قیمت پنجره لیفت اند اسلاید چگونه محاسبه می شود؟

قیمت پنجره لیفت اند اسلاید

یکی از انواع پنجره که با نام لیفت اند اسلاید ساخته می شود بسیار پر فروش بوده و به محبوبیت بالایی رسیده است . به دلیل گران بودن قیمت پنجره لیفت اند اسلاید که بیشتر به نوع یراق آلات آن می باشد در ساختمان های مختلف کارایی دارد . این محصول برای پنجره ویلایی کاربرد داشته که بتوانید به خوبی از طبیعت موجود استفاده کنید . یراق آلات لیفت در سطح کشور به دو یراق روتو و جی یو می باشد که آلمانی است و قیمت آن کمی بالا است.این پنجره واقعا بی نظیر است و بهتر است با پروفیل یو پی وی سی و الومینیوم نرمال و ترمال بریک ساخته شود . توجه داشته باشید که پروفیل یو پی وی سی نسبت به آلومینیوم سنگین تر می باشد. همچنین ساخت و نصب این پنجره کار هر تولید کننده ای نمی باشد و در انتخاب تولید کننده توجه داشته باشید. این محصول مناسب پنجره دوجداره ویلایی می باشد.

امروزه با توجه به سبک معماری خانه ها و وجود آلودگی هوا و آلودگی صوتی تمایل به استفاده از پنجره های دوجداره UPVC بیشتر شده و قطعا با توجه به شلوغی ها و افزایش جمعیت آرامش برای هر خانه امری حیاتی محسوب می شود از این رو یکی از انواع پنجره های که محبوبیت بیشتری در بین پنجره های دوجداره پیدا کرده است پنجره دوجداره کشویی است پنجره لیفت اند اسلاید نیز جزئی از همین پنجره های کشویی محسوب می شود ولی با توجه به مزایای که نسبت به سایر پنجره های کشویی دارد طرفداران بیشتری داشته و محبوب تر است.با توجه به این موضوع در این مقاله قصد داریم شما را با درب و پنجره های زیبا و منحصر به فرد لیفت اند اسلاید آشنا کنیم تا اگر قصد نوسازی یا بازسازی خانه خود را دارید بتوانید بهترین تصمیم را در انتخاب پنجره های خانه خود داشته باشید.

قیمت پنجره لیفت اند اسلاید

پنجره لیفت اند اسلاید چیست؟

در سیستم پنجره لیفت اند اسلاید، هوابندی از طریق لاستیک‌های ای پی دی ام برای جلوگیری از اصطکاک لاستیک‌ها که مانع حرکت پنجره می‌شود، انجام می‌گیرد. همچنین یراق لیفت اند اسلاید تعریف شده است که پنجره در زمان حرکت ابتدا از محل خود بلند شده، لاستیک‌ها را از پروفیل جدا نموده و به راحتی در سطح لنگه حرکت کرده و پس از بستن دستگیره مجددا درگیر شده و در به آسانی باز و بسته می شود. این درهای شیشه ای راحتی و فضا را به خانه شما می دهد ، که درب لولایی نمی تواند آن را فراهم کند.قیمت پنجره دوجداره لیفت اند اسلاید به دلیل گران بودن یراق آلات آن کمی استفاده از آن کم می باشد.

پنجره لیفت اند اسلاید

عملکرد پنجره لیفت اند اسلاید

امروزه درب و پنجره های لیفت اند اسلاید به عنوان یکی از بهترین و پرکاربرد ترین درب و پنجره های دوجداره UPVC محسوب می شود این پنجره جز پنجره های مدرن و زیبا است و در مکان هایی که چشم انداز زیبایی دارند این سیستم انتخابی ممتاز است. پنجره لیفت اند اسلاید روی دو ریل و چند چرخ سوار شده است، در نتیجه باز و بسته شدن این نوع درب بسیار نرم می باشد.پنجره لیفت اند اسلاید، همان طور که از اسم آن مشخص است، با چرخاندن دستگیره، ابتدا حدود 0.5 سانتی متر به سمت بالا حرکت می کند به عبارتی 5 میلی متر از فریم بلند می شود، پنجره لیفت اند اسلاید به دلیل قیمت بالایی که دارا می باشد و دلیل آن هم قیمت پنجره ترمال بریک می باشد.

که به این حالت لیفت (lift) می گویند و سپس با استفاده از چرخ هایی که برای این نوع درب طراحی شده، در راستای افقی به سمت چپ یا راست، حرکت می کند، که به این حالت نیز اسلاید (slide) گفته می شود.در واقع در حالت اسلاید، چرخ ها روی لاستیکی که آزاد شده است، حر کت می کنند و باعث حرکت درب می شوند. در نتیجه به این شکل پنجره، باز و بسته می شود.

پنجره های کشویی عایق های ضعیفی دارند که این خود می تواند یک مشکل بزرگ برای زندگی امروز محسوب شود ولی این حالت باز و بسته شدن که در درب و پنجره لیفت اند اسلاید وجود دارد باعث شده تا یک ویژگی بسیار عالی در این نوع درب و پنجره ها به وجود بیاید، و آن هم عایق بندی کامل درب است. قیمت پنجره لیفت اند اسلاید نصبت به عایق بودن آن مناسب است.

قیمت پنجره lift & Slide

ویژگی های پنجره لیفت اند اسلاید

  • پنجره لیفت اند اسلاید به سادگی  و  بسیار روان باز می شوند. این محصول جز پنجره مدرن محسوب می شود.
  • قطر فریم از ۱۲ تا ۱۶ سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن تا ۹۰۰ کیلوگرم توسط هر لنگه
  • قابلیت تولید بازشوهای کشویی یک تکی تا ارتفاع ۲۷۰ سانتی‌متر
  • استفاده از یراق آلات نیمه و تمام اتوماتیک آلمانی و ایتالیایی
  • قابلیت نصب انواع شیشه خاص و ضد گلوله

مزایای درب و پنجره لیفت اند اسلاید

  •  درب و پنجره لیفت اند اسلاید به شکلی است که روی دو ریل چند چرخه سوار می ‌شوند و به این ترتیب، حداکثر حمایت و جابجایی فوق‌العاده نرمی را به ارمغان می‌آورند.
  •  درب و پنجره لیفت اند اسلاید نسبت به پنجره های کشویی ظاهری شکیل تر و همچنین پروفیل سنگین تری دارند.
  • این نوع درب و پنجره ها به شما این امکان را می دهد تا نمای یک دست و یک تیکه داشته باشید.
  •  هنگامی که درب یا پنجره لیفت اند اسلاید را قفل می کنیم، درزگیرهای آب و هوا سمت بالا و پایین و از هر چهار طرف درب یا پنجره فعال می شود و در برابر نفوذ آب و هوا
  • نسبت به درب های کشویی عایق بالاتری فراهم می کند.
  • به واسطه نوع یراق آلاتی که دارند می توانند عایق قوی در برابر آلودگی صوتی و آلودگی هوا باشند و از ورود گرد و غبار به منزل شما جلوگیری کنند.
  • همان طور که گفته شد درب و پنجره لیفت اند اسلاید جز درب های کشویی محسوب می شود و همین امر باعث می شود فضای کمی را اشغال کند و هنگام باز و بسته شدن مشکلی ایجاد نکند.با تعویض پنجره های قدیمی خود و با قیمت پنجره لیفت اند اسلاید یه ظاهری شیک و لاکجری به خانه خود دهید.
  • امکان نصب شیشه ضد گلوله و امکان نصب شیشه های خاص در این نوع درب و پنجره وجود دارد.
  • بالا و پایین درب لیفت اند اسلاید درزگیر دو گانه وجود دارد که هنگام بسته شدن درب، عایق بسیار قوی ایجاد می کند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه های شما می شود.
  •  یراق آلات استفاده شده در درب لیفت اند اسلاید آلمانی و ترک می باشند که باعث شده قیمت پنحره لیفت اند اسلاید آن بالا برورد.
معایب درب و پنجره لیفت اند اسلاید

همان طور که گفتیم این نوع پنجره مزایای زیادی دارد ولی با توجه به یراق آلات و پروفیل مصرفی در درب و پنجره لیفت اند اسلاید و کیفیت مطلوبی که این پنجره دارد قیمت این نوع پنجره نسبت به سایر پنجره ها بالاتر است و همین ویژگی می تواند یکی از معایب این نوع پنجره محسوب شود.

قیمت لیفت اند اسلاید

تفاوت درب و پنجره ‌های ریلی با قیمت لیفت اند اسلاید

قیمت پنجره لیفت اند اسلاید نسبت به کشویی بالاتر است. راحتی استفاده هر دو نوع یکسان بوده و حتی می‌ توان گفت هر دو محصول عایق‌های خوبی در برابر صدا و حرارت محسوب می‌شوند. در مقایسه با انواع قدیمی‌تر محصولات کشویی، پنجره‌های ریلی امنیت بیشتری دارند، اما امنیت در انواع لیفت اند اسلاید به حد کمال خود می‌رسد.درها و پنجره ‌های ریلی در پانل‌های سه یا چهارتایی تولید می‌شوند.

تفاوت بارز این دو محصول نیز در همین موضوع است. لیفت اند اسلاید‌ها تنها در زمانی که فرد بخواهد در را حرکت دهد بر روی قرقره‌ها قرار می‌گیرند و در سایر حالت‌ها کاملا قفل می‌شوند که این کار تنها با دسته‌ای که در داخل تعبیه شده است امکان پذیر خواهد بود. همین موضوع امنیت نوع لیفت اند اسلاید را بیشتر می‌کند. در لیفت اند اسلاید مکانیزم سه گانه قفل و کارکرد ریل، مانع باز شدن درب از بیرون خواهد شد.

نکته دیگر مربوط به مکانیزم قفل می‌باشد که در پنجره ریلی نمی‌توان با ثابت ماندن، آن را در حالت نیمه باز قفل کرد، و در حالت نیمه باز همواره به راحتی بر روی ریل حرکت می‌کند. همین موضوع می‌تواند برای کودکان و حیوانات خانگی خطر آفرین باشد، اما محصولات لیفت اند اسلاید را می‌توان در حالت نیمه باز نیز قفل کرد، که مزیتی برای این محصول به شمار می‌آید.

سقف تحمل وزن درب و پنجره‌های ریلی ۲۰۰ کیلوگرم است، و زمانی که وزن از این حد بالاتر رود، باز و بسته کردن در با مشکل مواجه خواهد شد. از این رو توصیه می‌شود ابعاد پانل این محصولات از ۲۴۰۰ میلی‌متر در ۲۶۰۰ میلی‌متر بزرگ‌تر نباشند. در مقابل لیفت‌ اند اسلایدها وزن‌ های بالاتری را می ‌توانند تحمل کنند، از این رو برای پانل ‌های بزرگ‌ تر انتخاب‌ های بهتری هستند.

list & slide

عوامل تاثیر گزار بر روی قیمت پنجره لیفت اند اسلاید

  • ابعاد درب و پنجره مورد نظر
  • کیفیت یراق آلات و پروفیل مصرفی
  •  برند درب و پنجره لیفت اند اسلاید
  • هزینه حمل و نقل
  • دستمزد نصاب

درب و پنجره لیفت اند اسلاید برای چه مکان هایی مناسب هستند؟

در و پنجره لیفت اند اسلاید برای مکان هایی که ساکنین آن تمایل دارند تا دید بیشتری به منظره بیرون ساختمان داشته باشند، بسیار مناسب هستند، زیرا این نوع درب و پنجره ها پروفیل کمتری دارند و همین مسئله باعث می شود تا دید به بیرون بیشتر شود.
همچنین این نوع درب ها برای هر نوع مکانی، مثل پذیرایی، بالکن و اتاق خواب مناسب است و برای مکان های کوچک و بزرگ کاربرد دارد. هیچ محدودیتی برای استفاده از این نوع درب و پنجر های وجود ندارد.پس اگر خانه ای با نمای رو به باغ، دریا، جنگل، استخر و یا نمایی منحصر به فرد دارید پیشنهاد ما به شما انتخاب پنجره لیفت اند اسلاید است تا بتوانید بیشترین لذت را از فضا خود ببرید.در صورت تمایل جهت خرید بهترین قیمت پنجره لیفت اند اسلاید با مشاورین ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع