ارزان ترین پروفیل UPVC

ارزان ترین پروفیل UPVC

باید گفت پروفیل ها از مهم ترین اجزاء در ساختمان سازی هستند و اصولا از آن ها در ساخت درب و پنجره استفاده می شود. یکی از متداول ترین انواع پروفیل ها پروفیل UPVC است که در ساخت پنجره های دوجداره کاربرد دارد. از آن جایی که 33 درصد از انرژی از طریق درب و پنجره اتلاف می شود، این پروفیل ها برای صرفه جویی در انرژی محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. این محصول از ترکیب نفت خام، وینیل و کلرید اسید تهیه می شود. در برابر رطوبت و سرما عایق بسیار مناسبی است و در درجه های کیفی عالی، خوب و متوسط ارائه می شود. توجه داشته باشید که ارزان ترین پروفیل upvc ممکن است در طول عمر و عایق بودن پنجره های شما تاثیر گذار باشد.

پروفیل مصرفی به کار رفته در پنجره دوجداره بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا اگر پروفیل استفاده شده در پنجره شما از استانداردهای اولیه برخوردار نباشد پنجره شما بعد از مدتی کارایی خود را از دست می دهد. همچنین باید گفت این جز مهم در پنجره شما می تواند در قیمت نهایی پنجره دوجداره خریداری شده شما تاثیر گذار باشد.پس در نتیجه انتخاب ارزان ترین پروفیل UPVC می تواند باعث ارزان شدن قیمت پنجره شما شود. همیشه خرید پنجره دوجداره ارزان بد نیست حتی می تواند خیلی هم خوب باشد به شرطی که شما پنجره ارزان را با کیفیت مطلوب و خوب خریداری کنید.

ارزان ترین پروفیل upvc

استانداردهای لازم در ارزان ترین پروفیل UPVC

همان طور که بیان شد پروفیل پنجره یکی از اصلی ترین اجزا پنجره است که وظیفه جلوگیری از اتلاف انرژی را دارد هر چند ارزان باشد اما باید استانداردهای لازم را داشته باشد. اگر هدف شما از خرید پنجره دوجداره UPVC کاهش مصرف انرژی برای سرمایش و گرمایش ساختمان است حتما باید توجه خاصی به کیفیت پروفیل به کار رفته در پنجره داشته باشید. در این مقاله می خواهیم درباره ارزان ترین پروفیل UPVC و استانداردهای آن صحبت کنیم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

پروفیل های یو پی وی سی که از دهه 60 در اروپا تولید شده اند و در صنعت در و پنجره ساختمان بکارگرفته شده اند، دارای دو استاندارد اصلی می باشند. حتی ارزان ترین پروفیل UPVC نیز اگر کیفیت لازم را داشته باشد باید شما یکی از این استانداردها باشد.

  • استاندارد انگلستان (BS EN 12608)
  • استاندارد آلمان (RAL GZ 716-1)

در سال 2003 آخرین آپدیت استاندارد انگلستان و در سال 2008 آخرین بروزرسانی استاندارد آلمان منتشر شد. استاندارد آلمان سختگیرانه تر عمل می کند اما در هر دو ایزو ضخامت دیواره های اصلی و رابط از نکات بسیار مهم و مورد نظر هستند. چندین کلاس در این استانداردها تعریف شده اند که به صورت زیر می باشند:

جهت مشاهده لیست قیمت درب و پنجره دوجداره هافمن کلیک کنید.

کلاس یک یا نوع A: ضخامت بالاتر از 2.8 میلی متر در دیوارهای اصلی و ضخامت بیش از 2.5 میلی متر در دیوارهای فرعی را کلاس یک یا نوع A می گویند.

کلاس دو یا نوع B: در این کلاس ضخامت دیوار اصلی بالای 2.5 میلی متر و ضخامت دیوارهای فرعی بالای 2 میلی متر است.

نوع C: ضخامت دیوارهای اصلی و فرعی بر اساس توافق سازنده و خریدار تعیین می گردد. ملاکی در این کلاس تعیین نشده و بر اساس نظر تولید کننده می باشد.

ارزان ترین پروفیل پنجره upvc

در استانداردهای پروفیل ها مباحث متنوعی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند از جمله:

  • ابعاد و اندازه های پروفیل
  • وزن پروفیل
  • ظاهر و شرایط ارسال
  • شرایط آب و هوایی و آزمون های آن
  • آزمون مواد اولیه
  • ازمون های حرارتی پروفیل
  • مقاومت پروفیل در برابر ضربه

خرید ارزان ترین پروفیل UPVC بدون دقت در استاندارد های لازم در آن ها می تواند باعث شود پنجره شما پس از مدتی عملکرد و کارایی خود را از دست بدهد زیرا پروفیل از مهم ترین اجزای پنجره دوجداره شما می باشد.

ابعاد پروفیل

ابعاد پروفیل نیز در آزمون ها سنجیده می شود و نسبت آن با وزن و دیگر اجزاء مقایسه می شود.

آزمون حرارتی پروفیل

پروفیل باید در برابر حرارت تا میزان مشخصی مقاومت داشته باشد تا بتوان گفت از استاندارد بهره مند است. پروفیل باید بدون هرگونه خم، تغییر رنگ ، تغییر شکل و آسیب تا حرارت مشخصی دوام بیاورد. اگر شما ارزان ترین پروفیل UPVC را خریداری کنید اما پس از مدتی در اثر گرما رنگ خود را از دست بدهد دیگر نمی توان گفت که این پروفیل از استاندارد مطلوبی بهره مند است.

شرایط آب و هوایی

یکی از ویژگی های مهم پروفیل های UPVC ، مقاومت آن ها و امکان استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف است. بنابراین در تست هایی که انجام می شود، پروفیل ها را در برابر تغییرات دمایی، گرما، سرما ، و دیگر شرایط آب و هوایی می سنجند تا دارای کیفیت و مقاومت کافی باشد. پروفیل هایی که در ایران تولید می شوند مانند ویستابست، هافمن و وین تک براساس شرایط اقلیمی ایران تولید می شوند و استانداردهای لازم را دارا می باشند.

جهت مشاهده لیست قیمت پنجره دوجدار ویستابست کلیک کنید.

تست مواد اولیه

مواد اولیه استفاده شده در ساخت پروفیل و میزان آن ها، نقش کلیدی در دیگر ویژگی های آن دارد . این مواد باید مجاز، غیر آلاینده ، معین و با میزان و فرمول مشخصی باشند تا توسط سازمان ملی استاندارد مورد تایید قرار گیرند.

مقاومت ضربه ای پروفیل

مقاومت پروفیل نیز از موارد قابل توجه در تست هاست. مقامت باید در برابر ضربه ها و فشار و بار پنجره سنجیده شود، و در محدوده ی معینی قرار گیرد. فرقی نمی کند شما گران ترین پروفیل UPVC را خریداری کنید یا ارزان ترین پروفیل UPVC در هر دو صورت پروفیل شما باید مقاومت لازن را در برابر ضربه و فشار داشته باشد.

شکل ظاهری

در آزمون مربوط به مبحث 6840 ، شکل ظاهری پروفیل تولید شده نیز دارای اهمیت است . پروفیل از نظر شکل ظاهری ، رنگ ، سطح و … مورد توجه قرار می گیرد. پروفیلی استاندارد است که دارای رنگ ثابت و یکنواخت ، سطحی صاف و بدون تورفتگی و یا برجستگی ، ترک ، و یا هر اضافات دیگری باشد . همچنین خم ، نا متوازنی و نا ترازی نیز نباید در شکل ظاهری پروفیل وجود داشته باشد.لزوما ارزان ترین پروفیل upvc قطعا نمیتواند بهترین برند پنجره دوجداره باشد

ارزان ترین قیمت پروفیل یو پی وی سی

تشخیص پروفیل اصل از تقلبی

امروزه پروفیل های تقلبی در بازار به وفور به چشم می خورند که متاسفانه در مراکز زیرزمینی و بدون رعایت استانداردهای لازم تهیه می شوند و قطعا به صورت ارزان ترین پروفیل UPVC نیز به بازار عرضه می شوند.شناسایی مدل های تقلبی برای تولیدکنندگان کاملا ساده است اما خریداران باید بسیار دقت کنند و تنها از مراکز معتبر خرید کنند تا دچار مشکل نشوند. شما می توانید پروفیل های معتبر و نام آشنا را با یکدیگر مقایسه کنید و ارزان ترین پروفیل UPVC را خریداری کنید.

خرید ارزان ترین پروفیل UPVC

توجه کنید همیشه خرید با قیمت به صرفه نشانه این نیست که جنس خریداری شده دارای کیفیت پایین می باشد. شما می‌توانید برای دستیابی به ارزان ترین پروفیل UPVC با بالاترین کیفیت برندهای موجود در بازار را با یکدیگر بررسی کنید. از بین پروفیل های موجود در بازار پروفیل ویستابست و وین تک به دلیل کیفیت بسیار خوبی که ارائه می دهند بالا ترین قیمت را دارند اما پروفیل های گرید دوم بعد از این پروفیل ها مثل واناوین، هافمن ، فربد و بسیاری از پروفیل های دیگر. اگر ابعاد پنجره های شما زیاد بزرگ نیست و به دنبال یک پنجره پنجره ارزان با ارزان ترین پروفیل های UPVC ولی با کیفیت هستید می توانید پنجره UPVC خود را با یکی از پروفیل های ذکر شده خریداری نماید. در این حالت فقط قیمت پروفیل مصرفی شما ارزان می شود.

جهت مطالعه مقاله راهنمای خرید پنجره دوجداره کلیک کنید.

ممکن است شما بخواهید با هزینه کم اقدام به تعویض پنجره نمایید، پنجره ای که هم قیمت مناسب داشته باشد و هم حداقل انتظارات شما را برآورده نماید، در این حالت پیشنهاد ما پنجره upvc وینتک و واناوین می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع