بهترین برند پنجره دوجداره کدام است ؟

بهترین برند پنجره دوجداره

اگر قصد نوسازی یا ساخت خانه خود را دارید قطعا تصمیم گیری درباره نوع متریال مورد استفاده در درب و پنجره های خانه برای شما مهم و ضروری است زیرا دوام و زیبایی درب و پنجره می تواند تاثیر زیادی در خانه شما داشته باشد. متریال های مختلفی برای ساخت درب و پنجره دوجداره وجود دارد از جمله چوب ، آلومینیوم و یو پی وی سی که از میان این متریال ها پنجره UPVC به دلیل کیفیت و قیمت از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. با این وجود انتخاب بهترین برند پنجره دوجداره بسیار مهم است آشنایی با این برندها می تواند به شما کمک کند تا بتوانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید. انتخاب بهترین برند پنجره دوجداره کار مشکلی است.

پنجره های UPVC عملاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری ، با صرفه جویی در مصرف انرژی و ایمنی بالا ، از مواد پنجره مقرون به صرفه و محبوب هستند. برخلاف دیگر مصالح پنجره ، هیچ گونه خطری در برابر زنگ زدگی ، پوسیدگی و یا نیاز به رنگ آمیزی مجدد وجود ندارد.در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برند پنجره دوجداره آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

بهترین برند پنجره دوجداره

برندهای برتر پنجره دوجداره از نوع متریال قاب

متریال UPVC چیست؟

پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی (UPVC) نوعی از مواد پلاستیکی سخت است که به طور گسترده در پنجره ها و درها استفاده می شود. آلودگی ، رطوبت ، زنگ زدگی و کپک همگی بر روی مواد بی تاثیر هستند. این باعث می شود پنجره های UPVC انتخاب با دوام تری نسبت به پنجره های چوبی داشته باشند و یکی از بهترین پنجره دوجداره محسوب شوند.پنجره های UPVC دارای ظرافت خاصی هستند و رنگ های زیبایی دارند. اگر قصد دارید خانه خود را بازسازی کنید ، نصب پنجره های UPVC را به دلیل مزایای بیشمار آن ها در نظر بگیرید.

پنجره UPVC چیست؟

در پنجره های UPVC ، از پودر پلاستیکی به نام uPVC (پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی) برای ساخت قاب پنجره ها استفاده می شود. در مرحله اول ، UPVC تا دمای خاصی گرم می شود و با تزریق در قالب به شکل مرتب می شود. پس از تزریق به قالب ، چندین روش خنک کننده روی آن اعمال می شود.

پس از سرد شدن ، UPVC بریده شده و به همراه اجزای دیگر آماده می شود تا در پنجره مونتاژ شود. از آن جا که UPVC یک ماده غیر پلاستیکی است – به این معنی که هیچ گونه ماده شیمیایی به نام پلاستیسایزر به آن اضافه نشده است – نرم نشده و قدرت خود را حفظ می کند. به همین دلیل ، پنجره های UPVC بسیار بادوام هستند و دارای ویژگی های چند منظوره هستند. توجه داشته باشید ه قیمت پنجره دوجداره مارک خوب مناسب می باشد و بیشتر به تولید کننده بستگی دارد.

دلیل محبوبیت پنجره های UPVC

کیفیت عالی در هسته پنجره های UPVC قرار دارد. پنجره های معمولی نمی توانند عایق بندی بالا ، حذف سر و صدا و ویژگی های مقاوم در برابر آب و هوا پنجره های UPVC را مطابقت دهند. پنجره های UPVC عملاً نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند ، با این حال آن ها قدرت ، رنگ و عملکرد خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند. پس از همه ، راز محبوبیت پنجره های UPVC چیست ، اگر نه از نظر زیبایی و استحکام ، از زیبایی و دوام بالایی برخوردار است؟همچنین اگر قصد تعویض پنجره قدیمی خود را دارید این متریال عالی می باشد.

علاوه بر این ، زندگی شهری بیش از هر زمان دیگری شلوغ شده است ، بنابراین صاحبان خانه به سمت راه حل های که دارای نگهداری کم و در عین حال با دوام بالا هستند ، متمایل می شوند. در دراز مدت ، پنجره های UPVC می توانند راه حل های تخلیه بسیار مقرون به صرفه و کم مصرف باشند. جدا از این ، سازگاری آن ها با سبک های طراحی متعدد نیز نقش مهمی در محبوبیت آن ها دارد. برای انتخاب بهترین برند پنجره دوجداره به کیفیت و نحوه ساخت آن توجه ویژه ای داشته باشید.

بهترین برند پنجره یو پی وی سی

دلایل انتخاب پنجره های UPVC

اگر می خواهید عایق بندی موثر ، ساختار طولانی مدت و جذابیت زیبایی داشته باشد ، پنجره های UPVC باید یکی از برترین های شما باشد. بنابراین ، به نفع شما ، مزایای مختلفی که با پنجره های UPVC ارائه می شود ، در زیر ذکر شده است. پیدا کردن بهترین پنجره دوجداره کار پیچیده ای نمی باشد و فقط باید اطلاعات خودتان را بالا ببرید.

پنجره های UPVC از نظر زیبایی زیبا هستند!

قدیمی یا مدرن ، هر نوع زیبایی را انتخاب کنید ، پنجره های UPVC را در رنگ های متناسب با سبک شما پیدا خواهید کرد. پنجره های UPVC نه تنها رنگ ها ، بلکه انواع مختلفی دارند. پنجره های UPVC جلوه ای عالی و براق به فضاهای شما می بخشد. پنجره های کشویی، پنجره های دوجداره و سایر پنجره های UPVC نیز موجود است. شما می توانید سبکی را انتخاب کنید که فضای داخلی و رنگ بندی شما را تکمیل کند. این پنجره ها نیز قابل تنظیم هستند. در بین برندهای مختلف پنجره دوجداره بهترین برنده پنجره دوجداره برندی است که تمامی ویژگی های یک پنجره خوب و با کیفیت را داشته باشد.

افزایش امنیت با پنجره های UPVC

با پنجره های UPVC ، صاحبان خانه می توانند از اقدامات ایمنی بیشتر در برابر تهدیدات ناشی از عناصر طبیعی و مزاحمان اطمینان حاصل کنند. استحکام و انعطاف پذیری پنجره های UPVC می تواند نوسانات درجه حرارت بالا ، بارهای باد ، نور شدید خورشید و حتی مواد شیمیایی را تحمل کند. همچنین ، با قفل های یک یا چند نقطه ای با امنیت بالا که به قاب پنجره متصل شده اند ، پنجره های UPVC امنیت بالایی را ارائه می دهند.

در صورت شکستگی ناشی از ضربه ، پنجره های UPVC برای جلوگیری از صدمات احتمالی به قطعات ریز دانه ای تجزیه می شوند و به دلیل پوشش ضخیم آن ها از فولاد گالوانیزه ، ترک خوردن بسیار دشوار می شود. پنجره های UPVC هنگامی که مجهز به سیستم های پیشرفته چند قفل هستند ، امنیت بیشتری را در برابر سارقان ایجاد می کنند ، زیرا شکستن آن ها سخت است. در هنگام انتخاب بهترین برند پنجره دوجداره به نوع قفل و امنیتی که پنجره برای خانه شما به ارمغان می آورد توجه داشته باشید.

پنجره های UPVC فاقد موریانه هستند

یکی از تهدیدهای اصلی برای هر اثاثیه ای در خانه ما آلودگی موریانه است. موریانه قسمت آلوده را می خورد و صدمات جبران ناپذیری ایجاد می کند. از آن جا که UPVC یک محصول مصنوعی است ، هیچ گونه هزینه ای برای روش های دوره ای کنترل موریانه لازم نیست. UPVC موریانه یا هر حشره دیگری را دفع می کند.بهترین پنجره دوجداره همیشه بهترین ها را برای آسایش خانه شما فراهم می کند.

پنجره های UPVC قابل بازیافت هستند

مسئولیت پذیری نسبت به محیط زیست یک موضوع داغ است. وقتی پنجره های چوبی را انتخاب می کنیم ، باید توجه داشته باشیم که مواد به دلیل تزریق رطوبت به ترتیب قابل بازیافت نیستند. با این حال ، پنجره های UPVC به دلیل استحکام و طول عمر بالا تا ده بار قابل بازیافت هستند. در نتیجه ، پنجره های UPVC سازگارترین انتخاب با محیط زیست هستند. بهترین برندهای پنجره دوجداره قطعا به موضوع محیط زیست اهمیت می دهند.توجه داشته باشید که بهترین برند پنجره قطعا قیمت پنجره دوجداره مناسبی خواهد داشت.

بهترین برند درب و پنجره دوجداره

عایق حرارتی با پنجره های UPVC

ویژگی های افزایش عایق یکی از ویژگی های پنجره های UPVC است. مخصوصاً برای صاحبان خانه هایی که در آب و هوای گرمسیری زندگی می کنند ، نصب پنجره های UPVC راهی عالی برای کنترل شرایط گرمایش و سرمایش داخلی است. پنجره های UPVC در تابستان میزان گرما را کاهش می دهد و در عین حال از گرم شدن در زمستان جلوگیری می کند. بهترین برند پنجره یو پی وی سی به فکر خانه شماست و بهینه سازی مصرف انرژی برای آن ها مهم است پس پنجره ای برای شما در نظر می گیرند که بهترین عایق در برابر گرما و سرما باشد.

پنجره های UPVC امکان تخلیه مناسب را فراهم می کند

پس از باران شدید ، مشاهده آب جمع آوری شده در شیارهای کشویی پنجره ها معمول است. تمیز کردن آن سخت است و بسیار غیر بهداشتی است. پنجره ها همچنین به نشتی آب در داخل خانه ها هنگام بارندگی تبدیل می شوند. با این حال ، نیازی نیست نگران این مشکلات در مورد پنجره های UPVC باشید. این پنجره ها دارای کرکره و سیستم زهکشی داخلی هستند. این امر باعث می شود آب از رکود جلوگیری کند و همچنین با سیستم زهکشی که بین کرکره ها و قاب بیرونی نصب شده است ، از ریختن آب جلوگیری می شود.

پنجره های UPVC حداکثر تهویه را امکان پذیر می کند

مزیت دیگر پنجره های UPVC این است که دارای طراحی “Tilt and Turn” هستند ، به این معنی که برای تهویه مطلوب در دو جهت باز می شوند. این طراحی ارگونومیک باعث می شود پنجره های UPVC بهتر از پنجره های چوبی یا آلومینیومی باشد.

سهولت تعمیر و نگهداری با پنجره های UPVC

عدم تعمیر و نگهداری شاید بزرگترین مزیت پنجره های UPVC نسبت به پنجره های معمولی باشد. آن ها در برابر گرد و غبار ، زنگ زدگی ، خوردگی ، پوسیدگی و قالب مقاومت نشان می دهند ، بنابراین نیازی به نگهداری مداوم ندارند. برای تمیز کردن پنجره های UPVC ، می توانید به سادگی سطح را با یک پارچه مرطوب آغشته به آب صابون پاک کنید و درخشش آن ها را بازگردانید. برای بهترین برند پنجره یو پی وی سی مهم است که شما بتوانید بیشترین بهره را از پنجره خود ببرید و به راحتی بتوانید پنجره خود را حفظ کنید.

دوام با پنجره های UPVC

پنجره های UPVC ذاتاً قوی تر از پنجره های معمولی هستند. از آن جا که مواد آن ها بادوام است ، ساختار اولیه خود را حفظ کرده و در برابر فشارهای جوی دست نخورده باقی می مانند. پوشش UPVC همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند ، که می تواند باعث محو شدن و پژمردگی مواد در معرض آفتاب شود. علاوه بر این ، پنجره های مقاوم ساخته شده از پنجره های UPVC آن ها را در برابر تنش های کششی بسیار مقاوم می کند ، در حالی که توانایی آن ها در برابر خوردگی ، پوسیدگی و موریانه ها طول عمر بیشتری دارد. به همین دلیل ، پنجره های UPVC برای حدود 25 سال با صفر تا حداقل نیاز به نگهداری قوی دارند. بنابراین ، بهترین برند پنجره یو پی وی سی به شما کمک می کند تا زیبایی خانه خود را برای مدت طولانی حفظ کنید.

انعطاف پذیری Styles با پنجره های UPVC

پنجره های UPVC در کنار مجموعه ای از ویژگی های کاربردی ، زمینه های زیادی برای انعطاف پذیری در سبک ارائه می دهند. آن ها با سبک های مختلف پنجره سازگار هستند و می توانند در رنگ های مختلف رنگ شوند. علاوه بر این ، پنجره های UPVC شبیه فریم های چوبی هستند و بافت دانه ای مشابهی دارند. الزامات دکوراسیون شما هرچه باشد ، پنجره های UPVC هم مناسب و هم رایگان هستند.

بهترین برند پنجره آلومینیوم
آخرین راه حل صرفه جویی در مصرف انرژی

استفاده از پنجره های UPVC می تواند میزان مصرف انرژی شما را به میزان چشمگیری کاهش دهد. با توجه به خواص عایق بسیار کارآمد آن ها ، حفظ فضای زندگی راحت و دنج بسیار آسان تر می شود. علاوه بر این ، پنجره های UPVC کنترل خورشیدی و عملکرد حرارتی بیشتری را ارائه می دهند ، در نتیجه از ورود مداوم نور روز بدون افزایش دمای داخلی اطمینان حاصل می شود. یک راه حل بسیار کم مصرف ، پنجره های UPVC فضای داخلی شما را روشن می کند در حالی که وابستگی به نور مصنوعی و AC ها را کاهش می دهد.

بهترین برند پنجره آلومینیوم

پنجره ای که از قاب آلومینیومی ساخته شده است را پنجره آلومینیومی می گویند و قطعا این پنجره هم از بهترین برند پنجره دوجداره محسوب می شود و طرفداران خاص خود را دارد. پنجره های آلومینیومی نسبت به پنجره UPVC قاب باریک تری دارد و همین ظرافت سبب می شود از نظر ورود نور به داخل منزل جلوه بهتری داشته باشد. همچنین می توان گفت از لحاظ استحکام و طول عمر بسیار مقاوم تر از پنجره های UPVC هستند و می توانند حداقل تا 40 سال دوام کافی را برای خانه شما داشته باشند اما از نظر قیمت نسبت به پنجره های یو پی وی سی گران تر هستند.

بهترین برند پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک

آکپا به عنوان بهترین برند پنجره دوجداره آلومینیوم

آکپا به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان آلومینیوم در سطح کشور شناخته می شود. این شرکت که از سال 1387 کار خود را شروع کرده، محصولات خود را تحت لیسانس شرکت آکپا ترکیه ارائه می کند. محصولات آکپا شامل پنجره های ترمال بریک، نرمال، کشویی و لولایی می شود. این شرکت که یکی از بزرگ ترین خط تولید های آلومینیوم در کشور را دارا است از کیفیت محصولات غافل نشده است. محصولات آکپا با توجه به تنوع رنگ و مقاومت بسیار بالا، محصولاتی بسیار با کیفیت هستند و این کیفیت باعث شده سطح استاندارد کشور بهبود پیدا کند.

آکپا محصولات خود را با استاندارد آب بندی Class 9A EN 12208 و هوا بندی Class 4 EN 12210 بازار عرضه می کند. یکی از بهترین ویژگی های محصولات این تولیدی سازگاری با انواع ساختمان ها، به خاطر تنوع زیاد است. اگر قصد خرید پنجره آلومینیوم را داشته باشید آکپا به عنوان بهترین برند پنجره دوجدار آلومینیوم می تواند انتخاب ایده آلی برای شما عزیزان باشد.

آکرول به عنوان بهترین برند پنجره دوجداره آلومینیوم

سابقه شرکت آلومرول نوین با برند اختصصاصی آکرول در صنعت آلومینیوم به سال 1352 می گردد این شرکت با احداث کارخانه آلومرول در اراک کار خود را شروع کرد. اما آلومرول به دلیل تقاضای بالای بازار نتوانست پاسخ گوی نیازها باشد و در سال 1386 به بخش خصوصی واگذار شد. از سال 1388 با احداث اولین و بزرگترین شهرک اختصاصی آلومینیوم با زمینی به مساحت 36 هکتار در شهرک صنعتی شماره 3 اراک با بروزترین ماشین آلات و فن آوری های صنعت آلومینیوم در دنیا شروع به کار کرد و اکنون با ریخته گری، قالب سازی، اکستروژن، آنودایزینگ، رنگ های پودری و طرح چوب فعالیت خود را ادامه می دهد و شما می توانید به این برند به عنوان بهترین برند پنجره دوجداره آلومینیوم اعتماد کنید و خریدی به یاد ماندنی داشته باشید.

آساش به عنوان بهترین برند پنجره دوجداره آلومینیوم

آساش را می توان دیگر برندی دانست که امروزه در بازار ایران یافت می شود و شما می توانید انواع پنجره آلومینیوم را از این شرکت خریداری کنید. محصولات این شرکت با ریخته گری بیلت تولید می شوند و همچنین خط تولید اکستروژن در نظر گرفته شده برای این محصول باعث شده است تا کاربران بتوانند استفاده گسترده تری را از آن داشته باشند. آساش یک برند ترکیه ای است که امروزه در بازار ایران نیز عرضه شده و کاربران می توانند در مدل های مختلف از این محصول استفاده داشته باشند.

دقت بسیار بالای CNC های این شرکت ترکیه ای همواره باعث شده است تا آب بندی مناسب از مهم ترین ویژگی های محصولات آن به شمار رود و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. کنترل اتوماتیک در کنار سیلندر اولتراسونیک را می توان از دیگر امکاناتی دانست که این شرکت در تولیدات خود به کار می برد و در نهایت می توان گفت که کاربران در صورتی که مشکلی از لحاظ بودجه برای خرید پروفیل پنجره آلومینیوم ندارند، می توانند محصولات شرکت آساش را نیز به عنوان بهترین برند پنجره دوجداره آلومینیوم انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند.

اگر بخواهیم در مورد محصولات این شرکت توضیحات بیشتری ارائه دهیم باید گفت که محصولات شرکت با عرض فریم 55 میلی متر، عرض بازشو 65 میلی متر، ضخامت دیواره 1 تا 8.2 میلی متر و همچنین ماکزیمم سایز شیشه برابر با 36 میلی متر در بازار عرضه می شود که البته این اعداد برای پنجره آلومینیوم کشویی می باشد. عرض فریم در این محصول برای محصولات لولایی برابر با 60 میلی متر بوده و همچنین ضخامت دیواره تا 1.4 میلی متر در نظر گرفته می شود و با سایز شیشه 32 میلی متری می تواند عملکرد بسیار کاملی را از خود نشان دهد.

لورنزو به عنوان بهترین برند پنجره دوجداره آلومینیوم

سیستم های مختلف طراحی شده توسط شرکت لورنزو را می توان دیگر ویژگی دانست که بسیاری از کاربران را به خود جذب می کند و شما می توانید آن را به عنوان بهترین برند پنجره دوجداره آلومینیوم خریداری و استفاده کنید. کاربری بصری این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید ساختمان را تزئین کنید و به طور کلی برای طراحی نمای ساختمان، پنجره لورنزو می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار رود.

طراحی خاص و مدل های بازشو از لحاظ کشویی و لولایی باعث می شود تا کاربران بتوانند از آن استفاده بسیار گسترده ای داشته باشند. پنجره آلومینیوم لورنزو برای آن دسته از افرادی توصیه می شود که می خواهند از محصولات ترمال بریک یا نرمال در مدل های بسیار زیبا استفاده داشته باشند. باید در نظر داشته باشید که پنجره آلومینیوم لورنزو در مدل های مختلف با ظرافت ظاهری تولید می شوند و همچنین کاربران می توانند با خیال راحت از آن به عنوان بهترین برند پنجره دوجداره آلومینیوم استفاده کنند.

تولید پروفیل آلومینیوم به صورت با کیفیت را می توان از مهم ترین ویژگی های این محصول دانست. در صورتی که سوالی در خصوص پنجره آلومینیوم داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در وین سازان ارتباط داشته باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. سطح مقطعی که از سوی شرکت سازنده برای این محصول در نظر گرفته می شود برابر با 60 میلی متر می باشد.

برندهای برتر پنجره از نظر نوع پروفیل یو پی وی سی

همان طور که گفته شد برندهای مختلفی در این حوزه فعالیت می کنند اما می توان درباره بهترین مارک پروفیل Upvc  از برندهای خوب وبستابست، وین تک و هافمن نام برد.

ویستابست بهترین برند پنجره یو پی وی سی

شرکت ویستابست در سال 1382 به ثبت رسید و از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی آغاز کرد و طی 3 سال توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه در ایران تبدیل شود.ویستابست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید در و پنجره یو‌‌‌‌‌‌ پی ‌وی‌ سی براساس استانداردهای بین‌المللی دارای انواع گواهینامه های آزمایشگاهی و کیفیتی می باشد همچنین این شرکت اولین دارنده گواهینامه کیفیت رال آلمان در سطح کشور می‌باشد.همین امر نشان می دهد این شرکت یکی از بهترین برندهای پنجره یوی پی وی سی در ایران است.

این شرکت با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، تنوع محصولات تولیدی خود را به 43 سطح مقطع در انواع 3 محفظه‌ای، 5 محفظه‌ای و کشویی و لمینیت در رنگ های متنوع، ارتقاء داده و در حال حاضر با 13 خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه 18000 تن، محصولات خود را عرضه می نماید.این شرکت همچنین به شما بیمه نامه ای ارائه می دهد و محصول خود را از نظر دفرمگی و تغییر رنگ پروفیل تا 10 سال پس از نصب ضمانت می کند و باعث اطمینان خاطر مصرف کننده می شود.

مواد اولیه بکار گرفته شده برای تولید محصولات پروفیل های یو پی وی سی، نقش مهمی در کیفیت و طول عمر پنجره دارند. استفاده از دانش فنی شرکت کمسون اتریش در زمینه تهیه فرمولاسیون و تامین مواد اولیه مرغوب که در شرایط آب و هوایی متنوع ایران توان حفظ کیفیت و ماندگاری طولانی مدت را داشته باشند، یکی از افتخارات شرکت ویستابست می باشد.با توجه به ویژگی های شرکت ویستابست وین سازان از این پروفیل در ساخت پنجره یو پی وی سی خود استفاده می کند.

وین تک بهترین برند پنجره یو پی وی سی

وین تک دارای پروفیل های با کیفیت در کشورهای مختلف است پروفیل های تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیل ها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. مصرف پروفیل های UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد داشت.این برند نیز از بهترین برندهای پنجره یو پی وی سی در ایران می باشد.

وین تک یکی از دوستداران محیط زیست می باشد در کارخانه وین تک تمامی زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیل های UPVC وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و 100% قابل بازیافت می باشد.

بهترین پنجره دو جداره

هافمن بهترین برند پنجره یو پی وی سی

تیم هافمن به عنوان اولین تولیدکننده پروفیل لاستیک‌دار و سری 70 در ایران، با به کار گیری مدرن‌ترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی، مصمم است در خدمت آرامش و امنیت خانه‌های ایران مدرن باشد.هر مرحله از تولیدات هافمن توسط واحد کنترل کیفی در آزمایشگاه این شرکت مورد آزمایش قرار می‌گیرد. پروفیل upvc هافمن مقاومت فوق العاده‌ای در مقابل تغییرات دمایی، آلودگی، تابش مستقیم خورشید و رطوبت دارد و همین خاصیت باعث ایجاد امکان استفاده از این محصول در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف می‌شود. همچنین دارای 25 سال گارانتی، قابلیت نصب شیشه 24 میلیمتری و کنترل و مهار وزن شیشه‌های سنگین موجود در ساختار پنجره دوجداره و سه جداره است.
شرکت وین سازان همچنین مفتخر است که با این سه شرکت بزرگ و برتر پروفیل یو پی سی در ایران کار می کند می تواند بهترین ها را برای خانه شما به ارمغان آورد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع