قیمت پنجره دو حالته چگونه محاسبه می شود؟

قیمت پنجره دو حالته

آیا در حال بازسازی منزل خود هستید یا تنها به فکر تعویض پنجره های قدیمی تا بتوانید به ظاهر خانه خود زیبایی ببخشید؟ باید در نظر داشته باشید که چه پنجره ای برای خانه یا پروژه ساختمانی شما مناسب است در این مورد تصمیمات زیادی وجود دارد که ممکن است کمی گیج کننده باشد. قیمت پنجره دوجالته نسبت به تک حالته گران تر می باشد و دلیل آنهم یراق آلات مصرفی آن بیشتر است . پنجره دوحالته نسبت به تک حالته به دلیل نوع یراق آلات آن عایق قوی تر می باشند. همچنین به دلیل نوع یراق الات دو حالته آن امنیت بیشتری دارا می باشد. با این پنجره می توانید از دو حالت آن استفاده کنید و میتوانید از بالا آن را باز کنید و حالت تهویه می گیرد. به عنوان مثال وقتی این پنجره داخل آشپزخانه می باشد به سادگی می توانید به عنوان تهویه استفاده کنید.

در مرحله اول مواردی وجود دارد که باید آن را در نظر بگیرید ابتدا باید در مورد جنس پنجره تحقیق کنید این که چه نوع پنجره ای می تواند برای خانه شما مناسب و به صرفه باشد و در تمام شرایط آب و هوایی بتوانید بیشترین بهره را از پنجره خود ببرید موارد متعددی وجود دارد مانند فلز، چوب، آلومینیوم و UPVC که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند اما در این بین پنجره دوجداره UPVC یکی از به صرفه ترین و بهترین گزینه ها می تواند برای شما باشد تا بتوانید بیشترین بهره وری را از این نوع پنجره داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به عوامل موثر بر قیمت پنجره دو حالته صحبت کنیم و همچنین مزایا و معایب آن را بازگو کنیم . همچنین تفاوت های آن با پنجره ثابت ، پنجره تک حالته را بیان کنیم.

قیمت پنجره دوحالته

پنجره دو حالته چیست

در مرحله بعد باید در مورد نوع بازشو پنجره تصمیم بگیرید انواع مختلفی از بازشو برای پنجره وجود دارد که بهترین و محبوب ترین نوع بازشوها که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است پنجره دوجداره دو حالته می باشد.

علاوه بر این ، برای بسیاری از خانواده ها ، نصب نوع مناسب پنجره ها برای صرفه جویی در قبوض آب و برق مهم است. پنجره های UPVC با دوام و بهره وری انرژی فوق العاده ای که دارند ، گزینه ای عالی برای صاحبان خانه ها است که می خواهند نه تنها خانه خود را با بودجه جدید تغییر دهند ، بلکه باعث صرفه جویی طولانی مدت در هزینه نیز می شوند. یکی از انواع پنجره هایی که اخیراً در بین معماران و طراحان در سراسر جهان از محبوبیت خاصی برخوردار شده است ، پنجره دوحالته UPVC است.ما در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره دوحالته  آشنا کنیم توجه داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره دو حالته نسبت به یک خحالته کمی بالاتر می باشد . تا شما برای منزل خود بهترین تصمیمات را بگیرید.

پنجره دو حالته چیست

عوامل موثر بر پنجره دو حالته چیست؟

قیمت پنجره دوحالته نیز نسبت به قیمت پنجره تاشو بالاتر است و دلیل آن هم دو حالت بازشو بودن آن است . پنجره دو حالته یا Tilt and turn  به دلیل ویژگی های عالی در برابر آب و هوا و امنیت ، مدت ها است که انتخابی محبوب برای صاحبان خانه در ایران بوده است. این پنجره ها بسیار کاربردی و همه کاره هستند زیرا دارای مکانیزم لولایی هستند که به این معنی است که می توان آن ها را از دو طریق باز کرد.اگر قصد دارید از ویو بیرون از منزل خود لذت ببرید حتی می توانید از پنجره ریلی تهیه کنید.

پنجره دوجداره دوحالته را می توان به طور کامل مانند یک پنجره محفظه (به سمت داخل) باز کرد یا می توان آن ها را از پایین کج کرد به طوری که قسمت بالای پنجره به داخل اتاق زاویه دار شده و دهانه کوچکتری برای تهویه ایجاد کند. باز شدن به صورت شیب دار دارای مزیت افزایش امنیت و ایمنی است زیرا هیچ کس نمی تواند از این فاصله عبور کند. پس می تواند برای خانه شما علاوه بر تهویه مناسب بیشترین امنیت را به ارمغان آورد تا شما در کنار خانواده بتوانید لذت ببرید.

برای صاحبان خانه که با ایده جایگزینی پنجره های سنتی فعلی خود با جایگزین مدرن تر و متنوع تر کار می کنند ، پنجره دوجداره دو حالته یک انتخاب عالی است.

پنجره دوجداره دو حالته

مزایای پنجره دوحالته

مانند هر نوع تصمیمی ، مزایا باید در برابر معایب سنجیده شوند. مزایای پنجره دو حالته را می توان به روش زیر خلاصه کرد:

مزایای پنجره دو حالته

  • شیک ، براق ، پیچیده
  • نهایت امنیت را ارائه می دهد
  • دوستدار محیط زیست
  • پنجره مستقل ارزان قیمت پنجره دو حالته
  • نظافت و نگهداری آسان
  • شیک ، براق ، پیچیده

در گذشته ، یکی از بزرگ ترین عوامل بازدارنده پنجره دو حالته عدم جذابیت زیبایی آن ها بود. با این حال ، امروزه نگرش نسبت به این سبک پنجره دو حالته UPVC کاملاً تغییر کرده است و تعداد فزاینده ای از صاحبان خانه های ایران برای غنی سازی ظاهر خانه خود ، ترجیح می دهند پنجره ها را بتوانند به صورت باز کنند و بیشترین استفاده را از آن ببرند.

اگرچه محدوده دقیق عناصر طراحی موجود برای صاحبان خانه بستگی به تولید کننده مورد نظر دارد ، اما پنجره دوجداره دوحالته امروزه به راحتی می توانند متناسب با نیازها و ترجیحات صاحبان خانه های شخصی طراحی شوند.

نهایت امنیت را ارائه دهید

عملکرد دوگانه دستگیره پنجره دو حالته به این معنی است که صاحبان خانه دیگر مجبور نیستند پنجره های خود را به طور کامل باز کنند تا هوا وارد شود. بنابراین ، کاربرد مکانیزم پنجره دو حالته به این معنی است که این طرح با شیب مناسبی که هنگام باز شدن دارد می تواند برای کسانی که در خانه فرزندان کوچک دارند بسیار مناسب باشد. و به ویژه برای خانه های خانوادگی مناسب است تا بتوانند بدون نیاز به ایمنی خانه خود از هوای تازه لذت ببرند. قیمت پنجره دو حالته به دلیل یراق آلات پیچیده تر نسبت به تک حالته امنیت بالاتر دارد.

به همین ترتیب ، همان پنجره هایی که مانع از بالا آمدن کودکان کوچک می شوند ، می توانند همزمان در موقعیت های اضطراری به عنوان یک راه فرار راحت و بدون دخالت عمل کنند.شما حتی می توانید با متریال ترمال بریک پنجره دو حالته داشته باشید و اگر قصد دارید از قیمت پنجره ترمال بریک اطلاع پیدا کنید کلیک کنید.

پنجره دو حالته

دوستدار محیط زیست

UPVC علاوه بر زیبایی و ایمن بودن ، پنجره ها را می توان حالت دار طراحی کرد مخصوصاً آن هایی که پنجره های دو جداره دارند همچنین کارآیی حرارتی فوق العاده ای را ارائه می دهند ، در نتیجه به صاحبان خانه های هوادار محیط زیست کمک می کنند تا ردپای کربن خود را کاهش دهند. و از پنجره دوجداره دوحالته خود در تمامی حالات لذت ببرند.

پنجره دو حالته مستقل ارزان قیمت

بر همین اساس ، بر هیچ کس پوشیده نیست که میزان بهره وری انرژی یک نوع پنجره خاص تا حد زیادی بر مبلغی که صاحب خانه در قبوض گاز و برق پرداختی تأثیر می گذارد. بنابراین پنجره دو حالته همچنین صاحبان خانه را قادر می سازد تا در هزینه ها به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنند. در مقایسه با سایر مصالح مانند آلومینیوم ، پنجره های UPVC معمولاً مقرون به صرفه ترین هستند.

نظافت و نگهداری آسان

بر خلاف همتایان خود ، پنجره دوجداره دو حالته مخصوصاً برای خانه های چند طبقه و آپارتمان های بلند مناسب هستند ، جایی که تمیز کردن پنجره ها از بیرون ممکن است همیشه کاربردی نباشد. با باز شدن به داخل ، می توان آن ها را به راحتی در دو طرف پنجره از داخل خانه تمیز کرد.

پنجره دوحالته upvc

پنجره دو حالته چه معایبی دارد؟

همان طور که قبلاً ذکر شد ، ریسک و پاداش دست به دست هم می دهند. مانند همه سرمایه گذاری ها ، پنجره دوجداره دوحالته نیز چیزی شبیه یک شمشیر دو لبه هستند و مجموعه ای از چالش های منحصر به فرد خود را دارند. معایب اصلی پنجره دو حالته را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

  • معایب پنجره دو حالته
  • انعطاف پذیری کمتر
  • هزینه های نصب نسبتاً بالا
  • انعطاف پذیری کمتر

شیب و چرخاندن پنجره ها به اندازه سایر پنجره های UPVC انعطاف پذیری بالایی برای مبلمان داخلی ایجاد نمی کند. هنگامی که به صورت افقی باز می شوند ، آن ها نیاز به “مسیر چرخشی” خاصی دارند که اغلب می تواند منجر به نفوذ در اتاق شود. در مواردی که فضا محدود است ، جایگزین بهتری برای پنجره های UPVC موجود می باشد.

پنجره دوحالته upvc

هزینه های نصب نسبتاً بالا

به دلیل فریم های گسترده تر و مکانیک پیچیده ، نصب این پنجره ها می تواند مشکل باشد. بسیاری از تولیدکنندگان غالباً قیمت بالاتری برای نصب پنجره دو حالته نسبت به پنجره های اولیه می خواهند.
در حالی که هزینه های دقیق بستگی به محبوبیت ، کیفیت و تقاضای نصبی دارد که با آن قرارداد بسته اید ، صاحبان خانه هایی که مایل به نصب 10 یا بیشتر پنجره هستند باید تخفیف در کل نصب خود درخواست کنند.پس هنگام خرید تمامی گزینه ها را بررسی کرده سپس اقدام به بستن قرار داد کنید.

آیا می توان پنجره دو حالته را به سمت بیرون متمایل یا خم کرد؟

یافتن شیب و چرخاندن پنجره هایی که به بیرون باز می شوند غیر معمول است. به طور کلی ، جهت باز شدن اولیه برای شیب و چرخاندن پنجره ها به داخل است. در جایی که پنجره های بازشو بیرونی به راحتی لبه ها و سخت افزار خود را در معرض آسیب ناشی از آفتاب ، باران و سایر هوای سخت قرار می دهند ، از طرف دیگر پنجره دو حالته UPVC، به طور قابل ملاحظه ای کمتر مستعد ساییدگی و پارگی های ناشی از آب و

هوا هستند.
با این وجود ، هنوز می توان پنجره هایی را نصب کرد که با همان مکانیزم پنجره دو حالته کار می کنند اما بتوان آن ها را از بیرون باز کرد ، ولی به ندرت یافت می شود.

قیمت پنجره دوحالته چگونه محاسبه می شود؟

اگر در وسط بازسازی خانه خود هستید یا قصد نصب پنجره دو حالته را دارید ، به احتمال زیاد در برخی موارد به این فکر کرده اید که هزینه آن ها چقدر است. قیمت پنجره دو حالته UPVC، اگرچه بالاتر از پنجره سنتی است ، اما به میزان قابل توجهی ارزان تر از انواع دیگر پنجره های UPVC است. قیمت پنجره دوحالته به دلیل دوحالته بودن آن باید بهترین یراق آلات پنجره دوجداره و استاندارد بودن آن استفاده شود.

اگرچه قیمت دقیق پنجره دو حالته UPVC بسته به محل زندگی شما و سازنده پنجره های UPVC که تصمیم دارید با آن ها قرارداد ببندید متفاوت است ، اما تا حد زیادی به مشخصات دلخواه شما بستگی دارد ، یعنی رنگ ، اندازه ، مشخصات ، شیشه ، مواد ، و غیره ، و عوامل دیگر ، مانند این که آیا پنجره ها باید در سطح زمین نصب شوند یا بالاتر از آن.به عنوان یک قاعده کلی ، پنجره دو حالته لمینت شده و رنگی به طور معمول گران تر از پنجره دو حالته سفید است.

سازنده مناسب را برای پنجره خود بیابید

با رعایت همه موارد ، پنجره دو حالته مزایای شگفت انگیزی را با قیمت نسبتاً پایین به صاحبان خانه ارائه می دهند. برای صاحبان خانه هایی که به دنبال بهبود ظاهر خانه خود هستند و در نجات سیاره خود نیز نقش دارند ، پنجره دو حالته UPVC می تواند همه چیز را تغییر دهد.
هنگام تحقیق درباره سازنده مناسب برای قرارداد ، باید در نظر داشته باشید که بهترین آن ها دارای اعتبار معتبر از نهادهای پیشرو هستند مانند گواهینامه رآل آلمان که یک گواهینامه معتبر برای برندهایی است که استانداردهای روز دنیا را رعایت می کنند و از کیفیت مطلوبی برخودار هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع