قیمت درب یو پی وی سی دستشویی

قیمت درب یو پی وی سی دستشویی

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد درب‌های یو پی وی سی این است که با استفاده از پلیمرهای همه کاره ساخته می‌شوند در واقع یو پی وی سی یا پلی وینیل کلراید انتخابی عالی برای درب های سرویس بهداشتی و حمام شماست.تعمیرکاران خانه اغلب به مشتریان خود پیشنهاد می کنند که درهای UPVC را برای دستشویی و حمام خود نصب کنند. انعطاف پذیری این ماده، آن را به یکی از ترجیح داده شده ترین مواد برای قاب درب تبدیل می کند. کاربران گرامی می توانید بهترین قیمت درب یو پی وی سی  دستشویی و پنجره Upvc را از ما تهیه نمایید.

فقط پارامترهای مختلف مواد را تجزیه و تحلیل کنید و خواهید فهمید که چرا تقاضا برای درب های دستشویی و حمام یو پی وی سی به تدریج افزایش می یابد. امروزه افراد زیادی برای افزایش جذابیت فضای داخلی خود آن ها را نصب می کنند. قیمت درب یو پی وی سی دستشویی با توجه به مزایایی که به مشتریان ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت درب یو پی وی سی دستشویی و مزایای آن آشنا کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خانه خود بگیرید.

قیمت درب یو پی وی سی دستشویی

دلایل نصب درب UPVC با توجه به قیمت درب یو پی وی سی دستشویی

1. مناسب برای سرویس بهداشتی های کوچک

با کمبود فضای زندگی، سازندگان به دنبال مصالح مناسب برای ساخت درب حمام و دستشویی هستند. نصب درب در حمام ها و دستشویی های کوچک اغلب به یک چالش تبدیل می شود زیرا فضا یک نگرانی اصلی است. بهترین جایگزین برای این کار درب های کشویی UPVC است. آن ها را نصب کنید و دیگر نگران نباشید که آیا باید در را از داخل باز کنید یا بیرون. شما به فضای اضافی نیاز نخواهید داشت زیرا فقط باید درها را بلغزانید تا باز شوند. آن ها به شما این امکان را می دهند که از فضا هوشمندانه استفاده کنید که آن ها را حتی برای حمام های نسبتا بزرگ مناسب می کند.

شما می توانید علاوه بر درب یو پی وی سی دستشویی که به صورت رایج در خانه های مختلف می بینید در صورت نیاز درب سرویس و حمام خود را به صورت کشویی سفارش دهید در این صورت قیمت درب یو پی وی سی دستشویی متفاوت از نوع رایج آن خواهد بود.

جهت مطالعه مقاله عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره کلیک کنید.

2. مواد پوسیده نمی شوند

اگرچه مردم سال هاست که درهای چوبی را در حمام خود نصب می کنند، اما به راحتی از آب آسیب می بینند که طول عمر آن ها را کاهش می دهد. از طرف دیگر درهای فلزی به دلیل وجود آب یا رطوبت می توانند فرسایش پیدا کنند و از زیبایی حمام و سرویس بهداشتی شما بکاهند. هنگام نصب درب های UPVC، لازم نیست نگران پوسیدگی آن ها به دلیل رطوبت باشید. از آن جایی که مواد نمی توانند رطوبت را حفظ کنند، پوسیده، زنگ نمی زنند، پوسته پوسته نمی شوند یا محو نمی شوند.

این ماده کاملاً در برابر آب مقاوم است. آن ها حتی به صرفه جویی در هزینه کمک می کنند زیرا برای افزایش دوام آن ها مجبور نیستید آن ها را رنگ کنید. قیمت درب یو پی وی سی دستشویی و حمام با توجه به این که آسیب نمی بینند و طول عمر طولانی دارند بسیار مناسب و به صرفه است.

جهت مشاهده انواع قیمت درب و پنجره هافمن کلیک کنید.

قیمت درب یو پی وی سی دوجداره دستشویی

3. جذابیت زیبایی شناختی فضای داخلی را افزایش دهید

تقاضا برای درب های UPVC در ایران در چند سال اخیر به شدت افزایش یافته است زیرا ارزش زیبایی شناسی بالایی دارند. شما می‌توانید از بین طرح‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی متناسب با دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. اگر تم خاصی می خواهید، از تامین کننده درب خود بپرسید که آیا می توانند محصول را مطابق با نیازهای شما سفارشی کنند.

سفارشی کردن درب‌های UPVC نیز یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه در نظر گرفته می‌شود، زیرا به زیبایی دستشویی و حمام شما کمک می‌کند. قیمت درب یو پی وی سی دستشویی با توجه به رنگ و طرح دلخواه مشتریان متفاوت است. درب یو پی وی سی دستشویی یکی از مهمترین انواع درب و پنجره ساختمان می باشد.

4. تمیز کردن آسان

همه کسانی که درهای UPVC را در دستشویی و حمام خود نصب می کنند از این واقعیت آگاه نیستند که برای تمیز کردن آن ها فقط باید آن ها را پاک کنید. آن ها کاملاً کاربردی هستند و به جلسات تمیز کردن عرق ریختن بسیار کمی نیاز دارند. لازم نیست نگران لکه های سخت صابون یا آب باشید. حتی اگر لکه، گرد و غبار و کثیفی روی در به مرور زمان جمع شود، فقط یک پارچه نخی بدون پرز بردارید و از آن ها برای پاک کردن کثیفی استفاده کنید.

جهت مشاهده انواع قیمت درب و پنجره ویستابست کلیک کنید.

درب های سرویس بهداشتی تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند که به شما کمک می کند در زمان صرفه جویی کنید که و آن ها کار را برای شما بسیار راحت می کنند. برای تعویض درب حمام و دستشویی نگران قیمت درب یوی پی وی سی دستشویی نباشید زیرا این درب ها برای شما یک سرمایه گذاری بسیار عالی و مناسب محسوب می شوند و نگرانی ها را برای شما برطرف می کنند.
از آن جایی که نصب درب های UPVC در حمام و دستشویی شما مزایای بسیار زیادی دارد، وقت آن رسیده است که به دنبال تامین کننده و نصاب معتبر باشید و کار خود را با خیال آسوده به آن ها بسپارید.

قیمت درب UPVC دستشویی

انواع شکل درب یو پی وی سی سرویس بهداشتی

  • درب سرویس بهداشتی تمام پنل: در نوع درب سرویش بهداشتی تمام پنل، پنل‌ها از جنس یو پی وی سی و سه جداره بوده که بر روی عایق بندی تاثیرگذار است.
  • درب سرویس بهداشتی تمام شیشه: منظور از شیشه در درب سرویس بهداشتی، شیشه برفی، مشجر، مات، شیشه سندبلاست و آینه است؛ که به صورت دوجداره استفاده می‌شود. در واقع هر شیشه ای که بصورت مات و غیر شفاف باشد. از لحاظ ظاهری این درب‌ها، زیبایی بیشتری نسبت به درب تمام پنل سرویسی دارد، اما از نظر عبور نور مورد ایراد قرار می‌گیرد.البته باید گفت شیشه این درها می تواند بر روی قیمت درب یو پی وی سی دستشویی تاثیر گذار باشد.

قیمت درب یو پی وی سی دستشویی

همان طور که در مقاله اشاره کردیم درب سرویس بهداشتی و حمام باید مقاوم و ضد آب باشد و یکی از متریال های دیگر که در درب حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود آلومینیوم است ولی با این حال باید در نظر گرفت این محصول  کمتر از آلومینیوم است در حالی که هم ظاهری زیباتر دارد و هم ویژگی های ضد آب و مقاوم بودن را دارا می باشد.

قیمت درب Upvc دستشویی به عوامل مختلفی از جمله اندازه،کیفیت نوع رویه درب داخلی، کیفیت متریال و یراق آلات، کیفیت رنگ کاری داخلی بستگی دارد. علاوه بر این موارد وزن درب یو پی وی سی بسیار مهم است هر چقدر وزن درب یو پی وی سی شما بیشتر باشد قیمت درب یو پی وی سی دستشویی نیز بیشتر می شود. بنابراین نمی توان قیمت دقیقی را برای این درب ها در نظر گرفت زیرا قیمت نهایی درب یو پی وی سی به انتخاب و سلیقه شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت درب یو پی وی سی دستشویی می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این باره راهنمایی کنند.

جهت مشاهده انواع قیمت درب و پنجره دوجداره وین تک کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع