پنجره دوجداره دایره ای

پنجره دوجداره دایره ای

پنجره دوجداره دایره ای بهترین راه حل طراحی برای ایجاد ظاهر و فضای منحصر به فرد است. آن ها یکنواختی خطوط مستقیم و مستطیل هایی را که بیشتر خانه ها و ساختمان ها را مشخص می کنند، می شکنند. آن ها به یک نقطه کانونی فوری در هر اتاق تبدیل می شوند و بازدیدکنندگان را به سمت خود می کشانند. پنجره دوجداره دایره ای یا به نوعی پنجره دوجداره قوس دار که در دو مدل ثابت و قابل اجرا موجود است، می تواند یک راه حل سفارشی برای پروژه شما ایجاد کند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره دوجداره دایره ای و مزایای آن آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای خانه خود بگیرید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پنجره دوجداره دایره ای

طرح های مدرن پنجره دوجداره دایره ای

منحنی، دریچه ای، گرد یا دایره ای هر چه که آن ها را بنامید، پنجره دوجداره دایره ای یک انتخاب عالی برای ساخت و ساز جدید و نوسازی و پنجره دوجداره ویلایی است. آن ها به ویژه در بازسازی ها متمایز هستند و با حداقل تلاش و هزینه ظاهری کاملاً جدید به خانه شما می دهند.

ما می‌توانیم پنجره‌های سفارشی را در دو شکل دایره‌ای و بیضی، چه به عنوان پنجره های کوچک که در حمام محبوب هستند و چه به‌عنوان یک مرکز بزرگ در اتاق نشیمن شما، تولید و عرضه کنیم. هم طیف وسیعی از اندازه ها و هم گزینه های باز برای پنجره دوجداره دایره ای وجود دارد از جمله:

  • پنجره دوجداره دایره ای ثابت
  • پنجره های محوری عمودی یا افقی

از نظر طراحی، آن ها به صورت دایره کامل، بیضی، نیم دایره یا پنجره های قوسی استاندارد در دسترس هستند.

پنجره دایره ای upvc

گزینه های موجود برای پنجره دوجداره دایره ای

این نوع از پنجره به طور آزادانه قابل تنظیم هستند تا نیازهای فردی شما را برآورده کنند و با نمای موجود شما مطابقت داشته باشند.

  • قابل تولید با متریال های مختلف از جمله آلومینیوم و یو پی وی سی
  • پروفیل های 5 یا 6 محفظه برای مدل های یو پی وی سی
  • استفاده از شیشه دو یا سه جداره
  • گزینه های امنیتی اضافی مانند شیشه سکوریتی و امنیتی
  • قابل سفارش در مدل های مختلف از جمله ثابت و بازشو

گروه صنعتی پنجره سازان در ساخت و تولید پنجره Upvc  دایره ای و سفارشی تخصص دارد . شما می توانید طیف وسیعی از پنجره ها را در شکل ها و اندازه های مختلف از جمله آلومینیوم و یو پی وی سی سفارش دهید و خانه خود را با سلیقه و سبک دلخواه زیبا و منحصر به فرد کنید.

پنجره دوجداره upvc دایره ای

مزایای پنجره یو پی وی سی دایره ای

1. خانه گرمتر با پنجره یو پی وی سی دایره ای

مهم ترین دلیل برای این که چرا شما به شیشه دوجداره برای پنجره ای دایره ای نیاز دارید این است که این نوع از پنجره عمدتاً برای کاهش اتلاف گرما از خانه ها طراحی شده اند، با جذب و ذخیره درصد بالاتری از گرمای طبیعی از خورشید و به عنوان نوعی عایق عمل می کنند. با این حال، مزیت مضاعف این فناوری این است که در طول ماه‌های تابستان، شیشه‌های دوجداره با به دام انداختن اشعه‌های خورشید و به حداقل رساندن گرمایی که از طریق پنجره‌های تک جداره در روزهای گرم تابستان می‌سوزند، از گرمای بیش از حد خانه جلوگیری می‌کند. این نوع از پنجره مناسب برای ساخت پنجره دوجداره بزرگ نمی باشد.

پنجره سه جداره دایره ای
2. مصرف انرژی را کاهش می دهد

اگرچه در ابتدا ممکن است تعویض پنجره های شما گران به نظر برسد، اما ارزش سرمایه گذاری را دارد زیرا هزینه های انرژی کمتری را صرف می کنید. پنجره های تک جداره می توانند تا 70 درصد گرمای خانه را از دست بدهند که باعث می شود ساکنان بیشتر به سیستم گرمایشی خود وابسته شوند. بنابراین تهیه پنجره های دوجداره هم برای جیب شما و هم برای محیط زیست بهتر است. شما می توانید با نصب این نوع از پنجره در دراز مدت در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

پنجره آلومینیوم دایره ای
3. ارزش ملک را افزایش می دهد

اگر به این فکر می کنید که روزی خانه خود را بفروشید، پس داشتن این نوع از پنجره می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد. نه تنها به دلیل مزایای گرم و دنج، بلکه پنجره دوجداره دایره ای به دلیل منحصرد به فرد بودن فوراً ظاهر خانه شما را به روز می کند و خریداران به این نتیجه می رسند که خانه شما از همه نظر جذاب و زیبا است و می تواند گزینه بسیار خوبی برای خرید و سرمایه گذاری باشد. البته توجه داشته باشید که شرکت درب و پنجره Upvc را برای ساخت این نوع پنجره به خوبی انتخاب نمایید.

پنجره وین تک دایره ای
4. کپک و تراکم را کاهش می دهد

صحبت در مورد کیفیت، پنجره های تک جداره «سلامتی» خانه شما را کاهش می دهد. تراکم می تواند باعث ایجاد کپک و تراکم شود که می تواند یک مسئله جدی برای کودکان و افراد مسن باشد. پنجره آلومینیوم ترمال بریک دایره ای رطوبت اضافی روی شیشه‌های پنجره را کاهش می‌دهد و خانه شما را به مکانی سالم‌تر و مطلوب‌تر برای زندگی تبدیل می‌کند.

پنجره هافمن دایره ای
5. کاهش صدا

اگر در یک محله شلوغ زندگی می‌کنید یا در نزدیکی جاده‌ای پر سر و صدا زندگی می‌کنید، پس پنجره دایره ای به شما این امکان را می‌دهد که خانه‌ای ساکت‌تر و آرام‌تر با کاهش صدا تا 60 درصد داشته باشید، این مزیت نیز می تواند دلیل دیگری برای سرمایه‌گذاری عالی باشد.

پنجره دایره ای
6 .امنیت بیشتر

شکستن یک پنجره تک جداره به طور کلی می تواند بسیار آسان باشد، زیرا تنها یک شیشه برای شکستن وجود دارد. بنابراین، برای جلوگیری از نفوذ متجاوزان به خانه شما، پنجره‌ دوجداره دیره ای دارای پوسته‌ی محافظ بسیار بیشتری با دو جداره است. به این معنی که شکستن آن ها یا باز کردن آن ها از بیرون سخت‌تر است. با افزودن شیشه دوجداره به پنجره های خود، می توانید مطمئن باشید که خانه شما بسیار محافظت شده است. به نوعی میتوان گفت پنجره دوجداره بیمارستان بهتر است برای روحیه بیشتر مریض های از این نوع استفاده شود.

پنجره ترمال بریک دایره ای
7. زیبا و دل انگیز

آیا سبک خاصی از نمای بیرونی را برای خانه خود در نظر دارید؟ چه سنتی و چه مدرن فرقی نمی کند پنجره دایره ای می تواند ظاهری زیبا و منحصر به فرد را به خانه شما بدهد این در حالی است که شما می توانید زیبایی شناسی اصلی خود را بدون در خطر انداختن کمبود عایق حفظ کنید.

پنجره upvc دایره ای
تفاوت های اساسی پنجره دوجداره دایره ای

پنجره دوجداره دایره ای معاصر دارای شیشه دوجداره استاندارد هستند و حتی می توان آن ها را با شیشه های سه جداره، شیشه های امنیتی و شیشه های عایق صدا سفارشی کرد. با این حال، شکل آن ها با چندین محدودیت جزئی همراه است.

  • انواع محدود مکانیزم باز کردن
  • رکاب های پنجره معمولاً یکپارچه نیستند
  • کرکره های غلتکی مورد استفاده در آن ها یکپارچه نیست

از آن جایی که کرکره‌های غلتکی را می‌توان به صورت خارجی اضافه کرد، محدودیت مکانیسم باز کردن شاید مهم‌ترین نکته‌ای باشد که باید در نظر گرفته شود. پنجره دوجداره دایره‌ای شکل معمولاً دارای مکانیزم محوری نصب شده در مرکز هستند. این امر مکانیسم های لغزش یا چرخش را برای اهداف عملی رد می کند.
مزیت پنهان پنجره دوجداره دایره ای این است که نیاز به فضای کمتری دارد و به راحتی می توان آن ها را به بسیاری از قسمت های خانه اعم از داخلی و خارجی اضافه کرد. حتی پنجره‌های محوری به فضای کمتری نیاز دارند، زیرا فقط نیمی از قاب به سمت داخل می‌چرخد و فضای داخلی را ذخیره می‌کند.

این عمدتا به دلیل عدم وجود گوشه ها است. به عنوان مثال، یک پنجره دوجداره دایره ای به راحتی می تواند در ناحیه شیروانی قرار گیرد، زیرا اندازه آن توسط گوشه های افقی محدود نمی شود و فقط کل قطر آن در نظر گرفته می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع