بالکن شیشه ای

اگر شما در شهری زندگی می کنید که زمستان های خیلی سرد و تابستان های خیلی گرم دارد نمی توانید به درستی از بالکن خانه خود استفاده کنید زیرا اغلب به محض این که هوا باد، باران یا سرد می شود بالکن ها غیر قابل استفاده می شوند اما بالکن شیشه ای به این شکل نیست. حتی زمانی که هوا مطبوع است، بالکن ها ممکن از برگ و گرد و غبار پر شوند و پرندگان با فضولات خود بالکن شما را کثیف کنند و باعث دردسر شما شوند بخصوص اگر فضای بالکن خود را برای یک عصر دلنشین با مبلمان چیده باشید ما برای این مشکلات برای شما راه حل مطمئن و خوبی داریم.

شما می توانید با بالکن شیشه ای خیلی راحت در هر فصل و زمانی از بالکن خود لذت ببرید و با نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه در بالکن شیشه ای و زیبای خانه خود خستگی یک روز کاری و شلوغ را رفع کنید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بالکن شیشه ای آشنا کنیم تا شما برای همیشه بتوانید از فضای بالکن خود در کنار خانواده لذت ببرید.

بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای چیست؟

بالکن شیشه ای با شیشه بالکن جمع شوند بدون قاب بالکنی است که شیشه های آن به طور مرتب روی دیوار داخلی جمع می شود. از آن جا که آن ها به سمت داخل جمع می شوند استفاده و نگهداری از این بالکن های شیشه ای بسیار آسان است. همچنین می توان پنل های آن ها را برای جلوگیری از حرکت در مقابل باد محکم کرد. قیمت جام بالکن یا همان قیمت بالکن شیشه ای نسبت به مزیتی که دارد بسیار مناسب می باشد.

در حالی که شیشه ممکن است چیزی ظریف را نشان دهد اما بالکن شیشه ای در برابر بادهای شدید و شرایط سخت طراحی و آزمایش شده است در عین حال که ظریف به نظر می رسد می تواند بسیار مقاوم و محکم باشد. پس شما در هر شهری با هر آب و هوای زندگی کنید می توانید با خیالی آسوده از بالکن شیشه ای استفاده کنید.

بالکن شیشه ای از پنل های شیشه ای عمودی ساخته شده است که زیبایی، ایمنی، نور کافی و … را برای شما تامین می کند. بالکن شیشه ای توسط چرخ های هدایت گر بالا و پایین، به صورت کشویی در ریل حرکت کرده و در آخرین ایستگاه که دریچه بازشو است، از ریل خارج و به صورت لولایی باز می شوند.

قیمت بالکن شیشه ای

انواع بالکن شیشه ای

امروزه استفاده از بالکن شیشه ای بیشتر از گذشته رواج پیدا کرده است و طرفداران مخصوص به خود را دارد. دو نوع آن که در بین مردم محبوب تر است بالکن شیشه ای تاشو و بالکن شیشه ای ریلی است که ما در ادامه به بررسی این دو مدل از بالکن شیشه ای خواهیم پرداخت.

قیمت بالکن شیشه ای ریلی

بالکن شیشه ای تاشو

یکی از مدل های پرطرفدار و محبوب بالکن شیشه ای مدل تاشو است. اگر خانه شما دارای تراس بزرگی است بهترین انتخاب برای شما بالکن شیشه ای تاشو است. سیستم بالکن شیشه ای تاشو از دو پروفیل آلومینیومی افقی که روی سقف، نرده یا سازه های کف بالکن نصب شده اند تشکیل شده است. صفحات شیشه ای بر روی پروفیل ها بسته می شوند که به راحتی می توانید این شیشه ها را حرکت داده و جمع کنید.

صفحه شیشه ای اول توسط قفل پایین باز می شود و به راحتی تا موقعیت آخر قفل می شود. شیشه های دیگر نیز به راحتی حرکت داده و تا می شوند. وقتی شیشه ها کنار می روند ، لولاها به هم می پیوندند و بنابراین شما می توانید شیشه بالکن را کاملاً باز کنید. به این سیستم شیشه بالکن تاشو می گویند. پروفیل بالکن شیشه ای یا همان پروفیل جام بالکن در این مدل متفاوت می باشد.

بالکن شیشه ای ریلی

اما اگر فضای بالکن شما کوچک است نگران نباشید بالکن شیشه ای ریلی می تواند راه حلی عالی برای فضای بالکن شما باشد. این بالکن شیشه ای شامل دو پروفیل آلومینیومی است که بر روی سقف ، نرده یا بالکن نصف می شود. صفحه های شیشه بدون قاب آن روی پروفیل ها بسته می شوند و به راحتی می توان آن ها را به صورت افقی باز و بسته کرد. این بالکن شیشه ای نه تنها ایمن است بلکه تراس و نمای ساختمان شما را نیز زیباتر می کند.

بالکن شیشه ای ریلی

چرا باید از بالکن شیشه ای استفاده کنیم؟

بالکن شیشه ای به شما این امکان را می دهد که در تمام طول سال از فضای باز لذت ببرید. شما می توانید صرف نظر از آب و هوا یا زمان سال طیف جدیدی از امکانات را با بالکن شیشه ای تجربه کنید. یک صبحانه آفتابی که در اوایل بهار از آن لذت می برید، یک فنجان چای آرام بخش در صندلی راحتی مورد علاقه تان که در آغوش گرفته اید و باران را تماشا می کنید و یا یک شام عاشقانه در یک عصری پاییزی این ها همه تعداد کمی از امکانات بی نهایتی است که بالکن شیشه ای می تواند به شما ارائه دهد.

ما معتقدیم که بالکن ها نوع متفاوتی از فضای نشیمن هستند و این بخش اساسی از جذابیت آن ها است. بالکن شیشه ای قطعا نمی توانند به عنوان یک اتاق ساده و اضافی برای شما باشند بالکن شیشه ای همیشه مزایای متحصر به فرد خود را برای صاحبان خانه و ویژگی های یک فضای زندگی در یک محیط باز با محافظت در برابر عناصر خواهد داشت.

شما می توانید بالکن شیشه ای خود را به یک واحد سبز مینیاتوری، پر از نور و زندگی تبدیل کنید، جایی که می توانید برخی از آن لذت های کوچک را که امروزه به راحتی فراموش می شوند بازیابی کنید. یک منطقه خاص در خانه خود ایجاد کنید که هر زمان بخواهید می توانید از آن لذت ببرید. تخصص ما ساخت بالکن شیشه ای در قم و سراسر کشور می باشد.

بالکن شیشه ای جمع شونده

بالکن شیشه ای سکوریت

بالکن شیشه ای با شیشه های سکوریت می تواند باعث صرفه جویی در انرژی شود و همچنین صدا و آلاینده های ورودی به خانه شما را نیز کاهش دهد در حالی که به شما و خانواده تان فضای قابل استفاده تری در تمام طول سال می دهد.

شما می توانید از بالکن های شیشه ای در آپارتمان ها، هتل ها ، رستوان ها ،کافی شاب ها ، سفره خانه ها، نمایشگاه های ماشین، استخرها و …. استفاده کنید. این شیشه ها فضای شما را افزایش می دهد و شما می توانید در همه فضول سال از فضای زیبا و دنج خود استفاده کنید و از چشم اندازه ابدی خود لذت برید.

قیمت بالکن شیشه ای

قیمت بالکن شیشه ای به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله متراژ فضای مورد نظر شما، نوع شیشه، مدل بالکن شیشه ای ، ضخامت شیشه، نوع یراق آلات به کار رفته، هزینه جوشکاری و آهنگری، حمل و نقل و همچنین نصب و اجرا پس بنابراین نمی توان قیمت دقیقی را برای بالکن شیشه ای در نظر گرفت و این در نهایت شما هستید که قیمت بالکن شیشه ای را مشخص می کنید زیرا بالکن شیشه ای به سلیقه شما طراحی و نصب می شود. در این جا لازم به ذکر است که بگوییم کیفیت یراق آلات مورد استفاده در بالکن شیشه ای بسیار مهم است زیرا می تواند در طول عمر، عملکرد بالکن شیشه ای و همچنین کیفیت و کارایی آن تاثیر گذار باشد.

پس هنگامی که قصد خرید بالکن شیشه ای برای خانه خود را داشتید حتما از سازنده بخواهید از یراق آلات با کیفیت و مناسب برای بالکن شیشه ای شما استفاده کند هزینه کردن در ابتدای کار تا حد زیادی می تواند شما را از هزینه های اضافی در بلند مدت نجات دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع