بالکن شیشه ای در قم

یکی از چیزهای که اکثر مردم در هنگام اجاره یا خرید آپارتمان به آن توجه می کنند تراس یا بالکن خانه است. مردم علاقه زیادی به بالکن شیشه ای در قم پیدا کرده اند زیرا با توجه به شلوغی شهر و عدم تمایل زیاد افراد برای بیرون رفتن از خانه بالکن شیشه ای در قم می تواند به یک خلوت برای ساکنین منزل تبدیل شود. که می توانند در روزهای زیبای پاییز و سرد زمستان در بالکن شیشه ای منزل خود به تماشای برگ ریزان و نم باران بنشنند و با لذت یک فنجان چای گرم بنوشند.گروه صنعتی وین  سازان علاوه بر بالکن شیشه ای یا بالکن شیشه ای ریلی در قم به صورت تخصصی پنجره Upvc در قم تولید می کند.

استفاده از فضای بالکن زمانی می تواند برای شما دلچسب و دلنشین باشد که بتوانید بدون سر و صدای ناشی از شلوغی شهرها و آلودگی هوا در هر فصلی از سال از آن لذت ببرید شما با نصب بالکن شیشه در قم می توانید از تمامی موارد گفته شده بهره مند شوید.توجه داشته باشید که بهترین قیمت بالکن شیشه ای در قم را می توانید از ما خرید کنید.

این محصول علاوه بر این که باعث می شود از آلودگی در امان باشید با عایق صوتی که می تواند ایجاد کند باعث می شود تا ضمن تماشای محیط اطراف خود بتوانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و دیگر سرمای زمستان و گرمای تابستان شما را اذیت نخواهد کرد. اگر به دنبال یه فضای خاص و دلنشین برای بالکن و تراس خود هستید بالکن شیشه ای در قم یا جام بالکن در قم می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.گروه صنعتی وین سازان یکی از تولید کنندگان برتر بالکن شیشه ای ریلی در قم افتخار داشتن نمایندگی ویستابست در قم را دارا می باشد.

بالکن شیشه ای در قم

قیمت بالکن شیشه ای در قم

بالکن شیشه ای در قم می تواند یکی از بهترین و کامل ترین راه حل برای اکثر بالکن ها باشد به خصوص اگر منعطف نیز باشد. بالکن های شیشه ای منعطف توسط چرخ های هدایت گر بالا و پایین، به صورت کشویی رو ریل حرکت کرده و در آخرین ایستگاه که دریچه بازشو است از ریل خارج و به صورت لولایی باز می شوند.قیمت بالکن شیشه ای در قم متفاوت می باشد اما ما توانسته ایم بهترین قیمت بالکن شیشه ای ریلی در قم را به مشتریان خود ارائه دهیم.همچنین می مجموعه ما توانسته نمایندگی هافمن در قم را دارا می باشد.

استفاده از بالکن شیشه ای در قم باعث می شود شما بتوانید هنگام وزیدن باد زیاد و یا سرد شدن هوا و باران از بالکن خود استفاده کنید و حتی در صورت شرایط آب و هوایی بد به خصوص در فصل پاییز که برگ ها مدام می ریزند و یا پرندگان مزاحمت ایجاد می کنند نیازی به تمیز کردن و نظافت بالکن خود را نداشته باشید. بالکن شیشه ای در قم با افزودن انعطاف و قابلیت باز و بسته شدن به پنل های شیشه بالکن ها این مشکل را به بهترین نحوه ممکن حل کرده است.

قیمت بالکن شیشه ای در قم

انواع بالکن

بالکن شیشه ای اصطلاحات مختلفی دارد که از جمله می توان به شیشای شدن بالکن، شیشه های بالکن، پوشش دهی بالکن، کاورکردن بالکن، شیشه های بالکن، بالکن با شیشه آکاردئونی و یا بالکن با شیشه تاشو اشاره کرد.یکی از پر استفاده ترین نوع بالکن شیشه ای ، بالکن شیشه ای تاشو در قم می باشد.

با توجه به توضیحات مقدماتی درباره بالکن شیشه ای و اهمیت به تمامی فضاهای INDOOR و OUTDOOR، به استفاده بهینه از تمامی فضاها حتی بالکن های کوچک، به توضیحات جامعی درباره بالکن شیشه ای می پردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتواند هنگام سفارش شیشه بالکن بهترین انتخاب را داشته باشید. گروه صنعتی وین سازان توانسته با کیفیت ترین جام بالکن را در قم تولید کند و تعویض پنجره در قم را انجام می دهیم کند که یکی از بهترین تولید کنندگان پروفیل در سطح کشور می باشد.

از مزایای اصلی استفاده از بالکن شیشه ای در قم می توان به مواردی از قبیل افزایش فضای زیر بنا، زیبایی، فضای بیشتر، عایق صوتی، عایق حرارتی، سهولت در شستشو و نظافت، ممانعت از ورود گرد و غبار و دوام زیاد اشاره کرد.

معمولا بالکن شیشه ای در قم را با 3 سبک مختلف انجام می دهند. اولین مدل بالکن شیشه ای با شیشه های تاشو که به شیشه های آکاردئونی نیز معروف است و دومین مدل بالکن شیشه ای به سبک فریم لس و آخرین مدل بالکن های شیشه ای فریم دار هستند.

بالکنی با شیشه های تاشو (آکاردئونی)

یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات ساختمانی که علاوه بر زیبایی فضای بسیار کمی را اشغال می کند بالکن شیشه ای تاشو است. جمع شدن شیشه ها به یک سمت باعث شده است که از آن بتوان برای مکان های مختلف از جمله تراس، بالکن، پشت بام، روف گاردن، آلاچیق، استخر و … نیز استفاده کرد. این سیستم به گونه ای طراحی شده که تایل اول بدون حرکت و الباقی تایل های شیشه ای حرکت کرده و با جابجایی داخل ریل، بر روی تایل ثابت قرار می گیرد و امکان ارتباط با فضای بیرون را امکان پذیر می کند. معمولا در این سیستم، شیشه ها از نوع سکوریت با ضمانت 8 میل و 10 میل هستند.

نمایندگی آکپا در قم نیز که یکی از برترین تولید کنندگان پنجره ترمال بریک می باشد را نیز به گروه صنعتی وین سازان اعطا شده است که توانسته بالکن شیشه ای تاشو در قم را به بهترین نحو ممکن تولید کند.

نحوه عملکرد بالکن شیشه ای در قم با شیشه تاشو به این صورت است که یکسری چرخک های هدایت گر بالا و پایین به صورت کشویی در ریل حرکت کرده و در آخرین قسمت که دریجه باز می شود از ریل خارج شده و به صورت لولایی باز می گردد.

بالکن شیشه ای فریم دار

در بالکن های شیشه ای فریم دار فایل های شیشه سکوریت معمولا با ضخامت 8 میل، 10 میل و یا نهایتا لمینت 2 لایه 5 میل استفاده می شود. یک ریل آلومینیومی سر تا سر روی کف و سقف کار شده که شیشه داخل این ریلینگ حرکت کند. در این مدل فایل شیشه ها معمولا بزرگ تر از مدل تاشو است. باید گفت این شیشه ها بسیار مقاوم و ایستا هستند ولی از نظر نسبت به شیشه های تاشو از زیبایی کمتری برخوردارند. این مدل بالکن با شیشه فریم دار از متداول ترین و قدیمی ترین نوع شیشه های بالکن هستند. در این سیستم با توجه به سایز دهانه بالکن، تعداد پانل ها را تقسیم می کنند و پانل ها قابلیت حرکت در داخل ریل را دارند.

بالکن شیشه ای فریم لس

بالکن شیشه ای فریم لس به شما وسعت دید زیادی را می دهد حتی در مواردی که دهانه خیلی بزرگ نباشد زیرا در این نوع بالکن شیشه ای از هیچ گونه اتصالی به خصوص اتصال عمودی استفاده نمی شود. در این سیستم می توان از شیشه یک قطعه ای به صورت یکپارچه استفاده کرد البته در صورتی که شما از این روش استفاده کنید ارتباط شما با محیط خارج بسته می شود زیرا این مدل بدون درب می باشد.مجموعه ما توانسته علاوه بر تولید بالکن شیشه ای همچنین درب اتوماتیک در قم  را تولید کند.

بالکن شیشه ای در قم

یراق آلات بالکن شیشه ای تاشو

اصولا شیشه مورد استفاده در بالکن شیشه ای در قم از نوع سکوریت و ایمنی می باشد، این شیشه های از استحکام خوبی برخودار هستند به طوری که در صورت شکسته شدن از خطرات جانی کمتری برخودار باشد.

یراق آلات شیشه سکوریت در بالکن شیشه ای در قم شامل دستگیره، قفل، لولا ، فریم و موارد دیگر می باشد. در صورتی که شما از شیشه سکوریت و یراق آلات با کیفیت برای بالکن شیشه ای خانه خود استفاده کنید طول عمر بالکن شیشه ای شما تضمین می شود و شما می توانید با خیال آسوده از بالکن شیشه ای در قم استفاده کنید.

در واقع می توان گفت اگر شما از یراق آلات با کیفیت مناسب استفاده کنید نیاز به تعمیر و نگهداری بالکن شیشه ای خود را به حداقل می رسانید. هر کدام از یراق آلات به کار رفته در بالکن شیشه ای می توانند نقش مهمی در کارکرد و عملکرد درب شیشه ای و بالکن ایفا کنند. در برخی مواقع اگر یراق آلات شما کیفیت لازم را نداشته باشند در صورت استفاده مداوم از شیشه و باز و بسته کردن درب شیشه ای متحرک برخی از قطعات فرسوده می شوند.

قیمت بالکن شیشه ای تاشو

حتی اگر شما از یراق آلات با کیفیت هم استفاده کنید اما در هنگام استفاده از بالکن شیشه ای در قم و بازو بسته کردن درب آن از آن استفاده نامناسب داشته باشید نیاز به تعویض و تعمیر یراق آلات توسط نصاب را پیدا می کنید زیرا در صورت بروز مشکل در عملکرد هر یک از قطعات عملکرد شیشه بالکن با اختلال مواجه می شود.

پس می توان گفت انتخاب یراق مناسب یک موضوع مهم در نصب این جام بالکن می باشد. از تجهیزات به کار رفته در نصب بالکن می توان به درزگیر، روپوش، درپوش، هدایتگر مفصل دار، قفل مورد استفاده در شیشه بالکنی، پین لولایی و پیچ و اتصالات شیشه بالکنی اشاره کرد. همان طور که گفتیم یکی از قطعات مهم در نصب بالکن، شیشه آن همچنین پروفیل جام بالکن می باشد. درر واقع بخش اعظمی از کارکرد و زیبایی بالکن های مدرن مربوط به شیشه این محصول می باشد. بنابراین در انتخاب شیشه مناسب و مقاوم باید دقت کافی را به عمل آوریم.

در صورت انتخاب نادرست شیشه و عدم کیفیت و مقاومت آن، بالکن شما کارایی لازم را نخواهد داشت. تمام ویژگی هایی که نصب بالکن شیشه ای در ساختمان به وجود می آورد، بستگی به کیفیت شیشه سکوریت آن خواهد داشت. شیشه به کار رفته در آن باید دارای ویژگی هایی از جمله ایمنی، عایق بودن و مقاومت باشد.از دیگر تولیدات ما کرکره برقی در قم می باشد.

بالکن شیشه ای تاشو در قم

مزایای بالکن شیشه ای ریلی در قم

به دلیل این که برخی از فضای بالکن ها خارج از دسترس هستند و کمتر مورد استفاده قرار می گیرند به خصوص در فصل های سرد سال که هوای بالکن به دلیل باز بودن بسیار سرد است. بهترین راه برای حل این مشکل اقدام به بستن بالکن با شیشه است با این روش می توان فضای بالکن را در تمام ساعات و روزهای گرم و سرد سال مورد استفاده قرار داد.

1. استفاده از این محصول باعث زیبایی نمای ساختمان شما می شود و می تواند محیطی آرام را برای شما به ارمغان آورد.

2. بالکن شیشه ای برای ساکنین طبقات یک حس امنیت ایجاد می کند.

3. برای ایجاد امنیت کودکان خود هنگام بازی در بالکن می توانید از محافظ بالکن یا بالکن شیشه ای در قم استفاده کنید.

4. این محصول به آسانی قابل باز و بسته شدن است و همچنین قابل اجرا برای هر سازه ای می باشد بدون اینکه برای شما محدودیت دیدی ایجاد کند.

5. با نصب این محصول  شما می توانید یک بخش جدید به فضای داخلی ساختمان خود اضافه کنید و با ایجاد دکوراسیون زیبا بالکن را به یک مکان کاربردی تر و دلنشین تر تبدیل کنید.

6. افزایش ایمنی و امنیت در آپارتمان ها با بالکن شیشه ای می تواند یک کاربرد بسیار مهم برای بالکن شما باشد.

7. باین نوع از بالکن می تواند عایق خوبی برای صدا، سرما و گرما باشد.

8. با استفاده از این بالکن می توان از ورود گرد و خاک و سایر آلودگی ها جلوگیری کرد.

9. جلوگیری از ورود حشرات، پرندگان، حیوانات شهری و لانه گذاری پرندگان با نصباین محصول امکان پذیر است.

10. شستشو و نظافت بالکن شیشه به آسانی امکان پذیر می باشد.

قیمت بالکن شیشه ای ریلی در قم

قیمت بالکن شیشه ای ریلی در قم بر اساس متراژ سازه مورد نظر تغییر می‌کند. از طرف دیگر لازم به ذکر است که در این زمینه، نوع شیشه مورد استفاده و هم‌چنین یراق آلات به کار رفته در طراحی سازه، در میزان قیمت آن اثر گذار است و باعث کاهش و یا افزایش قیمت آن خواهد شد. شیشه مورد استفاده در بالکن شیشه ای ریلی در قم می‌تواند درانواع شیشه بالکن متحرک و یا ثابت باشد ، اگر شیشه بالکن شما متحرک نصب شود یراق آلات بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد که در قیمت نهایی تاثیر گزار خواهد بود. هر یک از این سازه‌ها، با استفاده از فریم آلومینیومی و یا بدون فریم انتخاب و اجرا می‌شوند ، این موارد نیز بر قیمت بالکن شیشه ای در قم اثر دارد

قیمت جام بالکن در قم

از طرف دیگر هر چه میزان یراق آلات مورد استفاده در طراحی این محصولات کیفیت بالاتری داشته باشد بر عملکرد شیشه بالکن و تراس مورد نظر موثر واقع خواهد شد و این عامل نیز به نوبه ی خود، بر تعیین قیمت این متریال و هم‌چنین سازه طراحی شده، اثر گذار خواهد بود. قیمت شیشه بالکن ریلی قوس دار، با توجه به منحنی بودن شیشه نسبت به همتای مسطح خود کمی بالاتر است.

اولین المانی که در قیمت بالکن شیشه ای  تاشو در قم تاثیر گذار است متراژ دهنه ی بالکن می باشد.شیشه بالکنی در مدل های مختلفی نصب واجرا می شود بالطبع شیوه ی اجرایی نیز بر روی قیمت شیشه بالکن موثر خواهد بود.شیشه ی استفاده شده در بالکن شیشه ای در قم از جنس سکوریت می باشد.قیمت شیشه یک از فاکتورهای مهم در قیمت تمام شده ی بالکن شیشه ای می باشد.اگر از شیشه ی منحنی یا قوس دار استفاده شود ویا اینکه شیشه ی مات ویا طرحدار در کار اجرا شود بر روی قیمت تاثیر به سزایی خواهد داشت حتی رنگ شیشه سکوریت نیز مهم است رنگ های تیره و برنز قیمت بالاتری محسوب می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع