پروفیل ویستابست بهتر است یا وین تک

پروفیل ویستابست بهتر است یا وین تک

با توجه به محبوبیت پنجره های یو پی وی سی امروزه برندهای مختلفی در ایران در این حوزه فعالیت می کنند. به همین دلیل قطعا انتخاب یک برند با کیفیت هنگام خرید برای شما کار آسانی نخواهد بود. هر کدام از این تولیدکنندگان مطرح و برتر که در این صنعت کار می کنند سعی در افزایش کیفیت، ارائه قیمت مناسب و تنوع در محصولات و خدمات حرفه ای دارند. پروفیل ویستابست بهتر است یا  وین تک یا به عبارتی مقایسه پروفیل ویستابست با وین تک را در این مقاله به طور کامل بررسی کرده ایم.

ما در این مقاله قصد داریم به دو برند معتبر ویستابست و وین تک که در حوزه درب و پنجره یو پی وی سی فعالیت می کنند بپردازیم می خواهیم بدانیم پروفیل ویستابست بهتر است یا وین تک؟ هدف ما از پرداختن به این دو برند برتر در ایران این است که بتوانیم به شما عزیزان کمک کنیم تا در هنگام خرید بتوانید بهترین ها را اتنخاب کنید و از یک محصول با کیفیت بهره مند شوید پس قبل از هرخرید توصیه ما به شما این است که ابتدا خوب تحقیق کنید تا بتوانید بهترین کیفیت را در کنار قیمت مناسب داشته باشید. در ابتدا باید گفته شود قیمت پنجره ویستابست نسبت به وین تک کمی بالاتر می باشد.

پروفیل ویستابست بهتر است یا وین تک

پروفیل درب و پنجره وین تک

یکی از برندهای مطرحی که در بازار ایران سابقه طولانی دارد وین تک است. این شرکت برای تولید پروفیل های خود از خط تولید کاملا پیشرفته استفاده می کند و یک کانال توزیع مبتنی بر عرضه مستقیم دارد. درب و پنجره دوجداره وین تک سهم بسیار بالایی در صنعت ساختمان دارد زیرا کیفیت بالا این پروفیل در کنار قیمت مناسب آن باعث شده رقبای این حوزه رقابت سختی با این برند داشته باشند. یکی از دلایلی که پروفیل وین تک محبوبیت بیشتری در بین مشتریان در مقایسه با پروفیل ویستاست دارد همین قیمت مناسب در کنار زیبایی ، دقت در ساخت و همچنین کیفیت است. شما می توانید پروفیل های وین تک را در انواع مدل ها و رنگ ها، با ویژگی های متنوع در بازار خریداری کنید. قیمت پنجره وین تک در مقایسه با قیمت پنجره ویستابست کمی پایین تر می باشد.

پروفیل وین تک بهتر است یا ویستابست

ویژگی های بارز پروفیل درب و پنجره وین تک

بیش از 33% از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق در و پنجره ها می باشد سیستم های در و پنجره وین تک دارای مزایای بسیاری می باشد که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمانی خواهد بود.سیستم های در و پنجره ساخته شده از پروفیل UPVC وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعدد به شرح ذیل می باشد که در نهایت موجبات ایجاد آسایش درهر ساختمانی را فراهم می آورد .

  • کاهش آلودگی صوتی
  • کاهش هزینه مصرف انرژی جهت تامین حرارت و برودت مورد نیاز
  • عدم نیاز به رنگ کاری و سرویس های مکرر جهت نگهداری
  • عایق در برابر نفوذ گرد و غبار به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و با طراحی خاص
  • مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و تعبیه شیارها و دریچه های تخلیه آب باران
  • عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید
  • دوام و استحکام بالا
  • غیر قابل اشتعال در آتش سوزی ها
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و اکسیداسیون
  • قابلیت نصب انواع یراق آلات و تامین بازشوی مورد نظر
  • قابلیت نصب شیشه های چند جداره
  • قابلیت بازیافت و عدم ایجاد آلودگی زیست محیطی
  • نظافت آسان
  • سهولت و سرعت در نصب
  • امکان تعویض پنجره های قدیمی با درب و پنجره های UPVC وین تک در حداقل زمان و کمترین تخریب
پنجره ویستابست بهتر است یا وین تک

مقایسه پروفیل ویستابست با وین تک

در ادامه مقاله پروفیل ویستابست بهتر است یا وین تک یا همان مقایسه پروفیل ویستابست با وین تک نوبت دومین برند معتبر در ایران که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است شرکت ویستابست می باشد. این شرکت طی 3 سال توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان حوزه درب و پنجره یو پی وی سی تبدیل شود. این شرکت یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید درب و پنجره UPVC براساس استانداردهای بین المللی است که توانسته اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور باشد. شرکت ویستابست همواره در تلاش است که بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد همچنین باید گفت پروفیل های ویستابست با سخت ترین شرایط آب و هوایی ایران سازگار هستند و شما می توانید با هر شرایط آب و هوایی درب و پنجره های ویستابست را با استاندارد جهانی خریداری کنید.

مقایسه پروفیل وین تک با ویستابست

پروفیل ویستابست بهتر است یا وین تک (مقایسه پروفیل ویستابست با وین تک)

در ادامه مقاله پروفیل ویستابست بهتر است یا همان مقایسه دو پروفیل ویستابست با وین تک همان طور که در ابتدا اشاره کردیم اگر از نظر قدمت و سابقه بخواهیم این دو برند را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم سابقه شرکت وین تک بسیار بیشتر از شرکت ویستابست می باشد.

تاریخچه کارخانجات وین تک در ایران و سایر کشورها از جمله ترکیه، آلمان، روسیه، اکراین و … به 1956 میلادی برمیگردد در واقع سابقه این شرکت به نیم قرن می رسد اما طول عمر شرکت ویستابست به 15 سال است اما باید اشاره کنیم این شرکت در این مدت کوتاه توانسته پیشرفت چشمگیری بین رقبای خود در این حوزه داشته باشد و اکنون جزو برترین شرکت های تولید درب و پنجره یو پی وی سی باشد.

جهت مشاهده قیمت پنجره هافمن کلیک کنید.

اگر بخواهیم این دو شرکت را از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم قیمت درب و پنجره دوجداره وین پایین تر از شرکت ویستابست است البته لازم به ذکر است که این افزایش قیمت شرکت ویستابست نسبت به سایر برندهای درب و پنجره به خصوص وین تک بی دلیل نمی باشد زیرا بیشترین ضخامت دیواره خارجی که برای پروفیل در دسترس می باشد متعلق به شرکت ویستابست است. از نظر تعداد حفره، وین تک بیشترین تعداد حفره را داشته اما وزن پروفیل مورد استفاده در محصولات ویستابست بیشتر است.

پروفیل به عنوان مهم ترین قسمت مورد استفاده در پنجره های دوجداره به شمار می رود و هر شرکت بنابر سیاست های خود و همچنین قیمت محصولات، طراحی های خاصی را برای پروفیل انجام می دهد.

کیفیت محصولاتی که توسط ویستابست تولید می شود نسبت به سایر محصولاتی که در بازار وجود دارد بسیار بالاست و محصولات وین تک در ردهای بعدی قرار می گیرد اما این مسئله به معنای عدم کیفیت در محصولات وین تک نیست زیرا این شرکت در کنار قیمت مناسب کیفیت مطلوبی را همواره به مشتریان خود ارائه می دهد.

نتیجه گیری مقایسه پروفیل ویستابست با وین تک

امروزه انتخاب یک درب و پنجره با کیفیت اهمیت زیادی دارد حتما انتخاب برند کار دشوار و چالش برانگیزی است. این که چه برندی برای شما مناسب تر است یا این که پروفیل ویستابست بهتر است یا وین تک همه چیز بستگی به شما دارد این شما هستید که تصمیم گیرنده نهایی هستید. به طور کلی می توان گفت که کیفیت و کاربری در کنار قیمت به عنوان مهم ترین پارامترها به شما می رود و در نظر گرفتن این پارامترها برای انتخاب این دو برند حائز اهمیت می باشد.

فقط هنگام خرید درب و پنجره دوجداره با برند ویستابست و وین تک مراقب باشید که حتما از نمایندگی های معتبر ثبت سفارش خود را انجام دهید تا بیشترین کارایی، طول عمر و مقاومت را از پنجره داشته باشید. انتخاب پنجره دوجداره دارای اهمیت بسیار زیاد می باشد و باید در نظر داشته باشید که مشاوره با کارشناسان و متخصصان این حوزه می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

شما می توانید محصولات ویستابست و وین تک را با هر سه استاندارد در بازار تهیه کتید و با خیالی آسوده از آن ها استفاده کنید. برای انتخاب یک پنجره با کیفیت و خوب می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات دقیقی را در این خصوص دریافت کنید. پنجره سازان همواره در کنار شما خواهد بود تا بتوانید بهترین ها را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع