درب اتوماتیک در قم

این را تصور کنید: شما در یک فروشگاه هستید و تازه چک کردن را تمام کرده اید. صندوقدار مواد غذایی شما را مرتب جمع کرد و شما با چهار کیسه سنگین در دست به سمت در خروجی می روید. به در شیشه ای بزرگ نزدیک می شوی و… هیچ اتفاقی نمی افتد. صبر کنید، چرا در به طور خودکار برای شما باز نشد؟درب های اتوماتیک آن قدر رایج هستند که احتمالاً نمی توانید دنیایی را تصور کنید که در آن مجبور باشید به طور فیزیکی در فروشگاه را باز کنید. درب اتوماتیک قم که در چند دهه گذشته توسعه یافته اند، ما را قادر ساخته اند که ورودی ها و خروجی های بدون تماس دستی را ایجاد کنیم.گروه صنعتی وین سازان علاوه بر تولید درب اتوماتیک در قم تولید کننده پنجره دوجداره نیز می باشد.

اگر ساختمان‌های چند خانواری یا تجاری را توسعه می‌دهید، مالک یا مدیریت می‌کنید، احتمالاً همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای افزایش ملک خود هستید. درب های اتوماتیک ایمنی بهبود یافته، راحتی بیشتر و تجربه ورود بدون تماس دستی را به مستاجرین، بازدیدکنندگان و کارکنان ساختمان ارائه می دهند.

فشار دادن دستگیره‌های در یا چرخاندن دستگیره‌های درب، کشیدن یا فشار دادن درها و بستن مجدد درها پس از عبور از داخل: همه این موارد ممکن است گاهی آزاردهنده باشد. مردم اغلب فراموش می کنند که درهای خود را ببندند. و برای برخی افراد، باز کردن درب و سپس بستن مجدد آن غیرممکن است، مثلاً افراد ویلچری، کودکان، افراد مسن یا معلول. درب اتوماتیک شیشه ای دسترسی راحت به ساختمان ها را برای همه فراهم می کنند، چیزی که امروزه به طور فزاینده ای مورد استقبال قرار می گیرد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای ساختمان ها و دلیل اهمیت آن ها، ادامه مطلب را بخوانید.

درب اتوماتیک در قم

درب های اتوماتیک چگونه کار می کنند؟

درب های اتوماتیک نیاز به سنسوری دارند که تشخیص دهد چه زمانی درب باید باز شود. هنگامی که سنسور یک نشانه را تشخیص می دهد، سپس سیگنالی را به مکانیسم عملکرد درب می فرستد. پس از دریافت آن سیگنال، مکانیسم در را باز می کند.از دیگر تولیدات گروه صنعتی وین سازان بزرگترین تولید کننده درب اتوماتیک در قم و کرکره برقی در قم می باشد.

درب های اتوماتیک در چه برخی بخش های ترجیح داده می شوند؟

درب اتوماتیک شیشه ای در حال حاضر امکان دسترسی، خروج و عبور بدون مانع را در بسیاری از ساختمان ها فراهم می کنند. آن ها به ویژه برای ساختمان هایی با حجم بالا مناسب هستند. آن ها در حال حاضر تقریباً استاندارد در بخش های زیر در نظر گرفته می شوند:

سلامت/بهداشت: در بخش بهداشت، سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای راه حل بهداشتی برای بازدیدکنندگان، بیماران، پزشکان و مراقبان برای عبور از درها هستند. آن ها دیگر نیازی به باز کردن دستی درها ندارند و در عین حال از پخش هرگونه میکروب روی دست خود جلوگیری می کنند.

هتل ها و غذا: یک ورودی معتبر و راحت اولین خوشامدگویی برای مهمانان در بسیاری از هتل ها است. دسترسی خودکار به آشپزخانه و سایر مناطق، کارکنان مهمان نواز را قادر می سازد تا وظایف خود را با خیال راحت انجام دهند و خدمات روان را تضمین می کند. دسترسی، ایمنی و بهداشت از مزایای مهم در این بخش نیز هستند.

صنعت خرده فروشی: سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای مشتریان را به کسب و کار هدایت می کند و به عنوان یک نقطه دسترسی معتبر و راحت عمل می کند. آن ها محیطی سبک و جذاب برای خرید ایجاد می کنند. آن ها همچنین به صرفه جویی در انرژی کمک می کنند، زیرا فقط در صورت لزوم باز می شوند و تأثیرات سرما و گرمای بیرون را بر دمای داخلی به حداقل می رساند.

ساختمان های عمومی: اکنون در قانون برای ساختمان های عمومی دسترسی بدون مانع الزامی است. سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای یک راه حل کارآمد و ایمن در این بخش به ویژه برای حجم بالای ورود عمومی است. تولید درب اتوماتیک در قم جهت استفاده در جاهای مختلف بسیار پیچیده و مشکل می باشد.

درب اتوماتیک قم

انواع درب اتوماتیک در قم عبارتند از:

درب‌های کشویی: ایده‌آل برای ترافیک دو طرفه، درب‌های کشویی اتوماتیک ممکن است از مسیرهای بالای سر آویزان شوند یا با ریل‌ها و غلتک‌ها نصب شوند.

درب های چرخان: ایده آل برای ترافیک یک طرفه، درب های چرخان اتوماتیک به داخل یا خارج باز می شوند.
درب‌های تاشو: ایده‌آل برای ورودی‌های کوچک که در آن فضا نگران‌کننده است، درب‌های تاشو خودکار روی خود جمع می‌شوند تا یک راهرو ایجاد کنند.

درب های گردان: ایده آل برای مناطق پرتردد، درب های گردان اتوماتیک امکان خروج و ورود همزمان را فراهم می کنند.

درب مناسب برای ساختمان شما به نوع تردد عابران پیاده در ملک شما و فضای موجود بستگی دارد.

قیمت درب اتوماتیک در قم

مزایای درب اتوماتیک ساختمان

ما نحوه عملکرد درب های اتوماتیک را مشخص کرده ایم، اما اکنون بیایید بفهمیم که چرا این مهم است. چرا باید به درب اتوماتیک شیشه ای اهمیت دهید و چرا ارزش سرمایه گذاری را دارند؟

برخی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای عبارتند از:

صرفه جویی در انرژی: درب های اتوماتیک می توانند به حفظ هوای مطبوع و در نتیجه کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش ساختمان شما کمک کنند.یکی از دلایل استفاده درب اتوماتیک در قم صرفه جویی در انرژی می باشد که همانند پنجره Upvc نیز به صرفه جویی و پایین اوردن هزینه ها کمک می کند.

ورود بدون لمس: با درب خودکار، هیچ کس مجبور نیست سطوح مشترک مانند دستگیره درها را لمس کند. این به جلوگیری از گسترش میکروب ها کمک می کند.

راحتی: مردم همیشه از راحتی ورود به ساختمان بدون تماس دستی قدردانی می کنند، به خصوص زمانی که کیف های مواد غذایی را حمل می کنند، بچه های خود را درگیر می کنند یا یک قطعه جدید از اثاثیه سنگین را به خانه می آورند.

عناصر اتوماسیون درب اتوماتیک شیشه ای

سیستم های اتصال کشویی ویژه درهایی را ایجاد می کنند که به طور خودکار حرکت می کنند. این نوع از سیستم های اتصال کشویی اتوماتیک از چندین جزء تشکیل شده است:

دستگاه فعال سازی: این یک آشکارساز است که یک فرمان باز را ثبت می کند و آن را به واحد کنترل/کنترل درایو منتقل می کند. آشکارسازهای دستی مانند پد لمسی، کنترل از راه دور، دکمه ها و سوئیچ ها و آشکارسازهای خودکار مانند آشکارسازهای حرکت، سنسورها، موانع فوتوالکتریک و موانع دیجیتال وجود دارد. به دلایل راحتی، انواع مختلفی از آشکارسازها اغلب بر روی یک درب اتوماتیک نصب می شوند.

واحد کنترل: این مغز سیستم است که معمولاً شامل سوئیچ‌های تایمر، تنظیمات سرعت باز کردن، زوایا و زمان باز نگه‌داشتن و در صورت وجود فناوری ایمنی اضافی مانند کنترل‌های دسترسی، نظارت تصویری و غیره است.

درایو: محرک درب از نیروی موتور برای باز کردن درب استفاده می کند. درایو در را باز می کند و دوباره آن را می بندد.

نوارهای حسگر: نوارهای حسگر (ردیاب حضور) مسیر برگ های درب و لبه های بسته را کنترل می کنند. اگر خطر برخورد یا گیر افتادن با شخص یا شیئی وجود داشته باشد، فوراً در را متوقف می کنند. بهترین و  با کیفیت ترین درب اتوماتیک در قم را از مجموعه ما دریافت کنید.

درب اتوماتیک چگونه کار می کند

امنیت درب اتوماتیک شیشه‌ای به چه صورت است؟

درب های ورودی سنتی که بایستی با دستگیره باز شوند را بارها دیده‌ایم. این درب ها امروزه در مراکز تجاری و فروشگاهی کمتر به چشم می‌خورند. به منظور سهولت در استفاده مشتریان امروزه بیشتر از درب اتوماتیک شیشه‌ای و نیمه اتوماتیک که با فشار دست یا زدن دکمه باز می‌شوند، استفاده می‌گردد.

درب اتوماتیک شیشه‌ای ضمن سهولت در استفاده با توجه به پکیج مورد استفاده در سیستم، قابلیت اتصال به سیستم اعلام حریق را داراست از طرفی شما به خواست خود می‌توانید وضعیت در را تغییر دهید، می‌توانید درب را قفل، یا کاملا باز یا اتوماتیک یا تنها برای ورود افراد یا تنها برای خروج آن ها تنظیم کنید. حتی این دسترسی را دارید که در صورت قطع برق درب را به صورت دستی باز کنید یا حتی در مواقع ضرورت از ریموت کنترل برای باز و بسته کردن درب استفاده کنید. این سطح از امنیت و سهولت در استفاده مطمئناً توسط درب های سنتی محقق نخواهد شد.

قیمت درب اتوماتیک در قم

قیمت درب اتوماتیک قم به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به آن اشاره شده است:

  • همان طور که گفته شد درب اتوماتیک شیشه ای مدل های مختلفی دارد که بسته به اپراتور مورد نظر و شرکت تولید کننده می تواند در قیمت درب اتوماتیک قم تاثیر گذار باشد.
  • مورد بعدی می توان به نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک قم، پهنای دهنه درب اتوماتیک شیشه ای و موارد دیگر اشاره کرد.
  • ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای شما موثر است.
  • اگر شما بخواهید در ابعاد استاندار درب اتوماتیک شیشه ای تغییر ایجاد کنید این تغییر می تواند بر نوع موتور و میزان قدرت آن تاثیرگذار باشد پس می تواند قیمت نهایی درب اتوماتیک شما را افزایش دهد.
  • و اگر مایل باشید می توانید روی شیشه درب اتوماتیک خود طرح های مختلفی مانند لوگوی تجاری خود را ایجاد کنید و همچنین می توانید رنگ شیشه سکوریت خود را مطابق سلیقه خود سفارش بدید که این موارد نیز می تواند باعث افزایش قیمت درب اتوماتیک شیشه ای شما شود.

مجموعه ما مفتخر است علاوه بر تولید درب اتوماتیک در قم ، کرکره برقی در قم ، پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم ترمال بریک و نرمال و انواع توری پنجره نظیر پلیسه و پرده کرکره داخل شیشه و همچنین کرتین وال نمایندگی آکپا در قم که بهترین پروفیل آلومینیوم می باشد را دریافت کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع