توری پلیسه

فصل بارانی فصل مورد علاقه اکثر مردم است و مردم دوست دارند از باران لذت زیادی ببرند.اما معضلی که وجود دارد ورود حشرات موزی به داخل منزل است زیرا این حشرات پس از ورود به خانه باعث آسیب به افراد خانواده می شوند و ممکن است برای کودکان خطراتی را به همراه داشته باشد یکی از چیزهایی که در این فصل برای شما می تواند کاربرد زیادی داشته باشد توری پلیسه است و علاوه بر این نوع از توری می توان انواع توری پنجره را به کار برد.

توری پلیسه بروی پنجره شما نصب می شود و باعث می شود عمل تهویه ساختمان انجام گیرد و از ورود حشرات به داخل منزل جلوگیری می کند . یکی از مزیت های آن این است که دید به بیرون مختل نخواهد شد و قسمتی از توری پلیسه قابلیت جدا شدن توری را داشته و میتوان آن را شستشو داد و هیچ گونه خرابی نخواهد داشت.ما در این مقاله قصد داریم به این سوال که این محصول چیست و چه کاربرد هایی دارد و چرا باید این توری را تهیه کنیم پرداخته ایم.

توری پلیسه

توری پنجره دوجداره

توری پلیسه را با نام های دیگری نیز شناخته می شود که به آن توری پنجره آکاردئونی و یا توری تاشو نیز گفته می شود. این توری های کاربردی از جنس پلی استرین ساخته می شوند و فریم آن ها می تواند از جنس آلومینیوم یا UPVC باشد. این توری های پلیسه با تمامی شرایط آب و هوای سازگار هستند و شما با هر شرایطی می توانید از این توری ها برای درب و پنجره خود استفاده کنید زیرا دوام و کیفیت خوبی دارند و می توان آن ها را به راحتی تمیز کرد و از هوای تازه در تمام فصول سال لذت برد.توجه داشته باشید که توری پلیسه ای قابلیت نصب در پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم را دارا می باشد.

توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و به راحتی باز و بسته می شوند. این نوع توری ها برای پنجره های دوجداره نیز قابل اجرا هستند و شما می توانید به راحتی این توری را روی پنجره خود نصب کنید همین نصب راحت، کیفیت خوب و کارایی توری های پلیسه ای سبب شده تا تقاضا برای این نوع توری ها زیاد باشد و در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کند.

انواع توری پلیسه برای پنجره

خب پس از آشنایی با مفهوم این توری چیست می ریم سراغ انواع توری پنجره ،دو نوع این نوع از توری برای پنجره ها وجود دارد که شما با توجه به سلیقه ، نوع پنجره و اندازه آن خود می توانید این توری ها را سفارش دهید.

توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته می شوند و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته می شود.این توری ها هنگامی که در داخل قاب خود قرار می گیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه پنجره های شما ایجاد نمی کنند و شما به راحتی می توانید از منظره بیرون خانه خود لذت ببرید و به راحتی از آن ها استفاده کنید.توجه داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره ای که خرید می کنید با خرید توری پلیسه می توانید استفاده و کاربرد از هزینه ای که کردید را بسیار افزایش دهید.

کاربرد توری پلیسه

اجزای تشکیل دهنده توری پلیسه

  • قاب آلومینیوم که در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود.
  • یراق آلات داخل آن از پلاستیک از جنس ABS با مقاومت بالا می‌باشد.
  • توری پلیسه‌ای زیگزاگی از جنس استر مقاومت در برابر پارگی و پوسیدگی
  • نخ فایبرگلاس برای حرکت سریع و آسان توری
  • لاستیک کف عرض ها
  • پرز مویی برای درزگیری در هنگام بسته شدن و صداگیری توری
توری پنجره دوجداره پلیسه ای

مزایای توری پلیسه

  • به راحتی توسط کودکان و افراد مسن باز و بسته می شوند.
  • از ورود انواع حشرات و آلودگی به محیط شما جلوگیری می کنند.
  • در شرایط آب و هوایی مختلف به خصوص رطوبت و گرما تحت تاثیر قرار نمی گیرند.
  • در هنگام باز و بسته شدن فضای شما را اشغال نمی کنند.
  • نصب سریع و آسانی دارند و به پنجره آسیب وارد نمی کنند.
  • به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن هستند.
  • جلوه ای زیبا و مرتب به خانه شما می بخشند.
  • قابلیت نصب برای روی انواع درب و پنجره ها از جمله پنجره کشویی و درب فرانسویی را دارند.
  • دارای عمر طولانی هستند و نیاز به تعویض سریع ندارند.
  • بعضی از انواع آن ها به راحتی از درب و پنجره شما جدا می شوند.

کاربرد توری پلیسه

این نوع توری ها زمانی که محل سکونت یا محل کار شما در یک منطقه شلوغ است یا حتی زمانی که ساختمان شما توسط درختان و گیاهان یا بوته های مختلف احاطه شده است، یک صفحه محافظ در برابر حشرات و گرد و غبار تشکیل می دهد و شما می توانید از این توری ها در محل کار یا سکونت خود استفاده کنید و پنجره ها را باز گذاشته و از هوای مطبوع لذت ببرید.این نوع از توری در پنجره دوجداره ترمال بریک هم قابلیت نصب و استفاده را دارا می باشد.

به طور کلی از این نوع توری ها بیشتر در امکان زیر استفاده می شود:

  • درب بالکن و تراس
  • ورودی پاسیو
  • امکان نصب روی درب ورودی
  • امکان نصب بر روی انواع پنجره های کوچک و بزرگ
قیمت توری پلیسه

شستشوی توری پلیسه

توری پلیسه در دو نوع توری پنجره پلیسه‌ای تک فریم و توری پنجره پلیسه‌ای دبل فریم ساخته می‌شود. این نوع از توری در مقایسه با توری‌های فلزی هیچ گرد و غباری به خود جذب نمی‌کند. استفاده و نصب این نوع توری‌ها در شهرهای آلوده یک مزیت خوب به حساب می‌آید.

شستشو و تمیز کردن هر ساله این محصول برای حفظ کیفیت و شفافیت پلی استایرن به کار رفته در آن توصیه می‌شود. برای شستن و تمیز کردن این توری لازم است تا فریم آن از قاب پنجره کاملا خارج کنید. مشکل‌ترین بخش کار جدا کردن فریم از قاب است. اگر کمی بی‌تجربه هستید نگران نباشید. در ابتدا باید نوع فریم را تشخیص دهید سپس اقدام به جدا کردن آن کنید.

پس از این که توری را از قاب پنجره جدا کردید می‌توانید آن را بشویید. برای شروع باید توری را روی یک سطح صاف و هموار پهن کنید و کاملا باز کنید. حال باید با کمک یک دستمال مرطوب گرد و خاک روی سطح توری را به خوبی پاک کنید.با این کار آلودگی‌های روی سطح توری پاک می‌شود ولی لازم است تا منافذ ریز توری نیز به خوبی تمیز شود. برای تمیز کردن منافذ می‌توانید از اسپری‌های چند منظوره و یا شوینده‌های ملایم استفاده کنید.

اسپری و یا ماده شوینده را روی توری بپاشید و با فشار آب منافذ و سوراخ‌های توری را تمیز کنید. برای نتیجه بهتر می‌توانید از مسواک نرم و یا فرچه مخصوص شستشوی لباس نیز استفاده کنید.حواس‌تان باشد که هرگز از سیم ظرفشویی و لوازم تیز و برنده برای شستن توری استفاده نکنید. برای این که مواد شوینده کاملا از روی توری پاک شود، توری را هم در حالت باز و هم در حالت بسته کاملا آبکشی کنید.

نحوه نصب توری‌ پلیسه

این توری ها از هر چهار طرف به قسمت مسطح پروفیل، پیچ می شوند. سپس توری آماده در قسمت پشت پنجره قرار می گیرد. این توری ها به صورت نیمه آماده و در اصل دمونتاژ به محل ارسال می شوند و تکنیسین اعزامی قسمت های مختلف را روی هم مونتاژ می کند. نکته مهم در مونتاژ، توجه به نخ رگلاژ توری است که امکان گیر کردن در پروفیل و پاره شدن آن وجود دارد. با توجه به نوع توری طرقه نصب متفاوت است. انواع توری پلیسه ای افقی، تک لنگه، دو لنگه و …. تولید می شود.

نحوه رگلاژ پنجره خیلی مهم است. نصاب ماهر به سادگی نصب و رگلاژ را انجام می دهد.پس بهتر است هنگام نصب این توری ها از یک نصاب با تجربه و آموزش دیده کمک بگیریم تا توری عملکرد و عمر طولانی تر داشته باشد و در دراز مدت دچار آسیب نشود. گروه صنعتی وین سازان مفتخر است بهترین قیمت توری پنجره در قم را به مشتریان خود و سراسر کشور ارائه می دهد.

عوامل موثر بر قیمت توری پلیسه

متراژ و اندازه قاب پنجره

از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت توری پلیسه ای ابعاد چارچوب در و پنجره است. همچنین ممکن است نوع و جنس پنجره بر سهولت نصب توری اثر بگذارد و در مواردی سختی کار را بالا ببرد. این موارد در زمان مراجعه نصاب برای بازدید، برآورد قیمت توری پلیسه و اندازه ‌زدن چهارچوب‌‌ها مطرح شده و به میزان زیادی از بالا رفتن زمان کار نصب خواهد کاست.

برای داشتن برآورد بهتری از قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره در هنگام ثبت سفارش تصاویری از پنجره‌‌های خود برای متخصص ارسال کنید. حتی می‌توانید به منظور صرفه‌جویی در زمان و سریع‌ پیش رفتن کار، با راهنمایی متخصص اندازه‌ زدن پنجره‌‌ها را خودتان انجام دهید. در این صورت راحت‌تر می‌توانید قیمت توری پلیسه را تخمین بزنید.

تعداد پنجره

واضح است که هر چه تعداد پنجره‌ها بیشتر باشد قیمت توری پلیسه افزایش می‌یابد اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که در صورتی که نصب توری پنجره همه واحدهای یک ساختمان انجام شود احتمالا شامل تخفیف مطلوبی در قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره برای همه واحدها می‌شود. نصب توری برای پنجره‌های تمامی واحدهای ساختمان، علاوه بر پایین آوردن قیمت توری پلیسه ای برای پنجره‌ تک، بر هزینه‌های حمل و نقل و ایاب و ذهاب هم اثر می‌گذارد و باعث می‌شود که هزینه‌ها سرشکن شوند.

متریال به کار رفته

جنس توری و متریال به کار رفته در آن نیز از عوامل موثر بر قیمت این توری محسوب می‌شود. برندهای متنوعی اقدام به تولید توری کرده‌‌اند، طبیعی است که هر چه مواد اولیه از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، قیمت توری پلیسه نیز بالاتر خواهد رفت. برای بسیاری از پنجره‌های دوجداره می‌توان از توری پلیسه ای بین دو پنجره که ظاهر جذابی نیز دارند، استفاده کرد. قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره نیز بر اساس تعداد و اندازه پنجره‌ها تعیین می‌شود.

در برخی موارد به منظور نصب راحت‌تر و جدا شدن آن از توری پلیسه ای مگنتی استفاده می‌شود. قیمت توری پلیسه مگنتی نیز به برند توری و شرایط نصب و متراژ آن بستگی دارد.توری پلیسه ای در انواع بازشو کاربرد دارد و به راحتی بروی پجره دو حالته ، تک حالته ، پنجره فرانسوی ، پنجره فولکس واگنی  و دیگر انواع پنجره بکار می رود.

حمل و نقل

از دیگر عوامل موثر بر قیمت این توری ای می‌توان به حمل و نقل و مسافت و هزینه ارسال اشاره کرد. بدیهی است که هر چه مسافت شما با مرکز خریداری و نصب توری بیشتر باشد، قیمت توری پلیسه نیز افزایش خواهد یافت. همچنین هزینه ایاب و ذهاب نصاب توری نیز عاملی تعیین‌کننده است.خب تا انتهای این مقاله دریافتید که این نوع از توری چیست و چه کاربردهایی دارد و عوامل موثر بر قیمت توری پلیسه چه مواردی می باشد.ممنون از وقتی که برای مطالعه این مقاله گذاشتید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع