قیمت پنجره دوجداره مارک خوب

قیمت پنجره دوجداره مارک خوب

پنجره دوجداره یکی از پرطرفدارترین پنجره های موجود در بازار است این پنجره ها با متریال های مختلفی مانند آلومینیوم و UPVC تولید می شوند. از بین این متریال ها پنجره دوجداره UPVC به دلیل عملکرد و مزایای که دارند نسبت به آلومینیوم پر فروش تر هستند. در بازار مارک های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن ها با توجه به کیفیتی که دارند با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. یک برند خوب باید دارای یکسری از ویژگی ها باشد.ما در این مقاله قصد داریم عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پنجره دوجداره مارک خوب را بررسی کنیم تا شما بتوانید برای خانه خود بهترین ها را انتخاب کنید.

قیمت پنجره دوجداره مارک خوب

برند های درب و پنجره موجود در بازار

  • برند درب و پنجره ویستابست
  • برند درب و پنجره وین تک
  • برند درب و پنجره هافمن
  • برند درب و پنجره آیده آل
  • برند درب و پنجره آتاتک
  • برند درب و پنجره هوم لند

هر کدام از این پنجره های دوجداره این برند ها ویژگی های خاص خود را دارند که همین ویژگی ها باعث شده این پنجره ها با قیمت متفاوتی در بازار عرضه شوند اما چیزی که باعث می شود یک مارک یا برند در بازار طرفدار پیدا کند کیفیت خوب و تضمینی است که آن برند به مشتری خود ارائه می دهد. احتمالا شما هم دوست دارید بدانید نحوه تعیین قیمت پنجره دوجداره مارک خوب یا بهترین برند پنجره دوجداره به چه صورت است ما در ادامه به شما خواهیم گفت.

نحوه تعیین قیمت پنجره دوجداره مارک خوب

1. کیفیت پنجره

یکی از واضح ترین عواملی که در قیمت پنجره دوجداره مارک خوب تاثیر گذار است کیفیت پنجره است. همه ما می دانیم که هر چقدر محصولی که خریداری می کنید بهتر باشد قیمت پنجره دوجداره نیز قیمت بالاتری دارد. سطوح مختلف کیفیت باعث می شود قیمت بیش از هر عامل دیگری متفاوت باشد. دامنه بسیار گسترده است، و باعث می شود که کمک چندانی به خریدار بالقوه ای که تلاش می کند بودجه بسازد، نداشته باشد. تا آن جا که کیفیت پیش می رود، معمولاً همان چیزی را که برای آن پرداخت کرده اید دریافت خواهید کرد، بنابراین اگر پنجره ای بهتر و بادوام تر ساخته شود، هزینه آن نیز کمی بیشتر خواهد بود.

پنجره مارک خوب

2. شیشه به کار رفته در پنجره های دوجداره

فاکتور بعدی که باید در نظر بگیرید شیشه ای است که در پنجره شما استفاده می شود. این به طور عمده بر قیمت پنجره دوجداره مارک خوب تأثیر می گذارد. نوع گاز بین جداره های پنجره بسیار حائز اهمیت است دو گاز مختلف برای این کار استفاده می شود، آرگون و کریپتون. این گازهای بی اثر خانه شما را عایق می کنند تا آن را در ماه های سرد سال گرم تر و در ماه های گرم سال سردتر گرم نگه دارند. بعلاوه، بسیار بعید است که در پنجره های ارزان قیمت از این گازها استفاده شود یک مارک خوب و نام آشنا حتما برای افزایش کیفیت پنجره خود از گازهای آرگون یا کریپتون استفاده می کند.توجه داشته باشید که قیمت پنجره سه جداره نسبت به دوجداره کمی بالاتر می باشد. یکی از مهمترین اجزا پنجره دوجداره شیشه می باشد.

بنابراین، وقتی قیمت آن قدر پایین است، به جای این که تحت تأثیر قیمت ارزان تر قرار بگیرید، باید به حرکت خود ادامه دهید. من تضمین می کنم که بعداً هزینه آن را پرداخت خواهید کرد! آرگون معمولاً کمی ارزان تر از کریپتون است زیرا چگالی کمتری نیز دارد. این پنجره‌ها ممکن است در ابتدا هزینه بیشتری داشته باشند، اما می‌توانند تا 75 درصد بازدهی سرمایه‌گذاری را برای شما به ارمغان بیاورند و سالانه صدها تومان قبض انرژی شما را کاهش دهند.

3. متراژ پنجره دوجداره

یکی دیگر از عواملی که می تواند در قیمت پنجره دوجداره مارک خوب تاثیر گذار باشد متراژ پنجره است. یک برند معتبر و خوب می تواند هر متراژی را به شما ارائه دهد. در این جا باید گفت متراژ پنجره دوجداره می تواند بر روی میزان متریال مصرفی، تعداد یراق آلات ، زیر ساخت ها و حتی انتخاب نوع طرح پنجره تاثیرگذار باشد. یعنی اثر متراژ پنجره شما می تواند بر روی قیمت نهایی پنجره هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم اثر گذار باشد. یک مارک خوب با توجه به کیفیتی که دارد می تواند هر متراژی را برای شما تولید کند زیرا پروفیل خوب می تواند وزن شیشه و پنجره شما را تحمل کند. انتخاب یک مارک خوب می تواند در عملکرد پنجره شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

پنجره دوجداره خوب

4. ارائه انواع بازشو

مورد دیگری که می تواند در قیمت پنجره دوجداره مارک خوب موثر باشد انواع بازشو پنجره دوجداره است در مورد بازشو ها باید بگوییم که موضوعات زیر نیز در قیمت آن ها می تواند اثر داشته باشد:

  • تعداد بازشو
  • یک طرفه یا دو طرفه بودن بازشو
  • بازشوی کشویی
  • برند و جنس یراق آلات
  • ابعاد بازشوها

یک مارک خوب برای افزایش بهره وری و عملکرد خود حتما از یراق آلات با کیفیت استفاده می کند تا پنجره ها عمری طولانی داشته باشد پس بالا بود قیمت پنجره دوجداره مارک خوب طبیعی است زیرا شرکت سازنده سعی دارد بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

5. گالوانیزه در پنجره دوجداره مارک خوب

یکی از نکاتی که در قیمت پنجره دوجداره مارک خوب می تواند مهم باشد گالوانیزه در پنجره است. یک برند خوب حتما در پروفیل پنجره دوجداره خود از گالوانیزه استفاده می کند زیرا گالوانیزه باعث افزایش استقامت پنجره دوجداره می شود بعضی از پنجره های دوجداره فاقد ورق گالوانیزه هستند که این می تواند برای یک پنجره بسیار فاجعه باشد زیرا پنجره ای که گالوانیزه ندارد مقاومت لازم را نیز دارا نمی باشد.توجه داشته باشید که در ارزان ترین پنجره دوجداره ممکن است گالوانیزه برای پایین اوردن هزینه ممکن است به کار نرود.

حتی گالوانیزه با ضخامت کمتر از یک میلی متر هم استحکام کافی را ندارد یک برند تجاری معتبر برای پنجره خود باید از گالوانیزه با ضخامت بیش از 1.25 استفاده کنید. به همین دلیل است که می گوییم برای سفارش پنجره های خانه خود حتما از یک مارک و برند خوب خرید کنید زیرا یک برند معتبر همه ی استاندارد های لازم برای یک پنجره خوب را می تواند به شما ارائه دهد.

6. گارانتی یا ضمانت نامه

آخرین متغیری که باید از آن آگاه باشید گارانتی یا ضمانت نامه است که باید شامل پنجره های شما شود. یک مارک خوب با توجه به اطمینانی که از خود را دارد هنگام نصب پنجره به مشتریان خود ارائه می دهد. هنگام سفارش پنجره تنها به قیمت تمام شده و ارزان فکر نکنید گاهی قیمت ارزان می تواند بهای سنگینی داشته باشد. پس برندی را انتخاب کنید که پنجره خریداری شده شما را ضمانت می کند.اگر شرکت به طور خودکار شامل گارانتی شود، آن موقع است که می دانید کیفیت پنجره تقریبا تضمین شده است. در نتیجه، شما نه تنها برای پنجره‌های باکیفیت هزینه می‌کنید، بلکه ضمانت‌نامه‌ای قوی برای اطمینان از کیفیت ماندن پنجره‌ها نیز دارید.

البته، اگر تعویض پنجره قدیمی شما شامل گارانتی نباشد، هزینه کمتری می پردازید، اما اگر مشکلی پیش بیاید، با یک قبض هنگفت روبرو خواهید شد که باید آن را به تنهایی پرداخت کنید، حتی احتمالاً مجبور خواهید بود پنجره دیگری را جایگزین کنید. . از آن جایی که گارانتی در هزینه اولیه گنجانده شده است و آرامش خاطر را در مسیر تضمین می کند، بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که گارانتی ارائه می دهد. زمانی که شرکت قول می دهد اشتباهاتی را که ممکن است مرتکب شده اند برطرف کند، می دانید که سرمایه گذاری عاقلانه ای انجام می دهید پس می توانید با خیالی آسوده پنجره خود را خریده و تا سالیان سال به خوبی از آن استفاده کنید.

پنجره دوجداره مارک خوب

قیمت پنجره دوجداره مارک خوب

همان طور که بیان کردیم یک برند خوب به مشتریان خود بهترین ها را هدیه می دهد. قیمت پنجره دوجداره مارک خوب شاید نسبت به برندهای نا معتبر و غیر رسمی گران تر باشد اما کیفیت و استانداردهای یک پنجره خوب را می تواند برای شما به ارمغان آورد. قیمت پنجره دوجداره مارک خوب به عوامل زیادی بستگی دارد که باید هنگام سفارش به طور دقیق بررسی شود شما می توانید برای سفارش پنجره دوجداره مارک خوب به گروه صنعتی پنجره سازان اعتماد کنید. محاسبه انلاین قیمت پنجره دوجداره یکی از مواردی است که پس از تماس در اولین فرصت برای شما انجام خواهد شد.

علاوه بر این از میان برندهای مختلفی که در ابتدای مقاله از آن ها نام بردیم در حال حاضر در کشور عزیزمان ایران بهترین مارک درب و پنجره دوجداره خوب به برند ویستابست تعلق دارد شاید از نظر قیمتی به نظر از سایر پنجره ها گران تر باشد همه همان طور که گفتیم تمام ویژگی های یک پنجره دوجداره خوب را ارائه می دهند تا شما بتوانید بهترین پنجره را برای خانه خود داشته باشید.

در مقابل قیمت پنجره دوجداره مارک خوب چه مزایای می توان دریافت کرد؟

آیا تا به حال به این فکر کردید که این هزینه ای که برای پنجره دوجداره مارک خوب می پردازید در مقابل برای شما چه سودی می تواند داشته باشد و یک پنجره دوجداره خوب چه مزایای را به شما ارائه می دهد؟

پس از این که با عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره مارک خوب آشنا شدید بهتر است به مزایای آن نیز فکر کنید آن گاه خواهید دید که در مقابل چه چیزی این هزینه را پرداخت می کند. از شما می خواهم در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا آگاهی خود را از خرید پنجره دوجداره مارک خوب بالا ببرید.

1. جریان گرما را در خانه خود متعادل کنید

دلیل اصلی انتخاب مردم برای استفاده از شیشه دوجداره کاهش سر و صدا و کارآمدتر کردن فضای خود در مصرف انرژی است. مطالعات نشان می دهد که 40 درصد گرما را می توان از طریق پنجره ها در زمستان از دست داد و 80 درصد گرمای خورشیدی را می توان از طریق پنجره ها در تابستان وارد کرد. حتی اگر سیستم گرمایش و سرمایش خوبی مانند گرمایش مرکزی یا تهویه مطبوع دارید، این جریان گرما ایده آل نیست. شیشه دوجداره با تنظیم جریان گرما در داخل و خارج از پنجره ها این مشکل را حل می کند. اما همان طور که بیان کردیم این مزیت تنها زمانی محقق می شود که شما قیمت پنجره دوجداره مارک خوب را بپزدازید و از کیفیت یک پنجره دوجداره اطمینان حاصل کنید.

ماک خوب پنجره دوجداره یو پی وی سی
2. پنجره دوجداره در مصرف انرژی موثر است

با استفاده از پنجره دوجداره کاهش مصرف برق و قبوض خود را مشاهده خواهید کرد. از نظر علمی ثابت شده است که تفاوت زیادی در اتلاف حرارت خانه ایجاد می‌کند و اتلاف حرارت از طریق شیشه در زمستان را تا بیش از 80 درصد کاهش می‌دهد. هنگامی که گرما را در خانه خود از طریق شیشه دوجداره موثر حفظ کرده اید، به گرمایش زیادی نیاز نخواهید داشت و برای مدت طولانی تری خانه شما گرم تر می ماند، به این معنی که انرژی کمتری مصرف می کنید و کاهش هزینه های انرژی خود را مشاهده خواهید کرد. این نه تنها برای موجودی بانکی شما خوب است، بلکه برای کره زمین نیز مفید است.

با برندهای معتبر و نام آشنا مانند ویستابست، هافمن و وین تک قطعا تجربه خوبی خواهید داشت شاید در نگاه اول قیمت پنجره دوجداره مارک خوب زیاد به نظر برسد اما مطمئن باشید ارزش خرید و یک تجربه خوب را دارد.

3. بیشتر از پولی که می پردازید صرفه جویی می کند

بسیاری از ما می توانیم قبول کنیم که پس انداز طولانی مدت مفید است. در نظر گرفتن اثرات زیست محیطی دیگر یک امر تجملی نیست، بلکه یک ضرورت در دنیای امروز است. پنجره های دوجداره سازگار با محیط زیست هستند زیرا مصرف انرژی خانه یا فضای شما را کاهش می دهند. پنجره‌های تک جداره سیستم خنک‌کننده شما را در روزهای گرم فعال می‌کنند و 80 درصد گرما به داخل منتقل می‌شود. حتی اگر گرمایش خود را در زمستان روشن کنید، 40 درصد آن مستقیماً از شیشه خارج می شود. کاهش مصرف انرژی یکی از بهترین کارهایی است که می توانیم برای محیط زیست خود انجام دهیم. بنابراین نگران قیمت پنجره دوجداره مارک خوب نباشید زیرا در درازمدت هزینه ای که پرداخت کرده اید به شما باز می گردد.

4. کیفیت هوا حفظ می شود

اغلب اوقات ما نمی‌ اندیشیم و کیفیت هوای خانه‌هایمان را تجزیه و تحلیل می‌کنیم، اما مطمئناً احساس می‌کنیم که چیزی خاموش است. پنجره ها می توانند باعث تراکم شوند و فضای شما را نمناک کنند. ممکن است به نظر مهم نباشد، اما با گذشت زمان می تواند باعث ایجاد کپک و در خانه شما شود، که مضر است زیرا نه تنها می تواند به خانه شما آسیب برساند، بلکه می تواند به سلامت شما نیز آسیب برساند. پنجره های دوجداره احتمال تراکم را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. مطمئنا سلامتی شما از هر چیزی مهم تر است حتی از قیمت پنجره دوجداره مارک خوب که شما پرداخت می کنید. البته ناگفته نماد که پنجره تاشو در این امر بسیار کمک خواهد کرد.

5. ارزش ملک شما را افزایش می دهد

هنگامی که به دنبال خرید ملک هستید، معمولا بررسی می شود که آیا پنجره ها دوجداره هستند، زیرا بسیاری از آن ها به عنوان یک ضرورت به دنبال آن هستند. مزایا شناخته شده است، زیرا استحکام سازگار با محیط‌زیست برای خریداران یک امتیاز واقعی است. پنجره ها و درهای دوجداره نیز می توانند از نظر زیبایی ظاهری دلپذیرتر به نظر برسند که به ارزش خانه شما نیز می افزاید. قیمت پنجره دوجداره مارک خوب در مقایسه با مزایای که به شما ارائه می دهد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

مارک خوب پنجره
6. حفظ حریم خصوصی و امنیت در درجه اول اهمیت قرار دارد

اگر کاهش مصرف انرژی، هزینه ها و بهبود کیفیت هوا و ارزش خانه شما دلیل کافی برای دیدن ارزش شیشه های دوجداره نیست، حفظ حریم خصوصی و امنیت به احتمال زیاد دلیل محکمی می تواند برای شما باشد. آیا واقعاً می توانید برای صلح و امنیت قیمت بگذارید؟ شیشه‌های دوجداره نه تنها صدا را کاهش می‌دهد و آرامش و حفظ حریم خصوصی را در برابر قرار گرفتن در معرض صدا برای شما فراهم می‌کند، بلکه خود شیشه‌ها نیز ضخیم‌تر هستند و شکستن آن ها بسیار دشوارتر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پنجره دوجداره مارک خوب می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع