نمایندگی ویستابست در کاشان

کاشان شهر گل و گلاب، شهر سهراب سپهری، شهر خانه‌های زیبای تاریخی و پایتخت فرش و قالی ایران، ما با نمایندگی ویستابست در کاشان به این شهر زیبا آمده ایم تا بهترین ها را در اختیار مشتریان عزیز کاشانی قرار دهیم.

پنجره‌های UPVC به دلیل قیمت مناسب، انتخاب‌های طراحی و دوام آن‌ها به طور فزاینده‌ای به یک انتخاب محبوب برای جایگزینی پنجره‌ها در خانه‌های متعدد تبدیل شده اند. نگهداری از پنجره هایی که با متریال یو پی وی سی ساخته شده اند بسیار راحت است و می توان آن ها را به رنگ و سبک دلخواه نصب کرد. این پنجره ها به دلیل استحکام یو پی وی سی از جنبه امنیتی نیز برخوردارند و از این رو گزینه ای عالی برای جایگزینی پنجره برای خانه شما هستند. اگر شما هم در شهر تاریخی و خوش عطر بوی کاشان زندگی می کنید و در حال ساخت و ساز هستید و یا می خواهید پنجره های قدیمی و فرسوده خانه خود را تعویض کنید ما در نمایندگی ویستابست در کاشان منتظر شما مشتریان عزیز هستیم.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با برند برتر پنجره یو پی وی سی در ایران یعنی ویستابست آشنا کنیم تا شما عزیزان هنگام تصمیم گیری برای سفارش درب و پنجره یو پی وی سی بتوانید بهترین انتخاب ها را داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نمایندگی ویستابست در کاشان

آشنایی با شرکت ویستابست

پروفیل ویستابست یکی از پروفیل های نام آشنای بازار درب و پنجره یو پی وی سی است که در سال 1382 به ثبت رسید و از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل در و پنجره UPVC آغاز کرد و طی 3 سال توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه در ایران تبدیل شود.گروه صنعتی پنجره سازان مفتخر است که توانسته نمایندگی ویستابست در کاشان را داشته باشد و بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

این شرکت با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، تنوع محصولات تولیدی خود را به 43 سطح مقطع در انواع 3 محفظه‌ای، 5 محفظه‌ای و کشویی و لمینیت در رنگ های متنوع، ارتقاء داده و در حال حاضر با 13 خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه 18000 تن، محصولات خود را عرضه می نماید.گروه صنعتی پنجره سازان مفتخر است یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنجره دوجداره در کاشان می باشد که توانسته نمایندگی ویستابست در کاشان را دریافت نموده است.

پنجره ویستا در کاشان

UPVC چیست و چرا برای درب و پنجره استفاده می شود؟

پلی وینیل کلراید یا UPVC پلاستیکی محکم، سفت و بادوام است. همچنین پایه ای محکم را برای واحدهای در و پنجره دوجداره فراهم می کند. حاوی BPA و فتالات نیست. تاثیری بر محیط و اطراف شما نخواهد داشت.

مردم این ماده مستحکم را به دلیل دوام و کارایی حرارتی آن انتخاب می کنند زیرا قطعا ارزش سرمایه گذاری را دارد. همچنین، UPVC کمتر دچار آسیب می شود. از این رو، نیازهای تعمیر و نگهداری حداقل خواهد بود. شما می توانید انتظار بهره وری انرژی و دوام بالایی از پنجره های یو پی وی سی داشته باشید. همچنین این ماده قابل بازیافت است و به مرور زمان از بین نمی رود. سفت است و همچنین خم نمی شود. توجه داشته باشید که مجموعه ما مفتخر است که نمایندگی ویستابست در کاشان و همچنین نمایندگی هافمن در کاشان را دارا می باشد.

تمام این ویژگی های منحصر به فرد UPVC آن را به انتخابی ارجح برای بسیاری تبدیل می کند. به سرعت تاب نمی‌خورد یا تغییر رنگ نمی‌دهد. با استفاده از این ماده می توانید نتیجه ای بادوام، حداقل نگهداری و ظاهری جذاب داشته باشید. همچنین، شما می توانید به محیط زیست کمک کنید. به طور خلاصه، شما می توانید بهترین های هر دو جهان را داشته باشید.

پنجره دوجداره ویستابست در کاشان

چرا باید پنجره UPVC ویستابست را انتخاب کنیم؟

نصب پنجره های UPVC در ملک شما یک سرمایه گذاری طولانی مدت است ، به همین دلیل انتخاب سازنده مناسب ضروری است. حتما هنگام انتخاب شرکت سازنده توجه داشته باشید که از چه پروفیلی برای پنجره شما استفاده می کنند آیا پروفیل استفاده شده استانداردهای لازم را دارد یا خیر؟ ما در شرکت پنجره سازان سعی بر این داشته ایم تا با بهترین ها در این حوزه کار کنیم و گرفتن نمایندگی ویستابست در کاشان قطعا برای ما باعث افتخار است.

اما بهتر است بدانیم که چرا باید از پنجره یو پی وی سی ویستابست برای خانه خود استفاده کنیم و دلیل برتری این پروفیل چیست ؟

1. نگهداری کم

یک شستشوی ساده با آب صابون، قاب‌های UPVC را برای چندین دهه جذاب نگه می‌دارد. بدون نیاز به سنباده زدن، رنگ آمیزی مجدد شما برای چندین سال پنجره ای زیبا خواهید داشت . در صورت لزوم، این ماده سخت را می توان برای از بین بردن سرسخت ترین لکه ها تمیز کرد، زیرا درها و پنجره های UPVC ویستابست به سختی آسیب می بینند. بنابراین شما با خرید پنجره یو پی وی سی از نمایندگی ویستابست در کاشان و همچنین نمایندگی وین تک در کاشان می توانید تجربه ای عالی داشته باشید.

2. ماندگاری طولانی

یو پی وی سی به طور طبیعی در برابر رطوبت، آلودگی های جوی، کپک مقاوم است. پوسیدگی، زنگ زدگی ، پوسته پوسته شدن ندارد و خوردگی نمک بر آن تأثیر نمی گذارد. این امر باعث می شود که پنجره ها و درب های یو پی وی سی جایگزینی طولانی مدت برای قاب های چوبی و آلومینیومی باشند. باید بگوییم که پنجره های یو پی وی سی ویستابست تولید شده در نمایندگی ویستابست در کاشان از مواد اولیه با کیفیت متناسب با شرایط سخت آب و هوایی تولید می شود پس ماندگاری زیادی در برابر هر شرایط آب و هوایی دارد.

نمایندگی پنجره دوجداره ویستابست در کاشان
4. ضد صدا

در صورت استفاده همراه با پنجره های دوجداره، یو پی وی سی می تواند به کاهش نویز تا 40 دسی بل یا تقریبا 80 درصد کمک کند. پنجره های یو پی وی سی ویستابست با شیشه های دوجداره یا حتی سه جداره می توانند خانه شما را به یک محیط آرام تبدیل کنند. برای داشتن محیطی آرام و دلپذیر تنها کافی است به نمایندگی ویستابست در کاشان بروید و از مزایای آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید که مجموعه ما مفتخر است یکی از بزرگترین کارخانه پنجره دوجداره در قم و کاشان را دارا می باشیم.

5. ایمن

حداکثر 10 نقطه قفل مختلف را می توان به پنجره ها و درب های UPVC اضافه کرد. هنگامی که همراه با شیشه های ایمن شده دوجداره یا سه جداره باشند ، ورود مزاحمان را تقریبا غیرممکن می کند. ما می دانیم که امنیت و آسایش برای مشتریمان بسیار مهم و حیاتی است پس در نمایندگی ویستابست در کاشان سعی کرده ایم پنجره هایی را در اختیار مشتریان خود بگذاریم که بیشترین امنیت را برای آن ها داشته باشد.

6. عایق

UPVC یک عایق طبیعی است و رسانایی حرارتی کمی دارد. پنجره ها و درب های یو پی وی سی خانه شما را با نگه داشتن هوا در داخل سیستم عایق می کند. این منجر به اتکای کمتری به واحدهای تهویه مطبوع و بخاری ها برای تنظیم دمای خانه شما می شود. درب و پنجره‌های یو پی وی سی در درازمدت باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و صرفه‌جویی در هزینه می‌شود. شرکت ویستابست پنجره های یو پی وی سی خود را مطابق با استاندارهای جهانی تولید می کند و اولین دارنده گواهینامه رآل آن است پس شما فارغ از هر استرسی می توانید پنجره های دوجداره یو پی وی سی خود را از نمایندگی ویستابست در کاشان با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

نمایندگی پنجره ویستابست در کاشان
7. تهویه خوب

پنجره‌ها و درب‌های یو پی وی سی به هر شکلی هستند یکی از انواع بازشو های آن پنجره دوحالته است. این بدان معنی است که پنجره ها و درها در دو جهت باز می شوند و امکان تهویه بهینه را برای شما فراهم می کنند. پنجره‌ها می‌توانند به سمت داخل کج شوند، و اجازه می‌دهند هوای بیرون از کناره‌های پنجره عبور کند و هوای گرم از بالا خارج شود. پنجره ها همچنین می توانند به طور کامل باز شوند، که امکان تمیز کردن آسان از داخل خانه را فراهم می کند. شما با مراجعه به نمایندگی ویستابست در کاشان می توانید پنجره یو پی وی سی خود را مطابق با سبک دکوراسیون داخلی و سلیقه خود سفارش دهید.

8. دوستدار محیط زیست

UPVC یک ماده قابل بازیافت است که به منابع کمتری نسبت به جایگزین های فلزی نیاز دارد. طول عمر آن 40 تا 80 سال است و می‌توان آن را در کاشی‌های کف تجاری، لوله‌ها و اتصالات، لوله‌های لوله‌کشی، پست‌های راهنمای کنار جاده‌ها و سایر کاربردها بازیافت کرد. شرکت ویستابست نیز از شرکت هایی است که به محیط زیست بسیار اهمیت می دهد و محصولات خود را بر همین اساس تولید می کند شما با خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی از نمایندگی ویستابست در کاشان می توانید به محیط زیست خود کمک کنید و آن را برای آیندگان و نسل های بعد سالم نگهدارید.

9. سفارشی ساخته شده است

تمام پنجره‌ها و درب‌های یو پی وی سی ویستابست مطابق با مشخصات مشتری ساخته می‌شوند، فرقی نمی کند چه سبک و سلیقه داشته باشید زیرا شرکت ویستابست پروفیل های رنگی خود را با تکنولوژی لمینیت و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه اروپا تولید می کند. پس فقط کافیست از کارشناسان ما در نمایندگی ویستابست در قم و کاشان بخواهید که کارشناس خود را به محل مورد نظر شما اعزام کند تا آن ها در انتخاب پنجره خانه به شما کمک کنند.

پنجره ویستابست در کاشان
10. ضمانت نامه معتبر

هنگام انتخاب پنجره دوجداره UPVC دقت کنید که پنجره شما دارای گواهینامه های لازم و ضمانت نامه معتبر باشد تا در صورت بروز آسیب برای پنجره دچار مشکل نشوید یکی از برندهای که گواهینامه های لازم را دارد شرکت ویستابست است. ویستابست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید در و پنجره یو‌‌‌‌‌‌ پی ‌وی‌ سی براساس استانداردهای بین‌المللی اولین دارنده گواهینامه کیفیت رال آلمان در سطح کشور می‌باشد.همانطور که میدانید نمایندگی معتبر ویستابست قادر به ارائه ضمانت نامه کتبی می باشد هماطور که نمایندگی وین تک در قم و کاشان را که مجموعه ما دارا می باشد به همین شکل می باشد.

در راستای اطمینان بخشی به تولیدکنندگان در و پنجره و مصرف کننده نهایی، شرکت ویستابست آمادگی و امکان صدور ضمانت نامه را در قبال دفرمگی و تغییر رنگ پروفیل تا 10 سال پس از نصب دارد. دریافت ضمانت نامه معتبر از سوی شرکت ویستابست به شرطی است که شما پنجره خود را از نمایندگی ویستابست در کاشان که یکی از نمایندگی های معتبر است خریداری کنید در غیر این صورت تضمینی برای خرید پنجره باکیفیت و استاندارد نخواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع