پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک

پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک

قبل از این که بررسی کنیم پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک ابتدا بهتر است بدانیم پروفیل یو پی وی سی چیست؟ تا بتوانیم درک بهتری از این مسئله داشته باشیم.

UPVC که به نام پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک نیز شناخته می شود، یک مصالح ساختمانی کم تعمیر و نگهداری است که به عنوان جایگزینی برای پنجره های چوبی و آهنی، بیشتر برای قاب پنجره ها و آستانه در هنگام نصب شیشه های دو جداره در ساختمان های جدید یا جایگزینی پنجره های تک جداره قدیمی استفاده می شود.

در واقع پروفیل درب و پنجره UPVC به مجموعه ای از پروفیل ها گفته می شود که در ساخت در و پنجره استفاده می شود. هدف اصلی این پروفیل ها نگه داشتن شیشه پنجره دوجداره و سه جداره است. پروفیل های یو پی وی سی برای صدا و حفظ انرژی عایق مناسبی هستند. مقدار عایق بودن این پروفیل ها نیز به تعداد حفره های آن ها بستگی دارد.

بنابراین مهم ترین جزء پنجره یو پی وی سی پروفیل پنجره است هر چقدر کیفیت پروفیل پنجره یو پی وی سی شما بهتر باشد پنجره شما از کیفیت بیشتری برخوردار است و قطعا طول عمر بیشتر نیز خواهد داشت.پس بهتر است هنگام خرید پنجره دوجداره برای خانه خود به کیفیت پروفیل آن توجه کنید تا بتوانید محصولی مرغوب دریافت کنید. انتخابات پیش روی شما هافمن یا وین تک است که در این مقاله به بررسی اینکه پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک پرداخته ایم.

مقایسه پروفیل هافمن با وین تک

اگر در حال ساخت و ساز یا در جستجوی یک پنجره دوجداره برای خانه خود باشید حتما با نام ها و برندهای زیادی روبرو شده اید. یکی از برندهایی که حتما نام آن ها را شنیده هافمن و وین تک است.

دو برند نام آشنا و معتبر که در زمینه درب و پنجره یو پی وی سی فعالیت می کنند. ما در این مقاله می خواهیم بدانیم پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک تا بتوانیم هنگام خرید پنجره یو پی وی سی بهتر تصمیم بگیریم و انتخاب مناسب تری داشته باشیم در این مقاله به طور کامل به بررسی و مقایسه پروفیل هافمن با وین تک می باشد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک

پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک

ابتدا قبل از هر چیز می خواهیم با تاریخچه و سرگذشت این دو پروفیل آشنا شویم. تاریخچه تاسیس شرکت وین تک به سال 1956 میلادی بر می گردد این شرکت با تولید لاستیک های مورد نیاز در زیره کفش ها فعالیت خود را شروع کرد. فعالیت این شرکت توسط خانواده کوچک ساک آغاز شد بیش از نیم قرن است که این خانواده در حال توسعه شرکت خود هستند اکنون خانواده کوچک ساک به یک خانواده بزرگ تبدیل شده است که علاوه بر تولید پروفیل های یو پی وی سی مورد نیاز در صنعت ساختمان، در سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا و 8 کشور (ترکیه، آلمان، روسیه، ایران، اوکراین، آذربایجان، تونس و هندوستان) به عنوان بزرگ ترین تولید کننده ی یو پی وی سی مشغول فعالیت هستند.جهت مشاهده قیمت پنجره وین تک کلیک کنید.

و از این طریق توانسته اند چندین هزار نیروی انسانی را در بخش های اداری و تولیدی به کار گیرند.تاسیس شعبه اصلی وین تک توسط گروه شرکت های ADO ترکیه به مرکزیت شهر آنتالیا و توسعه بازارهای هدف در بیش از ۵۴ کشور، وین تک را تبدیل به یکی از ۲۸۰ شرکت برتر ترکیه نمود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اینکه پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک یا مقایسه پنجره هافمن بهتر است یا وین تک تا انتهای مقاله با ما همراهی باشید.

پنجره هافمن بهتر است یا وین تک ؟؟

پروفیل یو پی وی سی وین تک در سال 1379 وارد بازار مصرف ایران شد این پروفیل با توجه به مزایایی که داشت توانست در سال 1389 به یکی از محبوب ترین متریال های مورد استفاده در ساخت پنجره های دوجداره تبدیل شود. در همان سال یعنی 1389 گروه وین تک در راستای خدمات دهی بهینه به مشتریان خود تصمیم به احداث کارخانه ای به مساحت 45000 متر مربع در شهر تبریز نمود و فعالیت خود را از آبان 1390 به صورت رسمی به عنوان اولین تولیدکننده پروفیل یو پی وی سی مطابق با استاندارهای جهانی آغاز کرد.
با توجه به نیاز روز افزون و گسترش صنعت یو پی وی سی در ایران و استقبال مردم از درب و پنجره های یو پی وی سی شرکت های دیگری پا به عرصه این صنعت گذاشتند که یکی از این شرکت های معتبر و نام آشنا شرکت هافمن بود.

مقایسه پروفیل وینتک با هافمن

پنجره وین تک بهتر است یا هافمن

شرکت هافمن نیز از سال 1386 در خط تولیدی به مساحت شش هزار متر مربع در تبریز و چهار خط اکسترودر، کار خود را شروع کرد. ظرفیت اولیه تولید هافمن 7200 تن بود، اما در سال‌های 1393 و 1394، با اجرای طرح توسعه شرکت پنج خط جدید اکسترودر به خط تولید اضافه شد و ظرفیت سالانه هم به 17000 تن ارتقا پیدا کرد. اکنون این شرکت نیز با کیفیت مطلوب و با دستگاه های پیش رفته و به روز دنیا در این حوزه فعالیت می کند و همواره در تلاش است بهترین ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.جهت مشاهده لیست قیمت پنجره هافمن کلیک کنید.

با توجه به تاریخچه این دو شرکت هنوز هم نمی توان گفت پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک برای فهمیدن این موضوع نیاز داریم درباره پروفیل های این دو شرکت بیشتر بدانیم پس اگر شما هم می خواهید بدانید پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک  و یا همان پنجره هافمن بهتر است یا وین تک با ما همراه باشید.

پروفیل وین تک بهتر است یا هافمن

مقایسه پروفیل هافمن و وین تک

پس از این که به تاریخچه و قدمت این دو پروفیل پرداختیم باید این دو پروفیل را از نظر کیفیت مواد اولیه در ساخت پروفیل ، داشتن گواهینامه بین المللی ، بیشترین سطح مقطع پروفیل و همچنین بیشترین وزن پروفیل باهم مقایسه کنیم تا ببینیم پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک ؟

همچنین مقاله ای در زمینه پروفیل ویستابست بهتر است یا وین تک نیز برای شما آماده کرده ایم که با کلیک بروی لینک می توانید آن را مطالعه نمایید.

کیفیت مواد اولیه در ساخت پروفیل وین تک و هافمن

تمامی محصولات کارخانه وین تک با تکنولوژی یکسان و ترکیبات اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی به صورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. پروفیل های تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیل ها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است.

پروفیل هافمن نیز یکی از پروفیل های با کیفیت ایران است. و از اولین تولید کننده های پروفیل سری هفتاد بصورت لاستیک دار می باشد. اما در مورد کیفیت ساخت پروفیل باید بگوییم که پروفیل وین تک در شرایط بهتری نسبت به هافمن با توجه به تاریخچه و صادرات و تولیدات کشورهای مختلف قرار دارد.

مقایسه پروفیل هافمن با وین تک

گواهینامه های بین المللی هافمن و وین تک

در راستای دریافت گواهینامه های بین المللی باید گفت هر دو برند دارای گواهینامه بین المللی هستند. به طوری که شرکت وین تک دارنده گواهینامه رال آلمان می باشد طبق این گواهینامه پروفیل های وین تک باید از نظر استحکام و کیفیت در محدوده استاندارد RAL GZ-716 باشد. در همین راستا هافمن نیز دارای گواهینامه SKZ آلمان است این گواهینامه نیز به گفته خود شرکت از نظر سخت گیری و کامل بودن به تایید شرکت جی کی اف پی قرار گرفته است.

سطح مقطع پروفیل هافمن و وین تک

از نظر سطح مقطع نیز باید بگوییم که پروفیل وین تک به دلیل داشتن تنوع بسیار بالا دارای سطح مقطع بیشتری نسبت به پروفیل های هافمن می باشد. به خصوص در پروفیل های کشویی که وین تک یکی از بهترین ها در دنیا می باشد.

بیشترین وزن پروفیل در هافمن و وین تک

از نظر این شاخص هر دو برند با توجه به گذراندن استاندارهایی که در بالا ذکر شد اختلاف چندانی ندارند. حدودا با اختلاف 100 گرم در هر یک متر طول رتبه نزدیک به هم را دارا می باشند.

مقایسه پنجره هافمن با وین تک

مقایسه خط تولید شرکت های هافمن و وین تک

شرکت کراس مافی آلمان که یک برند مشهور در صنعت تولید ماشین آلات اتوماسیون و تزریق پلاستیک می باشد در کارخانه وینتک ۲۴ دستگاه اکسترودر فراهم نموده که پروفیل ها تماما بصورت اتوماتیک با تلفیق پودر پی وی سی و … تولید می شوند.این در حالیست که هافمن ۹ دستگاه اکسترودر که به حالت نیمه اتوماتیک کار می کنند از کشور اتریش تامین نموده است.

مقایسه قیمت پروفیل هافمن و وین تک

محاسبه قیمت پنجره های دوجداره متاثر از عواملی مانند جنس پروفیل، اندازه های دقیق پنجره، تعداد بازشوها، جنس و ضخامت شیشه و البته برند پروفیل است.بدهی است که مزایایی چون امنیت بالا و امکان تولید در اشکال هندسی مختلف و قابل استفاده بودن در هر شرایط آب و هوایی سبب افزایش در قیمت پروفیل ها می شود.لازم به ذکر است که دلیل بالا بودن قیمت پنجره دوجداره وین تک نسبت به سایر پنجره ها مزایای فراوان آن است.

جهت مشاهده لیست قیمت پنجره ویستابست کلیک کنید.

پنجره هافمن بهتر است یا وین تک

ویژگی های پروفیل وین تک

  • مناسب جهت اقلیم های مختلف آب و هوایی
  • کاهش آلودگی صوتی تا 80 درصد
  • صرفه جویی در انرژی تا 95 درصد
  • مقاومت زیاد در برابر فشار و ضربه
  • صد در صد مقاوم در برابر نفوذ باران
  • دوام و استحکام بالا
  • غیر قابل اشتغال
  • عدم تغییر رنگ و حالت در برابر اشعه ماورابنفش خورشید
پنجره وین تک بهتر است یا هافمن

ویژگی های پروفیل هافمن

  • ماندگاری کم در نقاط گرمسیری
  • کاهش آلودگی صوتی تا 70 درصد
  • صرفه جویی در انرژی تا 80 درصد
  • مقاومت کم در برابر فشار و ضربه
  • 80 درصد مقاوم در برابر نفوذ باران
  • دوام و استحکام پایین
  • مقاوم در برابر آلودگی
  • امکان تغییر رنگ و حالت در برابر اشعه خورشید
  • هافمن سرویس

نتیجه گیری در خصوص مقایسه هافمن و وین تک

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با این دو برند و سطح کیفیت محصولات آن ها آشنا کنیم تا شما بتوانید هنگام انتخاب پنجره دوجداره برای خانه خود بهترین تصمیم را بگیرید البته در نهایت این نظرات شما مشتریان عزیز هست که می تواند تعیین کند پروفیل هافمن بهتر است یا وین تک شما می توانید با تحقیق و مطالعه درباره هر دو برند تصمیم نهایی را برای خانه خود بگیرید. برای خرید پنجره دوجداره هافمن و وین تک و آگاهی از قیمت هر دو برند می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا شما را در این خصوص راهنمایی کنند.

جهت مطالعه عوامل موثر بر کیفیت و قیمت پنجره دوجداره کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع