چسب ماستیک جی مکس

چسب ماستیک جی مکس

هر نوع چسب برای کاشی ها، پوشش های دیوار، پنل های بین کابینت و طیف وسیعی از سایر مواد مصرفی برای سطوح، باید مقرون به صرفه، قوی و به سادگی قابل نصب باشد. افتادن در طول فرآیند نصب یک نگرانی عمده برای نصب های عمودی است. رطوبت یکی دیگر از مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. کاشی در محیط های متفاوتی از جهت شرایط رطوبت نصب می شود، از مناطقی که مقادیر زیادی آب را تجربه می کنند تا مکان های بدون آب. چسب ماستیک جی مکس همانند دیگر قیمت چسب جی مکس نسبت به کیفیت بالایی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

هنگام گذاشتن کاشی های سرامیکی یا چینی، چسب های مایع برای کاشی لازم است تا تمام این شرایط را برآورده کند و محکم به زیرلایه خود بچسبد. ملات ماستیک و نازک از انواع چسب هایی هستند که بیشتر برای نصب کاشی های سرامیکی، چینی و شیشه ای استفاده می شوند. یکی از بهترین چسب های ماستیک برای کاشی کاری چسب جی مکس ماستیک است که ما در این مقاله قصد داریم شما را با چسب ماستیک جی مکس و ویژگی های آن آشنا کنیم تا بتوانید هنگام تصمیم گیری بهترین انتخاب را داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چسب ماستیک جی مکس

قیمت چسب ماستیک جی مکس

ماستیک اصطلاحی مبهم است که به طور کلی به چسب های سریع اشاره دارد. به طور سنتی، ماستیک یک رزین گیاهی ارگانیک از درختچه Pistacia lentiscus بود و اصطلاح آن به دلیل قوام چسبناک و صمغی آن به کلمه ماستیک مربوط می شود.

چسب‌ها و ماستیک‌های درزگیر تا حد زیادی صنعت ساخت و ساز امروزی را تحت تأثیر قرار داده‌اند. ماستیک متریالی است که با آن کار درز گیری و آب بندی کردن مصالحی از قبیل سنگ، آجر و کاشی را انجام می دهند. ماستیک ها دارای انواع مختلفی از قبیل قیری، سیلیکون، پلی یورتان، پلی سولفید، اکرولیکی و … می باشند.

چسب جی مکس ماستیک چسبندگی بسیار بالایی به انواع متریال های ساختمانی مثل سنگ، فلز های مختلف، بتن و متریال های دیگر را دارد. همچنین عمر طولانی دارد و بسیار با کیفیت می باشد. ماستیک ها غیر سمی می باشند و به همین جهت می توان در مصارفی که با آب آشامیدنی برخورد دارند، به راحتی استفاده شوند. به علاوه در برابر نور خورشید و عامل های محیطی مقاوم هستند.

چسب ماستیک جی مکس همانند چسب سیلیکون جی مکس منقبض نمی شود و انبساط محدودی دارد. همچنین در مقابل دمای هوای بسیار گرم، سرمای زیاد و یخ بندان مقاوم بوده و قابلیت انعطاف پذیری خود را حفظ می کند. بسیار جالب است که بدانید چسب ماستیک جی مکس قابلیت رنگ کردن دارد و می‌توان از انواع رنگ‌ها با حلال آب یا تینر برای رنگ‌آمیزی آن استفاده کرد.

چسب ماستیک جی مکس در رنگ های سفید، مشکی، قهوه ای تیره و روشن، شامپاینی، طوسی تیره و روشن و رنگ های سفارشی در بازار عرضه شده اند. درزگیری درب و پنجره در شرایط محیطی نامناسب نیازمند ماده ای مناسب است که نه ترک بخورد نه منجمد شود و هم آنتی باکتریال باشد.

چسب جی مکس ماستیک

انواع چسب ماستیک جی مکس

چسب ماستیک جی مکس انواع مختلفی دارد که انواع آن می توان به ماستیک 700 با وزن 460 گرم، ماستیک 400 با وزن 500 گرم، ماستیک 600 با وزن 400 گرم، ماستیک 500 با وزن 440 گرم اشاره کرد. شما می توانید با توجه به نیاز خود چسب ماستیک جی مکس مورد نظر را خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

قیمت چسب ماستیک جی مکس

کاربرد چسب ماستیک جی مکس

1. چسب ماستیک جی مکس دوام و چسبندگی بسیار بالایی دارد به همین دلیل در برابر عوامل مخرب محیطی، عوامل شیمیایی و جریانات آب بسیار مقاوم است.

2. چسب ماستیک‌ جی مکس قابلیت سازگاری با هر سطحی (فلزی، چوبی، بتنی و… ) را دارد و در نصب پنجره دوجداره بسیار موثر می باشد.

3. استفاده از آن‌ها بسیار راحت بوده به طوری که بعد از اعمال به روی سطح سریع خشک می‌شوند.

4. چسب ماستیک جی مکس انعطاف‌پذیری بسیار بالایی در برابر دمای بالا و پایین دارد.

5. از چسب ماستیک‌ جی مکس می‌توان در پر کردن درزهایی چون مخازن آب، استخرها و کانال‌های آب استفاده کرد.

6. درزها را کاملا آ‌ب‌بندی می‌کنند به طوری که در برابر آب و سایر سیالات غیرقابل نفوذ می‌شوند.

7. در ترمیم بتن‌هایی که نیاز به بازسازی دارند از ماستیک‌ها استفاده می‌کنند.

8. ترک‌های ریز سطحی و درزهای انبساطی را کاملا آب‌بندی می‌کند.

نحوه استفاده از چسب ماستیک جی مکس

1. برای کار با چسب ماستیک جی مکس حتما باید سطح مورد نظر عاری از هرگونه آلودگی، چربی و مواد زائد باشد.

2. قبل از استفاده و اعمال چسب ماستیک جی مکس از آماده‌سازی و عمل آمدن ماستیک اطمینان کامل داشته باشید.

3. برای کار با چسب ماستیک جی مکس بهتر است از دستکش کار و عینک محافظ استفاده شود.

4. قبل از اعمال چسب ماستیک جی مکس به روی سطح مورد نظر بهتر است به درجه حرارت آن توجه داشته باشید، برخی از ماستیک‌ها درجه حرارت بالا نیاز دارند و برخی درجه حرارت پایین.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع