قیمت پنجره ایده آل

قیمت پنجره ایده آل

نصب و تعویض پنجره یک کار اساسی است و شرکت های زیاد در یک بازار رقابتی وجود دارند که همه آن ها مشتاق به معامله با شما هستند اما قبل از اقدام درباره خرید پنجره و قیمت آن باید مسائلی را در نظر بگیرید که بتوانید پنجره ای با طول عمر مناسب داشته باشید.انتخاب یک پنجره بیشتر از چیزی که به نظر می رسد مهم است شما نه تنها باید در مورد سبک پنجره ای که مناسب خانه شما است تصمیم بگیرید، بلکه باید کیفیت متریال استفاده شده و نوع بازشو و همه عناصر مهم و تاثیرگذار را در نظر بگیرید. قیمت پنجره ایده آل نسبت به وزن و کیفیتی که دارا می باشد بسیار مناسب می باشد و برند معتبر در صنعت درب و پنجره Upvc می باشد.

قبل از انتخاب و سفارش پنجره مورد نظر خود باید درباره شرکت سازنده پنجره به خوبی تحقیق کنید که آیا این شرکت برای تولید پنجره خود از استاندارد و کیفیت لازم استفاده می کند یا خیر جدای از این موارد قیمت پنجره نیز نکته مهمی است که باید در کنار بقیه موارد در نظر گرفت. ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از شرکت های تولید درب و پنجره UPVC معتبر آشنا کنیم تا شما بتوانید در هنگام خرید به درستی تصمیم بگیرید.

قیمت پنجره ایده آل

قیمت پنجره دوجداره ایده آل

یکی از برندهای نام آشنا در حوزه تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی گروه صنعتی اکسیر آسا است که این گروه با برند تجاری ایده آل در سال 1386 با هدف توسعه در صنعت تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی تاسیس شد این شرکت در طی این سال ها همواره با استفاده از متخصصین مجرب و مشاوران خارجی، تکنولوژی روز دنیا و همچنین با بهره گیری از بهترین مواد اولیه تهیه شده از شرکت های معتبر اروپایی و آزمایشات تست کیفی مستمر، همواره تعهد به ارائه ی محصولی با کیفیت را سرحوله فعالیت های خود قرار داده است.

این شرکت یکی از با کیفیت ترین و مطرح ترین تولید کنندگان پروفیل داخلی در کشور عزیزمان ایران می باشد. پنجره ایده آل مزایای بسیاری دارد که از جمله این مزایا می توان به استفاده از مواد اولیه با کیفیت بین المللی ، ضمانت نامه کتبی و رنگ های متنوع اشاره کرد. با توجه به شرایط کشور ایران شرکت همواره در تلاش بوده تا پنجره ای تولید کند که در میزان صرفه جویی در انرژی بسیار مناسب باشد. در کنار تمامی مزیت ها و قابلیت هایی که پنجره های ایده آل دارند قیمت پنجره Toyser بسیار به صرفه و اقتصادی است. قیمت پنجره ایده آل نسبت به قیمت پنجره دوجداره وین تک نیز پایین تر است.

قیمت پنجره دوجداره ایده آل

آشنایی با این نوع از پنجره

علاوه بر این که قیمت پنجره ایده آل مناسب است این شرکت در تولید انواع یراق پنجره یا بازشو نیز یکی از بهترین هاست زیرا پنجره های با کیفیت را با انواع بازشو به بازار عرضه کرده است که ما در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

پنجره های چند وجهی، محب و مقعر ایده آل

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال پنجره های خاص با طرح منحصر به فرد هستید پنجره های چند وجهی ایده آل می تواند برای شما انتخاب مناسبی دارد که علاوه بر قیمت پنجره ایده آل مناسب است می تواند به شما با کیفیت ترین ها را نیز ارائه دهد این دسته از پنجره های چند وجهی ایده آل علاوه بر فریم زیبا و قابل انطباق با معماری های خاص از نظر عملکرد نیز بیشترین دید را برای بیننده میسر می نماید و به راحتی می توان با این پنجره ها از یک افق دید باز لذت برد این دسته از پنجره ها توسط پایپ و آداپتور با معماری مطبق می شوند، البته زاویه های این پنجره ها نمی تواند حاده باشد، از نظر شکل ظاهری و نوع بازشو هم می توانند متغیر باشند.

قیمت پنجره ایده آل

پنجره های فولکس واگنی

یک از بهترین نمونه های پنجره دوجداره و سه جداره که در برابر صدا و گرد و غبار عایق هستند پنجره فولکس واگنی ایده آل هستند زیرا این نوع از پنجره ها علاوه بر این که به راحتی باز و بسته می شوند مکانیزم پنجره به گونه ای طرحی شده است که کاملا دو لبه با هم همپوشانی داشته و جفت می شوند علاوه بر این میزان تبادل صدا و غبار به شدت کاهش می یابد به طوری که می توان از محاسبه این میزان صرفه نظر کرد قیمت پنجره ایده آل در کنار قابلیت های آن بسیار مناسب و به صرفه است.

پنجره های فرانسوی

پنجره های با بازشوهای اعجاب انگیز که شما را می توانند بدون هیچ گونه مزاحمت و تقسیم کننده ای به منظره زیبایی روبرو دعوت کنند پنجره فرانسوی ایده آل هستند اگر در فضایی هستید که نیاز به تهویه حداکثری دارید این پنجره با ملون متحرک می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد یا اگر نیاز دارید وسایل بزرگ را وارد یا خارج کنید درب های فرانسویی برای شما مناسب است در این گونه پنجره ها با باز شدن هر دو لت پنجره بهترین نوع نوع تهویه صورت می پذیرد علاوه بر قیمت پنجره ایده آل که مقرون به صرفه است این پنجره ها را می توان با هر نوع و طرح و رنگ دلخواه سفارش دهید.

پنجره های جفت ریل

اگر فضای خانه شما کوچک است و نمی خواهید پنجره شما فضای منزلتان را اشغال کند یکی از پنجره های مناسب برای شما پنجره جفت ریل ایده آل است این پنجره با توجه به نوع بازشوی که دارید پرده یا عوامل دیگر نمی شود. پنجره های جفت ریل ایده آل را می توان نسخه با بازدهی بیشتر تک ریل ها دانست زیرا در این از پنجره ها دسترسی بیشتر و تهویه نیز قابل کنترل تر است. پنجره ریلی نیز به دلیل عدم اشغال محیط یکی از محبوب ترین نوع پنجره ها می باشد.

قیمت پروفیل ایده آل

پنجره های مونوریل یا تک ریل ایده آل

اگر پنجره ای با قیمت اقتصادی می خواهید پنجره های مونوریل یا تک ریل می باشد این نوع از پنجره ها را می توان به صورت فرانسوی نیز تولید کرد به این صورت که پنجره دارای چهار لت باشد و دو وسطی روی هم بسته می شوند.

مزایای خرید از نمایندگی های پروفیل ایده آل

  • کیفیت تضمین شده در تمام قسمت های پروفیل
  • ارسال به تمام نقاط کشور
  • 20 سال ضمانت پروفیل پنجره یو پی وی سی
  • 5 سال ضمانت پنجره دوجداره
  • پشتیبانی همیشگی و در دسترس
قیمت ایده آل

انتخاب پنجره اکونومی ایده آل Toyser

پروفیل اکونومی ایده آل با برند تجاری Toyser یکی از پروفیل های با کیفیت و قیمت مناسب است. همان طور که گفته شد این پروفیل استاندارد با کیفیت مطلوب و استحکام مناسب عرضه می شود. اما باید گفت این نوع پروفیل دارای پروفیل کشویی نمی باشد و برای استفاده در پنجره های کشویی باید از پروفیل ایده آل استفاده کرد. یک متر این پروفیل شامل 1.020 کیلوگرم می باشد. قیمت پنجره ایده آل نسبت به پنجره هافمن کمتر است اما تمام استانداردهای لازم را دارد و می تواند نیاز شما را برآورده کند پس اگر به دنبال پنجره با پروفیل قیمت مناسب و استاندارد هستید می توانید در پروژه های خود از این پروفیل استفاده کنید.

قیمت پنجره ایده آل نسبت به قیمت پنجره ویستابست به صرفه تر می باشد ولی کیفیت و وزن تقریبا مشابهی دارا می باشند. مجموعه ما مفتخر است که نمایندگی پنجره ایده آل در قم را دارا می باشد.

قیمت پنجره دوجداره ایده آل

برای تعیین قیمت پنجره ایده آل پارامتر های بسیاری وجود دارد که با توجه به آن ها می توان قیمت پنجره ایده آل را مشخص کرد مانند نوع شیشه ، متراژ پنجره ، تعداد لنگه های پنجره ، وجود کتیبه، نوع بازشو پنجره و برند و جنس یراق آلات استفاده شده در پنجره پارامترهای هستند که می توان با وجود آن ها قیمت پنجره ایده آل را مشخص کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع