قیمت شیشه جورجین بار

قیمت شیشه جورجین بار

شیشه های تزیینی و دکوراتیو می توانند نقش مهمی در زیبایی و معماری پنجره ها و خانه شما داشته باشند. یکی از این شیشه های دکوراتیو که می تواند زیبایی مدرن و منحصر به فردی به شیشه دوجداره شما ببخشد شیشه جورجین بار است. این شیشه ها مزین به شبکه های تزیینی Georgia bar هستند که در طرح ها و نقش های مختلف ارائه می شوند و به دلیل قرار گیری بین شیشه دوجداره در طول عمر خود تمیز و زیبا می مانند. همچنین با وجود این نوع از دکوراتیو بین شیشه دوجداره تبادل حرارت در درزها به صورت قابل توجهی کاهش پیدا می کند و در این صورت اتلاف انرژی نیز کمتر می شود. قیمت شیشه جورجین بار نسبت به زیبایی که به پنجره شما می دهد بسیار مناسب می باشد.

هنگامی که این محصول در شیشه های دوجداره پنجره یو پی وی سی یا آلومینیوم ترمال بریک و نرمال شما قرار می گیرد یک زیبایی چشم نوازی به شما خواهد داد. این محصول داخل و بین دو شیشه قرار می گیرد و نیازی به نظافت و نگهداری نخواهد داشت. تنوع بالای این محصول باعث شده خرید این محصول بالا برود.

این سبک و طراحی معماری از انگلستان و گرجستان سرچشمه گرفت که از قرن هجدهم تا نوزدهم ادامه داشت و به مرور زمان به سراسر جهان انتقال یافت و اکنون شما می توانید شیشه جورجین بار را با توجه به تکنولوژی های این صنعت در طرح ها و رنگ های مختلف سفارش دهید.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با شیشه جوجین بار و کاربردهای آن آشنا کنیم تا بتوانید در هنگام خرید شیشه برای درب و پنجرهدوجداره یو پی وی سی یا پنجره آلومینیوم برای خانه خود بهترین تصمیم را بگیرید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت شیشه جورجین بار

شیشه جورجین بار چیست ؟

همان طور که گفتیم علت نامگذاری شیشه جورجین بار بر اساس پنجره های قدیمی مورد استفاده در معماری قدیم انگلستان بوده است و منظور از بار همان میله یا پروفیل بین دو شیشه می باشد. این سبک تلفیقی از معماری سنتی ، کلاسیک و باستانی است که از انگلستان سرچشمه گرفته و در زیبایی ساختمان هایی با معماری خاص تاثیر بسزایی دارد.

شیشه های جورجین بار می توانند دوجداره یا سه جداره باشند شیشه های دوجداره جورجین بار از دو شیشه با فاصله 6 میلی متر تا 14 میلی متر ساخته شده اند که این فاصله با استفاده از اسپیسر ایجاد می شود و پس از آن پروفیل آلومینیومی باریکی بین این دو شیشه قرار گرفته و فیکس می شوند.

شما می توانید این محصول را خود را با پروفیل های آلومینیومی به اشکال مختلف در رنگ های طلایی ، نقره ای ، سفید و یا حتی طرح چوب در ابعاد 8*18 سفارش دهید همچنین بعضی از شیشه های دوجداره یا سه جداره را می توان با قرار دادن میله های تزیینی لوزی شکل و یا گل تزیینی بین شیشه دوجداره پر کرد تا زیبایی شیشه جورجین بار شما دو برابر شود. قیمت شیشه جورجین بار همانند قیمت شیشه پنجره مشبک بسته به سبک و نوع و کیفیت و برند کار متفاوت می باشد.

یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص تولیداین محصول باید رعایت کرد، فیکس کردن میله ها بر روی اسپیسر می باشد و از این روی توصیه می شود که حتما شیشه های استاندارد تولید شده توسط شرکت معتبر را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید تا بتوانید شیشه جورجین بار با دوام و با کیفیت داشته باشید.

قیمت جورجین بار

مراحل تولید شیشه جورجین بار

ابتدا شما طرح جورجین بار مورد استفاده در شیشه دوجداره خود را مشخص می کنید. بعد از آن شیشه برای تبدیل شدن به شیشه جورجین بار به صورت اتوماتیک برش می خورد و سپس قاب ها یا پروفیل های آلومینیومی با پهنای 9 ، 16 و یا 25 میلی متری جهت شکل گیری خم کاری می شوند پس از اتصال پروفیل های آلومینیومی به یکدیگر ساختار به وجود آمده را بین دو شیشه دوجداره بر روی اسپیسر به کار رفته ثابت می کنند و پس از آن روند دوجداره کردن شیشه دوجداره که شامل تزریق مواد رطوبت گیر، شستسوی شیشه ، خشک کردن شیشه ، استفاده از چسب پلی سولفاید و تزریق گاز آرگون است انجام می شود تا این محصول شما آماده شود.

تولید این گونه شیشه ها به صورت کاملا صنعتی به بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا در صورتی که کوچکترین اشتباهی در طریقه مونتاژ و اتصال طرح های جورجین بر روی اسپیسر آلومینیومی و هم چنین بحث آب بندی شیشه دوجداره پیش بیاید می تواند باعث پایین آمدن کیفیت اینوع از جورجین بار  دوجداره و برآورده نشدن انتظارات لازمه شود. قیمت شیشه جورجین بار نسبت به الباقی تزئیات شیشه پایین تر می باشد.

پیشنهاد ما این است که شیشه جورجین بار را با شیشه های بدون رنگ و ساده سفارش دهید تا زیبایی شبکه های تزیینی ما بین دو شیشه کاملا مشخص باشد همچنین بهتر است جهت مقاوم سازی شیشه دوجداره هر یک از جداره های مختلف شیشه سکوریت شوند تا مقاومت آن ها در برابر ضربه 20 تا 30 درصد افزایش یابد.

جورجین بار

کاربرد شیشه جورجین بار

از شیشه جورجین بار نیز می توان مانند سایر شیشه ها در تمامی بازشوها و چارچوب هایی که امکان جایگذاری شیشه در آن ها وجود دارد استفاده کرد فرقی نمی کند درب و پنجره های شما دوجداره یو پی وی سی باشد یا آلومینیوم و یا آهنی و چوبی حتی شما می توانید از این شیشه ها برای درب های کابینت نیز استفاده کنید.

همچنین از کاربرد های دیگر این شیشه ها با توجه به این که ظاهری زیبا و مدرن به شیشه ها می دهند می توان در دفاتر اداری، آشپزخانه ها، هتل ها، سالن های پذیرایی، لابی ساختمان، فروشگاه ها و پارتیشن ها برای تزیین شیشه و ایجاد حالت دکوراتیو شیشه استفاده کرد. شما می توانید هنگام تعویض پنجره های قدیمی خود از شیشه جورجین بار یا دکوراتیو استفاده کنید.

اشکال هندسی شیشه جورجین بار

همان طور که گفتیم شیشه جورجین بار در رنگ ها و اشکال هندسی مختلف از جمله لوزی، مربع ، الماس ، شمسه ، لاله ، گل چهار پر ، گل لیلی و … قابل اجرا است. شما می توانید این شیشه ها را کاملا بر اساس سلیقه خود با خیال آسوده سفارش دهید و باعث زیبایی در طراحی معماری خانه خود شوید.

قیمت جورجین بار
آیا برای زیباتر شدن پنجره دوجداره خود بهترین راه جورجین بار می باشد ؟

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید نام جورجین بار را قطعا شنیده اید . قیمت شیشه جورجین بار نسبت به الباقی مواردی که باعث زیباتر شدن پنجره می شود مناسب تر است . در ادامه می خواهیم روش های برای زیبایی بیشتر شیشه دوجداره را بیان کنیم.

تمیزی و نگهداری  منظم

توجه داشته باشید که تمیز بودن و نظافت پنجره و الخصوص شیشه ها در زیبایی درب و پنجره دوجداره خود با دو سیستم یو پی وی سی و آلومینیوم ترمال بریک و نرمال خواهد شد . کار سختی نخواهد بود و فقط کافی است یک دستمال مرطوب بروی سطح آن بکشید تا گرد و خاک ها و کثیفی هارا از بین ببرد. نظافت و نگهداری یو پی وی سی و آلومینیوم کار بسیار ساده است و به سادگی می توانید این کار را انجام دهید . اگر بیشتر از گرد و خاک پنجره شما کرفته می توانید از تمیز کننده های سبک استفاده نمایید. نکته مهم که باید مد نظر داشته باشید که در ابتدای کار برچسب های پروفیل را کنده تا بعدا با مشکل جدی مواجه نشوید.

استفاده از جورجین بارها

همین ابتدای کار باید بگم که قیمت شیشه جورجین بار یا قیمت جورجین بالا نمی باشد ولی خیلی سلیقه ای می باشد و ممکن است مورد پسند شما واقع بشود یا نشود . جورجین بار در واقع اشکالی هستند که مانند ستون و یا گل در شیشه دوجداره شما به کار رفته و باعث جذابیت بیشتر پنجره شما می شود . جورجین بار ها چون داخل قرار می گیرند نیازمند نظافت و نگهداری خاصی نمی باشد.

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو یا تزئینی به نوعی از شیشه می گویند که بروی آن طراحی خاصی شده و یا تزئین شده است تا زیبایی آن افزایش پیدا کند. به عنوان مثال قیمت شیشه جورجین بار در برابر قیمت شیشه لاکوبل پایین تر است ولی ممکن است سلیقه شما با شیشه لاکوبل باشد تا جورجین و حق انتخاب با شما  و بودجه شما می باشد.

قیمت پنجره با شیشه جورجین بار

مزایای شیشه جورجین بار

از مزایای این مدل  شیشه دکوراتیو کردن شیشه می توان به مواردی از جمله تنوع طرح و رنگ، عمر طولانی و عدم نیاز به نظافت اشاره کرد. همچنین شما می توانید با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون شیشه جورجین بار خود را در رنگ ها و طرح های مختلف سفارش دهید. با وجود جوجین بار بین دو شیشه دوجداره هیچ گونه برجستگی بر روی سطح شیشه وجود نخواهد داشت و دید شما نیز به فضای بیرونی کاهش پیدا نمی کند.

قیمت جورجین بار

این محصول کاربردی به علت زیبایی خاصی که دارد و نیز بخاطر این که دست ساز است از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است. قیمت بر اساس متراژ مصرفی میله های به کار رفته میان دوجداره شیشه محاسبه می شود. البته هرچه طرح بکار رفته زیادتر و یا پیچیده تر باشد، قیمت شیشه جورجین بار بالاتر خواهد رفت. پس بنابراین برای این نوع شیشه دکوراتیو قیمت دقیقی را نمی توان ارائه داد و قیمت شیشه جورجین بار به سلیقه و انتخاب شما بر می گردد. جهت سفارش محصول  شما می توانید با کارشناسان ما در وین سازان تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع