ترمال بریک چیست

پنجره های آلومینیومی یک انتخاب محبوب برای بسیاری از صاحبان خانه ها در سراسر ایران است. پنجره‌های آلومینیومی که مخصوصاً به خاطر خطوط باریک، ظاهر مینیمال و مدرن‌شان مورد توجه قرار می‌گیرند، تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارند و همچنین مقاومت فوق‌العاده قوی در برابر خوردگی از پوسیدگی یا تاب برداشتن آن‌ها جلوگیری می‌کند.ترمال بریک چیست سوالی است که آن هایی که قصد خرید پنجره آلومینیومی دارد با آن مواجه می شوند که در این مقاله قصد داریم به آن به صورت مفصل پاسخ دهیم.

با این حال، آلومینیوم یک عایق طبیعی نیست، به این معنی که اگر پنجره‌های شما صرفاً از آلومینیوم ساخته شده باشند، گرمای با ارزش داخل خانه شما را از بین می‌برد. با این حال، قبل از این که نصب پنجره های آلومینیومی زیبا را به طور کلی رد کنید، بهتر است خوب درباره این پنجره مطالعه کنید، زیرا فرآیندهای ساخت مدرن و نوآورانه راه حلی را برای این کار ایجاد کرده اند.اگر میخواهید به جواب این سوال که ترمال بریک چیست برسید  و اطلاعات بیشتر در زمینه عوامل موثر بر قیمت پنجره آلومینیوم برسید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید !

اطمینان از عملی بودن پنجره های آلومینیومی و همچنین زیبایی شناسی، بریک های حرارتی فوق کارآمد در قاب های پنجره آلومینیومی مدرن قرار می گیرند. اجازه دهید درباره این که آلومینیوم ترمال بریک چیست توضیح بیشتری بدهیم…

ترمال بریک چیست

پنجره ترمال بریک چیست؟

جواب پرسش پنجره ترمال بریک چیست را در این قسمت مقاله به شما خواهیم داد.ترمال بریک به سادگی قطعه ای از مواد است که در یک قاب پنجره آلومینیومی قرار می گیرد تا از دست دادن گرما را به حداقل برسانند. ترمال بریک قاب آلومینیومی را به دو بخش داخلی و خارجی مجزا تبدیل می کند که با مواد رسانای کمتر مانند پلی آمید یا پلی اورتان ترکیب شده است. “ترمال بریک” ایجاد شده به طور موثر انتقال دما را کاهش می دهد و اطمینان می دهد که پنجره ها به کیفیت عملکرد خاصی دست می یابند.

این جا در گروه صنعتی پنجره سازان، ما از فناوری نوآورانه ترمال بریک استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه مشتریانمان که خواهان ظاهر مینیمالیستی از پنجره‌های آلومینیومی مدرن هستند، هرگز مجبور به سازش در عملکرد حرارتی حیاتی نیستند.تفاوت پنجره ترمال و نرمال در تیغه پلی آمید می باشد که باعث شده ترمال بریک عایق حرارتی قوی تری باشد. مجموعه ما مفتخر است که نمایندگی آکپا در قم را دارا می باشد و این پروفیل یکی از بهترین پروفیل های ترمال بریک در بازار می باشد.

پنجره ترمال بریک چیست

چرا پنجره های آلومینیومی ما ترمال بریک دارند؟

فناوری ترمال بریک یکی از ویژگی‌های مهم در پنجره‌های آلومینیومی است زیرا به تنظیم دمای خانه شما کمک می‌کند و در زمستان شما را دنج و گرم و در تابستان خنک نگه می‌دارد. در ترکیب با شیشه‌های سه‌جداره یا دو جداره، پروفیل آلومینیوم  ما دارای رتبه A برای بازده حرارتی هستند و می‌توانند به مقادیر U تا 0.8 W/m2K دست یابند. با توجه به عملکرد آن ها، آن ها می توانند میزان انرژی مصرفی شما برای گرم کردن خانه را کاهش دهند، صورتحساب ها و ردپای کربن شما را کم کنند. این می تواند یک گام فوق العاده رو به جلو برای نجات سیاره ما باشد!

علاوه بر این که خانه شما به خوبی عایق بندی شده است، ترمال بریک ها باعث تقویت قاب ها شده و احتمال تراکم را کاهش می دهند. بدون ترمال بریک، قاب‌های آلومینیومی نصب شده در مکان‌هایی با رطوبت بالا (مانند آشپزخانه و حمام) باعث ایجاد تراکم می‌شوند، زیرا آلومینیوم بسیار سردتر از هوای مرطوب داخل خانه است، بنابراین به دمای گرم‌تر واکنش نشان می‌دهد. تا اینجای مقاله به این سوال که ترمال بریک چیست امیدوار هستیم رسیده باشید.

با نصب پنجره آلومینیوم ترمال بریک پنجره سازان می توانید مطمئن باشید که پنجره های آلومینیومی جایگزین شما بسیار بادوام و کم مصرف هستند، همچنین یک ویژگی خیره کننده به نمای بیرونی خانه شما اضافه می شود.

ویژگی های ترمال بریک

انواع حالت های بازشو پنجره های ترمال بریک

  • پنجره های لولایی
  • پنجره های دوحالته
  • پنجره های کلنگی
  • پنجره های کشویی
  • پنجره های محوری
  • پنجره های آکاردئونی
  • پنجره های فولکس واگنی
  • پنجره لیفت اند اسلاید

مزایای پنجره ترمال بریک چیست؟

1. کاهش اتلاف انرژی با پنجره ترمال بریک

همان طور که گفته شد پنجره آلومینیوم یک رسانا است و باعث عبور گرما و سرما می شود. به همین دلیل برای این که از این اتلاف انرژی جلوگیری کنیم باید یک لایه میان پروفیل دوخته یا پانج شود تا باعث از بین بردن خاصیت رسانا بودن پروفیل آلومینیوم شود. این لایه پلیمری مانع ورود گرما و سرما به داخل ساختمان شما می شود.تفاوت آلومینیوم با Upvc در قدیم در عایق حرارتی بود که با پنجره ترمال بریک این مزیت یو پی وی سی از بین رفته و بهتر است این قسمت را هم به پرسش ترمال بریک چیست اضافه کنید.

2. مقاومت پنجره ترمال بریک

آلیاژ آلومینیوم مقاومت بسیار بالایی دارد و می تواند با توجه به طراحی که دارد نیروهای وارد را به بهترین حالت ممکن تحمل کند. پنجره های آلومینیومی ترمال بریک سبک هستند همین سبکی برای درب و پنجره های آلومینیومی مزیت بسیار خوبی محسوب می شود البته این سبکی دلیلی نمی شود که در برابر فشار باد ضعیف باشند. یکی از مزیت های مهم پنجره آلومینیوم همین است که در عین حال که سبک هستند اما در برابر ورزش باد مقاوم اند. مجموعه ما مفتخر است که نمایندگی آکرول در قم را دارا می باشد.

3. تنوع رنگ در پنجره ترمال بریک

از آن جایی که آلیاژ آلومینیوم دارای سختی و مقاومت بالایی است شما می تواند طبق سلیقه، سبک و رنگ دکوراسیون داخلی منزل خود رنگ پنجره آلومینیوم ترمال بریک را انتخاب کنید. به دلیل استفاده از شیوه رنگ آمیزی الکترواستاتیک در پنجره آلومینیوم طول عمر رنگ آمیزی بالا رفته و رنگ پوشش شده بر روی پنجره ترمال بریک در برابر آفتاب، گرما ، سرما ، ضربه و خط و خش مقاوم خواهد بود. همچنین شما می توانید در پنجره آلومینیوم ترمال بریک از خاصیت آنادایز بهره مند شوید که به تنهایی بر روی پروفیل آلومینیوم ترمال بریک قابل اجرا است و در سایر انواع پنجره ها این امکان وجود ندارد. پنجره آلومینیوم نرمال همانند ترمال از تنوع رنگ بالایی برخوردار است اما عایق حرارتی قوی نمی باشد.

ترمال بریک چیست ؟

4. انعطاف پذیری پروفیل آلومینیوم ترمال بریک

یکی از خاصیت های خوبی که پنجره ترمال بریک دارد این است که به راحتی قابلیت فرم دهی دارد. این خاصیت در صورتی است که پنجره آلومینیومی شما سختی و مقاومت اولیه خود را حفظ می کند. انعطاف پذیری آلومینیوم ترمال بریک باعث شده است که شما بتوانید پنجره هایی در حالت های چند ضلعی، هلالی و … تولید کنید.

5. ارزش پروفیل ترمال بریک

همان طور که می دانید آلومینیوم از خانواده فلزات ارزشمند است در نتیجه می توان این محصول را در آینده حتی در صورتی که شما به آن نیاز نداشته باشید به عنوان یک کالای سرمایه ای محسوب کرد و امکان برگشت آن به چرخه تولید مجدد نیز وجود دارد. دیگر به جواب سوال پنجره ترمال بریک چیست رسیده اید.

آلومینیوم ترمال بریک چیست

معایب پنجره آلومینیوم ترمال بریک

1. قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک بر اساس مقدار وزن پروفیل آلومینیوم به کار رفته در ساخت آن محاسبه می شود. این امر باعث شده که قیمت این نوع پنجره نسبت به سایر پنجره ها گران تر باشد. علاوه بر آن قیمت یراق آلاتی که در پنجره آلومینیومی ترمال بریک استفاده می شود نیز نسبت به پنجره یو پی وی سی بالاتر است.

2. پنجره ترمال بریک قابلیت اصلاح و تغییر شکل را نداند و بعد از تولید نمی توان فریم پنجره را تغییر داد. دیگر به جواب  پرسش ترمال بریک چیست رسیده اید و امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع