تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب

تعویض پنجره های قدیمی

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید و به دنبال خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه هستید می توانید بهترین قیمت پنجره دوجداره را از ما بخواهید.با گذشت زمان ممکن است تجهیزات خانه شما به دلیل فرسودگی دچار مشکل شوند و در روند زندگی شما اختلال ایجاد کنند یکی از این تجهیزات که ممکن است دچار فرسوگی شود و شما به آن هیچ توجهی نداشته باشید پنجره خانه شماست. گفته می شود پنجره ها اغلب یکی از نادیده گرفته شده ترین ویژگی های خانه هستند.

معمولا پنجره های قدیمی از جنس آهن می باشد . آهن یکی از پر استفاده ترین متریال های ساخت پنجره در گذشته بوده است اما به دلیل معایب و مشکلاتی که آهن دارد آن را کنار گذاشته اند . آهن هر ساله نیاز به رنگ آمیزی داشت و شمارو به زحمت مینداخت . آهن دچار زنگ زدگی و خوردگی می شود که واقعا مشکل بزرگی است . آهن یک نوع فلز است و به هیچ وجه عایق صوتی و حرارتی نمی باشد . توجه داشته باشید که با خرید پنجره Upvc شما نیاز به رنگ آمیزی سالیانه نخواهید داشت ، پنجره شما دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود و از همه مهمتر عایق صوتی و حرارتی بسیار قوی خواهید داشت که جلوی آلودگی صوتی را خواهد گرفت.

تا زمانی که مشکلی پیش نیاید ، صاحبان خانه توجه زیادی به آن ها نمی کنند. و با افزایش سن پنجره ها ، تعدادی از مشکلات وجود دارد که ممکن است نیاز به تعویض پنجره های قدیمی داشته باشد. پنجره ها در خانه به بهبود بهره وری انرژی ، محافظت از خانه در برابر عناصر ، تأمین نور و تهویه کمک می کنند و در زیبایی داخلی و خارجی اثر بخش هستند.

تعویض پنجره قدیمی

یکی از چیزهایی که باعث می شود شما تعویض پنجره های قدیمی خود را به تعویق بیندازید و برایتان نگران کننده باشد این است که فکر می کنید شاید مجبور باشید زمان و خرابی زیادی را تحمل کنید در حالی که امروزه تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره بسیار راحت شده و نیازی به نگرانی نیست.

تعویض پنجره ها و درها نباید برای شما خسته کننده و استرس زا باشد بنابراین ما آن را ساده و آسان می کنیم. وقتی تصمیم می گیرید پنجره های قدیمی و فرسوده خانه خود را تعویض کنید ، به خودتان هدیه می دهید ، بنابراین تجربه از ابتدا تا انتها باید به عنوان یک هدیه باشد نه به عنوان یک بار. ما در وین سازان با مشتریانمان مانند خانواده رفتار می کنیم. و راحتی و آسایش آن ها برایمان مهم است .

تعویض پنجره قدیمی

دلایل تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره

1.شکستن شیشه

یکی از واضح ترین نشانه های نیاز به یک پنجره جدید ، شکسته شدن شیشه است. این نوع آسیب تصادفی معمولاً فوری و قابل توجه است. اما در برخی موارد نادر ، ترک ممکن است بدون توجه باشد ، و اجازه می دهد هوا و رطوبت به داخل نشت پیدا کنند. اما با این وجود ، بسیاری از صاحب خانه ها پنجره شکسته روی پنجره های خود را نادیده می گیرند ، زیرا فقط قسمت بیرونی آن شکسته است. آن ها فکر نمی کنند این تأثیر زیادی بر پنجره داشته باشد.

حقیقت این است که یک صفحه شکسته می تواند به معنای نشت باشد. بسته به موقعیت پنجره و اندازه آسیب ، نشت می تواند تلفات انرژی زیادی را به همراه داشته باشد. همچنین ، ترک ها می توانند کوچک شروع شده و به یک مشکل بسیار بزرگتر تبدیل شوند ، به ویژه اگر مورد توجه قرار نگیرند. اگر متوجه شکستگی در پنجره های قدیمی شدید ، باید در اسرع وقت آن را تعویض کنید. تعویض شیشه پنجره معمولی با پنجره های دوجداره می تواند در هزینه های انرژی شما صرفه جویی کند.

2.نشست آب و هوا

یکی از کارهایی که پنجره ها باید انجام دهند محافظت از شما در برابر عناصر است. اما با گذشت زمان ممکن است شکاف هایی در مونتاژ ایجاد شود که خانه شما را در معرض نشت هوا و رطوبت قرار دهد. با گذشت زمان و به دلیل قرار گرفتن در معرض عناصر و نوسان دما ، مهر و موم روی پنجره ها شروع به خوردگی کرده و خراب می شود.

نشت رطوبت می تواند منجر به آسیب آب از جمله رنگ لایه برداری ، پیچ خوردگی ، پوسیدگی شود. اگر مدت زیادی طول بکشد که شخصی برای تعمیر آن هزینه ای پرداخت نکند این هزینه را باید صرف پرداخت قبوض انرژی خود کند. پس بهتر است به فکر تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره باشید تا بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

3.عملکرد نادرست پنجره های قدیمی

آیا تا به حال مجبور شده اید پنجره ای را باز یا بسته کنید؟ این یک مشکل رایج در پنجره های قدیمی است زیرا آوار روی ریل ها جمع می شود ، قطعات خراب می شوند و فریم ها شروع به تابیدن می کنند. اما عملکرد نادرست پنجره های قدیمی چیزی فراتر از یک مزاحمت معمولی است. اگر شما نیاز به استفاده از آن پنجره به عنوان خروجی در مواقع اضطراری داشته باشید ، می تواند یک خطر واقعی ایمنی باشد. شما می توانید برخی از پنجره های خراب را با تمیز کردن مسیر و روغن کاری با اسپری سیلیکون تعمیر کنید. اما اگر مشکل همچنان باقی بماند ، ممکن است یک قاب پیچ خورده یا مکانیک آسیب دیده داشته باشید و پنجره جایگزین تنها راه حل است.

4.مه آلود شدن پنجره ها

هنگامی که بین درجه حرارت بیرونی و داخلی و میزان رطوبت تفاوت زیادی وجود دارد روی سطح پنجره ها باعث مه آلود شدن پنجره های قدیمی شما می شود. با این حال ، اگر در بین پنجره ها مه گرفتگی مشاهده می کنید – یا اگر پنجره هایی دارید که اکنون به جای شفاف “شیری” هستند ، این نشانه خرابی مهر و موم است. مه آلودگی/شیری بیشتر در پنجره های قدیمی یا درهای کشویی یافت می شود که در آن مهر و موم روی فاصله پنجره خراب شده و اجازه ورود رطوبت را به داخل می دهد. بهترین راه حل آن تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره است.

5.نداشتن عایق گرمایی مناسب

یک مشکل کمتر آشکار که بسیاری از صاحبان خانه با آن روبرو هستند ، دمای نامناسب در سراسر خانه است. اگر هنگام راه رفتن یا بالا رفتن از پله ها متوجه تغییر دما شدید ، ممکن است درها و پنجره های قدیمی شما مقصر باشند. پنجره های شما به تنهایی 25 تا 30 درصد از افزایش یا از دست دادن گرمای شما در سراسر خانه را شامل می شود. اگر گرمای زیادی در حال خروج است یا از طریق پنجره های شما وارد خانه شما می شود ، سیستم تهویه مطبوع شما هرگز نمی تواند جبران کند. این نشانه این است که پنجره های شما از نظر انرژی کم مصرف هستند. تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های مدرن با صرفه جویی در مصرف انرژی می تواند راحتی محیط داخلی شما را تا حد زیادی افزایش دهد. و دمای خانه شما را در فصل گرم و سرد مناسب حفظ کند.

6.نفوذ نویز

تعداد کمی از مردم متوجه می شوند که پنجره های قدیمی آن ها چقدر پر سر و صدا هستند. این تا زمانی است که آن ها پنجره های جایگزین دریافت نکنند تا بتوانند مقایسه کنند. اما اگر نزدیک فرودگاه ، خیابان شلوغ یا پارک های عمومی زندگی می کنید ، انتقال سر و صدا واضح تر خواهد بود. همان طور که پنجره های قدیمی هوا و رطوبت را وارد می کنند ، می توانند سر و صدا را از طریق آن عبور دهند. فناوری های موجود در محصولات جدید بسیار بهبود یافته است و می تواند به کاهش آلودگی صوتی برای ایجاد آرامش بیشتر در خانه شما کمک کند. پس با تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره آرامش را به خانواده خود هدیه دهید.

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

مزایای uPVC پنجره ها و درها را تجربه کنید

مزایای بسیاری از پنجره ها و درهای uPVC نسبت به سایر مصالح سنتی وجود دارد که آن ها را برای همه فضاهای مسکونی ، تجاری و همچنین فضای باز مناسب می کند. ساخته شده با ترکیبات بدون سرب ، در این جا برخی از مزایای آن ها نسبت به پنجره های دیگر است.

  • بسیار بادوام
  • کاهش سر و صدا
  • مقاوم در برابر باد شدید
  • ذخیره انرژی
  • مقاوم در برابر حشرات
  • بسیار امن
  • مقاوم در برابر آلودگی
  • تعمیر و نگهداری بسیار کم
  • بسیار قابل تنظیم

علاوه بر این ، نصب و نگهداری آن ها آسان است و بسیار قابل تنظیم هستند. وقتی به دنبال بهترین گزینه های تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره هستید ، می توانید از بین طیف گسترده ای از انواع پنجره های uPVC مانند پنجره های کشویی ، پنجره های حاشیه ای ، پنجره های برگردان و موارد دیگر را انتخاب کنید.

در وین سازان ، تمام سبک های در و پنجره uPVC با مواد اولیه با کیفیت برتر و با استفاده از مهندسی پیشرفته و دقت آلمانی ساخته می شوند. بررسی های دقیق کنترل کیفیت داخلی ما اطمینان می دهد که برخی از بهترین محصولات uPVC در بازار را تحویل می گیرید.

با ارتقاء خانه های خود با پنجره های uPVC با کیفیت بالا وین سازان که در رنگ ها ، بافت ها و لمینت های مختلف عرضه می شوند و زیبایی و ظرافت و زیبایی را به فضای داخلی شما می بخشد ، زندگی بدون دردسر را تجربه کنید.

تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب

تعویض پنجره ها بدون تخریب

تعویض پنجره‌های قدیمی با دوجداره ، نیاز به هیچ گونه تخریبی ندارد و یکی از ساده‌ترین عملیات ساختمانی به شمار می‌رود. برای تعویض پنجره‌های قدیمی هیچ گونه مواد و مصالح ساختمانی لازم نیست و تنها باید، پرده‌ها را باز کنید، اطراف هر پنجره را تا دو متر از لوازم خانه خالی کنید و روی مبلمان را با پارچه‌ای بپوشانید تا جابه‌جا و باز و نصب کردن پنجره‌ها آسیبی به لوازم شما نرساند و باعث کثیف شدن آن‌ها نشود.

در ابتدا کار عملیاتی نصب، تمام ستون‌های افقی و عمودی قاب پنجره های قدیمی با استفاده از فرز مخصوص بریده می‌شود و تنها فریم محیطی پنجره قدیمی داخل دیوار باقی می‌ماند. سپس پنجره‌های جدید دوجداره یو پی وی سی روی این قاب با استفاده از پیچ‌های محکم نصب می‌شود. معمولا پس از اتمام کار، فریم محیطی پنجره قدیمی به هیچ عنوان دیده نمی‌شود.

پس از نصب پنجره‌ها،‌ دور تا دور آن‌ها با استفاده از فوم و چسب مخصوص، آب‌بندی و عایق‌بندی می‌شود. حالا نوبت نصب شیشه‌های دوجداره است و پس از آن دیگر کار تمام می‌شود. معمولا نصاب‌ها در انتها برای رگلاژ پنجره اقدام می‌کنند، اما حواستان باشد؛ اگر فراموش کردند حتما انجام این کار را در پایان نصب از آن‌ها درخواست کنید. اگر قصد تعویض پنجره های قدیمی با دوجدار را دارید می توانید در طرح تعویض پنجره های دوجداره وین سازان شرکت کنید.

هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

همان طور که در مطالب بالا گفته شد با توجه به هزینه های مصرف انرژی در پنجره های قدیمی هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی می تواند در دراز مدت برای شما مقرون به صرفه باشد.و در مصرف هزینه های شما صرفه جویی کنند.

اگر در خانه خود پنجره های قدیمی دارید بهتر است به فکر تعویض آن ها باشید زیرا با توجه به مزایای پنجره های دوجداره شما می توانید از ورود گرد و غبار ، صدا به خانه خود جلوگیری کنید همچنین وجود پنجره دوجداره باعث می ‌شود که در زمستان گرمای داخل خانه حفظ شود و در تابستان، سرما در داخل خانه بماند و برای شما هوای مطبوعی را به ارمغان آورد. ما در طرح تعویض پنجره های دوجداره وین سازان بهترین قیمت پنجره یو پی وی سی و بهترین قیمت پنجره آلومینیوم ا از ما بخواهید و بهترین  متریال را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی به جنس پروفیل، نوع یراق ‌آلاتی که در آن‌ ها استفاده می ‌شود، ابعاد پنجره، رنگی بودن یا نبودن پنجره و نوع شیشه آن بستگی دارد. شما با وین سازان می توانید بهترین ها را تجربه کنید پس فرصت را از دست ندهید توجه داشته باشید که تعویض پنجره قدیمی در قم و سراسر کشور یکی از بزرگترین افتخار های ما می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع