آلاچیق دوجداره UPVC

آلاچیق دوجداره UPVC

یکی از سازه های جدیدی که امروزه طرفداران زیادی دارد آلاچیق دوجداره UPVC است. همان طور که می دانید آلاچیق ها از گذشته تا به امروز وجود داشته اند اما با توجه به پیشرفت در صنعت یو پی وی سی توانسته اند کاربردهای بیشتری برای زندگی ما ایجاد کنند. آلاچیق دوجداره یو پی وی سی  به واسطه استفاده از پروفیل های UPVC و شیشه های دوجداره کاربری قابل توجهی دارد. این سازه در واقع یک فضای سر پوشیده و مناسب برای استفاده از هوای آزاد است که ساختار آن موجب شده شما بتوانید از فضای زیبای بیرون منزل خود نهایت استفاده را ببرید و حتی در باد و باران نیز بتوانید در کنار خانواده از آن بهره مند شوید. شما با آلاچیق دوجداره UPVC می توانید در یک محیط دنج آرام به مطالعه و استراحت بپردازید.

این سازه زیبا در بسیاری از کشورها کاربرد دارد به طوری که از آن ها برای نگهداری و پرورش انواع گل و گیاه در باغ، حیاط و یا پشت بام ساختمان ها استفاده زیادی می شود. در واقع دلیل محبوبیت و گستردگی آلاچیق دوجداره UPVC به دلیل نوع ساختار و متریال آن است که عایق دما، صوت، آلودگی و … است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با کاربردها و مزایای آلاچیق UPVC آشنا کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آلاچیق دوجداره UPVC

مزایای استفاده از آلاچیق UPVC

همان طور که گفته شد آلاچیق دوجداره UPVCدارای مزایایی است که آلاچیق های دیگر ندارد، که نه تنها استفاده از آن ها را در شرایط خاص مهیا می کند، بلکه سبب دوام بیشتر ، فضای بهتر ، طراحی بهتر و دیگر مزایایست که ما در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

آلاچیقی مدرنیته و ظریف

آلاچیق همیشه سازه ای بوده است که در خاطره ها به سبک چوبی و یا روستایی ماندگار و معروف است، اما آلاچیق دوجداره UPVC با سقف شیشه ای در نهایت زیباشناسی این سازه همانند پنجره لاکچری را تغییر داد و مدرنیته وظرافت را به آن اضافه کرد. با این کار، آلاچیق فقط یک سازه برای استفاده خارجی نیست، بلکه محیطی است که شما می توانید در آن به آرامش برسید و بیشترین بهره را در نهایت زیبایی از آن ببرید.

نور طبیعی با آلاچیق UPVC

یکی از بزرگ ترین مزایای آلاچیق دوجداره UPVC استفاده از نور طبیعی است. شما می توانید علاوه بر این از نور طبیعی لذت میبرد در محیطی امن و آرام در تمامی شرایط آب و هوایی به استراحت بپردازید و فضای باز و زیبا اطراف نیز بهره مند شوید.

الاچیق دوجداره UPVC

استفاده بهتر از مناطق خارجی با آلاچیق دوجداره UPVC

برخلاف آلاچیق سنتی که اطراف آن باز است و هیچ محافظی ندارد، آلاچیق دوجداره UPVC امکان پوشش کامل را فراهم می کند و به استفاده بهتر از فضای خارجی کمک می کند. به عبارت دیگر با آلاچیق دوجداره UPVC می توانید بدون ترس از باد و باران در باغ یا هر فضای باز دیگری به استراحت خود ادامه دهید. آلاچیق همچنین بسته به نوع شیشه ای که انتخاب می کنید در برابر اشعه UV از شما محافظت می کند.

افزایش ارزش ملک با آلاچیق دوجداره UPVC

آلاچیق دوجداره UPVC راه مطمئنی برای افزایش ارزش ملک شما هستند. آلاچیق UPVC در انواع شکل ها و رنگ ها موجود هستند شما می توانید با توجه به سلیقه و سبک معماری خانه خود آن را سفارش دهید. عملکرد آن ها و مهم تر از همه، متریال و طراحی با کیفیت آن ها نشان دهنده ارزش افزوده تضمین شده برای ساختمان های جدید و بازسای شده است.این محصول همانند قیمت پنجره ترمال بریک کمی گران می باشد.

مقاوم در برابر حریق و اشتغال

یکی دیگر از مزایای آلاچیق دوجداره UPVC که می توانیم به آن اشاره کنیم مقاومت آن در برابر حرارت است. برعکس آلاچیق های سنتی و چوبی این آلاچیق ها از پروفیل های یو پی وی سی ساخته شده اند که همین ویژگی آن ها سبب مقاومت آلاچیق دوجداره UPVC در برابر آتش و حرارت شده است.

عایق صوتی و حرارتی بسیار خوب

همان طور که گفت شد این آلاچیق ها از شیشه دوجداره و بدنه یو پی وی سی ساخته شده اند به همین دلیل همانند پنجره دوجداره عایق بسیار خوبی در برابر صوت و حرارت هستند. وجود لاستیک های درزگیر در کناره دوجداره بودن شیشه ها باعث افزایش عایق صوتی آن می شود. همچنین با توجه به دوجداره بودن و یو پی وسی بودن بدنه شما می توانید در تمامی فصول سال و با هر شرایط آب و هوایی به راحتی از آلاچیق خود استفاده کنید و نگران هیچ چیزی نباشید زیرا هر دو متریال مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی دارند و عایق خوبی در برابر گرما و سرما هستند.

آلاچیق UPVC

از آلاچیق دوجداره یو پی وی سی در چه فضای می توان استفاده کرد؟

در تمامی فضاها اعم از مسکونی، تفریحی، اقامتی، پارک ها، رستوران ها و کافی شاپ ها، امکان استفاده از این نوع آلاچیق های دوجداره وجود دارد. همچنین این سازه های زیبا و مقاوم برای استفاده در محوطه باغ، ویلا، پاسیو، روف گاردن، پنت هاوس و حتی تراس برخی ساختمان ها بسیار مناسب خواهند بود. شما همچنین می توانید از آن ها به عنوان چایخانه، اتاق آفتاب گیر، محل استراحت و گلخانه استفاده کنید. توجه داشته باشید که این محصول همانند پنجره upvc دارای مزایای فراوانی می باشد که اگر به صورت استاندارد و اصولی مونتاژ نشود ، نمی توانید از تمامی مزایای ان بهره ببرید.

آلاچیق دوجداره یو پی وی سی

قیمت آلاچیق دوجداره UPVC
همان طور که می دانید قیمت هر چیزی می تواند بر اساس کیفیت مواد مصرفی، مقدار مصرف آن ها و برخی دیگر از عوامل تعیین گردد. شما اگر مونتاژ استاندارد داشته باشید می توانید از ارزان ترین پروفیل Upvc نیز استفاده نمایید.در مورد آلاچیق دوجداره UPVC هم قیمت تابع فاکتورهای مختلفی چون نوع شیشه مصرفی، طرح و رنگ پروفیل، کیفیت و برند شرکت تولیدکننده و اندازه آلاچیق است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت آلاچیق دوجداره UPVC با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع