قیمت پنجره آساش

با پیشرفت جهان، مواد ساختمانی بیشتری برای بهبود کیفیت خانه ها و ساختمان های ما ساخته می شوند. یکی از این موارد آلومینیوم است که در سال های اخیر به دلیل دوام و زیبایی ظاهری محبوبیت زیادی پیدا کرده است. میتوان گفت قیمت پنجره آساش جز یکی از بهترین موارد پنجره آلومینیومی می باشد.

پنجره آلومینیومی قوی و سبک وزن هستند که آن ها را برای استفاده در هر آب و هوا یا محیطی ایده آل می کند. آن ها همچنین به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند، به این معنی که می توانید بدون نگرانی در مورد نگهداری منظم از یک پنجره زیبا لذت ببرید. این پنجره ها علاوه بر کاربرد در منازل، در ساختمان های تجاری و صنعتی و همچنین برای مصارف امنیتی نیز کاربرد دارند. و به همین دلیل است که معماران، پیمانکاران ساختمانی و صاحبان مشاغل مختلف نیز پنجره های آلومینیومی را به پنجره های آهنی قدیمی ترجیح می‌دهند.یکی دیگر از خوبی‌های این پنجره ها این است که در طرح‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شوند، بنابراین می‌توانید یکی را بیابید که کاملاً مکمل سبک خانه یا محل کار شما باشد.

اما قبل از خرید پنجره آلومینیومی انتخاب شرکت معتبر و نام آشنا بسیار مهم و حائز اهمیت است. یکی از شرکت های درب و پنجره آلومینیومی شرکت آساش ترکیه است که با تولید محصولات طراحی شده در صنایع یکپارچه جزء باکیفیت ترین شرکت های تولید کننده می باشد. ما در این مقاله قصد داریم مزایای شرکت آساش و عوامل موثر در قیمت پنجره آساش را مورد بررسی قرار دهیم برای یک خرید مطمئن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پنجره آساش

شرکت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک آساش

شرکت آساش یک واحد تولیدی اکستروژن آلومینیومی به مجموع 270،000 متر مربع، که 130،000 متر مربع از آن محصور شده است و به منظور تولید محصول نهایی با پروفیل های آلو به دست می آورند. آساش سرمایه گذاری های فناوری پایه پروژه را برای ارائه بالاترین کیفیت و کمترین هزینه برای مشتریان مطابق با الزامات پروژه می سازد.

آساش ترکیه برند شناخته شده پنجره ترمال بریک و نرمال ترک، انتخابی مطمئن و به صرفه برای طراحی نما و نصب در ساختمان های تازه ساز و یا تعویض با پنجره های قدیمی است. آساش تضمین کننده آسایش، امنیت و رفاه شماست.

قیمت آساش

چرا پنجره آساش را برای خانه خود انتخاب کنیم ؟

پنجره های آساش مزایای زیادی را برای هر صاحب خانه ای به ارمغان می آورد. ظاهر جذاب و قابل تنظیم آن ها در کنار ظرفیت عملکرد فوق العاده آن ها یک گزینه پنجره منحصر به فرد را در اختیار صاحبان خانه قرار می دهد. در این جا برخی از ویژگی ها و مزایای پنجره های آلومینیومی آساش آورده شده است.

خطوط دید فوق ‌العاده باریک

به دلیل استحکام یکپارچه آلومینیوم، قاب ‌های باریک‌تر می‌توانند از شیشه‌های بزرگ‌تر پشتیبانی کنند. قاب‌های باریک، زیبایی‌شناسی شیک و کم‌ رنگی ایجاد می‌کنند و وسعت شیشه‌ای بزرگ‌تر به معنای مناظر وسیع‌تری از باغ یا محوطه بیرونی شماست. قیمت پنجره آساش به عوامل مختلفی از جمله اندازه پنجره و وسعت آن بستگی دارد.

قیمت پنجره آلومینیومی آساش
بهره وری انرژی عالی

پنجره های آلومینیومی آساش دارای فناوری شکست حرارتی پلی آمید هستند. این یک مانع حرارتی بین هوای سرد بیرونی و هوای گرم داخل خانه شما ایجاد می‌کند و به پنجره‌ ها اجازه می‌دهد تا به رتبه A برای عملکرد حرارتی دست یابند که به خانه شما کمک می‌کند تا گرمای خود را حفظ کند و در قبض ‌های گرمایشی شما صرفه ‌جویی کند. قیمت پنجره آساش با توجه به بهره وری انرژی عالی که دارد به صرفه و اقتصادی محسوب می شود.

سفارشی سازی رنگ گسترده

پنجره های آلومینیومی آساش با استفاده از فرآیند پوشش پودری پلی استر بادوام رنگ می شوند. آن ها می توانند تقریباً هر رنگی را که فکرش را بکنید ارائه دهند، بنابراین مطمئناً رنگ مناسبی برای هر نوع خانه و ترجیح شخصی وجود دارد. رنگ پنجره می تواند بر روی قیمت پنجره آساش موثر باشد.

قیمت پنجره دوجداره آساش
استحکام یکپارچه

آلومینیوم یک ماده طبیعی قوی است. حتی در سخت‌ترین آب و هوای ایران نیز مقاومت می‌کند و به مرور زمان نمی‌شکند، شکافته نمی‌شود و تغییر رنگ نمی‌دهد. پنجره های آلومینیومی آساش دارای سیستم های قفل امنیتی بالا به عنوان استاندارد برای محافظت از خانه شما در برابر هرگونه تلاش برای ورود اجباری هستند. یراق آلات استفاده شده در پنجره سفارشی شما می تواند بر روی قیمت پنجره آساش تاثیر گذار باشد. پنجره آساش را می توان با پنجره آلومینیومی آکپا مقایسه نمود.

پنجره آساش

انواع پنجره آلومینیومی آساش

پنجره لولایی آلومینیومی ترمال بریک آساش

پنجره آلومینیومی ترمال بریک آساش لولایی ترکیه از جمله قدیمی ترین و پرمخاطب ترین انواع پنجره هستند که بسیار مقاوم و مطابق با آخرین متد روز اروپا طراحی و تولید شده اند. در و پنجره های ترمال بریک آساش ازجمله برترین برند های جهان است که به طور تخصصی در ترکیه به تولید در و پنجره دوجداره آلومینیومی پرداخته، به اقصا نقاط جهان صادر می کند و درمیان اغلب کشورهای اروپایی طرفداران بی شماری دارد. استفاده از بهترین عایق های موجود، فناوری حرارتی در محصولات، سیستم هیدرو و ساختمان به گونه ای است که قابلیت در و پنجره های آلومینیوم را از سایر انواع در و پنجره تا حد قابل توجهی بالاتر می برد. نوع بازشو پنجره نیز می تواند از عوامل تعیین کننده قیمت پنجره آساش باشد.

پنجره کشویی آلومینیومی ترمال بریک آساش

پنجره کشویی آلومینیومی ترمال بریک آساش محبوبیت بسیاری در میان ساختمان های قدیم و جدید دارد. انتخاب نوع پنجره های دوجداره و معمولی و قاب های مختلف که عایق بندی مناسبی در فصول سرد سال هستند می تواند رفاه و آسایش را برای ساکنان ساختمان و افراد فراهم سازد. قاب ترمال بریک به همراه شیشه دوجداره گزینه مناسبی برای ساختمان ها و همچنین درب ساختمان و درب بالکن است که استحکام کافی را در برابر ضربه و افرادی که قصد ورود غیرمجاز به داخل ساختمان را دارند نیز دارا می باشد. نوع شیشه به کار رفته در پنجره آساش می تواند دو یا سه جداره باشد و همین مورد قیمت پنجره آساش را تغییر می دهد. پنجره آساش را می توان با پنجره لورنزو مقایسه نمود.

پنجره آلومینیومی آساش
قیمت پنجره آساش

باید بگوییم پنجره‌های آلومینیومی در کل مطمئناً ارزان‌ترین نوع پنجره‌های موجود نیستند. با این حال، دلیل خوبی برای این وجود دارد و وقتی صحبت از چنین عنصر مهمی از خانه شما می شود، همیشه ارزان ترین بهترین نیست.وقتی نوبت به دستیابی به ایده‌ های شما می‌رسد، ظاهر، دوام و کارایی حرارتی پنجره‌های آلومینیومی از بسیاری از انواع پنجره‌های دیگر بهتر است و این هزینه اولیه ارزش آن را دارد. همچنین باید در نظر داشته باشید که برخلاف پنجره های آهنی، هیچ هزینه تعمیر و نگهداری در آینده مورد نیاز نخواهد بود.

قیمت پنجره آساش بسته به عوامل مختلفی از جمله اندازه ملکی که در آن تعبیه می شود و تعداد پنجره های جایگزین/نصب شده و همچنین انتخاب شیشه شما متفاوت خواهد بود. البته اندازه و مشخصات خود پنجره نیز بر قیمت های دریافتی شما تأثیر می گذارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع