قیمت پرده زبرا

هنگامی که صحبت از دکوراسیون داخلی و بهبود سبک خانه می شود اولین مسئله ای که بیان می شود پرده مناسب برای خانه است. پرده ها جدا از این که به فضای داخلی شما سبک می بخشند، به محافظت از مبلمان منزل در برابر آسیب های نور خورشید و همچنین صرفه جویی در هزینه های انرژی کمک می کنند.با توجه به این نکته، پرده های زبرا ادغام کاملی از زیبایی و عملکرد، و یک پوشش محبوب پنجره در خانه های مدرن هستند. این پرده از جدیدترین و به روزترین انواع پرده های تزئینی است که می تواند نقشی بسیار تاثیر گذاری در چیدمان منزل و طراحی دکور آن داشته باشد. بهترین قیمت پرده زبرا همچنین قیمت پنجره دوجداره  را می توانید از ما تهیه کنید.

یکی از بزرگ ترین دلایل محبوبیت پرده طراحی ساده آن هاست. این پرده ها ساده هستند، تصاویری زیبا و چشم نوازی را ارائه می دهند و شکل هر پنجره را تکمیل می کنند. آن ها همچنین به راحتی قابل استفاده هستند، نگهداری می شوند، دارای طیف وسیعی از پارچه ها هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند.ما در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت پرده زبرا، مزایای آن و همچنین انواع پرده زبرا آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای خانه خود بگیرید.

قیمت پرده زبرا

آشنایی با پرده زبرا

ساختار پارچه پرده زبرا به صورت دو لایه موازی از تور و پارچه است که بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. تولید و مونتاژ این نوع پرده به صورت پارچه هایی دو لایه و دارای مکانیزم جمع شونده به صورت عمودی است که توسط یک زنجیر می توان پرده را جا به جا کرده و با تغییر زاویه بین نوارهای پارچه ای نور عبور را بر حسب نیاز بین 10 تا 50 درصد تنظیم کرد همچنین در صورت نیاز می توانید پرده را به صورت کامل جمع کرده و از نور کامل استفاده کنید.

پرده زبرا با توجه به جنس پارچه و انعطاف پذیری و دوامی که دارد ضعف های پرده های کرکری دیگر در آن دیده نمی شود. در واقع می توان گفت هر آن چه که پرده های رولی، کرکره ای، حریر و توری دارند پرده زبرا به صورت یکجا دارد. قیمت پرده زبرا با توجه به تنوعی که دارد بسیار متفاوت است که ما در ادامه به انواع آن خواهیم پرداخت.

جهت مشاهده مقاله محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره کلیک کنید.

پرده زبرا

مزایای استفاده از پرده زبرا

همان که گفتیم پرده زبرا در بازار بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و حتی برخی آمارها نشان می دهد که این پرده یکی از پر فروش ترین پرده ها بوده است. دلیل فروش بالای این پرده و محبوبیت آن در بین مردم می تواند مزایای متعددی باشد که این پرده به مشتریان خود ارائه می دهد همچنین لازم به ذکر است که قیمت پرده زبرا در کنار مزایای که دارد بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. ما در این قسمت برخی از مزایای پرده زبرا را شرح می دهیم:

کنترل روشنایی

طراحی شیک و توانایی کنترل نور آن ها، پرده های زبرا را برای هر اتاقی ایده آل می کند. زمانی که به حریم خصوصی نیاز دارید پرده ها را پایین بکشید یا زمانی که نور خورشید بیشتری می خواهید آن ها را باز بگذارید. همچنین می‌توانید آن‌ها را کامل ببندید تا بدون هیچ مانعی از پنجره، منظره‌ای از بیرون داشته باشند. قیمت پنجره زبرا باعث شده شما بتوانید به راحتی این پرده را برای خانه خود تهیه کرده و از امکانات آن بهره منده شوید.

خرید قیمت پرده زبرا

طراحی همه کاره

پرده های زبرا به اندازه کافی همه کاره هستند تا در هر دکوراسیون داخلی جای بگیرند. در حالی که خطوط تمیز و ظاهر مینیمالیستی آن‌ها در محیط‌های معاصر کاملاً کار می‌کنند، پارچه نرم و شفاف آن‌ها دکوراسیون سنتی و آنتیک را تکمیل می‌کند. قیمت پرده زبرا با توجه به نوع پارچه و کیفتی که دارد در بازار متفاوت است.

تنوع طرح و رنگ

پرده های زبرا در طیف گسترده ای از گزینه های پارچه، طرح و رنگ عرضه می شوند. بسته به سلیقه خود می توانید پرده زبرا خود را در رنگ های تیره و روشن سفارش دهید. همچنین می توانید پارچه های ترکیبی و طرح دار را برای منزل خود انتخاب کنید و به راحتی آن ها را با سایر وسایل اتاق و دکوراسیون داخلی هماهنگ کنید. با توجه به قیمت پرده زبرا و تنوع وسیعی که دارد این پرده می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

استفاده آسان در انواع مختلف

پرده زبرا در سه نوع مختلف دستی، برقی و اتوماتیک به بازار عرضه می شود. معمولا اکثر پرده های زبرا دستی هستند. در این حالت تنظیمات پرده به شکل دستی و با کمک زنجیرها و طناب هایی که کنار پرده قرار دارند صورت می گیرد. نوع دیگر از پرده زبرا نیز وجود دارد که به صورت برقی کار می کند. این نوع پرده زبرا به کمک ریموت کنترل می شود. و در آخر جالب است بدانید که پرده زبرا در نوع اتوماتیک نیز عرضه می شود. این پرده به صورت هوشمند و با برنامه ریزی قبلی به شکل خودکار، نور فضای مورد نیاز شما را تنظیم می کند. قابل ذکر است که قیمت پرده زبرا با توجه به نوع آن متفاوت است و بدیهی است که قیمت پرده زبرا اتوماتیک بالاتر از قیمت پرده زبرا دستی است.

حفاظت داخلی

خانه شما سزاوار بهترین مراقبت است تا مطمئن شوید که برای سال های آینده عالی به نظر می رسد. اما قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید می تواند باعث تغییر رنگ و محو شدن مبلمان و کفپوش شما شود. همچنین می تواند آسیب مشابهی به فرش ها، اثاثه یا لوازم داخلی، عکس ها، کاغذ دیواری ها و آثار هنری مانند نقاشی وارد کند. پرده‌های زبرا وقتی بسته هستند می‌توانند 99 درصد از اشعه‌های فرابنفش را مسدود کنند و از فضای داخلی شما در برابر نور شدید خورشید محافظت کنند. شما می توانید قیمت پرده زبرا را با دیگر پرده های موجود در بازار مقایسه کنید قطعا متوجه خواهید شد که این پرده با توجه به مزایای که دارد دارای قیمت مناسبی است.

قیمت پرده رولینگ زبرا

حریم خصوصی

اگر نگران چشمان کنجکاو هستید، پرده های زبرا این مشکل را حل می کنند. به لطف لایه‌های شفاف سیاه و سفید، می‌توانید در طول روز از تماشای بیرون لذت ببرید در حالی که افراد خارجی نمی‌توانند داخل را ببینند. این برخلاف پرده‌های کرکره‌ای یا پرده‌های افقی است که اگر می‌خواهید در طول روز حریم خصوصی داشته باشید، باید آن ها را ببندید.

جهت مقاله انواع بازشو پنجره دوجداره کلیک کنید.

ایمنی کودک

برخی از پرده ها با توجه به طنابی که برای تنظیم پرده دارند می توانند برای کودکان خطرناک باشند و در کودکان خطر خفگی ایجاد کنند اما پرده های برقی و اتوماتیک زبرا بدون سیم هستند به این معنی که هیچ طناب و سیم خطرناکی فرزند شما را تهدید نمی کند. این باعث می شود آن ها برای مهد کودک، اتاق کودک، اتاق بازس و حتی کلاس درس مناسب باشد.

نحوه شستشو و تمیز کردن پرده زبرا

اکثر افراد به دلیل این که شستشوی پرده زبرا را امری دشوار و زمان بر می دانند از خرید این پرده منصرف می شوند و به دنبال همان پرده های قدیمی و پارچه ای می روند. بهتر است بدانید که به خاطر لایه ای بودن پارچه، شستشوی این مدل پرده های مدرن بسیار آسان بوده و خیلی سریع می توان آن ها را تمیز کرد. با استفاده از بخارشوی با شامپو فرش می تولنید پرده را شست و شوی دهید تا پرده شما همانند روز اول تمیز شود.

قیمت پرده زبر Zebra

قیمت پرده زبرا

به دلیل تنوع بسیار زیادی که برای این پرده ها وجود دارد، قیمت پرده زبرا نیز در بازه گسترده ای تغییر می کند. توجه داشته باشید که قیمت پرده برقی زبرا نسبت به نوع دستی کمی گران تر است.علاوه براین، اندازه و متراژ پرده، طرح و جنس پارچه استفاده شده در آن نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت پرده زبرا داشته باشد. مهم تر از همه این که، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید پرده زبرا گزینه های متعددی را با هم مقایسه نموده و در نهایت مورد مناسب را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع