پروفیل جام بالکن

بالکن یک منطقه مهم در یک آپارتمان یا یک خانه است که نمای اطراف را به صاحب خانه ارائه می دهد. فضای داخل خانه را با دنیای بیرون مرتبط می کند. اغلب اوقات یک منطقه مورد علاقه برای گذراندن اوقات فراغت است، اما بسیاری از صاحبان آپارتمان ها به دلایل زیادی قصد دارند بالکن خود را بپوشانند و آن را به یک فضای دلنشین تر تبدیل کنند تا در همه فصول سال بتوانند بهترین استفاده را از بالکن خود داشته باشید. پروفیل جام بالکن با دیگر پروفیل ها متفاوت می باشد.بهترین قیمت جام بالکن را می توانید از مجموعه ما دریافت کنید. مجموعه ما یعنی گروه صنعتی وین سازان مفتخر است که با حذف واسطه ها بهترین قیمت محصولات خود از جمله پنجره یو پی وی سی و پنجره آلومینیوم با سیستم نرمال و ترمال بریک را به بازار ارائه می کند .

پیشنهاد فوق العاده ما به شما استفاده از جام بالکن است شما با این محصول می توانید از بالکن خود نهایت ببره را ببرید و در تمام سال از استفاده از آن بهره مند شوید. این محصول بسیار کاربردی بوده و توانسته طی این سالها به فروش بسیار بالایی برسد. این محصول نسبت به قیمتی که دارد و زیبایی که به بالکن شما می دهد بسیار توجیه اقتصادی دارد .ما در این مقاله قصد داریم شما را با پروفیل جام بالکن و مزایای جام بالکن آشنا کنیم تا شما بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید.

پروفیل جام بالکن

در مورد این محصول بیشتر بدانید ؟

این نوع از پروفیل به عنوان پوشش و محافظ بالکن و تراس بوده است. ساختار این محصول متشکل از دو پروفیل آلومینیومی افقی نصب شده برروی ساختارهای کف و سقف و همچنین دو نوع از محصول عمودی در دوطرف بالکن است. وزن این محصول به همراه شیشه ها 23-24 کیلوگرم در هرمتر مربع می باشد که دارای 8 بلبرینگ که قطر31میلی متر درسیستم است.

سیستم حرکتی مورد استفاده در این محصول به صورت لولایی است به این جهت هر درجه از زاویه ایی را پوشش می گیرد. بلبرینگ استفاده شده در این پروفیل  عریض هستند بنابراین قادر به چرخش در هر زاویه ایی می باشند. قطر شیشه استفاده شده در نوع محصول جام بالکن دارای قطر 8 میلی متر و ارتفاع 2000 میلی متر می تواند 2700 میلی متر هم باشد که داخل پروفیل جام بالکن شیشه گیر مونتاژ و سپس به وسیله چرخ ها داخل این محصول افقی قرار می گیرد.گروه صنعتی پنجره سازان یکی از بهترین سازندگان بالکن شیشه ای در قم و سطح کشور می باشد.

معرفی پروفیل جام بالکن

پروفیل جام بالکن آلومینیومی

به صورت کلی سه روش کاربردی تولید پروفیل جام بالکن آلومینیومی در میان فعالان این حوزه رواج دارد که عبارت اند از:

  • شیوه نورد
  • شیوه ریخته گری
  • شیوه اکستروژن

شیوه سوم یعنی تولید از طریق اکستروژن از رایج ترین تکنیک هایی است که در میان صنعتگران برای تولید این محصول آلومینیومی مشاهده می کنیم. در این تکنیک در تولید پروفیل جام بالکن آلومینیومی ابتدا ماده اولیه که بیلت آلومینیومی نام دارد تحت فشار بالا و درجه حرارت مناسب قرار گرفته و از میان قالب های مخصوصی حرکت داده ی شود. به این صورت ماده اولیه تغییر یافته این نوع از پروفیل آلومینیومی و یا درب و پنجره آلومینیومی  و به اشکال مورد نظر تغییر می یابد. طی فرایند حرارتی و فشار بالا ماده اولیه پروفیل جام بالکن آلومینیومی کاملا تغییر یافته و در نهایت محصولاتی همچون این محصول آلومینیومی تولید می گردد. پروفیل جام بالکن آلومینیومی دارای تنوع ابعاد و اندازه هستند.

جام بالکن

مزایای جام بالکن چیست ؟

اکنون که با پروفیل جام بالکن آشنا شده اید شاید دوست داشته باشید مزایای استفاده از آن را نیز بدانید تا بتواند بهتر برای منزل خود تصمیم بگیرید. زیرا این پروفیل های جام بالکن علاوه بر این که خانه شما را با زیبا شناسی خیره کننده ای تزئین می کند می تواند عملکردهای دیگر نیز برای شما داشته باشند.

از بالکن محافظت می کند

پرفیل جام بالکن با توجه به پوشش شیشه ای که دارد از عناصر محیطی ناخواسته مانند گرد و غبار، آلودگی، پرندگان، پشه ها و باران جلوگیری می کند. این سطوح به طور قابل ملاحظه ای زمان صرف شده برای تعمیر و نگهداری بالکن را کاهش می دهد.

محفظه های شیشه ای بالکن نیز عایق صوتی عالی را ارائه می دهند. این ویژگی مخصوصاً اگر خانه شما در یک خیابان شلوغ باشد مفید است. این پانل ها، هنگامی که با نوع لعاب مناسب ترکیب شوند، می توانند صدای بیرون را حداقل تا 50 درصد کاهش دهند. این مزیت تضمین می کند که هرگز مجبور نخواهید شد با صدای بوق و آژیر از خواب بیدار شوید.

اگر خانه شما در طبقه پایینی است، این محفظه ها ایمنی کلی خانه شما را نیز افزایش می دهند. شما با وجود پروفیل جام بالکن و محفظه ای که برای خانه خود ایجاد می کنید می توانید تا حد زیادی امنیت خانه خود را افزایش دهید زیرا که امنیت یک بالکن با وجود جام بالکن می توانید بسیار بیشتر از یک بالکن بدون محافظ باشد.

فضای استراحت در فضای باز را اضافه می کند

اکثر صاحبان خانه بالکن را جدا از سایر قسمت های خانه خود می دانند. نتیجه این تفکیک، چنین فضای بیرونی ممتازی را بدون استفاده می‌گذارد. شیشه بالکن قابلیت استفاده اساسی این منطقه را بهبود می بخشد. علاوه بر این، اگر بالکن شما به اندازه کافی بزرگ است، می توانید چند صندلی استراحت بگذارید یا یک آلاچیق کوچک نصب کنید و آن را به مکانی فوق العاده برای پذیرایی از مهمانان تبدیل کنید.
شیشه بالکن فضا را به یک اتاق اضافی تبدیل می کند که به مناظر پانوراما و امکانات بی پایان باز می شود. چه به دنبال خلوت باشید و چه در حال برگزاری یک جلسه باشید، می توانید همه این کارها را بدون ترک آسایش خانه انجام دهید. با توجه به این ویژگی عالی پروفیل جام بالکن می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

ایمنی را افزایش می دهد

ممکن است شما یک بالکن بزرگ داشته باشید اما به دلیل نگرانی های ایمنی هنوز نتوانید به کودکان اجازه بازی در آن جا را بدهید. پروفیل جام بالکن می توانند به شما کمک کنند تا از شر چنین ترس هایی خلاص شوید. یک بالکن بسته برای حرکت کودکان بدون نزدیک شدن به لبه کاملاً ایمن است زیرا اساساً هیچ لبه ای پس از نصب پانل وجود ندارد.

اگر از دوستداران حیوانات هستید، می توانید اجازه دهید حیوانات خانگی خود بدون نگرانی در مورد ایمنی آن ها به بالکن پرسه بزنند. این سازه‌ها همچنین به گربه‌سانان و سگ‌ های شما این حس را می‌دهند که بیش از حد معمول در فضای باز باشند.

اگر عاشق نسیم عصرگاهی هستید که به خانه شما می وزد، پانل های شیشه ای بالکن جمع شونده را نصب کنید. پانل‌های شیشه‌ای دیواری جمع‌شونده را می‌توان به طور کامل یا جزئی باز کرد، معمولاً با کمک یک دستگیره شبیه به درب اتومبیل شما به راحتی می توانید پروفیل جام بالکن را باز کرده و از هوای آزاد لذت ببرید.

کاربرد پروفیل جام بالکن

قیمت پروفیل جام بالکن

همان طور که می دانید برای تولید یک محصول عوامل متعددی وجود دارد که همین عوامل می تواند برای قیمت یک محصول تاثیر گذار باشد بنابراین قیمت پروفیل جام بالکن نیز به عوامل مختلفی از جمله قطر و سایر این محصول، طول و اندازه، ضخامت و همچنین این که این نوع از پروفیل از آلومینیوم آنادایز شده باشد یا خیر تمامی این موارد می تواند در قیمت نهایی پروفیل جام بالکن موثر باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع