب هایی هستند که پس از استفاده به سرعت خشک می شوند. در مواردی که سرعت عمل در کار مهم است این چسب ها استفاده فراوانی دارند. شما می توانید از این چسب برای چسباندن سطوح چوبی مانند نئوپان، ام دی اف و …، انواع سطوح پلاستیکی ، قطعات و محصولات بتنی و … استفاده کنید زیرا این چسب دارای استحکام و چسبندگی بسیار بالا و همچنین سرعت خشک شدن سریع می باشد.قیمت چسب جی مکس با توجه به کاربرد و همچنین حجم آن متفاوت است شما می توانید این چسب را با حجم ها و قیمت های متفاوت با توجه به نیاز خود تهیه کنید.

قیمت چسب جی مکس Gmax

4. چسب کاشی جی مکس

در روش های قدیمی معمولاَ برای نصب کاشی از ملات های سنتی (ترکیب پودر سنگ و سیمان ) استفاده می شد. ولی امروزه استفاده از ملات های سنتی برای نصب کاشی منسوخ شده است و از چسب های ویژه آماده برای نصب کاشی و سرامیک به کف و دیوار استفاده می شود. یکی از معمول ترین چسب های مورد استفاده برای کاشی کاری، چسب کاشی خمیری می باشد. چسب کاشی خمیری بر پایه رزین های آکریلیکی، پودرهای معـدنی و مـواد غلظت دهنـده می باشد.

این محصول علاوه بر نصب سـریع کاشی و کاهش وزن مصالح ساختمانی، مـوجب افزایش فضای داخلی ساختمان نیـز می گردد، زیـرا در روش های قدیمی، کاشی به فاصله 4 الی 5 سانتی متری از دیوار قرار گرفته و پشت آن با دوغاب سیمان پر می گردید، که نه تنها مصالح زیادی مصرف می گردید بلکه حجم زیادی از فضای داخلی محل را اشغال می نمـود.

در صورت تمایل جهت مطالعه مقاله عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره کلیک کنید.

در صورتی که در استفاده از چسب کاشی، این محصول به ضخامت 4 الی 5 میل بر روی دیوار اجرا می گردد و سپس کاشی بر روی آن نصب می گردد. چسب کاشی خمیری، محصولی آماده مصرف می باشد و به سادگی با کاردک شانه ای به صورت لایه ای نازک، روی سطح اجرا می شود. این محصول در دو حجم 5 و 12 کیلویی به بازار عرضه می شود به همین دلیل قیمت چسب جی مکس 5 کیلویی پایین تر از قیمت چسب جی مکس 12 کیلویی است پس با توجه به مقدار مصرفی خود می توانید چسب کاشی جی مکس را خریداری کنید.

چسب ماستیک جی مکس

5. چسب PVC جی مکس

این محصول تک جزئی بر پایه رزین های پی وی سی دارای انعطاف پذیری بالا، عملکرد سریع، چسبندگی قوی، استحکام مناسب و مقاومت در برابر رطوبت می باشد که جهت چسباندن پروفیل های پی وی سی و لوله های آب و فاضلاب فشار قوی طراحی گردیده است. قیمت چسب جی مکس با توجه به کاربردهای مختلفی که در حوزه های مختلف دارد متفاوت است به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی را بیان کرد.

جهت مشاهده لیست قیمت پنجره ویستابست کلیک کنید.

چسب Gmax

6. اسپری همه کاره جی مکس

اسپری چسب همه کاره با استفاده از چسب هاى رابرى و ادتیوهاى مخصوص طراحى و تولید گردیده و جهت چسباندن کاغذ، مقوا، پارچه، موکت، چرم، اسفنج، ابر، یونولیت و … توصیه مى گردد. با توجه به این که چسب هاى موجود در ظروف تیوپ و کوارت پس از باز شدن معمولا خشک شده و از بین مى روند، اسپرى چسب همه کاره علاوه بر سهولت در استفاده باعث صرفه جویى در هزینه و وقت در مقایسه با چسب هاى دیگر مى باشد. داشتن حداقل یک قوطى از این چسب در صندوق اتومبیل، منازل و کارگاه ها توصیه می گردد. قیمت چسب جی مکس با توجه به نوسانات بازار ممکن است تغییر کند به همین دلیل می توانید قیمت چسب جی مکس را به روز از مراکز معتبر جویا شوید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع