قیمت پنجره آبایان

قیمت پنجره آبایان

UPVC نوعی پلاستیک سخت استاندارد است که به پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی معروف است. پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده اخیراً به طور گسترده برای پنجره ها و درها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و مزایای بی شمارش، ترجیح داده شده ترین انتخاب برای مردم است.پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده یا همان یو پی وی سی در برابر رطوبت، آلودگی، خوردگی و قالب مقاوم است. اخیراً این یک جایگزین شناخته شده و پذیرفته شده برای پنجره های آهنی و آلومینیومی بوده است. همچنین پنجره های UPVC امنیت بیشتری را فراهم می کنند و بسیار بادوام هستند. قیمت پنجره آبایان نیز همانند قیمت پنجره انزو نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب می باشند.

اما باید بگوییم تمامی مزایای پنجره یو پی وی سی زمانی محقق می شود که پروفیل شما از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. پس خرید از یک برند معتبر و نام آشنا بسیار حائز اهمیت است ما در این مقاله قصد داریم درباره قیمت پنجره آبایان و مزایای این پنجره صحبت کنیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پنجره آبایان

معرفی شرکت پنجره یو پی وی سی آبایان

گروه تولیدی آبایان صنعت در سال 89 با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و رفع نیاز فعالان صنعت ساختمان فعالیت خود را در زمینه تولید درب و پنجره یو پی وی سی آغاز نمود. سپس با سابقه ای درخشان در این عرصه اقدام به راه اندازی کارخانه در زمینه تولید پروفیل یو پی وی سی با برند آبایان پروفیل با ظرفیت 4000 تن در سال و با 7 قالب اصلی در شهرک صنعتی شماره 2 دزفول نمود که در فاز دوم با افزایش خطوط تولید و اضافه کردن 8 قالب تکمیلی دیگر ظرفیت تولید به 10000 تن در سال رسید.

آبایان پروفیل، پروفیلی است با کیفیت بالا، مقاوم و مستحکم در شرایط سخت محیطی می باشد و طراحی آن انحصاری و بسیار شکیل بوده که قالب های آن با طراحی آلمانی ساخته شده اند. همواره سیاست اصلی گروه آبایان صنعت بر پایه کیفیت، استاندارد تولید و رعایت حقوق مصرف کننده می باشد که به همین جهت با بکارگیری ماشین آلات مدرن و پیشرفته، همراه با پرسنل متخصص و کار آزموده، محصولی با کیفیت را تولید و به بازار عرضه نموده. قیمت پنجره آبایان همانند قیمت پنجره آورتا نسبت به کیفیتی که به مشتری ارائه می دهد مقرون به صرفه می باشد.

پنجره دوجداره آبایان

عوامل موثر بر قیمت پنجره آبایان و مزایای آن

1. قابل تنظیم

پنجره‌ها، درها و نمای خارجی UPVC اغلب فقط در رنگ سفید در دسترس هستند، اما پنجره‌های UPVC اخیر فقط به رنگ سفید محدود نمی‌شوند، بلکه در رنگ‌ها، اشکال، سبک‌های قابل تنظیم و همچنین جلوه‌های تقلیدی مانند دانه‌های چوب در دسترس هستند.

برخلاف سایر همتایان، پنجره‌های یو پی وی سی آبایان را می‌توان بر اساس نیازها و مشخصات شما به‌صورت سفارشی، بریده‌شده، شکل‌دهی شده، رنگ‌آمیزی و بافت‌بندی کرد. شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون و سلیقه خود پنجره آبایان را سفارش دهید. یکی از عواملی که می تواند بر روی قیمت پنجره آبایان و همچنین قیمت پنجره وایزروین تاثیر گذار باشد نوع پنجره و طرح و رنگ آن است زیرا نحوه ساخت هر پنجره با توجه به سفارش شما متفاوت است.

2. عایق حرارتی کارآمد

پنجره های یو پی وی سی آبایان برای هر شرایط آب و هوایی ایده آل هستند و فضایی دنج، خنک و راحت را در خانه شما فراهم می کنند. پنجره های UPVC آبایان به دلیل عایق حرارتی کارآمد، حداقل اتلاف گرما را در زمستان و کاهش افزایش گرما در تابستان را تضمین می کند. شیشه پنجره همچنین نقش مهمی را ایفا می کند که به مقادیر حرارتی خوب، صرفه جویی در انرژی کمک می کند.

ضخامت شیشه مورد استفاده در آبایان پروفیل 20 میلی متر و به صورت دوجداره می باشد. نوع شیشه و ضخامت آن نیز از عواملی است که در قیمت پنجره آبایان اثر می گذارد.

قیمت آبایان

3. بادوام و طولانی مدت

جنس پنجره یو پی وی سی آبایان بسیار سخت است. پنجره های UPVC آبایان ماندگاری بالایی دارند و برای سال ها ظاهر و لعاب یکسانی را ارائه می دهند بدون این که تحت تأثیر عوامل فیزیکی قرار بگیرند. این قاب ها می توانند در برابر شدیدترین عناصر مقابله کنند. آن ها ساختار اصلی خود را حفظ می کنند و حتی تحت فشار شدید آب و هوا دست نخورده باقی می مانند. نه پوسیده می شوند و نه خورده می شوند. کیفیت بی نظیر پوشش UPVC آبایان در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) از پنجره محافظت می کند و در نتیجه از محو شدن پنجره ها به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید محافظت می کند.

برخلاف آهن و سایر مواد، پنجره های UPVC نیازی به رنگ آمیزی منظم ندارند. تنها نگهداری مورد نیاز تمیز کردن منظم و ساده است. این کار نیازی به تعمیر و نگهداری پرهزینه بیشتری ندارد. آن ها یکی از قوی ترین پنجره ها هستند و در مقایسه با همتایان خود ماندگاری طولانی دارند. قیمت پنجره آبایان در مقابل مزایای که دارد بسیار اقتصادی است و می تواند خیال شما را از هر جهت آسوده کند.

این یک موهبت بزرگ برای افرادی است که دارای املاکی هستند که در مناطق ساحلی قرار دارند که نمک بالایی دارند و به طور کلی باعث آسیب به پنجره ها و درها می شود، اما با پنجره های UPVC آبایان اصلاً مشکلی وجود ندارد. هیچ یک از این شرایط آب و هوایی سخت بر آن تأثیر منفی نمی گذارد. در هر شرایط آب و هوایی که باشید برای خرید و اطلاع از قیمت پنجره آبایان می توانید با گروه صنعتی پنجره سازان تماس بگیرید.

4. تعمیر و نگهداری کم

خرید پنجره یو پی وی سی آبایان یک سرمایه گذاری یکباره است زیرا نیازی به نگهداری منظم ندارد. پنجره های UPVCآبایان بر خلاف سایر مواد طبیعی نیازی به سنباده کاری و رنگ آمیزی منظم ندارند. پنجره های یو پی وی سی آبایان تعمیر و نگهداری پایینی دارند و به راحتی قابل نگهداری هستند و فقط به نگهداری دوره ای به دستمال مرطوب نیاز دارند تا لکه نشوند و همچنین آلودگی یا کثیفی از بین برود. با توجه به قیمت پنجره آبایان همانند قیمت پنجره سی فور که بسیار مناسب است شما می توانید در سایر هزینه های نگهداری پنجره صرفه جویی کنید.

قیمت پروفیل آبایان

5. مقاوم در برابر آب و هوا

آب و هوا غیرقابل پیش بینی است، آب و هوا در بعضی شهرها می تواند گاهی بسیار خشن باشد. شرایط آب و هوایی سخت رایج است. نماهای بیرونی سازه مانند پنجره ها و درها به دلیل آب و هوای شدید محو و پوسیده می شوند، اما با پنجره های آبایان این طور نیست. پنجره های UPVC آبایان در برابر عوامل جوی خشن طبیعی حساس نیستند، از این رو بدون محو شدن، پوسیدگی یا حتی کهنه شدن عمر طولانی تری دارند. کیفیت در هر محصولی در قیمت آن می تواند تاثیر گذار و مهم باشد این مسئله در رابطه با قیمت پنجره آبایان نیز مستثنی نیست.

گروه تولیدی آبایان صنعت به دلیل داشتن واحد کنترل کیفیت QC متخصص و با تجربه و داشتن اطمینان خاطر از کیفیت و دوام پروفیل های تولیدی خود،کلیه مقاطع پروفیل UPVC تولیدی تحت نام تجاری Abayan Profile را از تاریخ فروش به مدت 10 سال تحت ضمانت و پوشش بیمه ایران قرار داده است.

6. قابل بازیافت

در دنیای امروز که آلودگی و کثیفی زیادی وجود دارد که بر سیستم اکو طبیعی تأثیر منفی می گذارد، بازیافت اجباری می شود. بازیافت بسیار مهم است زیرا زباله ها تأثیر منفی زیادی بر محیط طبیعی دارند. آن ها مواد شیمیایی مضر و گازهای گلخانه ای را آزاد می کنند. پنجره های آبایان به دلیل قابل بازیافت بودن خاص هستند.

7. امنیت

امنیت همیشه بالاترین اولویت در دکوراسیون داخلی کلاسیک است. ما برای امنیت خانه شما اهمیت زیادی قائل هستیم زیرا اهمیت زیادی دارد. قاب‌ها و پانل‌های پنجره یو‌پی‌وی‌سی آبایان هر چند فوق‌سبک دارای قاب‌های قوی و مستحکمی هستند و زمانی که در ترکیب با قفل مناسب و پانل شیشه‌ای دوجداره استفاده می‌شوند، امنیت را تا حد زیادی افزایش می‌دهند. این به جلوگیری از نفوذ یک مزاحم کمک می کند. ما ایمنی و امنیت کامل را با تمام راه حل های پانل پنجره UPVC خود تضمین می کنیم.

از عوامل دیگری که در قیمت پنجره آبایان همانند قیمت پنجره سیندژ می تواند موثر واقع شود یراق آلات مورد استفاده در پنجره است. زیرا یراق آلات نیز می تواند در عملکرد و طول عمر پنجره شما اثر گذار باشد.

پنجره آبایان

8. بازدارنده آتش

یکی از برجسته ترین مزایای پنجره های UPVC آبایان ضد حریق بودن آنهاست. طبق مقررات، واحدها و چهارچوب پنجره ها و درهای ساختمان باید از مواد مقاوم در برابر حریق ساخته شود تا از گسترش آتش خارجی جلوگیری شود. پنجره‌های UPVC آبایان این را تضمین می‌کنند و به پروتکل ایمنی آتش‌سوزی پایبند هستند، به این معنی که در صورت وقوع آتش‌سوزی، مواد مسیر اصلی را به مدت 30 دقیقه باز نگه می‌دارند.

9. تهویه

پنجره‌های یو پی وی سی آبایان در انواع مختلف، اندازه‌ها، ابعاد، شکل‌ها، سبک‌ها و الگوهای مختلف ارائه می‌شوند که سیستم تهویه استثنایی را با جریان هوای موثر به داخل اتاق ارائه می‌کنند. یکی از انواع پنجره های UPVC آبایان پنجره دو حالته است که یک پیکربندی موثر پنجره است. این شامل ترکیبی است که پنجره در دو حالت باز می شود که تهویه عالی را فراهم می کند. همان طور که می دانید ابعاد، اندازه، شکل، سبک، شیشه و… بر روی قیمت پنجره آبایان همانند قیمت پنجره شفر موثر است و می تواند قیمت تمام شده آن را کاهش یا افزایش دهد.

قیمت پنجره دوجداره آبایان

10. عایق صدا

عایق صدا یکی از مزایای بسیاری خوبی است که با پنجره های یو پی وی سی آبایان همراه است. یکی از مهم ترین مزایای پنجره های UPVCآبایان می تواند همین موضوع باشد. پنجره های یو پی وی سی آبایان آلودگی صوتی را تا 40 دسی بل کاهش می دهند و می توانند آرامش را به شما و خانواده تان هدیه دهند. شما می توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت پنجره آبایان با کارشناسان ما در گروه صنعتی پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این حوزه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع