پرده کرکره داخل شیشه در قم

پرده کرکره داخل شیشه در قم

پرده های کرکره داخل شیشه یک پرده یکپارچه جایگزینی شیک و مرتب برای پرده ها، پرده های خارجی و سایر پانسمان های پنجره برای خانه یا محل کار شما هستند. این پرده ها کاملاً در داخل واحد دو جداره قرار می گیرند و به این معنی است که آسیب نمی بینند و هرگز نیازی به تمیز کردن نخواهند داشت.گروه صنعتی وین سازان در قم یکی از تولید کنندگان اصلی پرده کرکره داخل شیشه می باشد همچنین تولید کننده پنجره یو پی وی سی در قم نیز می باشد.

ممکن است نگران مهر و موم شیشه ها و پنجره ها باشید ولی باید به شما بگوییم جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا تمام واحدها مهر و موم شده و پر از گاز آرگون است و دارای یک مهر و موم دوتایی هستند که به تضمین کیفیت و عملکرد انرژی پنجره ها و درهای شما در طولانی مدت کمک می کند.

دو مهر و موم به معنای محافظت بیشتر است به شما آرامش می دهد که در آینده مشکلی نخواهید داشت. مهر و موم ثانویه همچنین به واحد شیشه عایق (IGU یا واحد مهر و موم شده) استحکام ساختاری خود را می دهد و اطمینان می دهد که پس از نصب هیچ گونه حرکتی وجود ندارد. این امر به ویژه در واحدهای مهر و موم شده بزرگتر مورد استفاده در درب های پاسیو و دوتایی مهم است.برای سفارش پرده کرکره داخل شیشه قم بهتر است به یک شرکت معتبر اطمینان کنید تا دچار مشکل نشوید.توجه داشته باشید که اجرای شیشه دوجداره کرکره دار هم با یو پی وی سی هم با آلومینیوم امکان پذیر می باشد که گروه صنعتی وین سازان توانسته جز بهترین تولید کنندگان پرده داخل شیشه در کشور می باشد.

قیمت پرده کرکره داخل شیشه در قم

پرده کرکره داخل شیشه یک راه حل عملی برای درب و پنجره های کشویی و تاشو

پرده های یکپارچه را می توان در داخل هر پنجره یا دری در اندازه های 300 میلی متر تا 2600 میلی متر عرض و در هر قاب آلومینیومی یا یو پی وی سی نصب کرد و حتی می توان آن را در درب ها و پنجره های موجود تعبیه کرد. مانند هر واحد مهر و موم شده دیگری نصب آن ها آسان است.

آن ها همچنین تنها راه حل عملی برای درب های کشویی پاسیو، درب های فرانسوی و درب های تاشو هستند، زیرا با مکانیزم باز شدن تداخل ندارند و به خوبی درون شیشه ها قرار می گیرند.شیشه دوجداره کرکره دار در قم با پنجره ترمال بریک نیز امکان پذیر است ، از اینرو ما تونسته ایم نمایندگی اکرول در قم را نیز دریافت کنیم.

پرده‌ کرکره داخل شیشه قم یک پرده یکپارچه که با افزودن یک رنگ نهایی شیک به اتاق شما، برای کنترل دمای اتاق، حفظ حریم خصوصی و محافظت از مبلمان شما در برابر محو شدن عالی هستند. آن ها نهایت محافظت را در برابر گرما و تابش نور خورشید به شما می دهند در حالی که برای همیشه عاری از گرد و غبار و کثیفی باقی می مانند. آن ها همچنین در واحدهای آب بندی شده سه جداره موجود هستند. یکی دیگر از پیشنهاد های ما به شما پرده ایزوله یکی از تولیدات مجموعه ما می باشد.

شیشه دوجداره کرکره دار در قم

انواع پرده کرکره‌ای بین شیشه دوجداره

  • سیستم ولومی
  • سیستم باتومی
  • سیستم مگنتی
  • سیستم ریموت‌دار
  • سیستم ولومی

سیستم ولومی نوعی از پرده کرکره بین دو شیشه می‌باشد که با عملکردی بسیار ساده قابل اجرا می‌باشد. این نوع پرده فقط به حالت سایه و روشن مورد استفاده قرار می‌گیرد و بر روی درب و پنجره پارتیشن نیز قابل استفاده است. فضای مورد نیاز جهت نصب این نوع پرده کرکره بین دوجداره ، تا عرض ۲ متر و ارتفاع ۲.۵ متر می‌باشد.این نوع از پرده ها در یو پی وی سی بسیار استفاده می شود و بهترین برند یو پی وی سی در سطح کشور ویستابست می باشد که توانسته ایم نمایندگی ویستابست در قم را دریافت کنیم.

سیستم باتومی

این سیستم پرده، هم امکان سایه روشن شدن توسط باتوم را فراهم می‌کند و هم بالا و پایین کردن پرده توسط نخ در آن امکان دارد. تفاوت سیستم باتومی و سایر سیستم‌ها در این است که در این سیستم، بر خلاف سیستم‌های نخی و مگنتی که امکان سایه روشن شدن فقط با یک وسیله را دارند، با دو وسیله‌ی باتوم برای سایه روشن، و نخ برای بالا و پایین شدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.برای خرید هر نوع پرده کرکره داخل شیشه قم می توانید روی تیم وین سازان حساب کنید.

سیستم مگنتی

سیستم مغناطیسی یا مگنتی به گونه‌ای است که می‌توان از قدرت مغناطیسی در سیستم پرده کرکره بهره برد و پرده را به حالت سایه روشن و بالا و پایین هدایت کرد.
از مزایای سیستم مگنتی می توان به استفاده راحت و تعمیر و نگهداری آسان و جلوگیری از آلودگی هوا اشاره کرد. پرده مغناطیسی داخل شیشه بدون نیاز به سوراخ کردن شیشه باعث حرکت پرده در داخل آن می‌شود و این مزیت باعث می‌شود که عمر و ماندگاری پرده و لوازم آن بیشتر شود و همچنین باعث کاهش صداهای اضافی و انتقال حرارت می‌شود.

سیستم ریموت دار

در این مدل از پرده کرکره بین دو‌جداره، کرکره بین دو‌جداره مجهز به یک موتور ۲۴ ولت می‌باشد و این امکان را به شما می‌دهد که کرکره را توسط یک ریموت به سمت بالا و پایین و یا پرده را به صورت سایه روشن در آورید.شیشه دوجداره کرکره دار در قم با سیستم ریموت دار به راحتی قابل سفارش است فقط کافیست به سایت وین سازان مراجعه کنید.

پرده کرکره داخل شیشه در قم

مزایای پرده کرکره داخل شیشه قم

به تنظیم انرژی کمک می کند

پرده های یکپارچه کنترل بهتری بر دمای خانه به شما می دهند و به شما کمک می کنند در تابستان خنک تر و در زمستان گرم تر بمانید. بسته به رنگ پرده‌های شما و طراحی ونیزی یا چین‌دار، پرده‌های یکپارچه می‌توانند تا 70 درصد گرما را در تابستان حفظ کنند، تا 78 درصد از نور خورشید (بازتاب نور) و تا 88 درصد از گرمای خورشید را جذب می کند (جذب خورشیدی) و راحتی را برای شما به ارمغان می آورند.یکی از روش های دیگر که به مصرف انرژی کمک می کند استفاده از پنجره یو پی وی سی مباشد که وین سازان توانسته نمایندگی هافمن در قم را که یکی از شناخته شده ترین برند های یو پی وی سی می باشد را دریافت کند.

کاملاً بهداشتی هستند

پرده کرکره داخل شیشه قم به دلیل این که در داخل شیشه آب بندی می شوند، عاری از گرد و غبار و کثیفی هستند که آن ها را نسبت به پرده های سنتی و سایر پرده های پنجره بهداشتی تر می کند. پرده کرکره داخل شیشه اغلب در بیمارستان ها و مدارس استفاده می شوند زیرا نیازی به تمیز کردن ندارند و بهداشتی هستند.

دوستدار کودکان شما

کودکان می توانند به راحتی طناب ها را بکشند یا انگشتان خود را داخل پرده های سنتی قرار دهند و باعث آسیب شوند یا به طور بالقوه به خود آسیب برسانند. پرده کرکره داخل شیشه قم برای کودکان مناسب هستند زیرا به طور ایمن در داخل واحد دو جداره قرار می گیرند. سیستم C ما توسط یک حلقه بند ناف پیوسته اداره می شود که به آرامی تحت کشش توسط یک کشنده بند ناف نگه داشته می شود که کاملاً آن را ایمن می کند و جای هیچ نگرانی را برای شما نخواهد داشت.

ایده آل برای خانه ها

پرده کرکره داخل شیشه قم یک پرده یکپارچه براق، شیک و محبوب برای صاحبان خانه ها هستند. آن ها به ویژه برای درهای تاشو، درهای پاسیو کشویی و درهای فرانسوی مناسب هستند، که به طور فزاینده ای در باغ ها، نارنجستان ها، آشپزخانه و خانه ها محبوب هستند.

ایده آل برای مشاغل و سایر اماکن تجاری

در بازار تجاری پرده کرکره داخل شیشه در شیشه های خارجی، دیوارهای پرده و نماها و همچنین دیوارهای جداکننده داخلی برای ایجاد حریم خصوصی و همچنین کنترل گرما و تابش نور خورشید و ایجاد محیط های کاری بهتر نصب می شوند.شما با سفارش شیشه دوجداره کرکره دار در قم می توانید به راحتی محیطی زیبا و مطمئن را برای امکان تجاری به ارمغان آورید. همچنین برای این مورد می توان از پرده های پارتیشنی نیز استفاده کنید.

بدون نیاز به تمیز کردن و نگهداری

پرده های کرکره بین شیشه های پنجره ها و درهای دو جداره بسته می شوند. آن ها در معرض عناصر، انگشتان کثیف یا گرد و غبار نیستند. پرده ها داخل شیشه هستند، بنابراین هرگز نیازی به تمیز کردن ندارند و بدون تعمیر و نگهداری هستند. آن ها محصولی مناسب هستند و می توانند نیازهای شما را برطرف کنند.

کنترل خورشیدی

پرده کرکره داخل شیشه راه حل ایده آل برای کنترل گرما و تابش نور خورشید هستند. آن ها حریم خصوصی و سایه را با کشیدن سیم یا فشار دادن یک سوئیچ فراهم می کنند.برای داشتن پرده کرکره داخل شیشه قم تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

نصب آسان

واحدهای مهر و موم شده با پرده کرکره در داخل به راحتی نصب می شوند. آن ها برای انواع قاب های آلومینیوم و یو پی وی سی مناسب هستند و مانند هر پنجره یا در دیگری نصب می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع