بهترین قیمت توری پنجره در قم

توری پنجره در قم

گروه صنعتی وین سازان تولید کننده انواع توری پنجره در قم می باشد . یکی از محصولاتی که از آن استقبال شده است توری پلیسه در قم می باشد. مجموعه ما یکی از برترین تولید کنندگان انواع توری پنجره در سراسر کشور می باشد. توری ثابت و پلیسه جز پر فروش ترین انواع توری در سطح کشور می باشد . اگر میخواهید توری خود را در قسمتی بزارید که باز شدن آن مهم نیست توری ثابت به دلیل قیمت مناسب تر برای شما مناسب تر است. اما اگر نیاز به باز شدن توری دارید و حتی قسمت توری را در بیارید و بشورید و آن را نظافت کنید توری پلیسه برای شما بهترین انتخاب می باشد که می توانید داشته باشید.

فصل بهار برای اکثر مردم فصل مورد علاقه است و مردم دوست دارند در این فصل زیبا از هوا لذت ببرند. اما در کنار لذت بردن ، مردم باید با مشکلات مربوط به پشه ها و حشرات دیگر روبرو شوند. این پشه ها و حشرات به پنجره ها و درها می نگرند و اگر جایی برای ورود به داخل خانه پیدا کردند ، به داخل می آیند، که این مسئله می تواند برای شما یک مشکل بزرگ باشد.

این پشه ها ، حشرات ، مارمولک ها و غیره برای بچه ها کاملاً خطرناک هستند. مردم از راه های مختلفی برای خلاص شدن از شر این حشرات و پشه ها استفاده می کنند ، اما نصب توری پلیسه روی پنجره ها و درها یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از چنین حشراتی است. اگر در شهر قم زندگی می کنید و به دنبال مکانی مطمئن برای نصب توری پنجره در قم هستید و یا به دنبال خرید پنجره Upvc در قم هستید وین سازان می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

توری پنجره در قم

توری پلیسه در قم

امروزه استفاده از انواع توری پلیسه در قم بسیار رایج می باشد . توری پلیسه یکی از انواع توری پنجره در قم می باشد که بسیار پر فروش بوده است.توری پلیسه از جنس پلی استرین ساخته شده است و فریم آن از جنس آلومینیوم است.این توری ها ، صفحه های جمع شونده هستند که از محیط داخلی در برابر حشرات ، گرد و غبار و آلودگی محافظت می کنند. استفاده از این درب های صفحه کشویی ساده و انعطاف پذیر است و نگهداری آن ها نیز آسان است.

خوب است بدانید که توری پلیسه ای نام‌های دیگری هم دارد، از جمله توری کرکره‌ای، توری آکاردئونی (توري پنجره اكاردئوني) و توری تاشو. علت این نام‌ها آن است که توری پلیسه هنگام جمع شدن مانند یک آکاردئون می‌شود.برای خرید و نصب توری در قم می توانید روی تیم وین سازان حساب کنید . وین سازان علاوه بر تولید توری پنجره در قم نمایندگی هافمن در قم را دارا می باشد. هافمن از برند های بسیار خوب پروفیل پنجره یو پی وی سی می باشد.

مزایای استفاده از توری پلیسه ای در قم

  • مزیت اصلی توری پلیسه برای پنجره ها و درها این است که از ورود پشه ها از پنجره ها و درها ، جلو گیری می کند. حتی
  • این توری ها به حشرات و مارمولک ها اجازه ورود به داخل خانه را نمی دهد.
  • این توری های پلیسه ی به روش های سفارشی ساخته شده می شوند که زیبایی اتاق شما را افزایش می دهند.
  • همچنین قابل نصب بر روی پنجره های چوبی نیز می باشد.
  • بهترین نمای بیرونی را به شما می دهد تا بتوانید در خانه خود از منظره زیبایی که دارید لذت ببرید.
  • نگهداری و تمیز کردن این توری ها برای پنجره ها و درها بسیار آسان است.
  • این توری ها قبل از این که نصب شود ، کاملاً آزمایش می شود. همین امر باعث عملکرد عالی این توری ها و طول عمر زیاد
  • آن می شود.
توری پلیسه در قم

آشنایی با انواع توری پلیسه ای

امروزه توری پنجره  پلیسه در انواع مختلفی تولید و متناسب با طراحی و ساختارشان در شرایط مختلف به کار می روند. در ادامه به بررسی انواع توری پلیسه ای و کاربرد آن ها خواهیم پرداخت تا بتوانید از انتخابی ایده ال بهره مند شوید.

توری پلیسه تک فریم

توری پلیسه تک فریم نسل جدید توری های قدیمی می باشد این توری ها از فریم آلومینیوم ساخته شده است و جنس خود توری از جنس پارچه می باشد توری تک فریم قابلیت جمع شدن به یک طرف را دارد به عبارت دیگر این توری ها به واسطه ریل هایی که در پایین و بالای آن ها قرار گرفته می تواند در یک طرف جمع شود.

توری پلیسه دبل فریم

این توری به واسطه تکنولوژی ساخت آن به آسانی از جایگاه خود بدون هیچ نوع بازکردن پیچی باز می شود شرایطی را در نظر بگیرید که توری به دلایل مختلفی آسب دیده است و می خواهید آن را تعویض نمایید یا می خواهید توری را از روی پنجره بردارد (بر هر دلیلی) ، در توری دبل فریم پلیسه ای باز کردن و تعویض توری به راحتی بدون باز کردن هر پیچ یا اهرمی قابل انجام می باشد.

یکی از مزیت های دیگر این توری این می باشد که قابلیت جمع شده به یک طرف را دارد ، شرایطی را در نظر بگیرد که می خواهید به صورت کامل طبیعت بیرون را از طریق پنجره مشاهده نمایید یا همچنین می خواهید از نور کامل محیط بیرونی بهره کامل را ببرید برای این منظور کافی است توری را به یک سمت فشار دهید تا کاملا توری در قاب خود قرار بگیرد در این حالت توری به صورت کامل در قاب خود قرار میگیرد و شما می توانید به صورت کامل طبیعت بیرون را مشاهده کنید. برای نصب و خرید توری پنجره در قم با بهترین قیمت و کیفیت همین حالا اقدام کنید.

توری پلیسه مگنتی :

نوع جدید و پر کاربردی از توری های پلیسه ای در بازار موجود می باشد به نام توری پلیسه مگنتی که دارای مزیت های زیادی می باشد یکی از مزیت های این توری های این است که با توجه به این که در بدنه این توری های از آهنربا استفاده شده است نیازی به نصب این توری ها به بدنه پنجره با استفاده از پیچ و مهره نیست چرا که خاصیت مغناطیس می تواند این تور ها را به بدنه پنجره بچسباند .

توری پلیسه ای ترک

توری پلیسه ترک همان گونه که از اسمش مشخص می باشد متعلق به کشور ترکیه می باشد این توری ها یکی از بهترین توری های موجود در باز می باشد اما دارای یک ایراد بزرگ هستند و آن قیمت توری پلیسه ترک است که نسب به توری های دیگر قیمت بیشتری دارد. دلیل آن نیز این است که هزینه های اضافه روی این توری ها مانند هزینه واردات و نرخ ارز می باشد . امروزه توری های پنجره ایرانی به گونه ای رشد داشته اند که قادر هستند با نمونه های خارجی از قبیل نمونه های ترک رقابت کنند.پس نگران این موضوع نباشید وین سازان با سابقه نصب توری در قم و نمایندگی وین تک در قم با بهترین متریال و قیمت آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد.

توری پلیسه در قم
انتخاب فضای مناسب

قبل از هر چیز باید توجه داشته باشید که برای کدام فضا توری پنجره در قم را می‌خواهید نصب کنید، برای مثال برای فضایی مانند پنجره‌های سرویس‌های بهداشتی و حمام توری باید متحرک باشد. چرا که توری ها همان طور که مانع از نفوذ حشرات می شود مانع از خروج آن ها هم می‌شوند. بنابراین برای چنین فضاهایی که برای تکثیر حشرات بستر مناسبی است حتماً باید از توری های متحرک استفاده کنید.

نصب توری پلیسه ای در قم

نصب توری پلیسه ای بعد از نصب پنجره می باشد امروزه مانند گذسته توری های پنجره نیاز به فریم جدا برای نصب ندارند آنها می تواند روی پنجره دوجداره قرار بگیرند و مورد استفاده قرار بگیرد و در صورتی که نیاز به آن نداشته باشید می توانید آنها را جمع کنید و از جای خود خارج نمایید یا می می توانید در قابی که برای آنها قرار داده شده است قرار دهید . نصب توری پلیسه در برخی از نمونه ها مانند توری پلیسه مگنتی نیازی به پیچ و مهره ندارند چرا که با استفاده از خاصیت مغناطیسی که دارند می توانند روی پنجره قرار بگیرند . اگر نیازمند نصب توری در قم هستید می توانید در این زمینه از وین سازان کمک بگیرید.گروه صنعتی وین سازان نمایندگی برند معروف و مطرح پنجره یو پی وی سی یعنی نمایندگی ویستابست در قم را دارا می باشد.

نصب توری پنجره در قم

نکاتی در باب نگهداری از توری پلیسه ای در شهر قم

  • هنگام رنگ آمیزی ساختمان یا توسط متخصصان مجرب در این زمینه توری را باز کرده و دوباره نصب کنید.
  • زمانی که از توری استفاده نمی کنید طوری را ببندید.
  • اگر توری به راحتی جابه جا نمی شود اول توری را تمیز کرده و سپس با اسپری ریل بالا و پایین را روغن کاری کنید.
  • از وارد کردن ضربه به قاب و توری جلوگیری کنید.

قیمت توری پنجره در قم

قیمت توری پلیسه متناسب با اندازه قاب پنچره و تعداد پنجره مورد نیاز تعیین می‌شود. قیمت توری پلیسه بر اساس مدل‌های مختلف و انواع و طرح های‌گوناگون، و همین‌طور در شهرهای مختلف نیز می‌تواند متفاوت باشد.برای اطلاع از قیمت توری پلیسه قم می توانید به وین سازان مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع