قیمت پنجره ریلی بر چه پایه ای محاسبه می شود؟

قیمت پنجره ریلی

پنجره ها یکی از جنبه های اصلی هر خانه هستند ، دروازه ای بین بیرون و داخل خانه. آن ها نمایی از فضای باز و راهی برای ورود نور خورشید به خانه را به شما ارائه می دهند. چندین نوع پنجره برای انتخاب وجود دارد ، که یکی از این نوع پنجره ها، پنجره دوجداره ریلی است . اگر قصد نوسازی یا تعویض پنجره های قدیمی خانه خود را دارید بهتر است با اطلاعات دقیق از سبک و سلیقه خود درباره پنجره ها انتخاب درستی داشته باشید. قیمت پنجره ریلی یا همام پنجره کشویی نسبت به پنجره ثابت و یا پنجره تک حالته و یا پنجره دوحالته کمی گران تر می باشد و دلیل آن گران تر بودن یراق آلات و همچنین پروفیل بیشتر استفاده می شود . این دو عامل باعث شده قیمت این محصول نسبت به پنجره هایی که گفته شد بالاتر باشد.

پنجره ریلی به دلیل ساختار نوع بازشو همانند پنجره ثابت و پنجره تک حالته و پنجره دوحالته عایق کمتری دارا می باشد . ناگفته نماند که عایق خوبی می باشند ولی نسبت به پنجره های که گفته شد کمتر است . نکته دیگر این است که پنجره ریلی با دو متریال قابل ساخت می باشد . پنجره ریلی یو پی وی سی و پنجره ریلی آلومینیوم نرمال و یا ترمال بریک ساخته می شود . قیمت پنجره ریلی در دو نوع متریال یو پی وی سی و آلومینیوم متفاوت می باشد . نوع پروفیل استفاده شده در این نوع پنجره و همچنین برندی که استفاده می شود بسیار در قیمت موثر می باشد. درحالت عادی پنجره ریلی Upvc کمی پایین تر ازپنجره ریلی ترمال بریک می باشد اما باز هم به نوع برندی که در آن استفاده می شود موثر است.

پنجره ریلی

تقاضا برای پنجره های ریلی UPVC به دلیل محبوبیت آن افزایش یافته است. بدیهی است که پنجره ها انواع مختلفی دارند ، اما پنجره های ریلی UPVC از رایج ترین و کارآمدترین پنجره ها در تعمیر و نگهداری هستند. پنجره های ریلی علاوه بر صرفه جویی در نگهداری ، از فضای کمتری نیز استفاده می کند ، که برای معماران و سازندگان امروزی نعمت است. در این عصر که افراد و خواسته های بیشتری نسبت به فضاهای زندگی وجود دارد ، سازندگان باید در فضایی که به آن ها داده می شود ، کار کنند ، چه کوچک و چه بزرگ. در مورد قبلی ، معماران مجبورند خانه ها را طوری طراحی کنند که همه نیازها برآورده شود. پنجره ریلی در این شرایط مفید است. از آن جا که این پنجره ها ریلی هستند ، بنابراین هنگامی که باز هستند فضای غیر ضروری داخل خانه را اشغال نمی کنند.

تعداد پنجره های ریلی با توجه به راه حل های سفارشی در رنگ ها و سبک های مختلف که به راحتی قابل نصب هستند ، در حال افزایش است. مناسب برای هر مکان و زیبایی خانه را افزایش می دهد.این نوع پنجره های ریلی در دو نوع آلومینیوم و UPVC در بازار عرضه می شوند. به دلیل محبوبیت پنجره ریلی قیمت پنجره دوجداره ریلی برای مصرف کنندگان حائز اهمیت می باشد. قیمت پنجره ریلی با توجه به نوع آن بسته به این که پنجره upvc باشد و یا پنجره آلومینیومی ترمال بریک و همچنین نوع یراق آلات و عملکرد بازشو آن متفاوت می باشد.

قیمت پنجره ریلی

قیمت پنجره یو پی وی سی ریلی

پنجره ها و درهای ریلی UPVC راهی فوق العاده برای بازکردن خانه شما هستند و در مواقعی که در فضا مانع ایجاد می شود ، انتخاب مناسبی هستند. آن ها ظاهر ، امنیت و ارزش خانه شما را افزایش می دهند. این پنجره های UPVC و درهای UPVC به داخل یا خارج باز نمی شوند ، آن ها در مسیر در قاب درب به صورت پهلو می لغزند و بنابراین هنگام باز شدن هیچ فضایی را در خانه اشغال نمی کنند.

آن ها روی چند مسیر حرکت می کنند و دارای سیستم قفل چندگانه هستند. پنجره ریلی همچنین بدون وقفه ترین منظره از فضای باز را با شیشه های بزرگ در هر بخش ارائه می دهند. با آوردن دنیای بیرون به خانه خود می توانید به نور طبیعی بیشتر ، هوای تازه و فضای بازتر زندگی کنید. برای ایمن سازی بیشتر آن ها می توان از فولاد گالوانیزه استفاده کرد که در داخل پروفیل قرار داده شده است.

موارد مختلفی می تواند روی قیمت پنجره یو پی وی سی ریلی تاثیرگذار باشد در وین سازان شما می توانید با توجه به بوجه مورد نظر خود پنجره ریلی مناسب خانه خود را سفارش دهید.

پنجره ریلی Upvc

انواع مدل پنجره دوجداره یا انواع باز شو پنجره دوجداره ریلی، انواع پروفیل مصرفی، ارتفاع و عرض پنجره UPVC و نوع یراق پنجره UPVC پارامترهای مهم برای محاسبه قیمت پنجره یو پی وی سی ریلی هستند.علاوه بر این موارد هزینه های دیگری نیز در قیمت پنجره یو پی وی سی ریلی می تواند تاثیرگذار باشد مانند هزینه حمل و نقل پنجره ، انواع شیشه دوجداره ، هزینه نصب پنجره توسط متخصصان و همچنین از مهم ترین موارد آن پروفیل کشویی مصرفی است که بر مبنای وزن پروفیل می باشد از آن جایی که پروفیل کشویی بزرگتر است پس قطعا قیمت آن نیز نسبت به سایر پروفیل ها بیشتر است و این عامل یکی از تاثیرگذارترین عامل های قیمت پنجره یو پی سی ریلی می باشد.

قیمت پنجره ریلی

درب های ریلی و تاشو UPVC

درهای کشویی و تاشو UPVC منحصر به فرد هنگام استفاده از فضای محدود بهترین انتخاب هستند. این درب های UPVC به راحتی در یک طرف جمع می شوند در حالی که به راحتی روی چارچوب ساخته شده درب می لغزند. قابل تشخیص ترین جنبه این طرح نحوه باز شدن آن ها با کشیدن “درها” به منظور تا شدن یا چیده شدن به سمت چپ ، راست ، داخل یا خارج قاب ها است.اولین غریزه این است که فکر کنید این کار دشواری است و به نیروی زیادی احتیاج دارد ، اما به دلیل سیستم ردیابی غلتکی ، این کار کاملاً ساده است و حتی یک کودک می تواند در را باز کند. این درهای کشویی و تاشو UPVC منظره ای بدون مانع را فراهم می کند ، دنیای بیرون را وارد خانه شما می کند تا بتوانید به نور طبیعی بیشتر و هوای تازه دسترسی داشته باشید و جذابیت کلی اتاق را افزایش دهید.

مزایا پنجره دوجداره ریلی UPVC:

پنجره ها و درهای کشویی UPVC علاوه بر ایجاد سبک عالی در فضای محدود ، مزایای بزرگی را ارائه می دهند. انواع پنجره های ریلی UPVC و درهای کشویی از دوام بالایی برخوردار بوده و با حداقل تعمیر و نگهداری تا 35 سال دوام می آورند. این پنجره های بدون سرب UPVC و درهای UPVC برای عایق در برابر نور شدید خورشید و سر و صدا ساخته شده اند. سیستم قفل چند نقطه ای و هسته فولادی گالوانیزه تقویت شده بالاترین ایمنی را در آن ها تضمین می کند.در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب بهترین برند پنجره دوجاره ریلی  مقاله برند درب و پنجره دوجداره را مطالعه نمایید.

قیمت پنجره دوجداره ریلی

قیمت پنجره ریلی آلومینیومی

همان طور که می دانید آلومینیوم به دلیل استحکام و دوام بیشتری که نسب به UPVC دارد از لحاظ قیمت نیز هزینه بیشتری نسبت به یو پی وی سی دارد. آلومینیوم از نظر ظاهری قابی نازک تر و ظریف تری دارد و همین امر باعث زیبایی بیشتر و ورود نور بیشتر به فضای خانه شما می شود.با توجه به قطعات پنجره دوجداره ریلی آلومینیومی و قیمت ترمال بریک نمی توان قیمت پنجره ریلی آلومینیومی را به طور دقیق محاسبه کرد.قیمت پنجره ریلی آلومینیومی نرمال که عایق ضعیفی تری نسبت به گرما و سرما دارد مناسب تر است.جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تفاوت های بین پنجره آلومینیوم با یو پی وی سی می توانید مقاله مقایسه پنجره آلومینیوم با upvc را مطالعه کنید.

قیمت پنجره ریلی آلومینیومی ترمال بریک بازشو که عایق بسیار قوی دارد زیرا پروفیل آلومینیومی آن به دو قسمت شده و ما بین آن پلی آمید استفاده می شود که باعث شده سرما و گرما به داخل خانه منتقل نشود و همین باعث شده قیمت بیشتری داشته باشد. نوع رنگ پروفیل آلومینیوم هم می تواند تاثیر زیادی در قیمت داشته باشد مثلا قیمت رنگ آنادایز از رنگ پودری گرانتر می باشد.

درب های آلومینیومی کشویی و تاشو

این سازه ها در اندازه های بزرگ ساخته و نصب شده اند و می توانند خانه شما را باز کنند. آن ها اغلب هم به عنوان تقسیم کننده و هم به عنوان یک درب بیرونی کار می کنند. قاب های درب آلومینیومی را می توان تا حد زیادی نازک کرد و از طریق پانل های شیشه ای گسترده نمای بهتری را ارائه می دهد. چه بخواهید اتاق نشیمن خود را به ایوان باز کنید و چه فضای بیرون را به داخل بیاورید ، درهای کشویی و تاشو آلومینیومی راحتی حرکت و زیبایی ستاره ای را به فضای شما می بخشد.

مزایا پنجره دوجداره ریلی آلومینیومی

از بین در و پنجره های موجود در بازار ، در و پنجره های آلومینیومی به دلیل استحکام برتر ، عملکرد بالا ، دوام و سبک های متنوع. نگهداری آسان از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و طول عمر بیشتری نسبت به UPVC دارند و شما می توانید تا 40 سال با خیالی آسوده از آن بهره استفاده کنید. شما در قبال هزینه ای که می کنید می توانید از یک متریال با کیفیت بهره شوید.

پنجره دوجداره ریلی

نتیجه گیری قیمت پنجره ریلی

با توجه به مطالبی که در این مقاله گفته شد و در بین این دو نوع متریال آلومینیوم طول عمر بیشتری نسبت به UPVC دارد و از نظر قیمتی نیز هزینه بالاتری دارد اگر برای شما هزینه مهم است و می خواهید پنجره ای با قیمت مناسب تر، کیفیت و عایقی بهتر در برابر گرما و سرما داشته باشید در و پنجره های UPVC می تواند برای شما انتخاب مناسب تری باشد. قیمت پنجره ریلی با توجه به مواردی که گفته شد متغییر می باشد و با توجه به بوجه شما قابل تغییر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع