نمایندگی یو پی وی سی در قم

نمایندگی یو پی وی سی در قم

UPVC (پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی) نوعی پلاستیک است که معمولاً برای پروژه های ساختمانی استفاده می شود. از یک ماده سخت و غیر قابل انعطاف ساخته شده است و همین ویژگی ها آن را برای استفاده در مواردی مانند لوله کشی و قاب پنجره مناسب می کند.ثابت شده است که UPVC عملکرد و دوام عالی را ارائه می دهد و به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارد، به همین دلیل است که ماده مناسبی برای وسایل پنجره است. نه تنها این، بلکه از نظر حرارتی کارآمد، عایق صدا و قیمت مناسب است.گروه صنعتی وین سازان علاوه بر نمایندگی یو پی وی سی در قم دارای نمایندگی هافمن در قم می باشد.

ما بسیار مفتخریم که به عنوان نمایندگی پنجره یو پی وی سی در قم تیمی از نصابان تایید شده داریم که اطمینان حاصل می کنند که تمام کارها با بالاترین استانداردها و با کمترین اختلال در برنامه شما و خانه شما انجام می شود. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پنجره‌های موجود ما داشته باشید، لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید.

بنابراین اگر یو پی وی سی در حال حاضر گزینه ای عالی برای اتصالات پنجره شما به نظر می رسد، ما هر چیز دیگری را که باید قبل از سرمایه گذاری در نظر بگیرید در زیر آورده ایم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خانه خود بگیرید.

نمایندگی یو پی وی سی در قم (3)

یو پی وی سی چیست؟

UPVC به عنوان پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی نامیده می شود. این ماده ای است که برای درها و پنجره ها استفاده می شود که بسیار برتر از سیستم های آلومینیوم، فولاد و چوب است. یو پی وی سی سخت و سفت است. UPVC یک فرم مقاوم از PVC است که اغلب برای لوله کشی و قاب پنجره استفاده می شود.

یو پی وی سی چگونه ساخته می شود؟

UPVC با فرمولاسیون منحصربه‌فرد با افزودن اصلاح‌کننده‌ها و تثبیت‌کننده‌ها به PVC (پلی‌وینیل کلراید) تهیه می‌شود، بنابراین آن را سفت و مناسب برای استفاده در قاب‌های پنجره و درب می‌کند.

تاریخچه

پی وی سی اولین بار در اواخر دهه 1800، نه یک بار بلکه دو بار، پس از اینکه شیمیدانان متوجه یک ماده پوسته پوسته سفید در فلاسک های وینیل کلرید شدند که در معرض نور خورشید قرار گرفته بود، مورد توجه قرار گرفت. هیچ یک از دو شیمیدان زیاد در مورد این ماده فکر نکردند و تقریباً 60 سال طول می کشد تا یک مخترع آمریکایی دستور پخت پی وی سی را کشف کند، ماده ای چکش خوار که به یکی از گسترده ترین مواد ساختمانی در این سیاره تبدیل شده است.

آلمان اولین کشوری خواهد بود که مزایای پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی را کشف کرد و به سرعت بریتانیا و سپس آمریکا قرار گرفتند. امروزه بیش از 90 درصد پنجره های تولید شده در انگلستان از نوع یو پی وی سی هستند.با توجه به کاربردهای بی نظیر یو پی وی سی هم اکنون در ایران نیز این پنجره طرفداران زیادی دارد و گروه صنعتی پنجره سازان در این راستا نمایندگی UPVC در قم و نمایندگی ویستابست  در قم  را دارا می باشد تا بتواند با بهترین شکا  خدمات خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نمایندگی یو پی وی سی در قم (2)

هنگام خرید پنجره یو پی وی سی به چه نکاتی توجه کنیم؟

UPVC یک ماده قوی، بادوام و همه کاره است که به طور گسترده در پروژه ها در سراسر ایران استفاده می شود. با توجه به ویژگی های مثبت آن، مصرف کنندگان بیشتر و بیشتری تصمیم می گیرند محصولات UPVC را در خانه خود نصب کنند. در حال حاضر به عنوان پیشرو برای درها استفاده می شود، اما همچنین به طور گسترده برای پنجره ها نیز استفاده می شود.گروه صنعتی پنجره سازان نمایندگی یو پی وی سی قم به شما توصیه می کند قبل از خرید حتما به این نکات توجه داشته باشید تا به مشکل نخورید.

ضمانت

وقتی تقریباً هر محصولی را می‌خرید، ضروری است که با نوعی گارانتی همراه باشد تا در صورت بروز مشکل، ایمن باشید. وقتی نوبت به خانه و پنجره های یو پی وی سی شما می رسد، مهم است که بتوانید اعتماد کنید که آن ها کار را به درستی انجام می دهند.
به همین دلیل است که انتخاب کسب و کاری که دارای UPVC با پوشش دهی از تاریخ نصب است، انتخاب هوشمندانه ای است. محصولات گروه صنعتی پنجره سازان نمایندگی UPVC در قم در برابر ترک خوردگی، تاب برداشتن و تغییر رنگ پوشانده شده اند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که یو پی وی سی شما برای سال های آینده عالی به نظر می رسد.

بهره وری انرژی

محدوده پنجره UPVC گروه صنعتی پنجره سازان نمایندگی یو پی وی سی قم می تواند در مصرف انرژی و هزینه شما صرفه جویی کند. محصولات ما به طور خاص برای استفاده از طبیعی ترین منبع گرما طراحی شده اند: خورشید. پنجره های کارآمد انرژی ما دارای چندین جزء صرفه جویی در انرژی هستند که آن ها را برای دستیابی به رتبه انرژی A+12 عالی می کند.
درزگیرهای آب و هوای محکم این اطمینان را می دهند که در هوای نامساعد هیچ سرما یا آب وارد نمی شود در حالی که شیشه اجازه می دهد نور و گرما به داخل برود. این به دلیل پوشش فلزی شفافی است که پنجره را می پوشاند و در نتیجه گرما را حفظ می کند و انرژی مورد نیاز را کاهش می دهد.

اثرات زیست محیطی

پنجره های UPVC نیز برای در نظر گرفتن محیط زیستی سالم بهترین جایگزین هستند. طیف پنجره‌های UPVC گروه صنعتی پنجره سازان صد در صد بدون سرب هستند و ما به عنوان نمایندگی یو پی وی سی قم می‌توانیم بگوییم محصولاتی با این کیفیت ارائه می‌کنیم.
ناگفته نماند که صرفه جویی انرژی که قبلاً ذکر شد به این معنی است که مشتریان روزانه ردپای کربن خود را کاهش می دهند، یک آرزوی وجدانی در عصر حاضر. بعلاوه، اگر پنجره ها نیاز به دور انداختن داشته باشند، کاملا قابل بازیافت هستند.

امنیت

هنگامی که صحبت از پنجره می شود، امنیت برای بسیاری از مصرف کنندگان یک نقطه نگرانی بزرگ است. به همین دلیل است که محصولات گروه صنعتی پنجره سازان به قفل های با کیفیت مجهز شده اند.قفل پنجره ای که در محدوده ما مورد استفاده قرار می گیرد، دارای طراحی ایمن است. علاوه بر قفل پنجره های دوجداره UPVC بسیار ایمن هستند و جای نگرانی را برای صاحبان خود ندارند پس به گروه صنعتی پنجره سازان به عنوان نمایندگی UPVC در قم او نمایندگی وین تک در قم را دارا می باشد که می توانید طمینان کنید و با آسودگی خرید خود را انجام دهید.

نمایندگی یو پی وی سی در قم4

پروفایل های سبک و طراحی

به عنوان یکی از ویژگی های بیرونی خانه، پنجره ها چیزی بیش از یک باز شدن به دنیای بیرون یا درون هستند. طراحی قابل درک آن ها نقش کلیدی در کنار هم قرار دادن ظاهر یک ساختمان ایفا می کند و می تواند موضوعی از یک طرح را به هم پیوند دهد.
محصولات UPVC نه تنها انعطاف‌پذیر، مقاوم و با مهارت مناسب نصب می‌شوند، بلکه ظاهر خوبی نیز دارند. ویژگی‌های ساده اما مؤثر آن‌ها زیاد نیست و با انتخاب سبک مناسب عملاً می‌تواند برای هر ساختی مناسب باشد.

گزینه‌های سبک و طراحی زیادی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را مطابق با نیازهای یک پروژه سفارشی کرد. محصولات گروه صنعتی پنجره سازان نمایندگی پنجره یو پی وی سی در قم به صورت حرفه ای توسط صنعتگران با تجربه ساخته می شوند.
هر اندازه گیری بررسی می شود و هر شیار برای سازگاری مشخص می شود. بنابراین چه یک خانه شهری، چه کلبه روستایی یا یک خانه لوکس یو پی وی سی برای تحت تاثیر قرار دادن طراحی شده است.

پنجره های یو پی وی سی گروه صنعتی پنجره سازان نیز در طیف گسترده ای از گزینه های رنگ پروفیل مانند سفید، مشکی ، قهوه ای و بسیاری دیگر ارائه می شوند. انتخاب گسترده ای از شیشه نیز موجود است که از دوجداره تا ضد آتش متفاوت است. هر سبک، استعداد منحصر به فردی را برای ساخت خاص مورد نیاز ارائه می دهد.

نمایندگی پی وی سی در قم

حتی در ساختمان‌های مدرن، محصولات ما می‌توانند حسی یادآور گرایش‌های قدیمی‌تر را ارائه دهند.. میله‌ها درون شیشه‌های مهر و موم شده قرار می‌گیرند تا ظاهری ظریف را ارائه دهند. گزینه پنجره های یو پی وی سی لمینت شده ما که مطابق طراحی دکوراسیون شما ایجاد می شود زیبایی‌شناسی را ایجاد می‌کند که نمای یک روکش چوب واقعی را تکرار می‌کند.شما میتوانید بهترین قیمت پنجره یو پی وی سی در قم را از ما تهیه کنید. مجموعه ما همچنین تولید پنجره آلومینیوم ترمال بریک در قم را انجام می دهد.

بدون توجه به سبک و طراحی، پنجره های گروه صنعتی پنجره سازان نمایندگی UPVC در قم با شیشه های سه جداره نیز ارائه می شوند که امنیت، کاهش صدا را به شدت افزایش می دهد و گرمای مطلوب را در داخل نگه می دارد.
بنابراین اکنون مشخص شده است که اجزای پنجره‌های UPVC پنجره سازان تا چه اندازه قابل انطباق و تنظیم هستند، اکنون باید نوع پنجره نیز باید در نظر گرفته شود.

نمایندگی پی وی سی در قم

انواع پنجره های یو پی وی سی رایج در قم

پنجره دوحالته

پنجره‌های دوحالته گروه پنجره سازان نمایندگی یو پی وی سی قم به دلیل ویژگی‌های ضد آب و هوا و ویژگی‌های امنیتی‌شان مدت‌هاست که انتخاب محبوبی برای صاحبان خانه بوده است. این پنجره ها بسیار کاربردی و همه کاره هستند زیرا دارای مکانیزم لولا هستند که به این معنی است که به دو صورت باز می شوند.

پنجره های دوحالته را می توان به سمت داخل باز کرد یا می توان آن ها را از پایین کج کرد تا قسمت بالای پنجره به سمت اتاق زاویه دار شود. شکاف باز کوچکتر می تواند به تهویه و همچنین به امنیت کمک کند زیرا هیچ کس نمی تواند از شکاف عبور کند.

همان طور که قبلاً ذکر شد، پنجره‌های دوحالته انعطاف‌پذیری زیادی در مورد تهویه ارائه می‌دهند. برای ورود هوا به خانه نیازی نیست پنجره را کاملاً باز کنید، می توانید به سادگی آن را کج کنید. این طراحی همچنین تضمین می کند که آب باران به دلیل کج بودن از ورود آب به خانه شما جلوگیری می کند.

این پنجره ها انعطاف پذیری زیادی دارند که به این معنی است که برای مکان های کوچکتر مانند حمام مناسب هستند. شما قادر خواهید بود این پنجره ها را بدون این که یک پنجره بزرگ به سمت اتاق چرخانده شود باز کنید.تمیز کردن این پنجره‌ها هم در داخل و هم از بیرون بسیار آسان است، بدون نیاز به استفاده از نردبان یا خطر خم شدن به بیرون از پنجره، این بدان معناست که نگهداری از آن ها پس از نصب راحت و همچنین استفاده از آن آسان است.

پنجره های کشویی عمودی

پنجره های کشویی عمودی به صورت عمودی در امتداد یک مسیر تعبیه شده باز می شوند. این پنجره ها بسیار محبوب هستند، زیرا شامل پنجره های تک و دو جداره می شوند. تفاوت این دو به پنل های قابل اجرا بر می گردد.
این سبک از پنجره های گروه صنعتی پنجره سازان نمایندگی UPVC در قم مزایای زیادی دارد، از جمله این که نسبت به سایر سبک های پنجره با قطعات کمتری ساخته می شوند، نگهداری پایینی دارند. این پنجره‌ها همچنین از شیشه‌های باکیفیت استفاده می‌کنند که به این معنی است که بسیار کارآمد انرژی هستند و در نتیجه هزینه کمتری برای قبض انرژی شما پرداخت می‌شود.
پنجره‌های کشویی عمودی بسیار آسان باز می‌شوند، به سمت بالا کشویی می‌شوند که به این معنی است که حداکثر فضای خانه را خواهید داشت که باز هم برای اتاق‌های کوچک‌تر عالی است. این سبک بسیار متنوع است و برای هر خانه ای مناسب است، چه در یک ملک ویلایی زندگی کنید و چه در یک آپارتمان شیک مدرن، این پنجره های کشویی عمودی می توانند به شما کمک کنند.

پنجره های خلیجی

پنجره های خلیجی شخصیت منحصر به فردی به خانه شما می بخشد. آن ها یک طراحی معاصر را ارائه می دهند که جذابیت دوره را حفظ می کند و در عین حال یک پیچ و تاب ظریف مدرن را اضافه می کند.
مزیت قابل توجه پنجره‌های خلیجی گروه صنعتی پنجره سازان نمایندگی یو پی وی سی قم این است که می‌توانند پنجره‌های تخت را به سبک‌های کمانی زیبا تبدیل کنند که فضای خانه را افزایش می‌دهد. جفت های مفصلی نصب شده در داخل نیز از به دام افتادن گرد و غبار جلوگیری می کند که تعمیر و نگهداری ساده را حتی ساده تر می کند.
قلاب نصب شده نیز به یکدیگر جوش داده شده است تا ظاهر تنها یک قلاب منفرد را در زیر تمام قاب‌های UPVC ایجاد کند و انطباق و ظاهری صاف را به آن اضافه کند. علاوه بر انواع بازشو پنجره تولید کننده بالکن شیشه ای در قم نیز می باشیم.

پنجره های فرانسوی

آیا تا به حال خواسته اید یک ادغام واقعی بین دنیای درون و بیرون ایجاد کنید؟ پنجره های فرانسوی واقعاً ملک شما را به دنیای بیرون باز می کند. هنگامی که به طور کامل باز می شود، و دید کاملاً نامحدود را برای شما به ارمغان می آورند.
با حرکت مستقل ارسی اصلی و ارسی برده، می توان پنجره را به اندازه دلخواه یا کم باز کرد. مزیت واقعی این سبک از پنجره های باز، توانایی آن در کمک به هنگام آتش سوزی است.تمام مجموعه ما با مقررات ساختمانی مطابقت دارد، اما این پنجره می‌تواند یک افزودنی فوق‌العاده در یک اتاق یا راهرو قابل سکونت در زمین پایین‌تر ایجاد کند.با پنجره های گروه صنعتی پنجره سازان نمایندگی پنجره یو پی وی سی می تواند سبک های مختلف را با هم ادغام کنید و به سلیقه خود پنجره دلخواهتان را با توجه به سبک خانه خود ارائه دهید.

قیمت یو پی وی سی در قم

چگونه پنجره های یو پی وی سی را نصب کنیم؟

پنجره های UPVC باید توسط سازندگان واجد شرایط نصب شوند، زیرا نصب اغلب نیاز به اجرای لنگه برای تحمل وزن یا تنظیم دیوارهای اطراف دارد. برای اطمینان از بهترین پرداخت برای UPVC با کیفیت بالا، مشتریان باید از شخصی که به آن ها اعتماد دارند استفاده کنند تا از بروز هر گونه مشکلی که می‌تواند توانایی محدوده پنجره‌های UPVC را مهار کند، جلوگیری کند. گروه صنعتی پنجره سازان نمایندگی یو پی وی سی قم با داشتن نیروی نصب متخصص در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

پنجره یو پی وی سی  در قم را از کجا بخریم؟

در گروه صنعتی پنجره سازان نمایندگی UPVC در قم ما متعهد هستیم که به مشتریان خود محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت را با رقابتی ترین قیمت در بازار ایران ارائه دهیم. طیف وسیع پنجره های ما می تواند خانه شما را زیباتر کند و برخی از بهترین محصولات را در صنعت فنستراسیون ارائه دهد.ما همچنین می دانیم که دریافت سریع محصولات چقدر مهم است، بنابراین تمام تلاش خود را برای عملکرد انجام می دهیم. محصولات استاندارد معمولاً ظرف یک تا دو هفته قابل تحویل هستند. با این حال، برای موارد پیچیده تر زمان بیشتری لازم است.در شهر قم میزبان شما هستیم. گروه صنعتی وین سازان علاوه بر تولید پنجره خدما تعویض پنجره های قدیمی در قم بدون تخریب را دارا می باشد.

با این حال، فقط حرف ما را در مورد خدمات با کیفیت ما قبول نکنید. می توانید بررسی کنید که مشتریان دیگر در مورد ما چه گفته اند و ببینید که چگونه برخی از محصولات شگفت انگیز ما برای اجرای پروژه ها استفاده شده اند.بنابراین اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محدوده های فوق العاده ما هستید یا هر گونه سوالی دارید دریغ نکنید با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع