جدید ترین پنجره های دوجداره

جدید ترین پنجره های دوجداره

پنجره ها دروازه هایی به بیرون هستند که سبک و طرح هر کدام از آن ها می تواند ظاهری متفاوت به خانه شما ببخشند. پنجره های جدید نیز به شما فرصتی می دهند تا سبک خانه خود را به روز کنید. اکنون بسیاری از صاحبان خانه ممکن است کاملاً متوجه تأثیر پنجره های جدید بر ظاهر و سبک خانه شما نباشند. در ابتدا ممکن است فکر کنید که پنجره، پنجره است و تفاوتی ندارد اما باید به شما بگوییم پنجره های جدید دوجداره می توانند آرامش و گرمای بیشتری را به شما هدیه دهند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در عرصه پنجره های دوجداره شما می توانید هر طرحی را که بخواهید مطابق با سلیقه ای خود سفارش دهید. اگر به دنبال جدید ترین پنجره های دوجداره هستید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

یکی از رایج ترین پنجره های دوجداره که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است پنجره UPVC است این پنجره ها علاوه بر این که ظاهری شیک و مدرن دارند مزایای زیادی نیز می توانند برای شما داشته باشند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با جدید ترین پنجره های دوجداره آشنا کنیم تا بتوانید از این پنجره های برای خانه خود ایده بگیرید و بهترین ها را به خانواده خود هدیه دهید.

جدیدترین پنجره های دوجداره

جدید ترین پنجره دوجداره

اشکال خاص

پنجره ها معمولا به شکل مربعی یا مستطیل ساخته می شوند و رایج ترین آن ها که معمولا مشتریان سفارش می دهند و شما آن ها را در بسیاری از خانه ها دیده اید پنجره هایی با قاب های مستطیلی هستند. اما امروزه معماران دست به طراحی سبکی مدرن و متفاوت زده اند و پنجره های با اشکال خاص چه به صورت منظم و چه نامنظم طراحی کرده اند.پنجره هایی با شکل خاص به شما این امکان را می دهند که انواع سبک های معماری را به خانه یا محل کار خود اضافه کنید و سبک معماری منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.

جدید ترین پنجره های دوجداره با اشکال خاص می تواند بسیار جذاب باشد.

پنجره ها را با اشکال طراحی مانند نیم دایره، قوس، بیضی، دایره، ذوزنقه، مثلث و تقریباً هر شکل دیگری که می توانید تصور کنید، امکانات طراحی برای پروژه پنجره شما وجود دارد. دو متریال پنجره یو پی وی سی و پنجره ترمال بریک امروزه برای جدیدترین پنجره دوجداره استفاده می شود.

 دایره یا بیضی

جدیدترین پنجره دوجداره Upvc

پنجره های دایره ای یا بیضی شکل از انواع جدید پنجره اند که در ویلاها، اتاق های زیر شیروانی و یا حتی در فضای داخلی ساختمان استفاده می شوند. خوشبختانه پنجره های دوجداره UPVC را می توان تقریبا در هر مدلی سفارش داده و طراحی کرد و بیشتر معماران نیز امروزه از انواع مدل های پنجره دوجداره یو پی وی سی استفاده می کنند. پنجره دایره ای نیز جز جدیدترین پنجره دوجداره دانست.جدید ترین پنجره های دوجداره می تواند با توجه به شناخت و نیاز انتخاب کرد.

نوع  مثلثی

پنجره های دوجداره مثلثی اگر چه پنجره هایی رایج نباشند اما می توانند جلوه ای جالب و جذاب به خانه شما بدهند. این پنجره های می توانند برای خانه های مدرن با سبک و چینش مینیمال مناسب باشند و دیزانی زیبا به خانه شما ببخشند.جدید ترین پنجره های دوجداره مثلثی بسیار جذاب می باشد.

جدید ترین پنجره های دوجداره چند ضلعی

جدیدترین پنجره دوجداره اختصاصی

نوع دیگری از پنجره های جدید پنجره های پنج ضلعی و شش ضلعی هستند که می توانند ظاهری جذاب و خاص برای خانه شما باشند. با وجود پنجره های دوجداره UPVC دیگر لازم نیست نگران انواع  بازشو پنجره و عایق بودن پنجره های خانه خود باشید زیرا صنعت پنجره های یو پی وی سی همه نیازهای شما را برطرف می کنند.

پنجره با اشکال نامنظم

دسته دیگری از پنجره ها که در سبک مدرن معماری بسیار محبوب هستند پنجره های با اشکال نامنظم و متفاوت هستند. اگر می خواهید پنجره هایی خاص تر از پنجره های دایره ای یا مثلثی داشته باشید انتخاب پنجره های دوجداره با اشکال نامنظم می توانند بهترین انتخاب باشند. ساخت و استفاده از این پنجره ها نشان می دهد که می توان پنجره ای خارج از حالت مرسوم مستطیل و مربعی داشت در حالی که زیبا و کارا نیز باشد. جدید ترین پنجره های دوجداره با اشکال نامنظم می تواند مورد توجه قرار گیرد.

پنجره با متوازی الاضلاع

یکی از مزایای پنجره های دوجداره UPVC این است که شما با هر سبک و سلیقه ای می توانید پنجره های دوجداره خود را سفارش دهید. یکی از پنجره های جدید پنجره های دوجداره متوازی الاضلاع هستند شاید این پنجره ها رایج نباشند اما می توانند فضای زیبا و منحصر به فردی را برای شما ایجاد کنند. جدید ترین پنجره دوجداره متوازی الاضلاع بسیار جذاب بوده اما کاربر خاصی دارا می باشد.

پنجره خلیجی یا کمانی

جدیدترین پنجره خلیجی

یکی از پنجره هایی که در کشورهای اروپای از گذشته مورد استفاده قرار می گرفت پنجره های دوجداره خلیجی یا کمانی هستند این پنجره ها در ابتدا در ایران خیلی رایج و مرسوم نبود اما با مرور زمان به دلیل ظاهر بسیار زیبا، دید بسیار خوب، ایجاد فضایی مناسب برای نشیمن و اضافه شدن فضای خانه مورد استفاده قرار گرفت. بازشو این پنجره ها به صورت لولایی تک حالته و یا دو حالته می باشد و با توجه به ساخته شدن پنجره ها توسط قاب یو پی وی سی و شیشه دوجداره مشکل عایق بندی این پنجره ها برطرف شده است. این پنجره ها برای حال و پذیرایی، سالن های انتظار ، اتاق های نشیمن یا حتی اتاق خواب های بزرگ مناسب و زیبا هستند. پنجره خلیجی یا کمانی در بعضی کشور ها جز جدید ترین پنجره های دوجداره می باشد.

پنجره  قدی

پنجره های که مجدد توانسته اند پا به عرصه پنجره سازی و پنجره های دوجداره بگذارند پنجره های قدی هستند. این پنجره ها را از گذشته می توانستید در خانه های بسیار قدیمی ببینید تقریبا بیشتر خانه های ویلایی قدیمی دارای پنجره های قدی بوده اند. این پنجره ها با داشتن ویو و نور بسیار خوبی که داشتند دوباره وارد مد دکوراسیون و معماری شده اند. این پنجره ها در گذشته به دلیل این که عایق بندی خوبی نداشتند و هوا را از خود عبور می دادند از دور خارج شده بودند اما امروزه با توجه به پیشرفت در عرصه پنجره های دوجداره یو پی وی سی دوباره مورد استفاده قرار گرفتند. به صورتی که حتی می توان از این پنجره ها در آپارتمان نیز استفاده کرد.انتخاب بهترین پنجره دوجداره بسیار کار مشکل می باشد و باید با توجه به نیاز خود این انتخاب را انجام دهید.

پنجره قوسی

جدیدترین پنجره دوجداره یو پی وی سی

یکی دیگر از پنجره های قدیمی که دوباره در معماری نوین و مدرن در ساختمان ها جا گرفته اند پنجره های دوجداره قوسی هستند. در واقع می توان گفت با وجود پیشرفت در صنعت ساخت پنجره های دوجداره پنجره های قدیمی با شمایلی مدرن و تازه وارد بازار شدند علاوه بر این، این پنجره ها دیگر ضعف ها و ایرادات پنجره های قدیمی را نداشتند و خیلی بهینه تر و بهتر توانستند دوباره در این صنعت جانی دوباره بگیرند. از جمله جدید ترین پنجره های دوجداره می توان به پنجره قوسی اشاره کرد.

پنجره دوجداره قوسی از جمله این پنجره هاست که فضایی زیبا و با اصالت را به وجود می آورد ، که هم در دکوراسیون مدرن و هم کلاسیک قابل استفاده و زیبا خواهد بود.معمولا سوالی که در هنگام خرید پنجره پیش می آید این است که کدام پنجره دوجداره بهتر است ، برای این پرسش تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پنجره  رنگی

همان طور که می دانید علاوه بر طرح و سبک پنجره، رنگ آن نیز می تواند نقش موثری در زیبایی و طراحی دکوراسیون منزل شما داشته باشند. خوشبختانه امروزه پنجره های یو پی وی سی با پروفیل های رنگی نیز وارد بازار شده اند. شما می توانید با توجه به رنگ دکوراسیون منزل خود پنجره های دوجداره خود را سفارش دهید و فضایی بسیار جذاب و دلنشینی را برای خود و خانواده فراهم کنید. این پنجره ها با طرح چوب نیز قابل سفارش هستند و می توانند با دکوراسیون کلاسیک و مدرن مورد استفاده قرار بگیرند. انتخاب جدیدترین پنجره دوجداره و پنجره مدرن انتخاب کاملا سختی می باشد. قیمت پنجره رنگی گران تر از پنجره های نرمال می باشد.

نتیجه گیری

حال که با جدید ترین پنجره های دوجداره آشنا شدید می توانید بهتر برای خانه خود تصمیم گیری کنید از پنجره هایی با اشکال خاص و سفارشی گرفته تا پنجره های زیبای رنگی این شما هستید که می توانید انتخاب کنید.برای سفارش پنجره با هر طرح و رنگ مطابق با سلیقه خود می توانید روی گروه صنعتی پنجره سازان حساب کنید تنها کافی است تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید.توجه داشته باشید که بهترین قیمت پنجره دوجداره در سطج کشور را از ما تهیه فرمایید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع