پرده کرکره داخل شیشه

پرده کرکره داخل شیشه

پرده پنجره ها در واقع دو عملکرد ضروری را ارائه می دهند. آن ها به کنترل نوری که می تواند در طول روز وارد اتاق شود کمک می کنند و همچنین باعث محافظت از حریم خصوصی در شب هنگام روشن بودن چراغ ها می شوند. پرده ها همیشه راه حل مشترکی برای هر دو موضوع هستند و در سبک ها و طرح های مختلفی وجود دارند. پرده های مدرن و جدید امروزه به جای پرده های سنتی استفاده می شوند. اگرچه پرده های سنتی جذابیت زیبایی دارند اما تمیز کردن آن ها همیشه کار دشواری است، نصب و جدا کردن آن ها نیز دردسر دارد و حتی در برخی موارد یک خطر ایمنی محسوب می شوند. یکی از انواع پرده های مدرن که امروزه به طور فزاینده ای در بین صاحبان خانه محبوب شده اند پرده کرکره داخل شیشه است.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی پرده کرکره داخل شیشه بپردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پرده کرکره داخل شیشه

پرده داخل شیشه

پرده داخل شیشه، در این نوع شیشه ‌ها پرده کرکره‌های آلومینیومی بین دوجداره شیشه قرار می‌گیرد. با قرار گرفتن پرده کرکره داخل شیشه این شیشه از امتیازاتی برخوردار می‌شود که از جمله آن ها می توان به محفوظ شدن از حرارت ناشی از گرم شدن پرده به دلیل تابش آفتاب و همچنین محافظت از نور، جدا کننده دید محیطی و بهداشتی بودن پرده به دلیل محفوظ بودن در دوجدارو همچنین برای پرده ایزوله می توان اشاره کرد.

تکنولوژی به کار برده شده در پرده کرکره داخل شیشه باعث شده تا این نوع پرده در محیط های اداری، دفتری، شرکت ها، هتل و سوییت ها، بیمارستان ها، مراکز آزمایشگاهی و درمانی و مکان های تجاری بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این مدل از پرده که در اصطلاح به آن IGBU گفته می شود. تشکیل شده است از یک شیشه دوجداره به همراه یک محفظه کاملا عایق و آب بندی شده به صورت شیمیایی که در قسمت داخلی عایق آن بوتیل و پلی سولفاید استفاده شده و پرده کرکره ای از جنس آلومینیوم را در داخل خود تعبیه کرده است. به نحوی که می‌توان با رعایت عایق حرارت بودن، زاویه تیغه کرکره پرده را تغییر و یا پرده کرکره داخل شیشه را باز و بسته کرد.

پرده کرکره داخل شیشه باتومی

انواع  کرکره داخل شیشه دوجداره

  • پرده داخل شیشه  دوجداره مگنتی
  • پرده داخل شیشه باتومی
  • کرکره داخل شیشه دوجداره ولومی
  • مدل ریموت کنترلی
پرده کرکره داخل شیشه ایزوله

1. پرده کرکره داخل شیشه مگنتی

سیستم مغناطیسی به صورتی است که می‌توان از قدرت مغناطیسی در سیستم پرده  داخل شیشه دوجداره بهره برد و پرده را به حالت سایه روشن و بالا و پایین هدایت کرد. از مزایای سیستم مغناطیسی می‌توان به استفاده راحت و تعمیر و نگهداری آسان برخلاف دیگر پرده‌ها و جلوگیری از آلودگی هوا اشاره نمود. پرده مغناطیسی بین شیشه بدون نیاز به سوراخ کردن شیشه باعث حرکت پرده در داخل آن می‌شود. حرکت پرده درون شیشه توسط مگنت‌ها صورت می‌پذیرد و این مزیتی است که موجب طول عمر و ماندگاری پرده و لوازم آن می‌شود و همچنین همانند پرده پارتیشنی باعث کاهش صداهای اضافی و عایق حرارت می‌شود.

2. پرده کرکره داخل شیشه باتومی

این مدل نوعی از پرده‌ داخل شیشه می‌باشد که هم امکان سایه روشن شدن توسط باتوم را فراهم می‌کند و هم بالا و پایین کردن پرده توسط نخ امکان دارد. بر خلاف سایر سیستم‌های نخی و مگنت که امکان سایه روشن شدن و بالا پایین رفتن پرده فقط با یک وسیله امکان پذیر بود این سیستم با دو وسیله یعنی باتوم برای سایه روشن و نخ برای بالا و پایین شدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت پرده کرکره داخل شیشه

3. پرده کرکره داخل شیشه ولومی

در این نوع، پرده کرکره ای به صورت دستی (مانند ولوم رادیو) تنظیم می‌شود و فقط امکان سایه روشن کردن وجود دارد و پرده داخل شیشه بالا و پایین حرکت نمی کند. بر روی درب و پنجره و یا پارتیشن قابل استفاده می‌باشد. همچنین به دلیل خروج فنر ولوم از اسپیسر شیشه دوجداره، وکیوم کامل صورت نمی‌پذیرد. فضای مورد نیاز جهت نصب این نوع پرده  داخل شیشه دوجداره ، تا عرض ۲ متر و ارتفاع ۲.۵ متر می‌باشد.

4. مدل ریموت کنترلی

در این مدل، کرکره بین دو‌جداره مجهز به یک موتور ۲۴ ولت می‌باشد و این امکان را به شما می‌دهد که کرکره را توسط یک ریموت به سمت بالا و پایین و یا پرده را به صورت سایه روشن در آورید. حتی کنترل چندین پرده با یک ریموت امکان پذیر است. مزیت این مدل در این است که مدل از پرده می‌تواند برخلاف مدل دستی کامل به سمت بالا جمع گردد. در پنجره‌های کشویی یا فولکس واگنی جهت حذف سیم برق از باتری‌های مخصوص استفاده می‌شود. فضای مورد نیاز جهت نصب این نوع پرده کرکره داخل شیشه دوجداره ۲۵ میلی متر می‌باشد که با پایه ۳ سانت و نیم یا ۳۵ میل فضا نیاز دارد.

پرده داخل شیشه

مزایای پرده  داخل شیشه

1. نیازی به تمیز کردن پرده ها نیست!

با کار پر زحمت تمیز کردن پرده های خود خداحافظی کنید. گرد و غبار یک تهدید کوچک در خانه شما است که می تواند منجر به انواع مشکلات سلامتی از جمله آلرژی شود. اما وقتی پرده ها بین شیشه ها قرار می گیرند، کثیف نمی شوند یا گرد و غبار نمی گیرند. محیط بسته در داخل درها به این معنی است که می توانید تمیز کردن پرده ها را از لیست کارهای خود خارج کنید و در نتیجه خانه شما سالم تر و بدون گرد و غبار باقی بماند. پس می توان گفت پرده  داخل شیشه دوجداره یک گزینه ایده آل برای هر خانه است. بهترین قیمت پرده داخل شیشه و همچنین قیمت پرده زبرا را می توانید از مجموعه وین سازان تهیه نمایید.

کرکره داخل شیشه
2. پرده ها امکان کنترل نور و حریم خصوصی را فراهم می کنند.

پرده داخل شیشه به شما کنترل کامل بر حریم خصوصی خود و میزان نوری که اجازه ورود دارد را به شما می دهد. برخی از سبک های پرده را می توان کج کرد تا مقدار مشخصی نور وارد شود یا می توانید پرده را به طول کامل بکشید و از مناظر بیرون لذت ببرید. فناوری موتوری و برقی پرده داخل شیشه همچنین پایین آوردن و بالا بردن پرده را سریع و آسان می کند

قیمت کرکره داخل شیشه
3. پرده  داخل شیشه آلرژی های داخلی را کاهش می دهند.

اگر شما یا هر کسی در خانه‌تان از آلرژی رنج می‌برد، پرده‌ کرکره داخل شیشه انتخاب عالی هستند. پرده های معمولی در داخل اتاق می توانند مقدار زیادی آلرژی های موجود در هوا را جمع کنند. پرده های محصور بین دو صفحه شیشه ای قرار می گیرند، بنابراین گرد و غبار ایجاد کننده آلرژی نمی تواند روی آن ها بنشیند.

پرده کرکره داخل شیشه مگنتی
4. پرده کرکره داخل شیشه برای بچه ها و حیوانات خانگی ایمن تر هستند.

هنگامی که در خانه کودک و حیوان خانگی دارید، پرده های کرکره داخل شیشه می توانند ایمن تر از پرده های سنتی و معمولی باشند. پرده‌های با طناب‌های آویزان می‌تواند خطر خفه‌کننده‌ای برای نوزادان، کودکان نوپا و حیوانات خانگی باشد. پرده کرکره داخل شیشه با یک اپراتور کوچک باز و بسته می شوند که تا نقطه دلخواه شما به سمت بالا و پایین حرکت می کند. هیچ طناب آویزانی در کار نیست، بنابراین وقتی پرده کرکره داخل شیشه را انتخاب می کنید، می‌توانید این نگرانی‌ها را برطرف کنید.
در پایان، اگر به دنبال حفظ حریم خصوصی، زیبایی، سلامتی و سهولت مراقبت هستید، پرده‌ کرکره داخل شیشه انتخابی فوق‌العاده برای هر خانه‌ای است.

گروه صنعتی وین سازان بزرگترین تولید کننده پرده کرکره داخل شیشه در قم و کشور می باشد . جهت استعلام قیمت پرده کرکره داخل شیشه با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع