قیمت پنجره انزو

پنجره های عایق یا پنجره های دوجداره در دهه گذشته به طور فزاینده ای محبوب شده اند. برخلاف پنجره‌های سنتی، این نمونه‌های همتای امروزی حاوی شیشه‌هایی هستند که فضای بین شیشه‌ها با گازهای بی‌اثر مانند زنون، آرگون یا کریپتون پر شده است تا یک مهر و موم هوابند ایجاد کند. این پنجره ها از موادی مانند آلومینیوم و یو پی وی سی ساخته شده اند و به عنوان یک مانع عایق بین داخل و خارج ساختمان عمل می کنند. پنجره های دوجداره نه تنها از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر هستند، بلکه دارای مزایای زیادی مانند عایق صدا، افزایش امنیت، بهره وری انرژی و غیره هستند. اما در بازار برندهای زیادی محصولات خود را عرضه می کنند که هر کدام دارای ویژگی ها و قیمت های متفاوتی هستند. قیمت پنجره انزو همانند قیمت پنجره وایزروین از نظر اقتصادی مناسب و با کیفیت می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت پنجره انزو که یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی است آشنا کنیم تا شما بتوانید پنجره ای با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب را خریداری کنید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پنجره انزو

معرفی شرکت پنجره دوجداره یو پی وی سی انزو

شرکت انزو در سال ۱۳۸۵ در حوزه تولید پروفیل یو پی وی سی بر اساس نیاز بازار و با توجه به واردات انبوه پروفیل از کشورهای اروپایی بر این امر اهتمام ورزید که با تولید این محصول در داخل علاوه بر صرفه جویی ارزی و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی به خارج از کشور، موجب رفع نیاز مونتاژکاران نیز شود. انزو در ابتدا با ۵ خط اکسترودر و یک خط میکسر شروع به کار نموده و با گذشت زمان و پی بردن مصرف کنندگان عزیز به کیفیت متمایز پنجره دوجداره یو پی وی سی انزو ماشین آلات خود را به ۱۱ خط اکسترودر و ۳ خط میکسر افزایش داده است.

شرکت انزو با احداث گروه صنعتی خود، توسط پرسنل مجرب و با بهره گیری از بهترین و مدرن ترین تجهیزات اندازه گیری مواد اولیه و با استفاده از دقیق ترین ماشین آلات و قالب های مدرن اروپایی مواد اولیه پلیمری را مخلوط و آماده تولید می نماید. قیمت پنجره انزو نسبت به پنحره همارشتاین پایین تر است اما قیمت پنجره همارشتن کمی بالاتر است ،با توجه به کیفیت بالا بسیار مناسب بوده و به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار است.

قیمت پنجره دوجداره انزو

ویژگی های پنجره دوجداره انزو

1. بهره وری انرژی بهبود یافته

یکی از بزرگترین مزایای پنجره های دوجداره انزو این است که گرمای ورودی یا خروجی از خانه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. مهر و موم هوا عایق موثر را تضمین می کند. بنابراین، در آب و هوای گرم تر، شیشه دوجداره میزان دریافت گرما را کاهش می دهد و در آب و هوای سردتر، میزان اتلاف حرارت کاهش می یابد و در نتیجه عملکرد کلی تهویه مطبوع و ترموستات ها را بهبود می بخشد و مصرف برق کلی خانه شما را کاهش می دهد. این بدان معنی است که قبض های انرژی شما کمتر می شود و شما می توانید در هزینه های زندگی خود صرفه جویی کنید.

قیمت پنجره انزو همانند قیمت پنجره سی فور  به نوع شیشه و پروفیل استفاده شده در آن نیز بستگی دارد با توجه به نیاز خود می توانید پنجره دوجداره یو پی وی سی انزو را از گروه صنعتی پنجره سازان سفارش دهید.

2. عایق صوتی مناسب

پنجره های تک جداره سنتی به دلیل عدم ارائه هیچ گونه عایق صوتی در این دنیای شلوغ و پر سر و صدا طرفدار ندارند. یکی دیگر از مزایای پنجره های دوجداره انزو این است که به طور موثر عایق صوتی خانه شما را فراهم می کنند. صداهای رایج از محله مانند ترافیک و بازی بچه ها را می توان با کمک پنجره های دو جداره انزو به میزان قابل توجهی کاهش داد. بنابراین، این پنجره ها برای خانه هایی مناسب است که نزدیک به جاده های اصلی پر سر و صدا، مدارس، فرودگاه ها و غیره هستند. قیمت پنجره انزو در بازار بسیار رقابتی و مناسب است تنها کافیست این پنجره را با قیمت مناسب خریداری کنید و آرامش را به خانواده خود هدیه دهید.

3. افزایش امنیت

پنجره‌های دوجداره انزو در مقایسه با پنجره‌های تک جداره آسیب‌پذیر، لایه‌ای از محافظت را ایجاد می‌کنند. آن ها بسیار قوی تر از پنجره های تک جداره هستند و شکستن آن ها سخت تر است. شما همچنین می توانید سیستم های قفل امنیتی مدرن را در واحدهای پنجره دوجداره انزو ادغام کنید و با خیالی آسوده امنیت خانه و محل کار خود را افزایش دهید. یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره انزو یراق آلات مورد استفاده در آن است شما به سفارش خود می توانید از یراق آلات مختلف در این پنجره استفاده کنید.

پنجره انزو

4. بهبود زیبایی شناسی

یک راه کاملاً آسان برای تغییر چهره خانه این است که از شر پنجره های تک جداره قدیمی خلاص شوید و پنجره های دوجداره شیک را وارد کنید. شما می توانید با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی خانه خود پنجره دوجداره یو پی وی سی انزو را در فریم های مختلف سفارش دهید. این نه تنها به جذابیت خانه شما می افزاید، بلکه ارزش خانه شما را نیز افزایش می دهد. از عوامل دیگری که در قیمت پنجره انزو همانند قیمت پنجره آورتا موثر است نوع بازشو و رنگ پنجره انتخابی شماست به عنوان مثال پنجره دوجداره دو حالته نسبت به پنجره دوجداره کشویی ارزان تر است زیرا یراق آلات مورد استفاده و سبک پنجره ها با هم متفاوت است.

5. جلوگیری از آسیب وسایل منزل

این دانش عمومی است که مبلمان و سایر عناصر دکور خانه های ما وقتی در معرض گرمای زیاد قرار می گیرند، آسیب می بینند. از آن جایی که پنجره‌های دوجداره انزو از نفوذ اشعه ماوراء بنفش به داخل خانه‌های ما جلوگیری می‌کنند، می‌توانند از آسیب دیدن مبلمان، فرش‌ها و نقاشی‌ها محافظت کنند. قیمت پنجره انزو با توجه به مزایای که ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است به همین دلیل شما با بودجه مناسب می توانید این پنجره را به راحتی خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

قیمت انزو

6. جلوگیری از تشکیل کپک

در حالی که رطوبت در شهر های شمالی کشورمان ایران بخشی از جذابیت آن است، اما می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. مانند کپک خطرناک که می تواند باعث حملات آسم شود و حتی در موارد جدی ریه ها را آلوده کند. شیشه دوجداره پنجره انزو تراکم را کاهش می دهد بنابراین از ایجاد کپک در آن جلوگیری می کند. پنجره دوجداره یو پی وی سی انزو با توجه به شرایط آب و هوایی کشور عزیزمان ایران تولید شده است پس در هر جایی از این کشور پهناور زندگی می کنید فرق نمی کنید می توانید قیمت پنجره انزو را همانند قیمت پنجره پرولاین از مراکز معتبر جویا شوید و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

پنجره دوجداره انزو

کنترل کیفیت پروفیل در پنجره دوجداره انزو

انزو پروفیل های یو پی وی سی تولیدی خود را در آزمایشگاه مورد بررسی دقیق قرار داده و این تولیدات را پس از اطمینان از کیفیت محصول و انجام تست و کنترل دقیق مواد اولیه، تست ابعاد و وزن، تست کیفیت رنگ، تست مقاومت ضربه، تست مقاومت جوش، آزمایش مقاومت در برابر سرما و گرما و تست انحراف از خط راست را انجام داده و سپس آن ها را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی درباره کیفیت و ضمانت پنجره دوجداره یو پی وی انزو آن را خریداری کنید. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پنجره انزو و همچنین قیمت پنجره شفر می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما در این حوزه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع