نمایندگی ویستابست در قم

نمایندگی ویستابست در قم

اگر قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید یا در حال ساخت و ساز هستید قطعا یکی از گزینه های انتخابی شما برای پنجره متریال UPVC است. پنجره های دوجداره UPVC امروزه به دلیل مزایای بسیاری که دارد در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اما چیزی که باید در انتخاب پنجره در نظر گرفت پروفیل پنجره UPVC است که می تواند تاثیر بسزایی در طول عمر پنجره شما داشته باشد. زیرا پنجره ها در معرض آب و هوا هستند و اگر کیفیت لازم را نداشته باشند دچار پوسیدگی و تغییر رنگ می شوند.پنجره ویستابست را می توان جز سه برند اصلی تولید کننده پنجره یو پی وی سی در کشور دانست.گروه صنعتی ,وین سازان دارای نمایندگی ویستابست در قم و نمایندگی وین تک در قم می باشد.

در هنگام انتخاب پنجره یو پی وی سی باید به برند پروفیل پنجره خود دقت کنید و قبل از انتخاب بررسی های مورد نظر را انجام دهید تا بتوانید انتخاب آگاهانه ای داشته باشید.  گروه صنعتی وین سازان ارائه دهنده بهترین قیمت پنجره ویستابست در سطح کشور می باشد.در بازار برندهای مختلفی وجود دارد که ممکن است شما هنگام انتخاب آن ها گیج شوید پس با ما در این مقاله همراه باشید تا یکی از برترین برندهای بازار را به شما معرفی کنیم و درباره انتخاب یک پنجره UPVC خوب شما را راهنمایی کنیم.

اگر به دنبال نمایندگی ویستابست در قم هستید و یا قصد خرید پنجره ویستابست در قم را دارید با مطالعه این مقاله می توانید تمامی نکات مهم هنگام خرید پنجره را عنوان کردیم که کاربران عزیز ما بتوانند خریدی آگاهانه انجام دهند و نتوانند سر خریدار کلاه بزارند. انواع و اقسام تولید کننده داریم که هر کدام به شیوه و نوعی به مشتریان خود پنجره تحویل می دهند پس تا انتهای مقاله ما رو دنبال کنید.

پنجره ویستابست در قم

پنجره ویستابست در قم چرا پر طرفدار است؟

پروفیل ویستابست یکی از پروفیل های نام آشنای بازار درب و پنجره یو پی وی سی است که در سال 1382 به ثبت رسید و از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی آغاز کرد و طی 3 سال توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه در ایران تبدیل شود.گروه صنعتی وین سازان مفتخر است که توانسته نمایندگی ویستابست در قم را داشته باشد و بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

این شرکت با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، تنوع محصولات تولیدی خود را به 43 سطح مقطع در انواع 3 محفظه‌ای، 5 محفظه‌ای و کشویی و لمینیت در رنگ های متنوع، ارتقاء داده و در حال حاضر با 13 خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه 18000 تن، محصولات خود را عرضه می نماید.

چرا باید پنجره UPVC را انتخاب کنیم؟

ابتدا قبل از هر چیز باید بدانیم که پروفیل یو پی وی سی چیست و چرا باید این پروفیل را برای درب و پنجره خود انتخاب کنیم.پلی وینیل کلرید (UPVC) نوعی پلاستیک است که به دلیل سختی و انعطاف پذیری آن مشهور است. UPVC به دلیل ضریب دوام بالا و ویژگی های نگهداری کم ، یک ماده قاب بندی پنجره ای است که به طور گسترده انتخاب شده است. طول عمر قاب های پنجره UPVC نه تنها در سال ها بلکه در دهه ها طول می کشد و آن ها را به یک انتخاب فوق العاده مطلوب برای ملک شما تبدیل می کند.گروه صنعتی وین سازان جز تولید کنندگان برتر پنجره upvc در قم می باشد.

پنجره دوجداره ویستابست در قم

در هنگام خرید پنجره دوجداره ویستابست در قم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

پنجره  UPVC می توانند در معرض اشعه ماوراء بنفش ، گرد و غبار ، رطوبت ، موریانه ها ، مواد شیمیایی و غیره مقاومت کنند. در نتیجه ، مواد پوسیده نمی شوند ، پوست نمی کنند ، تاب نمی خورند و به راحتی تغییر رنگ نمی دهند. حتی با حداقل نگهداری نیز رشد می کند. UPVC با وجود ماده مصنوعی ، سازگار با محیط زیست است. پنجره های UPVC برای فضایی اکولوژیکی که هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکرد نمره بالایی دارد ، گزینه ای عالی است.

نصب پنجره های UPVC در ملک شما یک سرمایه گذاری طولانی مدت است ، به همین دلیل انتخاب سازنده مناسب ضروری است. حتما هنگام انتخاب شرکت سازنده توجه داشته باشید که از چه پروفیلی برای پنجره شما استفاده می کنند آیا پروفیل استفاده شده استانداردهای لازم را دارد یا خیر؟ ما در شرکت وین سازان سعی بر این داشته ایم تا با بهترین ها در این حوزه کار کنیم و گرفتن نمایندگی ویستابست در قم قطعا برای ما باعث افتخار است.

در زیر 5 نکته مفید وجود دارد که به شما کمک می کند تعیین کنید که آیا پنجره های UPVC انتخاب درستی است یا خیر.

نکته شماره 1 دقت در کار

با توجه به رشد فناوری ، اطلاعات با کلیک روی یک دکمه در دسترس است ، و این امر باعث می شود تا بتوانید دقت و جستجوی خود را در مورد تولید کنندگان معتبر پنجره UPVC در اینترنت جستجو کنید. قبل از تصمیم گیری در مورد تولید کننده پنجره های UPVC ، از وب سایت سازنده دیدن کنید تا در مورد شرکت و پیشنهادات آن بیشتر بدانید. تولید کننده پنجره های UPVC که شما انتخاب می کنید باید دارای مجوز باشد و باید در فرآیند تولید مجرب باشد. همچنین خواندن توصیفات مشتریان خوب است مطمئن شوید که نظرات مثبت از نظرات منفی بیشتر است. علاوه بر این ، قبل از تصمیم گیری ، باید اعتبار سازنده را ارزیابی کنید. ما نمایندگی ویستابست در قم را داریم که یکی از برندهای معتبر در حوزه درب و پنجره UPVC است و شما با مراجعه به سایت ویستابست می توانید اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

نکته شماره 2 حرفه ای های مجاز

متخصصان مجرب و متخصص فقط باید نصب پنجره های UPVC شما را انجام دهند. آن ها باید از دانش تخصصی لازم برای نصب پنجره های UPVC برخوردار باشند. این پنجره ها دارای تقویت کننده های فولادی گالوانیزه و سیستم قفل چند نقطه ای هستند تا امنیت مطلوب را ارائه دهند. اما برای این که پنجره های UPVC محافظت مناسب را ارائه دهند ، باید به درستی نصب شوند. تکنسین های آموزش دیده می دانند که چگونه این پنجره ها را به درستی نصب کنند. پس بهتر است به شرکتی اطمینان کنید که متخصصان لازم برای نصب پنجره های شما را داشته باشند.

نمایندگی ویستابست در قم

نکته شماره 3 هنگام خرید پنجره ویستابست در قم  محصولات ممتاز

هنگامی که پنجره های جدید UPVC را نصب می کنید ، سوال اصلی این است که آیا پنجره های UPVC پس از سال ها همچنان پابرجا خواهند ماند یا خیر. این بستگی زیادی به کیفیت محصول و نحوه نصب آن دارد. زیرا طول عمر محصول مترادف با کیفیت است. هنگام خرید قاب پنجره برای ملک خود ، نباید از نظر کیفیت مصالحه کنید. همیشه تولیدکنندگانی را انتخاب کنید که محصولاتی را ارائه می دهند که دارای استانداردهای اروپایی هستند.شرکت ویستابست دارای تمامی گواهینامه های معتبر می باشد از جمله دارنده گواهینامه SKZ آلمان ،دارنده گواهینامه RAL آلمان،دارای گواهینامه مرجع بر اساس الزامات ISIRI-ISO/IEC17025 است. ما با داشتن نمایندگی ویستابست در قم برای مشتریان خود بیشترین ارزش را قائل هستیم.

هنگام انتخاب پنجره های UPVC ، انواع پروفیل UPVC ، تقویت کننده های فولادی مورد استفاده در پروفیل و غیره را بررسی کنید تا انتخابی آگاهانه داشته باشید. پنجره های UPVC با کیفیت خوب باید دارای تقویت کننده های فولادی گالوانیزه و سیستم قفل چند نقطه ای باشند و باید از کیفیت عالی برخوردار باشند.

نکته شماره 4 گزینه سفارشی سازی

پنجره جزء مهمی از دکوراسیون کلی ملک شما است. به همین دلیل است که شما باید تولید کننده پنجره های UPVC را انتخاب کنید که پروفایل های قابل تنظیم را ارائه می دهد. از طرح های مختلف پنجره ها مانند کشویی گرفته تا دیوارها تا سایه ها و اندازه های مختلف ، باید بتوانید پنجره های UPVC خود را دقیقاً مطابق میل خود تولید کنید. شرکت ویستابست با استفاده از تکنولوژی و دانش فنی شرکت گراینر که بدون شک معتبرترین و بزرگترین مجموعه ساخت قالب های پروفیل یو پی وی سی به حساب می آید کار خود را آغاز و ادامه داده است. برخورداری از تکنولوژی روز دنیا در این زمینه و نیز بهره برداری از قالب های با کیفیت و دارای طول عمر زیاد باعث گردیده است که محصولات با کیفیت با رواداری (تلرانس) ابعادی بسیار مناسبی در این سال ها در اختیار مشتریان قرار گیرد.

نکته شماره 5 راه حل های 360 درجه

همیشه بهتر است تولید کننده پنجره های UPVC را انتخاب کنید که بتواند خدمات جامع و با کیفیتی را از زمان انتخاب قاب و شیشه تا نصب آسان و پشتیبانی پس از فروش به شما ارائه دهد. با انتخاب چنین شرکتی ، دیگر نیازی به تعقیب چندین فروشنده مانند نجار ، سازنده و تامین کننده شیشه برای نصب پنجره های UPVC نخواهید داشت. این امر همچنین شما را از تعقیب زنجیره ای فروشندگان در صورت نصب پنجره شلخته یا مسائل مربوط به کیفیت نجات می دهد.

پنجره های UPVC شما به اندازه قاب و شیشه نصب شده خوب خواهند بود. برای پنجره های UPVC برتر شما ، ما راه حل های شیشه ای برتر را ارائه می دهیم. راه حل های شیشه ای را برای نیازهایی مانند حریم خصوصی ، ایمنی ، راحتی صوتی و حرارتی پیدا کنید. کارشناسان ما از انتخاب محصول تا نصب و پس از فروش ، پشتیبانی تمام عیار را به شما ارائه می دهند.

قیمت پنجره ویستابست در قم

چه چیزی پنجره UPVC خوب را ایجاد می کند؟

هنگام انتخاب پنجره دوجداره UPVC دقت کنید که پنجره شما دارای گواهینامه های لازم و ضمانت نامه معتبر باشد تا در صورت بروز آسیب برای پنجره دچار مشکل نشوید یکی از برندهای که گواهینامه های لازم را دارد شرکت ویستابست است. ویستابست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید در و پنجره یو‌‌‌‌‌‌ پی ‌وی‌ سی براساس استانداردهای بین‌المللی اولین دارنده گواهینامه کیفیت رال آلمان در سطح کشور می‌باشد.
در راستای اطمینان بخشی به تولیدکنندگان در و پنجره و مصرف کننده نهایی، شرکت ویستابست آمادگی و امکان صدور ضمانت نامه را در قبال دفرمگی و تغییر رنگ پروفیل تا 10 سال پس از نصب دارد.

این موضوع باعث آسایش خیال تولید کننده پنجره در مورد پروفیل مصرفی و همچنین مصرف کننده نهایی در خصوص کیفیت پنجره می شود. البته شرایطی برای صدور بیمه نامه در نظر گرفته شده است که مهمترین آن ها، تولید در و پنجره ها با استاندارد بالا و رعایت الزامات فنی تولید و نصب ویستابست است.

چرا ویستابست در قم

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت متناسب با شرایط سخت آب و هوایی
  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا
  • استفاده از فرمولاسیون مورد تایید شرکت CHEMSON اتریش
  • دارنده پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداردهای ملی به شماره 12291
  • تولید با کلاس A (دیواره اصلی 3 میلیمتر) مطابق با استاندارد ملی 12291
  • دارا بودن سبد محصول با 43 سطح مقطع
  • ارائه پروفیل های رنگی با تکنولوژی لمینیت با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه اروپایی

شرکت وینسازان با داشتن نمایندگی ویستابست در قم و نمایندگی هافمن در قم تمامی امکانات لازم را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد تا شما بتوانید با خیالی آسوده پنجره ای با طول عمر مفید و ضمانت نامه معتبر داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع