کرکره برقی در قم

اگر به دنبال سطح دیگری از امنیت برای افزودن به خانه یا محل کار خود هستید، کرکره برقی در قم می تواند یک گزینه عالی برای امنیت خانه و محل کار شما باشد در حالی این کرکره ها هنوز هم جذاب، شیک و جاودانه هستند. این کرکره ها ساختار ساده ای دارند اما می توانند در راحتی زندگی شما نقش مهمی را ایفا کنند. درگذشته برای امنیت بیشتر از کرکره های دستی استفاده می شد اما امروزه با پیشرفت و حرکت انسان به سوی تکنولوژی کرکره های برقی و اتوماتیک وارد بازار شدند و طرفداران زیادی را به خود جلب کردند.ما در این مقاله قصد داریم به کرکره برقی در قم که یکی از و مزایای آن پردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

گروه صنعتی وین سازان مفتخر است علاوه بر تولید کرکره برقی تولید پنجره دوجداره با سیستم یو پی وی سی و آۀومینیوم ترمال بریک و نرمال ، توری پنجره و درب اتوماتیک نیز می باشد .بالاترین کیفیت و استاندارد ترین حالت ممکن ، تحویل به موقع و تیم آموزش دیده نصب از جمله مزیت های مجموعه ما می باشد . تیم نصب مجموعه ما به طور ماهیانه در حال دیدن آموزش جدید ترین متد های روز می باشند و می توانید با خیالی آسوده پروژه خود را به ما بسپارید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات ما می توانید با شماره های موجود با مشاورین ما در تماس باشید.

کرکره برقی در قم

ساختار و عملکرد کرکره برقی

کرکره برقی يکي از انواع درب های اتوماتيک است که از آن ها در ساختمان ها برای درب های پارکینگ و مکان های تجاری مثل مغازه ها و فروشگاه ها استفاده می شود. کرکره ها ، مجموعه ای از صفحات افقی متصل به يکديگر می باشند که با بالا و پايين رفتن اين صفحات، کرکره باز و بسته می شود. این محصول می تواند محافظ خوبی در برابر باد و باران باشد. همچنين شاتر های مورد استفاده در پنجره، از ساختمان در برابر تخريب و سرقت نيز محافظت مي کند.نصب کرکره برقی در قم می تواند خیال شما را در برابر تخریب و سرقت آسوده کند. از جمله دیگر محصولات ما که به طور حرفه ای انجام می دهیم درب اتوماتیک در قم می باشد که توانسته ایم رضایتمندی مشتریان را به دست آوریم.

ساختار و علمکرد کرکره برقی قم

ویژگی های مفید کرکره برقی در قم برای کسب و کارها

هنگامی که شما درگیر یک سرمایه گذاری هستید که نیاز به محافظت از اقلام ارزشمند برای فروش یا هر دلیل دیگری دارد، نیاز به امنیت فیزیکی بسیار مهم است.نصب کرکره برقی در قم یکی از معدود راه های ایمن نگه داشتن اشیاء قیمتی در هر کسب و کاری است. کارکردن، نگهداری آن ها آسان است و برای دور نگه داشتن افراد خاص از مکان هایی که نباید باشند کاملاً مؤثر هستند.

کرکره برقی در قم سال هاست که وجود دارند و یکی از معدود اقدامات امنیتی هستند که در برابر انواع عمده سرقت امتحان خود را پس داده اند. بنابراین، اگر در نظر دارید یک کرکره برقی در قم برای کسب و کار خود تهیه کنید، در این جا چند ویژگی وجود دارد که نشان می دهد تا چه حد ایمن هستند.

1. کاملا قابل تنظیم

طراحی‌های داخلی بخش مهمی از محیط کسب‌وکار هستند و به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، باید اقدامات امنیتی کاملاً قابل شخصی‌سازی بدون به خطر انداختن امنیت کسب‌وکارتان داشته باشید. کرکره های برقی قابل تنظیم هستند و می توانند مطابق با نیازهای محیط کسب و کار شما ساخته شوند.

2. لایه امنیتی اضافی

به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، احتمالاً چند در و چند قفل برای ایمن نگه داشتن وسایل دارید. با این حال، نصب کرکره برقی در قم این لایه امنیتی اضافی را به کسب و کار شما اضافه می کند. این به شما اطمینان بیشتری می دهد که بدانید اشیاء با ارزش شما هر روز و در تمام طول سال امن هستند.پس ساخت کرکره برقی در قم می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

3. حریم خصوصی

اگر کسب و کار شما به سطحی از محرمانگی یا حفظ حریم خصوصی نیاز دارد، کرکره های برقی راه حلی برای کار هستند. آن ها به حفظ خصوصیات و دوری از چشمان کنجکاو ناخواسته کمک می کنند. شما به راحتی می توانید آن ها را در مکان هایی که به دنبال ذخیره اطلاعات محرمانه هستید نصب کنید و مطمئن باشید که اشیاء با ارزش شما کاملاً دور از دسترس کسانی است که نباید به آن ها دسترسی داشته باشند.نصب کرکره برقی در قم از حریم خصوصی شما در برابر افراد محافظت می کند و امنیت و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد.

4. محافظت در برابر شرایط آب و هوایی سخت

شهر قم معمولا تابستان های بسیار گرم و زمستان های بسیار سردی را پشت سر می گذارد شما با انتخاب و نصب کرکره برقی در قم می توانید از اجناس خود در برابر شرایط آب و هوای نامساعد و نور شدید خورشید محافظت کنید. نصب کرکره برقی در قم می تواند برای جلوگیری از آتش سوزی و نگهداشتن وسایل در دمای ایده آل مناسب باشند و باعث آسودگی خیال شما شود.

5. سهولت تعمیر و نگهداری

یکی از شگفت انگیزترین ویژگی های کرکره برقی در قم این است که نگهداری از آن ها بسیار آسان است. این ویژگی آن ها را به یکی از بهترین اقدامات امنیتی برای هر تجارت تبدیل می کند. با نصب صحیح کرکره برقی در قم، صاحبان کسب و کار از مزایای یک اقدام امنیتی طولانی مدت که نیاز به هزینه های کمی یا بدون نیاز به تعمیر و نگهداری دارد، برخوردار خواهند شد.توجه داشته باشید که  همانطور که پنجره Upvc از سهولت تعمیر و نگهدارای بهره می برد کرکره برقی نیز به همین گونه می باشد.

نصب کرکره برقی در قم یک اقدام اثبات شده برای ایمن نگه داشتن مشاغل و اشیاء با ارزش آن ها هستند. آن ها به راحتی می توانند به صورت مجزا یا با ترکیبی از سایر اقدامات امنیتی مورد استفاده قرار گیرند. همچنین، اکثر کرکره ها برقی معمولاً از آلومینیوم ساخته می شوند، اما می توان آن ها را از انواع دیگر فلزات نیز ساخت. علاوه بر کرکره برقی در قم تولید کرتین وال در قم دیگر محصول گروه صنعتی وین سازان می باشد.

ویژگی های مفید کرکره برقی در قم برای کسب و کارها

متعلقات و اجزا

اجزای تشکيل دهنده کرکره ها عبارتند از موتور، تيغه، ريل، قوطي، شفت، صفحه پليت، اندکپ يا ياتاق، جا قفلي، مرکز کنترل و يو پی اس که ما در این مقاله به مهم ترین قسمت آن یعنی انواع تیغه پرداخته ایم.

انواع تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی مجموعه ای از نوار های نسبتا باریک است که در کنار یکدیگر تشکیل یک صفحه یکپارچه را می دهند. انواع تیغه کرکره می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • تیغه آلومینیومی
  • تیغه آهن گالوانیزه
  • تیغه پلی کربنات
متعلاقات کرکره برقی

تیغه کرکره اتوماتیک برقی آلومینیومی

این نوع تیغه دارای مقاومت بالاتری هستند و برای پارکینگ ها، فروشگاه ها و… استفاده می شوند. درصد بسیار بالایی از تیغه استفاده شده در ایران از جنس آلومینیوم هستند. کرکره برقی آلومینیومی دارای شرایطی است که می توان به راحتی از آن در آب و هوای بسیار مرطوب و یا بسیار خشک استفاده نمود. اندازه استاندارد این نوع تیغه ها 80 میلی متر است اما اندازه 60 میلی متر برای پنجره ها و اندازه 100 میلیمتر برای ورودی های بزرگ نوع های دیگر تیغه ها می باشند.

کرکره برقی قم
تیغه کرکره اتوماتیک گالوانیزه

تیغه کرکره گالوانیزه با قیمتی مناسب تر در دسترس هستند. مهمترین دلیل خرید تیغه های گالوانیزه می تواند استحکام بیشتر به نسبت آلومینیوم و همچنین قیمت مناسب آن باشد.

تیغه کرکره برقی پلی کربنات

تیغه های پلی کربنات همان طور که از نامشان پیداست از جنس polycarbonate ساخته شده اند که امکان گذر نور را از خود خواهند داد. این نوع تیغه ها مانند شیشه هستند و امکان انتخاب رنگ نیز دارند. قابلیت گذر نور می تواند برای پارکینگ هایی که ورودی یا پنجره نورگیر ندارند بسیار کارآمد باشد و برای فروشگاه ها نیز می تواند ویترین مغازه را به یک نمایشگاه دائمی 24 ساعته تبدیل کند تا حتی در مواقع بسته بودن فروشگاه، امکان مشاهده محصولات آن وجود داشته باشد.شما با خرید و نصب کرکره برقی در قم از نوع پلی کربنات می توانید ظاهری زیبا به خانه و محل کار خود ببخشید.

قیمت کرکره برقی در قم

اما زیبایی تنها ویژگی خاص تیغه های پلی کربنات نیست و خصوصیت اصلی آن مقاومت بالا و کم نظیر می باشد که در هیچ کدام از تیغه های دیگر دیده نمی شود. جنس برخی از پلی کربنات ها دقیقا همانی است که در سپر پلیس های اروپایی دیده می شود که در مقابل ضربه بسیار مقاوم است و تقریبا ضد گلوله نیز می باشد. این تیغه ها در برابر آتش سوزی نیز مقاومت بیشتری به نسبت تیغه های فلزی دارند و از این سو مناسب اماکن بزرگ تجاری و مسکونی هستند. واسط بین تیغه ها میتواند از جنس آلومینیوم یا استیل باشد که پیشنهاد ما در عرض بیش از 3 متر مدل استیل آن است.

قیمت کرکره برقی در قم

برای محاسبه قیمت و نصب کرکره برقی در قم باید در ابتدا باید بدانیم که کدام موتور کرکره مد نظر است، ارزان ترین موتور کرکره موتو توبلار است که اندازه ظریف آن برای تیغه هایی با وزن نسبتا سبک و میزان تردد نسبتا پایین مناسب است، این نوع موتور کرکره می تواند تیغه هایی با وزن حدودا 150 کیلوگرم را به حرکت در آورد. از بهترین موتور توبولار کرکره هم می توان به موتور توبلار لینوکس، موتور توبولار بتا، موتور توبلار بارزانته، موتور توبولار سیگما و موتور توبولار SDC اشاره کرد.

همچنین باید دید که کدام مدل از انواع تیغه مورد نیاز است و بر اساس اندازه و قابلیتی که مورد نیاز است بهترین تیغه را استفاده کرد. این دو مورد جزو مهمترین عوامل در تعیین قیمت کرکره اتوماتیک می باشد. شما می توانید برای سفارش ساخت کرکره برقی در قم یا پنجره دوجداره در قم با گروه صنعتی پنجره سازان تماس بگیرید.

2 دیدگاه

    • سلام
      وقت شما بخیر
      لطف کنید برای کسب اطلاعات بیشتر از روش های ارتباطی موجود با مشاورین گروه صنعتی وین سازان در تماس باشید و به طور رایگان از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع