جان پناه شیشه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

جان پناه شیشه ای

وقتی صحبت از انتخاب نرده‌های محافظ برای ملک شما می‌شود، بسیاری از مردم بین افزایش ایمنی بدون به خطر انداختن ظرافت و زیبایی شناسی درگیر هستند. اگر با این معضل مواجه شدید، نگران نباشید. انتخاب جان پناه شیشه ای بهترین راه حل است.

سیستم های نرده سنتی مانند آهن و چوب برای دهه ها مورد استفاده قرار گرفته اند و در زمان خود به خوبی مورد استفاده قرار می گرفتند. با این حال، پیشرفت های تکنولوژیکی جایگزین مقرون به صرفه ای را ارائه کرده است که طرح های شیک، بادوام و همه کاره را به شما ارائه می دهد. در مورد جان پناه شیشه ای به عنوان گزینه ای برای ملک خود کنجکاو هستید؟ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زیرا ما در این مقاله قصد داریم شما را با جان پناه شیشه ای و مزایای آن آشنا کنیم تا شما تصمیم آگاهانه ای برای انتخاب خود بگیرید.

جان پناه شیشه ای

جان پناه شیشه ای چیست ؟

قبل از هر چیزی بهتر است با این مفهوم آشنا شویم تا بتوانیم درک درستی از جان پناه شیشه ای داشته باشیم. این محصول درواقع دیواری یکپارچه شیشه ای است که به صورت عمودی نصب می شود. از آنجایی که جان پناه شیشه ای به عنوان یک حفاظ در لبه ی بام یا ایوان و یا چنین فضاهایی نصب می شود باید ایمنی کافی در برابر ضربه و فشار را داشته باشد، به همین علت از شیشه های سکوریت و یا لمینت که ضد ریزش هستند استفاده می شود. این محصول که به نام دست انداز نیز شناحته شده است نصب سریع و راحتی دارد و نسبت به مصالح ساختمانی در بازار امروز قیمت نسبتا مناسب تری دارد.

این پنجره حفاظ دار  در کنار ایمنی بالا از ظاهری زیباتر نسبت به سنگ و بتن برخوردارند. ارتفاع جان پناه شیشه ای حدود 30 تا 40 سانتی متر می باشد اما اگر کارفرما خواستار جان پناهی با ارتفاع بالاتر باشد این موضوع به ضخامت دیوار چینی بستگی دارد. به طور کلی می توان گفت که جان پناه شیشه ای همان نرده های شیشه ای می باشد که در ارتفاع ها جهت حفظ ایمنی افراد به عنوان یک حفاظ و گارد نصب می شوند.

جان پناه شیشه ای از آن جا که در فضای باز نصب می شوند از یراق آلاتی استفاده می شود که ضد زنگ هستند و این یکی از مزیت هایی که نسبت به نرده های فلزی دارند و باعث استقبال کاربران شده است.

عوامل موثر بر قیمت جان پناه شیشه ای

مزایای جان پناه شیشه ای چیست؟

1. نگهداری آسان است

در مقایسه با آهن و چوب، سیستم های جان پناه شیشه ای تا حد زیادی برتر هستند. هیچ نگرانی از پوسیدگی یا زنگ زدگی وجود ندارد. شیشه ایمنی سکوریت شده در دمای بسیار بالا قرار می گیرد تا حداکثر استحکام را به آن بدهد، از این رو، آب و هوای شدید هیچ تهدیدی برای جان پناه شیشه ای شما ایجاد نمی کند. در نرده های چوبی موریانه‌ها و سایر حشرات معمولاً به چوب هجوم می‌آورند، که این ملک را برای بچه‌ها و حیوانات خانگی ناامن می‌کند ولی در جان پناه شیشه ای این اتفاق رخ نمی دهد. در نهایت، ذکر این نکته ضروری است که با سیستم های جان پناه شیشه ای ، استرس ناشی از تعمیر و نگهداری معمول را از بین می برید. نیازی به رنگ آمیزی، لکه گیری یا تعویض قطعات نیست.

2. نمای بدون مانع را فراهم می کند

اگر منظره ای عالی از حیاط خلوت دارید یا منظره زیبایی دارید که می خواهید حفظ کنید، نصب یک سیستم جان پناه شیشه ای راه حلی مناسب است. پانل های شیشه ای تقریبا نامرئی هستند و یک جریان یکپارچه بین ملک شما و چشم انداز اطراف ایجاد می کنند. شیشه فتوولتائیک یکی دیگر از زیبایی های این نوع از محصول می باشد.

قیمت جان پناه شیشه ای
3. ایمن تر هستند

این یکی از ویژگی های اصلی است که باید مورد بحث قرار گیرد. شما و خانواده تان باید در خانه یا ساختمان آپارتمان خود احساس امنیت کنید. مدیران املاک همچنین باید توجه داشته باشند که ساختمان‌هایی که امنیت ضعیفی دارند، دنبال نمی‌شوند. نصب این محصول آسان است، اما در ایجاد حداکثر امنیت در پنجره موثر است. آن ها در برابر باد های شدید و سقوط های تصادفی از خانه شما محافظت می کنند و در برابر آب و هوای شدید مقاومت می کنند. از این محصول می توان به عنوان حصار ایمنی استخر نیز استفاده کرد، جایی که مانع دید واضحی را ایجاد می کند که امنیت استخر شما را افزایش می دهد. ویژگی‌هایی مانند دروازه‌های استخر که خود قفل شونده و خود بسته شوند، حداکثر محافظت را حتی با کودکان ماجراجو و حیوانات خانگی در اطراف شما تضمین می‌کنند.

4. ارزش بازار ساختمان ها را بهبود می بخشد

این محصول برای باله ‌های خانه و مدیران املاکی که نگران منحصر به ‌فرد ساختن ساختمان‌هایشان هستند، ارزش زیادی نسبت به هزینه‌شان دارند. حتی پس از سال‌ها نصب، ریل‌های شیشه‌ای منحصربه‌فرد به عنوان یک پیشرفت پیچیده در ساختمان دیده می‌شوند. به دلیل ماهیت شفاف شیشه، ساختمان هایی با این محصول بزرگ تر از آن چه هستند به نظر می رسند. این به شما کمک می کند پتانسیل فروش هر ساختمان را بهینه کنید.

5. همه کاره هستند

انعطاف پذیری سبک، تطبیق پذیری و سهولت اجرا دلایلی برای پذیرش گسترده سیستم های جان شیشه ای است. بسیاری از مردم ایده های جان پناه شیشه ای را می خواهند که با خانه فعلی آن ها مطابقت داشته باشد. برای این منظور، سبک‌های مختلفی برای شما وجود دارد که می‌توانید از بین سبک مدرن یا سنتی ملک خود را انتخاب کنید. این این محصول شیشه ای نیز بسیار سازگار هستند و می توان از آن ها در خانه ها، ادارات، هتل ها و املاک استفاده کرد.

جان پناه شیشه ای چه کاربرد هایی دارد

انواع این محصول

جان پناه‌ها با توجه به محل قرارگیری و سلیقه کارفرمایان می‌تواند به دو صورت فریم لس (بدون فریم) و فریم دار طراحی و تولید شود که در نوع فریم لس به علت عدم استفاده از الحاقات و تجهیزات شاهد زیبایی بصری بیشتری می‌باشیم و در نوع فریم دار از از بست و یراق آلات پنجره خاصی استفاده می‌شود که علاوه بر زیبایی ظاهری بنا می‌تواند به عنوان المان اصلی و شاخصه‌ای آن بنا نیز محسوب شود.

قیمت جان پناه شیشه ای

قیمت جان پناه شیشه ای

قیمت جان پناه شیشه ای مانند تمام محصولات شیشه ای به میزان متراژ محل نصب بستگی خواهد داشت زیرا بر اساس آن میزان شیشه ی مصرفی مشخص می شود. علاوه بر آن آیتم هایی همچون ضخامت شیشه ، نوع شیشه ( این که سکوریت باشد یا لمینت) رنگ شیشه وجنس یراق آلات مورد استفاده که می تواند استیل و یا آلومینیوم باشد بر قیمت نهایی موثر خواهد بود.

برای ساخت این نوع از جان پناه همچون نرده های شیشه ای می توان از پایه های مختلفی استفاده کرد ، از آن جایی که هر پایه یراق آلات مخصوص به خود را دارد انتخاب هر یک در قیمت گذاری موثر است. در کنار تمامی این موارد هزینه ی حمل شیشه و ارتفاعی که قرار بر نصب می باشد نیز در تعیین قیمت اثر گذار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع