نمای شیشه ای کرتین وال در قم

کرتین وال در قم

نمای کرتین وال در قم می تواند جایگزین دیوارهای جامد فعلی شما شود تا یک اتاق معمولی را به چیزی دیدنی تبدیل کنند. کرتین وال در قم با لعاب آلومینیومی بدون زحمت شکاف بین داخل و خارج را محو می کند و به فضای زندگی شما اجازه می دهد تا از یک منظره پانوراما و نور طبیعی پر شود. نمای کرتین وال در قم طیف وسیعی از راه حل های زیبایی را ارائه می دهد، مانند سبک های مختلف از پوشش های افقی و عمودی، تا ظاهری مینیمالیستی با استفاده از فن آوری های لعاب سازه یا بستن.گروه صنعتی وین سازان علاوه بر تولید پنجره دوجداره Upvc در قم قادر به ارائه بالاترین کیفیت در نمای شیشه ای کرتین وال در قم می باشد. بهترین قیمت نمای کرتین وال را می توانید از مجموعه ما دریافت نمایید.

کرتین وال قم

تاریخچه کرتین وال

قدمت آن به دهه 1930 بازمی‌گردد، سیستم‌های کرتین وال به سرعت پس از جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفتند. این در مرحله‌ای بود که آلومینیوم برای مصارفی غیر از موارد نظامی در دسترس قرار گرفت.در عصر حاضر، سیستم‌های کرتین وال اهمیت ساختاری معادل سایر عناصر سازه‌ای پیدا کرده‌اند. با توجه به این که دائماً در معرض اتمسفر بیرونی هستند، کرتین وال باید به طور مناسب طراحی، نصب و نگهداری شود. همه این ها به عملکرد و دوام سیستم کرتین وال نصب شده برای پشتیبانی از ساختار ساختمان بستگی دارد. برای داشتن یک نمای کرتین وال در قم که دارای استانداردهای لازم باشد بهتر است از یک شرکت معتبر در این زمینه کمک بگیرید تا دچار مشکل نشوید.گروه صنعتی وین سازان علاوه بر کرتین وال دارای نمایندگی  آکپا در قم می باشد.

کرتین وال

انواع سیستم کرتین وال

کرتین وال در یک کارخانه از پیش ساخته شده و قبل از این که به محل آورده شوند مونتاژ می شوند. اساساً دو نوع سیستم کرتین وال بسته به روش مونتاژ اجزا وجود دارد.

  • سیستم استیک کرتین وال
  • سیستم یکپارچه دیوار پرده

سیستم دیوار پرده چوبی:

در این نوع سیستم کرتین وال اجزاء به صورت تکه تکه بر روی سازه ساختمان مونتاژ می شوند. این سیستم عمدتاً برای ساختمان های کم ارتفاع یا در مناطق کوچک استفاده می شود. این به دلیل این واقعیت است که برای رسیدن به ارتفاعات بالاتر، دسترسی بیرونی مهم است. این سیستم نوید انعطاف پذیری را می دهد زیرا فضایی را برای تنظیمات در محل می دهد. اگرچه مزیت هزینه های حمل و نقل پایین را دارد، اما کار و زمان مصرف را نباید دست کم گرفت زیرا تمایل به کار بسیار بالا دارد.

سیستم کرتین وال یکپارچه:

در این نوع سیستم کرتین وال، قطعات از قبل در کارخانه مونتاژ می شوند. قطعات به صورت تک واحدی از کارخانه به محل نصب و آورده می شوند. این نیاز به نصب فردی را نفی می کند. اندازه کرتین وال واحد به طور مستقیم با ارتفاع کف به کف سازه متناسب است. در ساختمان های مرتفع محبوب هستند، آن ها نیازی به پشتیبانی خارجی مانند جرثقیل یا داربست ندارند. فقط جرثقیل های کوچک یا بالابرهای موقت مورد نیاز است.

این سیستم مزایای ساخت سریع و کیفیت خوب را ارائه می دهد زیرا قطعات در یک محیط کارخانه تولید می شوند. با این حال، این نوع سیستم کرتین وال به دلیل نیاز به حفاظت بزرگتر و بهتر در طول حمل و نقل به محل، هزینه حمل و نقل را افزایش می دهد. برای داشتن یک نمای شیشه ای کرتین وال در قم می توانید به گروه صنعتی وین سازان مراجعه کنید همچنین گروه صنعتی ما دارای نمایندگی ویستابست در قم می باشد..

اجزای کرتین وال :

در زیر عناصر ساختاری یک واحد کرتین وال منفرد نصب شده بر روی سازه ساختمان آورده شده است.

  • ترانسوم
  • میلیون ها
  • ویژن گلس
  • لنگر

ویژن گلس چیست؟

در سیستم های کرتین وال به شیشه شفاف نصب شده ویژن می گویند. ممکن است دو جداره یا سه جداره باشد و می تواند شامل پوشش های Low-E یا پوشش های بازتابنده باشد.

منظور از شیشه سازه چیست؟

لعاب سازه ای سیستمی است که شامل چسباندن شیشه به واحدهای قاب سازه ساختمان با استفاده از درزگیر سیلیکونی با استحکام بالا و کارایی بالا است که به ویژه برای لعاب سازه طراحی و آزمایش شده است. نمای شیشه ای کرتین وال در قم می تواند زیبای بی نظیری را برای شما به ارمغان آورد.

نما کرتین وال قم

مزایای سیستم های نمای شیشه ای کرتین وال در قم

نمای کرتین وال در قم یک ویژگی نسبتاً رایج و برجسته در ساختمان های مدرن هستند. کرتین وال که برای محافظت از ساختمان در برابر عناصر بیرونی (مانند آب و هوا) طراحی شده اند، پانل هایی هستند که اغلب از طریق اتصال مکانیکی، چسباندن شیمیایی یا چسب در قسمت بیرونی ساختمان قرار می گیرند. نمای کرتین وال در قم مزایای دارد که ما در این مقاله به آن پرداخته ایم.علاوه بر کرتین وال می توانید از پنجره یو پی وی سی عایق های بسیار قوی هستند که ما توانسته ایم نمایندگی هافمن در قم را دریافت کنیم. اگر مشکل تعمیرات داشتید و رفع افتادگی بازشو پنجره مواجه شدید با ما در تماس باشید.

بیرون نگه داشتن هوا و آب

کرتین وال در قم با هدف اصلی دور نگه داشتن هوا و آب از ساختمان هستند و اساساً به عنوان یک محافظ و عایق عمل می کنند. ساختمان هایی که کرتین وال دارند نگهداری آسان تر (و مقرون به صرفه تر) خواهند بود و به طور کلی عمر طولانی تری خواهند داشت، زیرا دارای این سپر محافظ اضافی هستند.

کاهش نوسان ساختمان

نمای کرتین وال در قم برای ایجاد پایداری سازه در نظر گرفته نشده است، اما به طور کلی نوسان ساختمان را کاهش می دهد و در نتیجه سازه را ایمن تر می کند. نمای کرتین وال در قم قادر است با پراکنده کردن نیروی جنبشی در کل قاب و سازه، هرگونه فشار وارده بر ساختمان را یکنواخت کند. به طور کلی، این باعث ایجاد ساختمانی می شود که احتمال بیشتری دارد در برابر بادهای شدید مقاومت کند. کاهش نوسان ساختمان به ویژه در ساختمان های بلندتر مفید است و همچنین می تواند ساختمان را برای ساکنان راحت تر کند.

کند کردن گسترش آتش

نمای کرتین وال در قم علاوه بر این می تواند با عمل به عنوان یک مانع و جلوگیری از انتقال آسان آتش در سطح ساختمان، گسترش آتش بین طبقات را کاهش دهد. این می تواند به ویژه در ساختمان های بلندتر مهم باشد، جایی که آتش در غیر این صورت به سرعت می تواند به سمت بالا گسترش یابد.

راندمان حرارتی

هنگامی که نمای کرتین وال در قم به درستی درمان و لعاب شوند، کارایی حرارتی ساختمان را نیز بسیار بهبود می بخشند. کرتین وال به عنوان لایه دیگری از مواد در سراسر ساختمان، می توانند دمای داخل ساختمان را تثبیت کرده و هزینه های عملیاتی خود ساختمان را کاهش دهند. لعاب اضافی می تواند نور ماوراء بنفش را کاهش دهد، که از محو شدن یا تخریب سریع وسایل داخل ساختمان جلوگیری می کند.

کرتین وال در قم

ظاهر و جذابیت

امروزه از نمای کرتین وال بسیاری از ساختمان ها انتظار می رود، نه تنها به دلیل مزایای عملی متعدد بلکه به دلیل ظاهرشان. نمای کرتین وال در قم ظاهری تمیز، پیچیده و منحصر به فرد می دهد که اکنون با طراحی معاصر مرتبط است. در بسیاری از مناطق، کرتین وال تنها نوع دیواری هستند که در مقابل خط افق شهر دیده می‌شوند.

اکثر ساختمان های مدرن دارای برخی از انواع کرتین وال هستند، زیرا مزایای زیادی وجود دارد. اما راه های زیادی نیز برای نصب سازه کرتین وال وجود دارد که برخی از آن ها بهتر، سریعتر و مقرون به صرفه تر هستند.

هزینه نصب نمای کرتین وال در قم

سیستم های کرتین وال با توجه به نوع آن ها اعم از استیک و یونیتایز بسته به نوع داخلی و یا خارجی بودن پروفیل ها و اکسسوری ها قیمت های متفاوتی دارند که قیمت سیستم های کرتین وال استیک معمولا کمتر از سیستم های یونیتایز است و سیستم های یونیتایز با سرعت بالایی که به اجرای نما می دهند صرفه جویی زیادی را در زمان اتمام پروژه و کاهش هزینه های جانبی پروژه ایجاد می نمایند . جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت نمای کرتین وال در قم می توانید با تیم وین سازان تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع