ساخت پنجره دوجداره

ساخت پنجره دوجداره

پنجره ها یکی از مهمترین جنبه های خانه شما هستند، اما اکثریت قریب به اتفاق مردم فراموش می کنند که این واقعیت را درک کنند. اندازه گیری صحیح پنجره ها و ساخت درب و پنجره دوجدار تهویه و نور طبیعی بیشتری را به خانه شما وارد می کند و به سلامت جسمی و روحی شما و خانواده شما کمک می کند. داشتن خانه ای با تهویه مناسب و نور طبیعی تاثیرات مثبت بسیاری را به همراه خواهد داشت. وقتی صحبت از داشتن فضایی پر جنب و جوش و آرامش در خانه شما می شود، نور یکی از اساسی ترین عناصر خواهد بود. نور طبیعی و روشن نه تنها روز شما را روشن می کند، بلکه روحیه شما را نیز روشن می کند، زیرا احساس هوشیاری و بیداری بیشتری خواهید داشت.ساخت پنجره دوجداره و مونتاژ پنجره دوجداره بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

پنجره ها، همان طور که امروزه آن ها را می شناسیم، از ابتدای قرن پانزدهم سرچشمه می گیرند. در صنعت ساخت پنجره دوجداره تغییرات زیادی در مورد تکنولوژی تولید درب و پنجره اتفاق افتاده است. صنعت به طور کلی شاهد پیشرفت های قابل توجهی در سراسر جهان بوده است، به خصوص با بهره وری انرژی زیرا درب و پنجره های دوجداره مدرن در کاهش انتشار گرما از خانه شما بسیار بهتر شده اند. در نتیجه می توانید مقدار زیادی در قبض انرژی خود صرفه جویی کنید که به نوبه خود باعث می شود پول بیشتری برای بهبود خانه خود خرج کنید! ما یعنی گروه صنعتی وین سازان در این مقاله به طور کامل به ساخت این محصول پرداخته ایم و قسمت های مختلف را عنوان کردیم .

همانطور که می دانید پنجره دوجداره از بخش های متعددی تشکیل شده که در این مقاله به بررسی همه آنها پرداخته ایم که وقتی کاربر این مقاله را مطالعه کند بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

آموزش ساخت پنجره دوجداره

از آن جا که احتمالاً مصرف کنندگان، از جمله شما، از تغییرات آب و هوایی بیشتر آگاه شده اند، بنابراین فشار برای بهبود در صنعت درب و پنجره به طور قابل توجهی افزایش یافته است. درب و پنجره‌های دوجداره استاندارد خانه‌های مدرن شده‌اند و گزینه‌های شیشه‌ای کارآمدتری را برای خانواده‌ها فراهم می‌کنند.

شما می توانید علاوه بر درب و پنجره دوجداره از گروه صنعتی پنجره سازان پنجره های خود را با پنجره سه جداره نیز سفارش دهید. با انتخاب شیشه سه جداره، افزایش بهره وری انرژی را حتی بیشتر خواهید دید. ما در پنجره سازان با ساخت درب و پنجره دوجداره و سه جداره در خدمت شما مشتریان عزیز خواهیم بود.

اگر هنوز اطلاعات دقیقی درباره ساخت پنجره دوجداره و نحوه عملکرد شیشه های دوجداره ندارید بهتر است قبل از این که برای خانه خود درب و پنجره دوجداره سفارش دهید با این پنجره ها به خوبی آشنا شوید تا بتوانید برای خانه خود بهترین ها را انتخاب کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ساخت پنجره دوجداره

شیشه دوجداره چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانیم شیشه دوجداره چیست ؟ شیشه دوجداره عبارتی است که در ساخت و ساز و بهسازی خانه بسیار رایج است که به نظر می رسد نیازی به معرفی ندارد. اما برای درک واقعی مزایای آن، ابتدا مهم است که دقیقاً درک درستی از آن داشته باشید.

به زبان ساده، شیشه دوجداره در انواع تاسیسات شیشه ای به ویژه در ساخت پنجره دوجداره استفاده می شود و شامل دو شیشه ای است که در یک قاب قرار گرفته اند که توسط یک لایه نازک هوا (خلاء) یا گاهی اوقات گاز بی اثر مانند آرگون از هم جدا می شوند. . این لایه بین دو پنل است.

شیشه دوجداره باعث می شود خانه شما در فصل سرد سال گرم تر و در فصل گرم سال خنک تر بماند . همچنین کشش‌ها را کاهش می‌دهد و یک گام بزرگ از شیشه‌های تک جداره است که شامل یک جداره شیشه‌ای است که به تنهایی به عنوان مانعی بین دنیای داخل و خارج عمل می‌کند. همان طور که هر کسی که پنجره های تک جداره دارد احتمالاً می داند، در طول ماه های سرد، این شیشه های تنها می توانند مانند واحدهای خنک کننده داخل خانه عمل کنند و برعکس شیشه های دوجداره هیچ عملکردی در بهروری انرژی نخواهند داشت. شما می توانید با ساخت پنجره دوجداره برای خانه خود عاشق محل زندگیتان شوید و روزهای خوبی را در آن سپری کنید.توجه داشته باشید که اگر بهترین پنجره دوجداره را تهیه کنید ولی شیشه های استاندارد نداشته باشند باز هم عایق خوبی نخواهید داشت.

آموزش ساخت درب و پنجره دوجداره

شیشه دوجداره چه می کند؟

بنابراین، با آگاهی از این که شیشه دوجداره چیست ، سؤال منطقی بعدی این است که شیشه دوجداره واقعاً چه کاری انجام می دهد؟ ساخت پنجره دوجداره و قیمت آن تاثیر مستقیم بر پروفیل پنل دارا می باشد.

اتلاف گرما را کاهش می دهد

بزرگترین فایده ای که شیشه دوجداره ارائه می دهد و چیزی که در ابتدا برای آن طراحی شده است، کاهش اتلاف حرارت در فضای داخلی است. شیشه دوجداره از خروج گرمای بیشتر از یک ملک جلوگیری می کند و مقدار کششی که می تواند از طریق درزها وارد شود را محدود می کند.

عایق صوتی را فراهم می کند

شیشه دوجداره همچنین در مقایسه با شیشه های تک جداره عایق صوتی موثری را ارائه می دهند، زیرا میزان صدایی که می تواند از طریق نصب دو جداره وارد شود توسط مواد اضافی و خلاء بین دو پنل کاهش می یابد. هنگامی که امواج صوتی به سطحی برخورد می کنند، برخی از آن ها منعکس می شوند، برخی جذب می شوند و برخی از مواد عبور می کنند. مواد اضافی مورد استفاده (و فضای خالی بین آن ها) بسیاری از بافرها را فراهم می کند که به زبان ساده خانه را ساکت تر می کند.عایق صوتی درب و پنجره Upvc نسبت به درب و پنجره آلومینیوم کمی بهتر است.

امنیت را افزایش می دهد

پنل های تک جداره به اندازه دو جداره در جلوگیری از نفوذ متجاوزان مؤثر نیستند، حتی زمانی که از شیشه های لمینت یا سخت شده استفاده می کنند. وجود ساده دو صفحه شیشه ای که در یک قاب قرار گرفته اند، به معنای واقعی کلمه، یک لایه امنیتی اضافی را برای یک ویژگی فراهم می کند. در هنگام ساخت پنجره دوجداره باید به زاماک پنجره دوجداره توجه ویژه ای داشته باشید.

ایجاد تراکم را کاهش می دهد

تراکم در سطوحی که خنک‌تر از هوای اطراف هستند ایجاد می‌شود (به همین دلیل است که پنجره‌های ماشین در یک روز سرد بخار می‌شوند – پنجره سرد است، اما داخل ماشین گرم است). کاهش اتلاف حرارت در یک پنل دو جداره به این معنی است که شیشه های داخلی به اندازه کافی سرد نمی شوند، به این معنی که تراکم ایجاد نمی شود. این به نوبه خود می تواند به کاهش رطوبت داخل ملک کمک کند و به جلوگیری از مشکلاتی مانند کپک زدن کمک کند.

مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره

نحوه ساخت پنجره دوجداره UPVC:

  • طراحی پروژه با نرم افزار مخصوص درب وپنجره UPVC
  • برش پروفیل های UPVC بر اساس لیست برش داده شده نرم افزار(برش دوسر اتوماتیک)
  • ایجاد محفظه های تخلیه آب توسط دستگاه مخصوص (راه آب زن)
  • ایجاد سوراخ های دستگیره درب و پنجره با شابلون و دستگاه مخصوص(فرز سه کاره)
  • قراردادن گالوانیزه مخصوص هر پروفیل و پیچ کردن آن به پروفیل UPVC (پیچ کن اتوماتیک)
  • جوش دادن پروفیل UPVC (با دستگاه جوش دوسر اتوماتیک)
  • تمیز کردن گوشه های جوش خرده و برداشتن اضا فه های جوش(با دستگاه تمیز کن cnc)
  • نصب بست کانکشن پروفیل مولیون (تقسیم پنجره)
  • نصب لاستیک درزگیرهای پروفیل UPVC (لاستیک epdm)
  • نصب و مونتاژ یراق آلات درب و پنجره UPVC با دستگاه مخصوص یراق بند
  • برش و نصب زهوارهای دوجداره و سه جداره شیشه
  • تست عملیاتی بابت کارکرد یراق آلات و بازو بسته شدن صحیح یراق آلات پنجره و درب
  • تست نهایی و تحویل درب و پنجره
ساخت درب و پنجره

سفارش و ساخت پنجره دوجداره

ماموریت ما در پنجره سازان این است که ساده ترین راه را برای ارتقاء پنجره ها و درها به مردم ارائه دهیم. هدف ما ارائه بهترین و با کیفیت ترین درب و پنجره دوجداره جدید به صورت سفارشی برای منزل شما می باشد. ما درب و پنجره های دوجداره را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهیم. برای سفارش و ساخت پنجره دوجداره با هر قیمتی مثل ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره تنها کافی است با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما شما را در این حوزه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع