نمایندگی پنجره آلومینیوم آکپا در قم

نمایندگی آکپا در قم

آلومینیوم یک ماده سبک وزن و با استحکام بالا است که تقریباً در تمام جنبه های صنعت ساختمان سازی مدرن استفاده می شود. از درهای پاسیو در خانه ها گرفته تا دیوارهای شیشه ای در بلندترین آسمان خراش ها. پنجره ها و درهای آلومینیومی مواد انتخابی برای معماران و مشخص کننده ها در کاربردهای تجاری است و به طور فزاینده ای در بین صاحبان خانه محبوبیت دارد. معمولا الومینیوم ترمال بریک در برابر پنجره های یو پی وی سی قرار می گیرد که گروه صنعتی پنجره سازان تولید کننده پنجره آلومینیوم در قم جز سبد کالایی خود دارا می باشد. پروفیل آکپا یکی از برترین پروفیل های مطرح سیستم آلومینیوم نرمال و ترمال می باشد که بسیار با کیفیت می باشد . مجموعه ما مفتخر است نمایندگی آکپا در قم به صورت رسمی باشد.

به دلیل خواص منحصر به فرد آلومینیوم، شکل پذیری فوق العاده ای دارد و می توان آن را خم کرد یا به طرح های معماری بی شماری تبدیل کرد. همچنین بسیار بادوام و در برابر خوردگی ناشی از آلاینده های صنعتی مدرن بسیار مقاوم است و به نگهداری کمی نیاز دارد. طول عمر محصولات آلومینیومی به جای چند سال، در دهه ها اندازه گیری می شود.

پنجره آکپا در قم

اگر شما هم تصمیم به تعویض یا خرید درب و پنجره های آلومینیومی گرفته اید باید به این مورد نیز توجه کنید خرید از یک شرکت نام آشنا و معتبر می تواند نگرانی شما را تا حد زیادی کاهش دهد ابتدا قبل از خرید درباره شرکت سازنده پروفیل مورد نظر خود تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که پنجره ای مرغوب دریافت می کنید و آن شرکت استاندارد های مورد نظر را دارد.یکی از رقبای اصلی پنجره آکپا پنجره یو پی وی سی ویستابست می باشد که این گروه صنعتی پنجره سازان نمایندگی ویستابست در قم را هم دارا می باشد.

از این رو گروه صنعتی پنجره سازان برای مشتریان خود ارزش قائل است و سعی دارد بهترین ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهید به همین جهت مفتخر است که توانسته نمایندگی آکپا در قم باشد. تا بتواند متریالی مرغوب و استاندارد را به همراهان و مشتریان خود ارائه دهد.

نمایندگی اکپا در قم

پنجره دوجداره الومینیوم آکپا در قم

شرکت آکپا ایران را می توان در زمره موفق ترین تولید کنندگان پروفیل های آلومینیومی در ایران دانست که با استفاده از گنجینه علمی و تجربی مدیران خود و اتکاء برسیاست مشتری مداری و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی توانسته است در کوتاه ترین مدت، بیشترین حجم تولید پروفیل های اختصاصی آلومینیوم کشور را به خود اختصاص دهد، به طوری که امروزه شاهد افزایش 700 درصدی توان تولید نسبت به زمان بهره برداری می باشیم.

از آن جا که ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی همواره یکی از ارکان مدیریت سیستم کیفیت شرکت آکپا ایران می باشد، لذا این شرکت با استقرار و پیاده سازی دستورالعمل ها و روش های اجرایی لازم، موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران، گواهینامه فنی در زمینه تولید پروفیل های آلومینیومی حرارت شکن از مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی از سال 1391 الی 1400 و گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت می باشد. به همین سبب داشتن نمایندگی آکپا در قم و نمایندگی هافمن در قم  از افتخارات گروه صنعتی پنجره سازان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید پنجره دوجداره آلومینیوم در این مقاله با ما همراه باشید.

پنجره آلومینیوم اکپا در قم

چرا پنجره دوجداره آکپا در قم را نصب کنیم؟

پنجره های دوجداره آلومینیوم آکپا در قم می توانند خانه شما را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه دارند.پنجره دوجداره آلومینیوم آکپا در قم یک انتخاب محبوب هستند. این پنجره با دو شیشه نه تنها بادوام است بلکه عایق بیشتری نیز ارائه می دهد. بین شیشه های پنجره، جیب با گاز آرگون پر می شود تا فضا پر را کند. این جداکننده است که شیشه ها را در کنار هم نگه می دارد. پس، حداقل هدایت گرما در این پنجره وجود دارد.البته پنجره های یو پی وی سی هم نیز عایق های خوبی می باشند به خصوص پنجره وین تک که گروه صنعتی پنجره سازان نمایندگی وین تک در قم را نیز دارا می باشد.

بنابراین انتخاب پنجره های دوجداره آلومینیوم آکپا در قم می تواند خانه شما را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه دارد. جهت آب بندی و هوا بندی پنجره ترمال بریک آکپا درقم از واشرهای EPDM با طول عمر و کیفیت بسیار بالا استفاده می شود که پنجره ها را در مقابل ورود گرد و غبار و آب به داخل ساختمان ایمن می سازد. یکی دیگر از محصولات ما کرکره برقی در قم می باشد.

دلایلی برای انتخاب پنجره های دوجداره آلومینیوم آکپا در قم

با انتخاب شیشه دوجداره در پنجره های آلومینیومی شما می توانید از مزایای مختلفی بهره مند شوید. نصب این نوع پنجره ها آسان است و حتی تا سال ها عمر می کنند. همچنین ظاهر شگفت انگیزی به خانه شما می دهد و زیبایی خانه شما را چندین برابر می کند حتی تعمیر و نگهداری از پنجره آکپا در قم کم است و شما نیازی به تعویض مکرر پنجره خود ندارید و بهترین طول عمر را از این پنجره ها دریافت خواهید کرد .پس برای خرید پنجره آلومینیومی با کیفیت مرغوب می توانید به نمایندگی آکپا در قم مراجعه کنید.

پنجره اکپا در قم

ایده آل برای خانه های در آب و هوای سرد

با توجه به این که شهر قم در فصل زمستان آب و هوای بسیار سردی را تجربه می کند و سوز زیادی دارد ، پنجره های آلومینیوم دو جداره آکپا در قم از ورود هوای سرد به خانه جلوگیری می کند و در عین حال هوای گرم داخل خانه را نیز مسدود می کند.اگر در فصل تابستان نیاز به توری پنجره دارید یکی از محصولات گروه صنعتی پنجره سازان تولید توری پنجره در قم را دارا می باشد.

مواد آلومینیومی انتخاب بهتری نسبت به آهن است زیرا مواد در معرض پوسیدگی در شرایط مرطوب یا برفی قرار نمی گیرند. پنجره دوجداره‌ آلومینیوم آکپا در قم عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده‌اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می‌شوند. در گذشته پنجره‌های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل می‌کردند، ولی پنجره‌ ترمال بریک آکپا در قم به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آن ها این مشکل رفع شده است.

تنوع رنگی متناسب با دکوراسیون شما

در مورد مواد آلومینیومی نیز نیازی به رنگ آمیزی منظم نیست.بنابراین نیازی به صرف هزینه اضافی برای نگهداری این پنجره ها ندارید و با نصب پنجره دوجداره آکپا در قم در منزل خود می توانید در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

پنجره آکپا در قم دارای رنگ های پودری الکترواستاتیک با تنوع فوق‌العاده بیش از ۲۵۰ رنگ متنوع را در اختیار مصرف‌کنندگان پروفیل آلومینیوم می‌گذارد که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ریختگی است. علاوه بر آن تنوع و زیبایی یک سیستم پوشش و رنگ‌ آمیزی دیگر یعنی آنادایز تنها برای پروفیل آلومینیوم قابل انجام است. پروفیل‌های آلومینیوم با رنگ‌های چاپی و سخت‌شدن در کوره دوام و زیبایی دو چندانی دارند. تنها کافیست برای داشتن پنجره هایی متناسب با دکوراسیون منزل خود به نمایندگی آکپا در قم مراجعه کنید.

نمایندگی پنجره دوجداره اکپا در قم

عایق صوتی و حرارتی با پنجره دوجداره آلومینیوم آکپا در قم

پنجره دوجداره آلومینیوم آکپا در قم می توانند در مصرف برق صرفه جویی کنند، خانه شما را تزئین کنند، خانه شما را عایق کنند و آلودگی صوتی را کاهش دهند و این پنجره ها همچنین می توانند از شما در برابر مزاحمان محافظت کنند و سطح حریم خصوصی 100% را برای شما فراهم کنند.

استفاده از شیشه های دو جداره در پنجره ترمال بریک آکپا در قم خود نوعی عایق صوتی و حرارتی ایجاد می کند که به همراه استفاده از نوارهای پلی آمید به میزان قابل توجهی مانع از آلودگی صوتی نیز می شوند و آرامش را برای ساکنین منازل به ارمغان می آورد. از دیگر تولیدات مجموعه ما درب اتوماتیک در قم می باشد.

با دوام بودن پنجره آلومینیوم آکپا در قم

مواد آلومینیومی نیز گزینه ای قوی و بادوامی هستند. در حالی که مواد PVC از استحکام یکسانی برخوردار نیستند. آلومینیوم با پیچ و مهره های دوتایی نصب می شوند بنابراین آن را به گزینه ای امن تر تبدیل می کند.

پنجره دو جداره آلومینیوم آکپا در قم امکان سفارشی سازی کامل را فراهم می کند. شما می توانید این پنجره های دوجداره را روی کانال های پنجره ارسی بزرگ خود نصب کنید و افراد حرفه ای به راحتی می توانند این پنجره ها را بر روی پانل های پنجره شما قرار دهند.
بنابراین، از دلایل بالا، کاملاً واضح است که چرا باید پنجره‌ دوجداره آلومینیوم آکپا در قم را انتخاب کنید. شکل و اندازه پنجره ممکن است بر اساس نیاز تعیین شود. برای خرید این پنجره دوجداره آکپا در قم و نیز اطلاع از قیمت آن می توانید به نمایندگی آکپا در قم مراجعه کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع