قیمت پنجره ترمال بریک به چه شکل محاسبه می شود؟

قیمت پنجره ترمال بریک

وین سازان تولید کننده انواع پنجره و ارائه دهنده بهترین قیمت پنجره دوجداره کشور میباشد.پنجره های آلومینیومی برای بسیاری از صاحب خانه ها در سراسر ایران یک انتخاب محبوب است. پنجره های آلومینیومی به دلیل خطوط دید باریک ، ظاهر کوچک و مدرن بسیار مورد توجه قرار می گیرند و همچنین از مقاومت فوق العاده قوی برخودارند و از خوردگی ، پوسیدگی و تابخوردگی جلوگیری می کنند.با این حال ، آلومینیوم یک عایق طبیعی نیست ، این بدان معناست که اگر پنجره های شما فقط از آلومینیوم ساخته شود ، گرمای ارزشمند داخل خانه شما از بین می رود. قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به زیبایی و استحکامی که دارد به صرفه می باشد.

با این حال ، قبل از این که از نصب پنجره های آلومینیومی زیبا منصرف شوید و آن را به طور کلی کنار بگذارید ، به خواندن این مقاله ادامه دهید، زیرا فرآیندهای تولید مدرن و ابتکاری راه حلی را برای این امر ایجاد کرده اند پس جای نگرانی نیست!

قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دلیل فناوری که در ساخت آن برای جلوگیری از خروج گرما و سرما استفاده شده نسبت به آلومینیوم نرمال بیشتر است اما با توجه به مزایایی بسیار زیاد پنجره آلومینیوم ترمال بریک این پنجره می تواند ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.اطمینان از عملی بودن پنجره های آلومینیوم نرمال بریک و همچنین زیبایی ظاهری ، وقفه های حرارتی فوق العاده کارآمد در قاب پنجره های آلومینیومی مدرن قرار می گیرند. اجازه دهید بیشتر توضیح دهیم…

قیمت پنجره ترمال بریک

قیمت ترمال بریک در مقایسه با آهن و Upvc

در حال حاضر سه متریال برای تولید و ساخت درب و پنجره دوجداره موجود می باشد. بانک اطلاعات پنجره سازان را که بررسی کنید به این سه متریال خواهید رسید . این سه مورد شامل آهن ، یو پی وی سی و آلومینیوم می باشد . آهن که قدیمی تر از یو پی وی سی و آلومینیوم می باشد و خانه های قدیمی اکثرا آهنی هستند چند مشکل بزرگ داشت . مشکل اول که بسیار مهم است عایق نبودن این فلز می باشد . در صورتی که یو پی وی سی عایق صوتی و حرارتی بسیار قوی می باشد . آهن فلز است و سرما را از بیرون ساختمان به داخل ساختمان انتقال می دهد . قیمت ترمال بریک نسبت به یو پی وی سی و آهن کمی بالاتر می باشد اما بازهم بر میگردد به برند پروفیل و یراقی که استفاده می شود.

مشکل دیگه آهن نیازمندی به رنگ آمیزی سالیانه می باشد. همچنین دچار زنگ زدگی می شود . مشکلاتی نظیر خوردگی دارا می باشد . مورد دوم که باید به بررسی آن بپردازیم یو پی وی سی می باشد . یو پی وی سی به صورت پیش فرض و نرمال سفید رنگ باشد و یک فرآورده نفتی می باشد. یو پی وی سی عایق صوتی بسیار قوی می باشد که از ورود آلودگی صوتی به داخل خانه شما جلوگیری می کند . مزیت دیگر یو پی وی سی عدم نیاز به رنگ آمیزی سالیانه خواهد داشت و به سادگی با یک پارچه و آب تمیز خواهد شد. Upvc نیز عایق حرارتی بسیار قوی می باشد و از ورود سرما در فصل زمستان به داخل خانه جلوگیری کند و نیجه آن صرفه جویی در انرژی می باشد و حتی مبلغ قبوض انرژی را کاهش می دهد.

ترمال بریک چیست؟

ترمال بریک چیست ؟ ترمال بریک به سادگی قطعه ای از مواد است که در قاب پنجره آلومینیومی قرار گرفته است تا اتلاف حرارت را به حداقل برساند. این قاب آلومینیومی را به دو قسمت داخلی و خارجی جداگانه ، با مواد کمتر رسانا مانند پلی آمید یا پلی اورتان ، جدا می کند. شکست ایجاد شده به طور موثر انتقال دما را کاهش می دهد و اطمینان می دهد که پنجره ها به برخی از ویژگی های عملکردی دست پیدا می کنند. در این جا در وین سازان ، ما از فناوری خلاقانه حرارتی استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل شود همه مشتریانی که می خواهند ظاهر مینیمالیستی پنجره های آلومینیومی مدرن استفاده کنند هرگز در عملکرد حرارتی مصالحه نکنند.از نظر عملکرد حرارتی پنجره آلومینیوم نرمال نسبت به پنجره upvc کمی ضعیف تر می باشد.

چرا پنجره های آلومینیومی دارای ترك های حرارتی هستند؟

فناوری ترمال بریک یک ویژگی مهم در یک پنجره آلومینیومی است زیرا به تنظیم دمای داخل خانه شما کمک می کند ، خانه شما را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می دارد. پنجره آلومینیوم ترمال بریک ما در ترکیب با شیشه های سه جداره یا دوجداره دارای درجه A برای بازده حرارتی هستند با توجه به عملکرد آن ها ، آن ها می توانند میزان انرژی مورد استفاده شما را برای گرم کردن خانه کاهش دهند ، صورت حساب ها و ردپای کربن شما را کاهش دهند. یک گام فوق العاده برای نجات سیاره ما!

وقفه های حرارتی علاوه بر اطمینان از عایق بندی خوب خانه شما ، قاب ها را تقویت کرده و احتمال تراکم را کاهش می دهد. بدون شکست حرارتی ، قاب های آلومینیومی نصب شده در اتاق های با رطوبت بالا (مانند آشپزخانه و حمام) باعث ایجاد تراکم می شوند ، زیرا آلومینیوم بسیار سردتر از هوای مرطوب داخل خانه شما است ، بنابراین به دماهای گرمتر واکنش نشان می دهد. به همین دلیل قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به سایر پنجره ها بیشتر است.با نصب پنجره ترمال بریک وین سازان ، می توانید مطمئن باشید که پنجره های آلومینیومی جایگزین شما یا تعویض پنجره های قدیمی شما بسیار بادوام و کم مصرف هستند ، در حالی که یک ویژگی خیره کننده به نمای بیرونی خانه خود اضافه می کنید.

قیمت ترمال بریک

تفاوت پنجره آلومینیوم نرمال و پنجره ترمال بریک

چارچوب یک پنجره تأثیر قابل توجهی بر بهره وری انرژی کلی هر پنجره و در دارد – از جمله سیستم های دو جداره. در حالی که شیشه دوجداره به عنوان معیاری برای کارآیی انرژی در نظر گرفته می شود ، انتخاب شیشه های دو جداره با قاب آلومینیومی استاندارد تنها نصف راه برای داشتن پنجره ای با کارایی بالا است.در صورت تمایل جهت اطلاع از تفاوت های بین پنجره آلومینیوم با یو پی وی سی می توانید مقاله ” تفاوت پنجره آلومینیوم یا Upvc ” را مطالعه کنید.

قاب آلومینیومی نرمال:

همان طور که بسیاری از ما می دانیم فلز/آلومینیوم رسانای عالی گرما و سرما است به این معنی که می توانید مقدار زیادی گرما را از طریق قاب پنجره/درب از دست داده یا به دست آورید.این در نهایت عملکرد یک شیشه با کارایی بالا که برای یک پنجره انتخاب شده است را تضعیف می کند. پس یک پنجره آلومینیومی نرمال حتی اگر شیشه دوجداره نیز داشته باشد باز هم عایق خوبی برای گرما و سرما نیست و نمی تواند بهره وری انرژی را برای خانه شما به همراه داشته باشد.برای بهبود عملکرد کلی پنجره یا درب ، باید یک ترمال بریک به قاب اضافه شود.

قاب پنجره آلومینیوم ترمال بریک:

قاب آلومینیوم ترمال بریک قابی است که دارای یک نوار پلی آمید تقویت شده (غیر فلزی ، کامپوزیتی ، ساختاری ، مصالح) است که بین پروفیل های آلومینیومی داخل و خارج آن ثابت شده و یک سد عایق بندی شده در قاب پنجره ایجاد می کند.نوار پلی آمید ماده ای با هدایت حرارتی پایین است که انتقال گرما و سرما را از طریق قاب پنجره به حداقل می رساند و در نتیجه بازده انرژی را بهبود می بخشد.این نوار پلی آمید نسبت به آلومینیوم استاندارد بر انتقال حرارت و سرما تأثیر بسزایی خواهد داشت.

این مقاطع را می توان آنودایز یا پودر پوش کرد تا در برابر آب و هوای سخت مقاومت کند ، از جمله آسیب UV و خوردگی نمک.تأکید بر انتخاب محصول مناسب برای کاهش اتلاف گرما در آب و هوای سردتر و کاهش افزایش حرارت در آب و هوای گرمتر ، باید تصمیمی مهم برای دستیابی به راحتی بیشتر و بهره وری انرژی باشد.انتخاب قاب مناسب و گزینه شیشه ای کمک می کند و هرچه مقدار U پایین تر باشد ، پنجره کلی بهتر است. هر چند قیمت پنجره آلومینیوم ترمال بریک بیشتر است ولی می تواند باعث کاهش هزینه های قبوض انرژی شود و در هزینه های شما در بلند مدت صرفه جویی کند.پنجره ترمال بریک نه تنها در هزینه صورتحساب انرژی شما صرفه جویی می کند بلکه نقش بسزایی در بهبود راحتی کلی خانه شما دارد.

قیمت آلومینیوم ترمال بریک

عوامل دخیل در برآورد قیمت پنجره آلومنیوم ترمال بریک

عوامل متعددی در قیمت پنجره ترمال بریک نقش دارند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

۱- برند پروفیل مصرفی:

در تولید پنجره آلومینیوم ترمال بریک از میان پروفیل های مصرفی می‌توان به نام شرکت های آکپا ایران(ترمال بریک آکپا) ، وین تک و … اشاره نمود که تقریبا می‌توان گفت جز چند برند مطرح و با کیفیت تولید پروفیل در ایران هستند و بهترین پروفیل ترمال بریک را دارند، همچنین با توجه به پیشرفت‌های سال‌های اخیر در صنعت تولید پروفیل ساختمانی در ایران، کیفیت مناسبی را در اختیار تولیدکنندگان درب و پنجره ترمال بریک قرار می‌دهند. اما انتخاب بهترین برند پنجره ترمال بریک در این میان واقعا دشوار است.

۲- ابعاد و اندازه فریم اصلی درب و پنجره ها و تیپ بندی و ابعاد بازشوها:

عامل بسیار مهم دیگری که در قیمت پنجره ترمال بریک نقش اساسی دارد ابعاد کلی پنجره ها می‌باشد. به طوری‌که با تغییر در ابعاد و اندازه ها، استاندارد نبودن اندازه ها از لحاظ میزان پرت پروفیل و تغییر در تعداد بازشو هر پنجره و …
قیمت پنجره ترمال بریک دستخوش تغییراتی متناسب می‌گردد که این موضوع اهمیت مشاوره قبل از ساخت ” بیس فریم اصلی ” پنجره های ساختمان را آشکار می‌سازد. تفاوت پنجره ترمال با نرمال از نظر قیمت کمی متفاوت هستند و قیمت پنجره ترمال بریک بالاتر می باشد.

۳- برند یراق آلات و نوع بازشو:

در بحث یراق آلات پنجره ترمال بریک علاوه بر تنوع بسیار بالایی که در نوع بازشو ها ( اعم از پنجره ترمال بریک کشویی، لولایی، ۲ حالته، لیفت اند اسلاید، فولکس واگنی ، پنجره ترمال بریک آکاردئونی و … ) وجود دارد که به شدت بر قیمت پنجره ترمال بریک اثر گذار است.

برند یراق آلات مصرفی هم در محاسبه قیمت پنجره آلومینیوم ترمال بریک اهمیت بسزایی دارد پس باید در انتخاب یراق آلات مصرفی و انتخاب شرکت سازنده دقت کنید تا بتوانید محصولی با کیفیت مناسب و استاندارد دریافت کنید.بدیهی است برند یراق آلات مصرفی در ماندگاری و کارایی پنجره آلومینیومی ترمال بریک بسیار حائز اهمیت است به طوری که چنان چه از برندهای نامعتبر یراق آلات استفاده شود اثرات سوئی در کیفیت و کارایی پنجره آلومینیومی ترمال بریک خواهد داشت.

۴- کیفیت لاستیک های آب بندی و هوابندی:

کیفیت ساخت و متعلقات مصرفی در اسمبل کردن پنجره الومینیومی ترمال بریک.پر واضح است که اهمیت کیفیت متعلقات بکار رفته در ساخت درب و پنجره ترمال بریک قابل کتمان نیست.همچیین با توجه به روش‌های مختلف در اسمبل کردن درب و پنجره ترمال بریک اهمیت استفاده از متعلقات و روش های ساخت مناسب بیش از پیش نمایان می‌گردد.

پنجره ترمال بریک

مزایای پنجره ترمال بریک

قبوض انرژی کمتر

پنجره های کم مصرف مانند پنجره ترمال بریک باعث کاهش هزینه های انرژی 10 تا 25 درصد می شود. این خاصیت پنجره ها را به یک سرمایه گذاری باور نکردنی تبدیل می کند. بسیاری از ما متوجه این موضوع نیستیم، اما این پنجره ها می توانند به طور قابل توجهی در مصرف انرژی و هزینه ها در مدت زمان طولانی صرفه جویی کنند. قیمت پنجره ترمال بریک با توجه به کاهش مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

کاهش ردپای کربن

اگر به تغییرات آب و هوایی اهمیت می دهید، باید درک کنید که حتی کمترین تلاش ما در حفظ انرژی می تواند کمک زیادی به نجات سیاره کند. با نصب پنجره‌های ترمال بریک، می‌توانید در مصرف انرژی صرفه‌ جویی کنید و در نتیجه میزان کربن خود را کاهش دهید.

امن تر

پنجره های ترمال بریک یک لایه امنیتی اضافی دارند. آن ها بسیار قوی هستند و از خانه شما در برابر مزاحمان و عناصر به طور یکسان محافظت می کنند. ترمال بریک ها همچنین به عنوان یک مانع اضافی در برابر رطوبت عمل می کنند. این خاصیت پنجره ها به کاهش احتمال تراکم کمک می کند. شما با تعویض پنجره های قدیمی خود با پنجره ترمال بریک می توانید از امنیت خانه خود اطمینان حاصل کنید. قیمت پنجره ترمال بریک در مقایسه با مزایای که ارائه می دهد مناسب بوده و جای هیچ نگرانی را برای شما باقی نمی گذارد.

عایق صدا بهتر

چه در یک خیابان شلوغ زندگی می‌کنید و می‌خواهید از سر و صدا جلوگیری کنید چه در کنار راه آهن یا فرودگاه فرقی نمی کند، پنجره‌های ترمال بریک نجات ‌دهنده شما هستند. آن ها 1000 برابر آهسته تر از پنجره آلومینیومی نرمال صدا را منتقل می کنند، بنابراین اساساً با نصب آن ها نیز خانه خود را عایق صدا خواهید کرد. هزینه و قیمت پنجره ترمال بریک واقعا ارزش آسایش و آرامش خانه بعد از یک روز شلوغ و خسته کننده را دارد پس بهتر است روی انتخاب و سفارش پنجره آلومینیوم ترمال بریک بیشتر فکر کنید تا بتوانید آسودگی خاطر را به خانواده خود هدیه دهید.

ساده در نگهداری

پنجره های آلومینیومی نیاز به نگهداری بسیار کمی دارند. آن ها در طیف وسیعی از پرداخت های مختلف موجود هستند و اکثر آن ها فقط به یک پاک کردن هر 2 تا 4 ماه برای از بین بردن کثیفی نیاز دارند. بر خلاف پنجره های آهنی، فریم های آلومینیوم ترمال بریک برای حفظ کیفیت مقاوم در برابر آب و هوا نیازی به رنگ آمیزی ندارند. فریم ها زنگ نمی زنند، خورده نمی شوند یا پوسیده نمی شوند.

افزایش دوام

پنجره اتصال شما به فضای باز است. آن ها همچنین اولین خط دفاع شما در برابر عناصر بیرونی هستند، به این معنی که پنجره شما باید بتواند در برابر آب باران، بادهای شدید و حتی شعله های آتش مقاومت کند!

پنجره های آهنی با گذشت زمان دچار خوردگی، زنگ زدگی یا کپک زدن می شوند، اما پنجره ترمال بریک کمتر تحت تأثیر عناصر طبیعی قرار می گیرند و به طور قابل توجهی دوام بیشتری خواهند داشت.

اگر هنوز سؤالی دارید یا می‌خواهید برای پنجره جدید خود پیشنهادی دریافت کنید، با ما در وین سازان تماس بگیرید. ما خدمات عالی تولید پنجره آلومینیومی را ارائه می دهیم. به عنوان یکی از شرکت سازنده پنجره آلومینیوم می توانید اعتماد نمایید.

جمع بندی

برای جمع بندی، همه ما می دانیم که پنجره های فلزی مزایای خود را دارند و قرن هاست که وجود داشته اند. برخی از نمادین ترین ساختمان های جهان پنجره ها را دارند. آن ها مطمئناً دارای عمر طولانی، استحکام ساختاری و تعمیر و نگهداری آسان هستند. اما این جدیدترین و پرطرفدارترین فناوری ترمال بریک یک نوآوری است که مزایای آن بسیار زیاد و بی امان است.

بنابراین اکنون با خواندن این مقاله می دانید که چرا باید از پنجره ها و درهای آلومینیوم ترمال بریک استفاده کنید.برای تصمیم گیری آگاهانه، باید مزایای درب و پنجره ترمال بریک را مقایسه کنید و سپس تصمیم بگیرید که کدام گزینه برای خانه یا ساختمان شما بهترین است.

با گروه صنعتی وین سازان، یک تولید کننده و تامین کننده حرفه ای محصولات آلومینیومی و شیشه ای، می توانید از بهترین طرح ها همراه با دوام، زیبایی شناسی و کیفیت عالی مطمئن باشید. درها، پنجره‌ها و سیستم‌های کشویی ما از امکانات پیشرفته تولید یکپارچه با فناوری کلاس جهانی، قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش موثر ساخته شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پنجره ترمال بریک تنها کافیست با کارشناسان ما در وین سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

6 دیدگاه

    • سلام
      وقت شما بخیر
      لطف کنید برای کسب اطلاعات بیشتر از روش های ارتباطی موجود با مشاورین گروه صنعتی وین سازان در تماس باشید و به طور رایگان از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

  • سلام
    زارعی هستم از شهرکرد
    در منطقه ما هوا بسیار سرد است ایا پنجره آلومینیومی ترمال بریک عایق هست یا باید Upvc تهیه کنم؟

    • سلام
      وقت شما بخیر
      لطف کنید برای کسب اطلاعات بیشتر از روش های ارتباطی موجود با مشاورین گروه صنعتی وین سازان در تماس باشید و به طور رایگان از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

    • سلام
      وقت شما بخیر
      لطف کنید برای کسب اطلاعات بیشتر از روش های ارتباطی موجود با مشاورین گروه صنعتی وین سازان در تماس باشید و شمارو راهنمایی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع